Op zich ook best wel een naaistreek eigenlijk (als het waar is)quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee die vriendin staat er buiten, het slachtoffer vertelde tegen de vriendin van die wellington dat wellington vreemd was gegaan en toen ging de Dader erop af.
Wat een doosquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:07 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.partypeeps2000(...)IE__/comments/1.aspx
Kimberly heeft gereageerd!
Nadat hij dus opgestookt is door die Wellington? Ik begin het te begrijpenquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee die vriendin staat er buiten, het slachtoffer vertelde tegen de vriendin van die wellington dat wellington vreemd was gegaan en toen ging de Dader erop af.
Aansteller. Moet je nu geen flauwe grapjes maken over een dooie?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:45 schreef Chriz2k het volgende:
Ik kom net terug van school, veel verslagenheid en emoties, meer wil ik er niet over kwijt nog.
Alleen jammer van die walgelijke persfotografen altijd.
ooooh wat lachen...hahaha geniale opmerking...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:21 schreef SeLang het volgende:
Het gerucht gaat dat de dader geen Marokkaan is, maar laten we de uitspraak van de rechter afwachten, anders is het maar speculatie.
Ik zit op deze school en om even alle geruchten uit de wereld te halen:quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nadat hij dus opgestookt is door die Wellington? Ik begin het te begrijpen
Ik vind het eigenlijk ontzettend sneu voor dat meisje. Ze heeft een goede vriend verloren, haar vriendje is een moordenaar en zij krijgt van half Nederland de schuld. Terwijl ze er helemaal niets mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat een doos.
En die anderen die het voor haar opnemen ook trouwens. Waar is het normale Nederlands gebleven?
dat had ik nou ook bij die naamquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:56 schreef Piovan het volgende:
Wellington
hey, een buitenlanderquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:44 schreef GnAgn het volgende:
http://www.smscity.be/index.php?ID=wellington het zou dus om deze jongen gaan die de dader heeft opgenaaid?
Zij neukte toch buiten de deur?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Terwijl ze er helemaal niets mee te maken heeft.
Buitenlander?quote:
ja, die wellington, maar ik lees net dat hij er weinig tot niks mee heeft te maken. Daar gaat mn voor oordeelquote:
Volgens dat verhaal ging het dus zo:quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zit op deze school en om even alle geruchten uit de wereld te halen:
- Hij heeft niet geslagen met een boksbeugel, want ik ken een paar van de ooggetuigen en heb daarmee gesproken en die zeiden dat hij hem eerst een knietje gaf en hem vervolgens met de blote vuist 3x op zijn slaap sloeg, dat gerdnan toen neerviel, hij eerst nog opgevangen werd door zijn beste vriend, maar deze hem niet kon houden, en hij toen op de grond viel. Het schijnt dat hij toen een hartstilstand kreeg en gereanimeerd moest worden. Toen hij met de ambulance werd vervoerd was ie al hersendood, in het ziekenhuis hebben ze hem vervolgens kunstmatig in leven gehouden om hem nog als donor te kunnen gebruiken, en rond 11 uur is hij (dacht ik) officieel overleden.
- En iedereen denkt dat het om ene Kimberley ging, maar dit is hoogstwaarschijnlijk niet waar, want het meisje uit mijn klas (foto van ritske) vertelde dat Gerd-Nan, Geert (zijn beste vriend) en Wellington (Vriend van meisje uit me klas (Anouk) staat ook op foto die ritske op pagina 2 zei) waren met zn 3en naar een feest. En die Wellington ging best vaak vreemd, dus toen ze terugkwamen gingen Gerdnan en Geert heel sarcastisch zeggen van, neee Wellington is niet vreemdgegaan hoor neeuujj.. dus Anouk begon het te wantrouwen en heeft het toen aan Wellington gevraagd. Hij werd toen vet pissig en die Pepijn (de dader) is daar achter gekomen, en had een tijdje terug iets bij Wellington geflikt. dus die wou dit goed maken (op eigen initiatief dus niet in opdracht van Wellington) en sloeg vervolgens Gerdnan in elkaar. Waarschijnlijk niet met opzet, maar je bent sowiezo ziek in je kop als je iemand 3x vol op zn slaap slaat. of het nou met een boksbeugel is of niet. Het was vandaag echt drama op school:-( echt te zielig. Zelfs als buitenstaander (want ik kende Gerdnan niet persoonlijk) was het echt te zielig voor woorden
Volgens die gene is heeft wellington er nix mee te doen.
Een indo zo te zien!quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, die wellington, maar ik lees net dat hij er weinig tot niks mee heeft te maken. Daar gaat mn voor oordeel
Ik las het later ja.quote:
Noem mij maar gek, maar ik vind het voor dat meisje (die Kimberlie) nog het ergste. Ik had vanmiddag haar site eens bekeken en daar stond me toch een partij shit op. Lijkt me erg moeilijk voor zo'n meisje om daar mee om te gaan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:01 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik las het later ja..
Trieste zaak iig.
Zou ook kunnen inderdaad. Brazilie toevallig een kolonie van Engeland geweest?quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:04 schreef Greetings het volgende:
[..]
Wellington klinkt meer Braziliaans
Ja hoor ze is weer vrij. 1 breezertje en je hebt een goede kansquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:04 schreef zomer86 het volgende:
Mogen wij Kimberlii nu hebben of hoe zit dat?
Mooizo, heb de koelkast nog volstaan dus.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:06 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ja hoor ze is weer vrij. 1 breezertje en je hebt een goede kans
Volgens mij heeft die zelf ook iets teveel gesnoven met zijn uitgemergelde gezichtje.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:07 schreef Mathijz het volgende:
En van mn zusje hoorde ik momenteel dat pepijn al een strafblad heeft voor mishandeling en cocainehandel?!?
Ziet er niet uit als een frisse jongen nee, met z'n kamper-matjequote:Op dinsdag 24 april 2007 18:07 schreef Mathijz het volgende:
En van mn zusje hoorde ik momenteel dat pepijn al een strafblad heeft voor mishandeling en cocainehandel?!?
Jezus hoe ziek, hoe kun je van iemand houden die iemand 3 keer op zijn slaap slaat terwijl die jongen helemaal niks heeft gedaan.quote:no matter what they say
i love you anyway!
pepijn
Nee inderdaad zo'n kamperkindje, moet je die ene foto maar eens bekijken met dat D&G shirt aan. Die dragen ze op het kamp ook allemaal.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:08 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ziet er niet uit als een frisse jongen nee, met z'n kamper-matje![]()
Kijk wanneer het profiel voor het laatst is gewijzigd...quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:10 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Jezus hoe ziek, hoe kun je van iemand houden die iemand 3 keer op zijn slaap slaat terwijl die jongen helemaal niks heeft gedaan.
Ik wilde het net typen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kijk wanneer het profiel voor het laatst is gewijzigd...
quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:11 schreef SeLang het volgende:
Ik denk trouwens dat die jongen best populair wordt met zeepjes rapen
Een beetje een meisjes gezicht, dus hij zal ook wel zachte billetjes hebben
Hij zal wel als volwassene worden berecht. Ownee, hij is vast ontoerekeningsvatbaar geweest toen hij zijn vuist drie maal achterelkaar naar de slaap van een ander bewoog. Dan zal ie er wel met 48 uur loempia's vouwen vanaf komen ....quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:08 schreef Piovan het volgende:
was die pepijn maar 18
Niet geheel waar. Wanneer jij je in een situatie bevindt waarbij zelfverdediging toegestaan is mag jij rustig je vechtsport gebruiken. Je moet daarna alleen tegen de politie zeggen dat je ze 5x gewaarschuwd hebt(beetje overdrijven).quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:35 schreef M42 het volgende:
Beetje rare redenatie. Je mag ook geen vechtsport op straat gebruiken! alleen in een gecontroleerde omgeving met bv de docent(e) erbij. Men leert bij deze vechtsporten om controle te krijgen over de bewegingen/spieren. Dit betekent dus ook dat het niet zal gebeuren dat men elkaar doodslaat tijdens oefeningen of een wedstrijd!
Maar als je er een hangertje aan hangt is het een sleutelhanger.quote:Met een honkbalknuppel kan je ook iemand doodslaan, maar de sport is wel legaal maar je mag niet met een honkbalknuppel over straat lopen! (exact hetzelfde).
dat valt ook onder buitenlanderquote:
Dan kun je heel Den Haag wel plat brandenquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:23 schreef ShaoliN het volgende:
Weer zo'n lul met een matje in zijn nek. Op de brandstapel.
Jij begrijpt me.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan kun je heel Den Haag wel plat branden![]()
jij spoort niet helemaal dudequote:Op dinsdag 24 april 2007 16:55 schreef Re het volgende:
[..]
taaltechnisch zou ik jou ook als kansloze hangjongere kwalificeren... dus je zal vast wel meer op je kerfstok hebben
En gelukkig net op tv iets heel andersquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Volgens dat verhaal ging het dus zo:
-Pepijn (de moordenaar) had iets gedaan bij wellington waardoor wellington en pepijn ruzie hadden oid.
- Gerd-nan was aan het ouwehoeren tegen Anouk dat Wellington vooral niet vreemd was gegaan op een zeer sarcastische toon
-Pepijn hoorde dat Gerd-nan aan het stoken was tussen Anouk en Wellington en besloot er tussen te gaan staan.
-Pepijn verrichte vervolgens in zijn ogen een daad voor zijn vriend Wellington terwijl Wellington er niets mee van doen had.......
Wat zeiden ze op tv?quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
En gelukkig net op tv iets heel anders
Wat zeiden ze daar dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
En gelukkig net op tv iets heel anders
omfg nog triesterquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:04 schreef yvonne het volgende:
Dat het over een opmerking ging over internet over een meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |