Too bad dat je dat niet denkt. Ik hoop dat jij toch eerst wat beter kijkt wie zijn vriendin je dan probeert te naaien. Er zijn er genoeg die je zonder nadenken in het ziekenhuis willen slaan of steken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Praat normaal, en nee dan houd je geen rekening met het feit dat je vermoord kunt worden.
Ik gok zomaar dat dat best mee zal vallen. Ik denk dat de gemiddelde crimineel die in de bajes zit er ook niet van houdt dat anderen met hun vriendin rotzooien.quote:pepijn heeft misschien geaardheidsproblemen maar dat maakt in de bak niet zoveel uit
flink uitscheuren jongens!
Niet? Beetje naief dan, en dat blijkt maar weer eens.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Praat normaal, en nee dan houd je geen rekening met het feit dat je vermoord kunt worden.
Blijkbaar heb je toch een hersenbeschadiging opgelopen door die klapquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:05 schreef Calyptus het volgende:
waw, ook nog een (onverwachte) klap gehad van een boksbeugel in mijn tijd, een snede over heel mn kaak.
Maar no id dat zoiets zou kunnen gebeuren.![]()
Maar ja, als je messed met iemand zijn vriendin kun je weten dat er soms wacko's bij zitten die zoiets niet kunnen apprecieren.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:07 schreef milagro het volgende:
hoe bedoel je dat 'opgewacht aangezien?' ... opgewacht door een paar knullen (want Gerd Nan was te groot om alleen aan te pakken), en alleen die Pé haalde uit?
of opgewacht, opdat hij letterlijk overvallen zou worden, en de magere Pé in het voordeel was daardoor.
Bron: Noord Hollands Dagblad.quote:Het slachtoffer, een leerling uit havo 4 en afkomstig uit Heerhugowaard, kreeg het om kwart voor twee voor school aan de stok met een zeventienjarige jongen uit Alkmaar. Deze jongen, geen leerling op het Jan Arentsz, kwam zijn vriendin van school halen.
De jongens kregen woorden waarna er klappen vielen. Na drie stompen in zijn gezicht en een knietje ging het slachtoffer neer. ,,Het was binnen een paar seconden gebeurd'', zegt schooldirecteur Leen Spaans. Een docent zag de vechtpartij en rende even achter de dader aan. Hij besloot zich echter snel om het slachtoffer te bekommeren. De jongen lag bewusteloos op de stoep voor de school en bloedde uit zijn neus. De bedrijfshulpverleners van school probeerden de jongen te reanimeren. Dat werd overgenomen door ambulancepersoneel dat de jongen in kritieke toestand naar het MCA bracht. De dader - die geen leerling is van de school - is inmiddels aangehouden'', meldt een politiewoordvoerder.
Op de school aan de Mandenmakerstraat - heerste maandagavond verslagenheid. ,,Dit is niet te bevatten'', zegt een docent. Jongens die bij de school lopen, hebben de vechtpartij niet gezien, maar weten wel - van horen en zeggen - dat er afgelopen weekeinde iets is voorgevallen wat de aanleiding zou zijn. ,,Het gebeurt wel vaker dat iemand wordt opgewacht door jongens die niet van onze school zijn.'' Volgens andere leerlingen 'draait het om een meisje en om vreemd gaan'.
Uhm sorry hoor, maar die vriendin is dan zelf nog smeriger bezig.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:10 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Too bad dat je dat niet denkt. Ik hoop dat jij toch eerst wat beter kijkt wie zijn vriendin je dan probeert te naaien.
Of het lukt is een 2e, maar wellicht ben ik te naief...quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:10 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Too bad dat je dat niet denkt. Ik hoop dat jij toch eerst wat beter kijkt wie zijn vriendin je dan probeert te naaien. Er zijn er genoeg die je zonder nadenken in het ziekenhuis willen slaan of steken.
Het FP bericht heeft enkele FOK!kers als bron en op Elsevier wordt er niet over gesproken. Ik zeg niet dat het niet waar is maar ik heb het nog nergens als vast staand feit naar buiten zien komen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:58 schreef Hathor het volgende:
Het enige dat we weten is dat ie een boksbeugel had, niet hoe dat ding eruit zag.
Das ook weer zo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uhm sorry hoor, maar die vriendin is dan zelf nog smeriger bezig.
volgens mij moet je bij overspel toch vooral bij je overspelige partner zijn, hoor en niet met degene met wie ze het deed, want was hij het niet, dan wel een ander.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:10 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Too bad dat je dat niet denkt. Ik hoop dat jij toch eerst wat beter kijkt wie zijn vriendin je dan probeert te naaien.
En?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wel als die bezem zegt geen vriend te hebben!quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:14 schreef Calyptus het volgende:
[..]
En?
Je zit niet achter iemand andermans vriendin. Punt uit.
en dus moet je dan niet zeuren als je dodelijke klappen krijgt of zo?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:14 schreef Calyptus het volgende:
[..]
En?
tjah, dan heb je gewoon pechquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wel als die bezem zegt geen vriend te hebben!
Gewoon een alledaagse kaaskop, nederlander!quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:15 schreef Umm-Qasr het volgende:
Wats is de culturele/religieuze achtergrond van deze verdachte??![]()
Gewoon Nederlands trailer-trash.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:15 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wel als die bezem zegt geen vriend te hebben!
Toen Theo van Gogh werd vermoord was jij zeker ook zo'n figuur die zei dat hij het er 'eigenlijk' wel naar gemaakt hadquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:14 schreef Calyptus het volgende:
[..]
En?
Klappen allesinds niet, dodelijk vind ik er persoonlijk overgaan. Het eerste gebeurt alle dagen, het 2de is een pijnlijk toeval.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:15 schreef milagro het volgende:
[..]
en dus moet je dan niet zeuren als je dodelijke klappen krijgt of zo?
oh wacht, dat kan je dan ook niet meer
Buiten het feit dat hij een Nederlander was zou ik totaal niet weten wie hij is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:17 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Toen Theo van Gogh werd vermoord was jij zeker ook zo'n figuur die zei dat hij het er 'eigenlijk' wel naar gemaakt had![]()
2 blanken waarvan de dader een matroos is. Lees eens eerst alle achtergrondinformatie alvorens je dit soort uitspraken doet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:15 schreef Umm-Qasr het volgende:
Hey jij was toch dat persoon wat zo graag met gasten gaat die al een relatie hebbenquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:15 schreef milagro het volgende:
[..]
en dus moet je dan niet zeuren als je dodelijke klappen krijgt of zo?
oh wacht, dat kan je dan ook niet meer
Houd eens op met dat flamenquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wel kut dat het een nederlandse jongen was, nederlanders doen dit toch heulemaal niet? Alleen mocro´s toch?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:15 schreef Umm-Qasr het volgende:
Tja, je hebt je FP history nou niet echt mee. Maar goed, das compleet offtopic/quote:
Hey, jij bent toch die user, die niet begrijpt wat ONZ is en wat ernstquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:18 schreef M42 het volgende:
[..]
Hey jij was toch dat persoon wat zo graag met gasten gaat die al een relatie hebben![]()
Er zijn zat manieren om met 1 goede slag iemand dood te krijgen en dit zonder boksbeugel. Alleen helpt de boksbeugel wel om de dader zijn hand te beschermen (het breekt namelijk erg snel).quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:19 schreef emmy het volgende:
Ook zonder boksbeugel kun je iemand doodslaan: en het hoeft niet eens hard te gaan:
Een arts heeft mij wel eens uitgelegd dat zij precies wist op welke plaats op iemands slaap je maar met één vinger een tikje zou hoeven geven om de dood te veroorzaken. Kwestie van de juiste ader raken geloof ik......
Maar met een boksbeugel op iemands hoofd inhakken is misdadig!
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:21 schreef milagro het volgende:
[..]
Hey, jij bent toch die user, die niet begrijpt wat ONZ is en wat ernst![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja, je hebt je FP history nou niet echt mee. Maar goed, das compleet offtopic/
Dat geldt ook voor jouw, die matroos is verdachte (of was je d'r bij?).quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:17 schreef M42 het volgende:
[..]
2 blanken waarvan de dader een matroos is. Lees eens eerst alle achtergrondinformatie alvorens je dit soort uitspraken doet.
als dat zo "makkelijk" ging hadden full-contact vechtsporten nooit legaal geweest. Naar wat ik weet is het zelfs vooraf te bepalen via een medische controle of je "makkelijk" dood geslagen kan worden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:21 schreef M42 het volgende:
[..]
Er zijn zat manieren om met 1 goede slag iemand dood te krijgen en dit zonder boksbeugel. Alleen helpt de boksbeugel wel om de dader zijn hand te beschermen (het breekt namelijk erg snel).
Ja, want elke moslim is per defenitie een crimineel... Jij bent gewoon net als al die andere rechtsextremistische kneuzen bang voor andere culturen en dus bang voor de islam. En nu weer ontopic.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:23 schreef M42 het volgende:
[..]
en jij wel dan en pizzakoppe?
![]()
Ik bash alleen criminelen, jullie verheerlijken ze... groot verschil tussen jullie en mij.
Euhm, bij full contact sporten wordt er goed in de gaten gehouden hoe de tegenstander eraan toe gaat, na 1 klap op de slaap waar hij neervalt wordt je direct weggetrokken bij de persoon.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:25 schreef Calyptus het volgende:
[..]
als dat zo "makkelijk" ging hadden full-contact vechtsporten nooit legaal geweest. Naar wat ik weet is het zelfs vooraf te bepalen via een medische controle of je "makkelijk" dood geslagen kan worden.
Genoeg om een ander dood te (laten) slaan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En engquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:22 schreef M42 het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat het serieus was![]()
Nouja, dan weet men gelijk ook hoe monogaam ik ben![]()
Nee, ik bedoel juist dat hij eerder zijn vriendin mocht aanspreken op haar gedrag, dan die jongen zelf. Over doodslaan heb ik helemaal niets gezegd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Genoeg om een ander dood te (laten) slaan?
Ik vind dit niet kunnen. Hoe debiel en achterlijk ie ook geweest is, je kan niet een ventje van 17 zo met foto op het internet zetten. Als je de reacties er al onder leest.. er is ook nog een familie. Hoe veel van die ventjes tegenwoordig lopen er niet met een boksbeugel rond of hebben iemand klappen verkocht. Dit was zo'n geval dat het helemaal verkeerd afliep en die jongen zal bestraft worden zoals ie bestraft moet worden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:19 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/783101.html
Genoeg om de woede te krijgen om iemand dood te willen slaan wellicht, maar het doen is iets heel anders...quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Genoeg om een ander dood te (laten) slaan?
Ja die foto's maken mij helemaal misselijk...quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:55 schreef Flawless2006 het volgende:
Word heel treurig van zo'n bericht. Vooral als je de foto's er bij ziet. Die jongen hoe achterlijk ook had dit ook nooit gewenst, die heeft zn eigen leven ook verknald en die van vele anderen.
waar, maar aan de informatie te zien was de persoon niet bewusteloos na de 3de slag.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Euhm, bij full contact sporten wordt er goed in de gaten gehouden hoe de tegenstander eraan toe gaat, na 1 klap op de slaap waar hij neervalt wordt je direct weggetrokken bij de persoon.
Dan heb ik je verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel juist dat hij eerder zijn vriendin mocht aanspreken op haar gedrag, dan die jongen zelf. Over doodslaan heb ik helemaal niets gezegd.
je doet een beetje alsof het normaal is dat iemand een boksbeugel op zak heeft, en ermee uithaalt als hij boos is. en dat dit nou verkeerd afliep, ja, jammer, maarja.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:28 schreef Flawless2006 het volgende:
[..]
Ik vind dit niet kunnen. Hoe debiel en achterlijk ie ook geweest is, je kan niet een ventje van 17 zo met foto op het internet zetten. Als je de reacties er al onder leest.. er is ook nog een familie. Hoe veel van die ventjes tegenwoordig lopen er niet met een boksbeugel rond of hebben iemand klappen verkocht. Dit was zo'n geval dat het helemaal verkeerd afliep en die jongen zal bestraft worden zoals ie bestraft moet worden.
MDA!quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:29 schreef Calyptus het volgende:
[..]
waar, maar aan de informatie te zien was de persoon niet bewusteloos na de 3de slag.
De eerste seconden na zoiets blijven natuurlijk cruciaal...
Cro-cop kan dat ms beter beamen
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |