Hier verderquote:ALKMAAR - Een 16-jarige leerling van de Christelijke scholengemeenschap Jan Arentz in Alkmaar is maandagmiddag in kritieke toestand opgenomen in het ziekenhuis. Hij had drie klappen gekregen van een andere jongen.
Dat heeft directeur L. Spaans van de scholengemeenschap maandagavond gezegd. De politie bevestigt het bericht. Volgens de politiewoordvoerder is een 17-jarige jongen uit Alkmaar aangehouden in verband met de zaak.
Volgens de directeur van de school liep het slachtoffer na schooltijd naar buiten en ontstond er een gesprek tussen beide jongens. De Alkmaarder, die niet op het Jan Arentz zit, sloeg volgens de directeur de leerling uit Heerhugowaard drie keer op zijn hoofd. Deze viel vervolgens bewusteloos op de stoep voor de school.
Moeilijk he? om de feiten juist te interpreteren... maar goed voor jou voor deze ene keer: Sinterklaas is de daderquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:24 schreef lurf_doctor het volgende:
Dat geldt ook voor jouw, die matroos is verdachte (of was je d'r bij?).
Beetje rare redenatie. Je mag ook geen vechtsport op straat gebruiken! alleen in een gecontroleerde omgeving met bv de docent(e) erbij. Men leert bij deze vechtsporten om controle te krijgen over de bewegingen/spieren. Dit betekent dus ook dat het niet zal gebeuren dat men elkaar doodslaat tijdens oefeningen of een wedstrijd!quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:25 schreef Calyptus het volgende:
als dat zo "makkelijk" ging hadden full-contact vechtsporten nooit legaal geweest. Naar wat ik weet is het zelfs vooraf te bepalen via een medische controle of je "makkelijk" dood geslagen kan worden.
LOL, doe toch normaal ik ben zelf niet eens een autochtoonquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja, want elke moslim is per defenitie een crimineel... Jij bent gewoon net als al die andere rechtsextremistische kneuzen bang voor andere culturen en dus bang voor de islam. En nu weer ontopic.
Zoals gewoonlijk praat jij geweld weer goed, zeker als de vrouw "iets verkeerd doet" in jouw ogen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Genoeg om de woede te krijgen om iemand dood te willen slaan wellicht, maar het doen is iets heel anders...
Nee dat zeg ik niet. Ik zeg wel dat de praktijk is dat veel van die gangstertjes met dat soort ongein op straat lopen. Dat is een feit en ik zeg niet dat het normaal is, integendeel het is belachelijk. En natuurlijk begrijp ik de reacties, maar als je een 17-jarig iemand zonder hersenen zo frontaal op een website zet moet je je ook bedenken dat er familie is van zo'n gozertje.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
je doet een beetje alsof het normaal is dat iemand een boksbeugel op zak heeft, en ermee uithaalt als hij boos is. en dat dit nou verkeerd afliep, ja, jammer, maarja.
ik weet niet hoor, maar het is niet normaal. nooit.
wat is er mis met praten?
welke ass gaat er nou slaan?
en dan ook nog laf met een boksbeugel?
ik kan die actie en reacties wel begrijpen hoor.
Verras me, waar kom je vandaan en kom nu niet aanzetten met "ik ben kwart duits"quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:35 schreef M42 het volgende:
LOL, doe toch normaal ik ben zelf niet eens een autochtoon
en extreem rechts ben ik al helemaal niet.
Wat een onzin, ik snap waarom die peppijn zo enorm woedend wordt en ik snap dát je die jongen helemaal kapot wilt slaan, maar het doen is gewoon belachelijk en ongelovelijk laag!quote:Zoals gewoonlijk praat jij geweld weer goed, zeker als de vrouw "iets verkeerd doet" in jouw ogen.
Succes en sterkte Mathijsquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:36 schreef Mathijz het volgende:
Vanavond is er voor zijn teamgenoten gelegenheid om bij elkaar te komen, op de vereniging.
Nee, ik snap niet dat als je boos bent dat je iemand helemaal kapot wilt slaan. Dat je dat denkt. Het zal wel de leeftijd zijn, in een hoop pubers zit opgefokte agressie, maar alsnog kan ik er met m''n kop niet bij dat je dan gevoelens hebt om iemand dood te wensen-om ZOIETS.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Verras me, waar kom je vandaan en kom nu niet aanzetten met "ik ben kwart duits"
[..]
Wat een onzin, ik snap waarom die peppijn zo enorm woedend wordt en ik snap dát je die jongen helemaal kapot wilt slaan, maar het doen is gewoon belachelijk en ongelovelijk laag!
Alleen al het feit dat jij er begrip voor hebt! laat duidelijk al blijken dat er ergens ook een steekje bij jou los zit. En ik heb je vaker begrip en respect horen uiten voor dit soort achterlijke idioten op de FPquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een onzin, ik snap waarom die peppijn zo enorm woedend wordt en ik snap dát je die jongen helemaal kapot wilt slaan, maar het doen is gewoon belachelijk en ongelovelijk laag!
Sterkte man, wat een kutzooi is dit allemaalquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:36 schreef Mathijz het volgende:
Vanavond is er voor zijn teamgenoten gelegenheid om bij elkaar te komen, op de vereniging.
veel Sterktequote:Op dinsdag 24 april 2007 11:36 schreef Mathijz het volgende:
Begrip en respect tonen is heel wat anders dan je kunnen inleven dat je iemand klappen kan gaan verkopen nadat ie met je vriendin heeft gesjoemeld.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:43 schreef M42 het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat jij er begrip voor hebt! laat duidelijk al blijken dat er ergens ook een steekje bij jou los zit. En ik heb je vaker begrip en respect horen uiten voor dit soort achterlijke idioten op de FP
Dit is niet eens zo´n heel gekke opmerking want in heel veel mensen van mijn leeftijd zit veel agressie en dat komt er op een moment als dit gewoon op deze belachelijke, schandalige manier uit. Overigens heb je een geweldig goed punt met betrekking tot jouw leeftijd, want ik denk dat veel pubers oprecht denken dat hun eerste vriendinnetje voor altijd bij ze blijft terwijl iemand die al wat ouder is natuurlijk weet dat liefde verwelkt. Vandaar dat de emotie bij een puber ook zo enorm hoog oploopt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, ik snap niet dat als je boos bent dat je iemand helemaal kapot wilt slaan. Dat je dat denkt. Het zal wel de leeftijd zijn, in een hoop pubers zit opgefokte agressie, maar alsnog kan ik er met m''n kop niet bij dat je dan gevoelens hebt om iemand dood te wensen-om ZOIETS.
Absoluut, deze jongen is niet iemand die dit zomaar spontaan bedacht maar hij was hoogstwaarschijnlijk een typische bierdrinkende legerboer.quote:Verder heeft het ook geen zin te proberen te begrijpen waarom het zover is gekomen, de dader is gewoon niet goed bij z'n hoofd. Een tikkend tijdbommetje. Was het die jongen niet geweest was iemand anders vroeg of laat verrot geschopt.![]()
Veel sterktequote:Op dinsdag 24 april 2007 11:45 schreef Chriz2k het volgende:
Ik kom net terug van school, veel verslagenheid en emoties, meer wil ik er niet over kwijt nog.
Alleen jammer van die walgelijke persfotografen altijd.
Hoe duidelijk moet ik het voor je maken? Als ik pepijn zou kennen of tegenkomen zou ik hem ook verrot slaan puur en alleen omdat het een gore klootzak is. (Ja, kom nu maar met de "je bent dan geen haar beter dan pepijn" opmerkingen) Maar ik begrijp wel waarom een pubertje zich zodanig hecht aan een meisje dat ie blind wordt en doordraait.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:43 schreef M42 het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat jij er begrip voor hebt! laat duidelijk al blijken dat er ergens ook een steekje bij jou los zit. En ik heb je vaker begrip en respect horen uiten voor dit soort achterlijke idioten op de FP
En dat is inderdaad de scheidslijn tussen denken en handelen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
[..]
Kut man. Sterkte gozer.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:45 schreef Chriz2k het volgende:
Ik kom net terug van school, veel verslagenheid en emoties, meer wil ik er niet over kwijt nog.
Hč Chris, sterkte!quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:45 schreef Chriz2k het volgende:
Dat is zeker lastig, tenzij zoals ik al schreef, erbij bent geweest.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:35 schreef M42 het volgende:
[..]
Moeilijk he? om de feiten juist te interpreteren...
Precies, iemand doodwensen is echt iets totaal anders dan het daadwerkelijk doen, terwijl je in jouw geest/gedachten zoiets in een handomdraai kunt doen...quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat is inderdaad de scheidslijn tussen denken en handelen.
Als je er begrip voor hebt, denk ik dat het misschien handig zou zijn om op zijn minst een RET cursus te gaan volgen of eventueel hulp te zoeken bij een psycholoog.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:45 schreef Flawless2006 het volgende:
Begrip en respect tonen is heel wat anders dan je kunnen inleven dat je iemand klappen kan gaan verkopen nadat ie met je vriendin heeft gesjoemeld.
Nou dan mag jij gaan wachtten totdat ik ontplof en in een nieuwsbericht voorkomquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:49 schreef M42 het volgende:
[..]
Als je er begrip voor hebt, denk ik dat het misschien handig zou zijn om op zijn minst een RET cursus te gaan volgen of eventueel hulp te zoeken bij een psycholoog.
Dit begrip (en dus emotie die men hier aan vastplakt) voor deze situatie terwijl het niet eens de eigen situatie is, kan ook uitgroeien tot dit soort uitbarstingen. Zeker als dit de persoon in kwestie zelf overkomt.
Zie mijn vorige posting en ja dat maakt jouw geen haar beter, correct. Blijkbaar ben jij zelf ook een wandelende tijdbom.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoe duidelijk moet ik het voor je maken? Als ik pepijn zou kennen of tegenkomen zou ik hem ook verrot slaan puur en alleen omdat het een gore klootzak is. (Ja, kom nu maar met de "je bent dan geen haar beter dan pepijn" opmerkingen) Maar ik begrijp wel waarom een pubertje zich zodanig hecht aan een meisje dat ie blind wordt en doordraait.
Drie keer iemand met een boksbeugel op z'n slaap slaan is niet echt toevallig. Dat is gewoon moord.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:48 schreef Hephaistos. het volgende:
Nu liep het toevallig verkeerd af...
Dat helptquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:51 schreef M42 het volgende:
[..]
En als mensen zo snel al doordraaien, dan wordt het eens zaak dat de ouders meer over geveolens praten met hun kind.
Leer eerst maar eens begrijpend lezenquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:49 schreef M42 het volgende:
[..]
Als je er begrip voor hebt, denk ik dat het misschien handig zou zijn om op zijn minst een RET cursus te gaan volgen of eventueel hulp te zoeken bij een psycholoog.
Dit begrip (en dus emotie die men hier aan vastplakt) voor deze situatie terwijl het niet eens de eigen situatie is, kan ook uitgroeien tot dit soort uitbarstingen. Zeker als dit de persoon in kwestie zelf overkomt.
Ach, ik kan je zo nog een voorbeeld geven: Wordt mijn zusje verkracht? Mijn vader, broers en ik zoeken die gozer op! Eng he?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:51 schreef M42 het volgende:
[..]
Zie mijn vorige posting en ja dat maakt jouw geen haar beter, correct. Blijkbaar ben jij zelf ook een wandelende tijdbom.
En als mensen zo snel al doordraaien, dan wordt het eens zaak dat de ouders meer over geveolens praten met hun kind.
je vergelijking slaagt op niks. Waarom zou je vechtsporten niet mogen gebruiken voor zelfverdediging? Ik heb nergens een papiertje moeten tekenen dat het niet mochtquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:35 schreef M42 het volgende:
Beetje rare redenatie. Je mag ook geen vechtsport op straat gebruiken! alleen in een gecontroleerde omgeving met bv de docent(e) erbij. Men leert bij deze vechtsporten om controle te krijgen over de bewegingen/spieren. Dit betekent dus ook dat het niet zal gebeuren dat men elkaar doodslaat tijdens oefeningen of een wedstrijd!
Met een honkbalknuppel kan je ook iemand doodslaan, maar de sport is wel legaal maar je mag niet met een honkbalknuppel over straat lopen! (exact hetzelfde).
Maar nogal naief om te denken dat het allemaal zo lastig is. Een paar goed gerichte klappen en je bent dood en als het "meezit" lukt dit bij de eerste klap al.
Nóg 1 ?!?!?!?quote:Scholier vermoord in Alkmaar! #2
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Nóg 1 ?!?!?!?![]()
=edit=
WTF, vosss, let eens op, dit is gewoon deel 2 en er is niet nóg 1 doodgemept.
Sorry, net wakker
Jij misschien niet, maar het is algemeen bekend dat men de technieken aangeleerd om een agressor uit te schakelen en letsel daarbij toe te dienen niet op straat gebruikt mogen worden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:56 schreef Calyptus het volgende:
[..]
je vergelijking slaagt op niks. Waarom zou je vechtsporten niet mogen gebruiken voor zelfverdediging? Ik heb nergens een papiertje moeten tekenen dat het niet mochtWaarom leer je anders een vechtsport. Enkel om de vechtsport zelf te doen in competitieverband? Dat is maar een minderheid.
En ik heb al verschrikkelijk veel klappen gehad, met dikke handschoenen, dunne en zonder handschoenen, voeten, ellebogen, knieen, ... op vrijwel elke plaats. tegelijkertijd heb ik er minstens evenveel op dezelfde manier uitgedeeld. En niet van wat lichtgewichtjes van 50kg, de meerderheid rond de 90-100kg.
Dus ehhh... where are the bodies?
matroos ging met een meid, die meid zoende een keertje met een ander. Het slachtoffer wordt opgewacht door de matroos met 2 vrienden. De dader droeg een boksbeugel en gaf 3 gerichte klappen tegen het slachtoffer die zich niet had verweerd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:07 schreef Re het volgende:
wat zijn eigenlijk de feiten tot nu toe?
vreemdgaan? of een vriendin...
boksbeugel?...
bron?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:14 schreef M42 het volgende:
[..]
matroos ging met een meid, die meid zoende een keertje met een ander. Het slachtoffer wordt opgewacht door de matroos met 2 vrienden. De dader droeg een boksbeugel en gaf 3 gerichte klappen tegen het slachtoffer die zich niet had verweerd.
Well duh!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:56 schreef Calyptus het volgende:
[..]
je vergelijking slaagt op niks. Waarom zou je vechtsporten niet mogen gebruiken voor zelfverdediging? Ik heb nergens een papiertje moeten tekenen dat het niet mochtWaarom leer je anders een vechtsport. Enkel om de vechtsport zelf te doen in competitieverband? Dat is maar een minderheid.
En ik heb al verschrikkelijk veel klappen gehad, met dikke handschoenen, dunne en zonder handschoenen, voeten, ellebogen, knieen, ... op vrijwel elke plaats. tegelijkertijd heb ik er minstens evenveel op dezelfde manier uitgedeeld. En niet van wat lichtgewichtjes van 50kg, de meerderheid rond de 90-100kg.
Dus ehhh... where are the bodies?
geluidsfragment met de directeur, zijn hyves, partypeeps, fok etcquote:
Ik denk dat als ouder je wereld in elkaar stort...quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:16 schreef Misstique het volgende:
Het zou je zoon maar zijn.
over de boksbeugel / vreemdgaan enzo.... al dat hear say lijkt me niet echt bron waardig...quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:18 schreef M42 het volgende:
[..]
geluidsfragment met de directeur, zijn hyves, partypeeps, fok etc
Mijn theorie isquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:20 schreef paddy het volgende:
Ik ben dus nieuwsgierig of die Peppijn überhaupt in het dagelijkse leven ook zo agressief is.
En sterkte, Chriz2k en Mathijz .
Misschien kunnen jullie die vraag beantwoorden?
Dan neem je het niet aan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:21 schreef Re het volgende:
[..]
over de boksbeugel / vreemdgaan enzo.... al dat hear say lijkt me niet echt bron waardig...
feil is dat er een scholier is doodgebeukt...
ok, dus mensen op fok die op die school zitten zeggen het, op partypeeps staat het, op hyves, de directeur zegt het en dit is niet genoeg?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:21 schreef Re het volgende:
[..]
over de boksbeugel / vreemdgaan enzo.... al dat hear say lijkt me niet echt bron waardig...
feil is dat er een scholier is doodgebeukt...
rustig maar hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:24 schreef M42 het volgende:
[..]
ok, dus mensen op fok die op die school zitten zeggen het, op partypeeps staat het, op hyves, de directeur zegt het en dit is niet genoeg?
Wanneer is het dan voor jou wel waar? wanneer de rechter pas beweert waar te zijn?
Beter is met een hamer in een weiland.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Met een boksbeugel én met twee vrienden
Dat hij maar heel veel zeep mag raken, held...
Die 2 vrienden worden toch ook wel opgepikt door de politie? die zijn neem ik aan toch mede schuldig?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Met een boksbeugel én met twee vrienden
Dat hij maar heel veel zeep mag raken, held...
Sukkeltje.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:48 schreef t-8one het volgende:
[..]
Beter is met een hamer in een weiland.
quote:Scholier Alkmaar overlijdt na klappen
Uitgegeven: 24 april 2007 08:02
Laatst gewijzigd: 24 april 2007 12:02
ALKMAAR - De 16-jarige scholier die maandag in kritieke toestand in het ziekenhuis in Alkmaar werd opgenomen nadat hij voor zijn school klappen had gekregen, is maandagavond kort voor middernacht overleden. Dit maakte de politie dinsdagochtend bekend.
Drama school Alkmaar
Het 16-jarige slachtoffer uit Heerhugowaard, Gerdnan van Wijk, was leerling van de Christelijke scholengemeenschap Jan Arentsz in Alkmaar en zat in havo-4.
Bewusteloos
Volgens directeur L. Spaans liep het slachtoffer na schooltijd naar buiten en raakte hij daar in gesprek met een 17-jarige jongen uit Alkmaar. De Alkmaarder, die niet op het Jan Arentsz zit, sloeg het slachtoffer drie keer op zijn hoofd, volgens ooggetuigen met een boksbeugel, waarna het slachtoffer bewusteloos op de stoep voor de school viel. Ambulancemedewerkers konden de jongen bij aankomst reanimeren.
De politie hield de 17-jarige verdachte korte tijd later op aanwijzing van scholieren die het incident hadden gezien in zijn woning aan. Over de toedracht van het incident is nog niets bekend.
Camerabeelden
Spaans verklaarde dinsdagmorgen dat op camerabeelden te zien is hoe het slachtoffer de school verlaat en de verdachte korte tijd later achter hem aanloopt. Op de plaats waar het incident gebeurde, in de buurt van fietsenstallingen, is geen cameratoezicht. De politie zegt de camerabeelden te gaan bestuderen.
De scholengemeenschap is volgens een verklaring "diep geschokt over deze brute mishandeling en de zinloze, plotselinge dood van één van onze leerlingen. Wij bezinnen ons op hetgeen ons in de komende dagen te doen staat. Wij zijn nog niet in staat wat is gebeurd goed te bevatten," aldus de scholengemeenschap op de website.
De instelling heeft slachtofferhulp ingeschakeld om leerlingen en personeel dinsdag bij te staan.
Felheid
Volgens directeur Spaans voltrok het incident zich met een verbijsterende snelheid en felheid. Een surveillerende vestigingsdirecteur stond op luttele meters afstand van het incident toen het gebeurde.
"Het geweld kwam uit het niets. Een hele korte woordenwisseling, gevolgd door drie klappen en een knietje. Niemand had kans tussenbeide te komen."
Shock
Spaans is rector en directeur op de school sinds 1988. Hij zegt zoiets nog nooit op de school te hebben meegemaakt. "Wij proberen problemen hier voor te zijn en goed op te lossen als ze zich voordoen. Maar tegen zulk gericht geweld is niets opgewassen. We zijn allemaal in shock."
De scholengemeenschap heeft dinsdagmorgen vroeg voor de lessen begonnen alle docenten bijeengeroepen en een speciale tekst meegegeven voor de dagopening.
Bloemen
Voor de leerlingen van de havo-4 klassen was er dinsdagmorgen een speciale bijeenkomst. Bij de school is een stiltecentrum ingericht. De plek van het incident is afgezet met rood-wit lint. Bij de plek zijn massaal bloemen neergelegd.
Meisje
Onder scholieren doen hardnekkige geruchten de ronde dat de ruzie zou zijn gegaan om een meisje. De schoolleiding zegt hiervan niets te weten. Ook is bij directeur Spaans niet bekend of verdachte en slachtoffer elkaar kenden. De politie wil niet zeggen of de verdachte heeft bekend.
Incidenten
De afgelopen tijd zijn er meerdere geweldsincidenten op en rond scholen geweest. In maart deden zich steekpartijen voor op scholen in Oss, Amsterdam, Rotterdam en Naaldwijk. Onderwijsbond Aob liet naar aanleiding van deze incidenten weten dat ze wil dat het ministerie van Onderwijs onderzoekt hoe vaak geweld op scholen voorkomt.
Hear say tot op hedenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:14 schreef M42 het volgende:
[..]
matroos ging met een meid, die meid zoende een keertje met een ander. Het slachtoffer wordt opgewacht door de matroos met 2 vrienden. De dader droeg een boksbeugel en gaf 3 gerichte klappen tegen het slachtoffer die zich niet had verweerd.
hmmz ben jij ook zo'n domme lul dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:45 schreef Flawless2006 het volgende:
[..]
Begrip en respect tonen is heel wat anders dan je kunnen inleven dat je iemand klappen kan gaan verkopen nadat ie met je vriendin heeft gesjoemeld.
ja en een andere site zegt volgens bepaalde bronnen, en ze halen het allemaal van hetzelfe stukje ANP op hoor...quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:19 schreef matthijst het volgende:
Hear say?
"De Alkmaarder, die niet op het Jan Arentsz zit, sloeg het slachtoffer drie keer op zijn hoofd, volgens ooggetuigen met een boksbeugel"
Alleen de reden (evt. vreemdgaande vriendin) is nog niet bevestigd; maar die is ook niet relevant...
vechtpartijen op school, dat feit alleen al...quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:48 schreef Hephaistos. het volgende:
Heel sneu voor die jongen en z'n familie, maar wie in dit topic heeft nu niet meerdere keren vechtpartijen gezien op z'n school? Nu liep het toevallig verkeerd af...
Juistquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:23 schreef Re het volgende:
[..]
ja en een andere site zegt volgens bepaalde bronnen, en ze halen het allemaal van hetzelfe stukje ANP op hoor...
het blijft hear say...
Nee vroeger werd er nooit gevochtenquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
vechtpartijen op school, dat feit alleen al...
wat mankeert jullie? Dat is niet normaal, ik wil wel eens weten waarom de jeugd zo opgefokt is. Niet geleerd om het af te kunnen met woorden en dan ga je maar slaan? Echt slap daar heb ik never respect voor, mensen die slaan!
Dat meisje is nu idem voor het leven verneukt..wat er gebeurd is weten we nog niet precies maar als ze de jongen gezoend heeft, nou dan zit ze haar hele leven met een schuldgevoel..
Ik dacht dat we in een vrij land leefden, niemand is elkaars bezit, niemand heeft het recht een ander pijn te doen, maar opvoeding daar schort het nog wel eens aan..
dit ken ik godzijdank niet vanuit mijn schooljaren!!!!
Iemand met jouw onomstreden intelligentievermogen en de ability om begrijpend te lezen had dan ook kunnen lezen dat het een opmerking over een discussie tussen twee andere fokkers was. Voor de rest sta ik onwijs onzeker in 't leven dat kan iedereen beamen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:19 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
hmmz ben jij ook zo'n domme lul dan?
Bezitterige figuren zijn vaak erg onzeker van zichzelf!
We zaten niet allemaal op een gereformeerde school in Urkquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
vechtpartijen op school, dat feit alleen al...
dit ken ik godzijdank niet vanuit mijn schooljaren!!!!
Ik zou in het geval dat jij opnoemt ook de dader zoeken en zorgen dat ie zijn lul nooit meer gebruikt. Maar ik vind de voorbeeld dat jij nu noemt niet vergelijkbaar met iemand die je vriendin zoent.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ach, ik kan je zo nog een voorbeeld geven: Wordt mijn zusje verkracht? Mijn vader, broers en ik zoeken die gozer op! Eng he?
En dat vind ik een normale reactie eveneens als je die gozer een tik zou hebben gegeven,....quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:34 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik zou in het geval dat jij opnoemt ook de dader zoeken en zorgen dat ie zijn lul nooit meer gebruikt. Maar ik vind de voorbeeld dat jij nu noemt niet vergelijkbaar met iemand die je vriendin zoent.
Mijn ex heeft ook eens een ander gezoend daarom is ze dus mijn ex geworden maar die jongen leeft gewoon nog.![]()
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:34 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik zou in het geval dat jij opnoemt ook de dader zoeken en zorgen dat ie zijn lul nooit meer gebruikt. Maar ik vind de voorbeeld dat jij nu noemt niet vergelijkbaar met iemand die je vriendin zoent.
Mijn ex heeft ook eens een ander gezoend daarom is ze dus mijn ex geworden maar die jongen leeft gewoon nog.![]()
Een tikkie zou nog wel kunnen ja. Maar wees dan wel een held en doe het zonder wapens. En alleen...quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En dat vind ik een normale reactie eveneens als je die gozer een tik zou hebben gegeven,....
Nee want dan kreeg je echt mega veel strafquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee vroeger werd er nooit gevochten![]()
ja sure dat bepaal jij zeker?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:28 schreef Flawless2006 het volgende:
[..]
Iemand met jouw onomstreden intelligentievermogen en de ability om begrijpend te lezen had dan ook kunnen lezen dat het een opmerking over een discussie tussen twee andere fokkers was. Voor de rest sta ik onwijs onzeker in 't leven dat kan iedereen beamen.![]()
urk?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:29 schreef Flawless2006 het volgende:
[..]
We zaten niet allemaal op een gereformeerde school in Urk![]()
Edit: nerd
En dat is een vraag die dit topic gaat beinvloeden gok ikquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:38 schreef zhe-devilll het volgende:
![]()
[..]
Nee want dan kreeg je echt mega veel straf
en dan had je nog ouders die je op je sodeflikker gaven
maar tegenwoordig ontsporen er zovelen en het lijkt wel of alle kids tegenwoordig een afwijking hebben zoals bv adhd add pdd nost etc en maar medicijnen voeren..schei toch uit man.
Waar komt deze agressie toch allemaal vandaan?
Jij vindt een tikkie nog wel kunnen, hij een tikkie met een boksbeugel, het is de grens die je legt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Een tikkie zou nog wel kunnen ja. Maar wees dan wel een held en doe het zonder wapens. En alleen...
Liefde maakt blind eh? Die meid is er net zo goed mee bezig als die andere jongen, dat is alleen vaak moeilijk te accepteren blijkt maar weer eens.quote:
Honderd procent mee eens!quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Een tikkie zou nog wel kunnen ja. Maar wees dan wel een held en doe het zonder wapens. En alleen...
dat valt nog te bezien, het schijnt dat in Urk iedereen aan de sos zit, gewoon uit pure verveling. Misschien had ie zich wel doodgesnoven.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
urk?
Nou wat dat betreft had die gozer beter in urk op school kunnen zitten dan had hij nu nog geleefd nerd
Boksbeugel stoerder?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:43 schreef t-8one het volgende:
[..]
Jij vindt een tikkie nog wel kunnen, hij een tikkie met een boksbeugel, het is de grens die je legt.
boksbeugel is wel een tikkie efficienter en stoerder, levert je meer kuddo's op.
ja nu las ik het als " ik vind het OK als je iemand zonder wapens en in je uppie doodslaat" ...quote:
Ik zal het even duidelijk maken: Iemand slaan is niet oke, iemand slaan omdat hij met je vriendin gezoend heeft is ok, iemand doodslaan is niet oke, iemand doodslaan omdat hij met je vriendin gezoend heeft is niet oke.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:53 schreef Re het volgende:
[..]
ja nu las ik het als " ik vind het OK als je iemand zonder wapens en in je uppie doodslaat" ...
Ja dat zou ik ook wel willen weten!quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:38 schreef zhe-devilll het volgende:
![]()
[..]
waar komt deze agressie toch allemaal vandaan?
Eerst beweer je dat het niet ok is dan wel dan niet en nu weer wel. Christ man doe eens niet zo schijnheilig en schuil je niet achter jouw kwart duits bloed, want je bent voor de rest zo donker als de pest (dit bedoel ik dus niet negatief, alleen het feit dat je zo extreem schijnheilig bent).quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik zal het even duidelijk maken: Iemand slaan is niet oke, iemand slaan omdat hij met je vriendin gezoend heeft is ok, iemand doodslaan is niet oke, iemand doodslaan omdat hij met je vriendin gezoend heeft is niet oke.
En ik vind dat dus wel ok!quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:56 schreef M42 het volgende:
[..]
Eerst beweer je dat het niet ok is dan wel dan niet en nu weer wel. Christ man doe eens niet zo schijnheilig en schuil je niet achter jouw kwart duits bloed, want je bent voor de rest zo donker als de pest (dit bedoel ik dus niet negatief, alleen het feit dat je zo extreem schijnheilig bent).
Iemand slaan is nooit ok! zeker niet wanneer iemand met jouw vriendin zoent. Jouw vriendin is NIET jouw bezit!!!
Pubers schrijven dat altijd! dus niet echt boeiend. Daarnaast is niet bekend wat die meid exact gedaan heeft! was het een eenmalig onschuldig kusje of waren ze vol aan het bekken en was dit eenmalig of kwam dit vaker voor.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:56 schreef zhe-devilll het volgende:
pff zit te kijken op gStijl en op hyves al die foto's, die meid die schrijft dat ze voor altijd van hem houdt..nou pffffff hoop het toch niet voor haar zeg..
intens triest dit..
Diegene die hem kende, was het altijd al een klootzak?
Ben gewoon benieuwd naar kenmerken van zulke lui..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |