En als je iemand slaat en hij gaat "per ongeluk" dood, als (in)direct gevolg van die klap?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik zal het even duidelijk maken: Iemand slaan is niet oke, iemand slaan omdat hij met je vriendin gezoend heeft is ok, iemand doodslaan is niet oke, iemand doodslaan omdat hij met je vriendin gezoend heeft is niet oke.
Hoe politiek correct moet ik typen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:58 schreef t-8one het volgende:
[..]
En als je iemand slaat en hij gaat "per ongeluk" dood, als (in)direct gevolg van die klap?
Dan is het ineens niet ok, anders was het geen probleem geweest?
ik bedoel de gezichten erachter dat is best schokkend..quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:57 schreef M42 het volgende:
[..]
Pubers schrijven dat altijd! dus niet echt boeiend. Daarnaast is niet bekend wat die meid exact gedaan heeft! was het een eenmalig onschuldig kusje of waren ze vol aan het bekken en was dit eenmalig of kwam dit vaker voor.
Dat je nog op hem in gaat. Hij vindt stoerder om iemand met een boksbeugel te slaan dan met zijn blote handjes. Ik neem die grapjas niet meer serieus.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoe politiek correct moet ik typen?
True True!quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat je nog op hem in gaat. Hij vindt stoerder om iemand met een boksbeugel te slaan dan met zijn blote handjes. Ik neem die grapjas niet meer serieus.
van blowen word je over het algemeen niet een killermachinequote:Op dinsdag 24 april 2007 14:12 schreef zhe-devilll het volgende:
http://www.partypeeps2000.com/members/$pepinos$.aspx
respect je weetzzz
hij blowt er ook lekker op los zo te zien
bij zijn familie online zie je een mooi plaatje met een fles drank en nog wat vaag blauw spul...quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:15 schreef Re het volgende:
[..]
van blowen word je over het algemeen niet een killermachine
ja en z'n vader stemde groen links... zo zie je maar hoe die boomknuffelaars hun kinderen opvoedenquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
bij zijn familie online zie je een mooi plaatje met een fles drank en nog wat vaag blauw spul...
wie zegt dat hij niet ook anderen zooi slikt oid? drugs is wel erg in tegenwoordig
Kap nou es met dat strooien van allerlei profielen, het is ht vriendinnetje van die pepijn, en nuquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:20 schreef Piovan het volgende:
Hier het vriendinnetje
http://www.partypeeps2000.com/members/KIMBERLIIE__.aspx
En nu? Daardoor is die jongen vermoord!quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kap nou es met dat strooien van allerlei profielen, het is ht vriendinnetje van die pepijn, en nu
Volgens de geruchten is zij degene die vreemd is gegaan met degene die nu vermoord is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kap nou es met dat strooien van allerlei profielen, het is ht vriendinnetje van die pepijn, en nu
Ik denk niet dat je me begreep.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat je nog op hem in gaat. Hij vindt stoerder om iemand met een boksbeugel te slaan dan met zijn blote handjes. Ik neem die grapjas niet meer serieus.
gelukkig hebben we hier op Fok! ons oordeel al weer klaar, aan de hand van een fototje.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
bij zijn familie online zie je een mooi plaatje met een fles drank en nog wat vaag blauw spul...
wie zegt dat hij niet ook anderen zooi slikt oid? drugs is wel erg in tegenwoordig
Dat het binnen sommige sub/jongeren-culturen wel stoer is om te dreigen/slaan met een boksbeugel.quote:
Dat is niet wat de politie zegt, dat is niet wat het ANP zegt, dat is tot op heden gewoon hear say.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:25 schreef Piovan het volgende:
[..]
En nu? Daardoor is die jongen vermoord!
Het profiel is op 7 april voor het laatst gewijzigd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:28 schreef Piovan het volgende:
En het meisje blijft hem steunen volgens haar profiel.
iddquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:37 schreef Tirion het volgende:
[..]
Het profiel is op 7 april voor het laatst gewijzigd.![]()
OT/ Hmmm...enig idee waar de naam "Assassin" vandaan komt?quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:15 schreef Re het volgende:
[..]
van blowen word je over het algemeen niet een killermachine
hmmmm ja... en nuquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:41 schreef Pek het volgende:
[..]
OT/ Hmmm...enig idee waar de naam "Assassin" vandaan komt?![]()
Ok, nevermind.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:35 schreef t-8one het volgende:
[..]
Dat het binnen sommige sub/jongeren-culturen wel stoer is om te dreigen/slaan met een boksbeugel.
vandaar m'n verwijzing met een knipoog naar kuddo's
Jij vindt het niet stoer, maar jij bent niet de norm evenals ik dat ben.
Nou ja, hashish-rokers die cold turkey gaan kunnen dus wel degelijk killing machines worden, was mijn punt eigelijk. nevermindquote:
Lijkt mij ook ja. Kan ze 10 keer deelnemen aan een domme breezah cultuur, zielig is het wel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:40 schreef Adidah het volgende:
Het lijkt me sterk dat ze nu allerlei steunbetuigingen gaat plaatsen. Het lijkt me aannemelijker dat ze nu ook kotsmisselijk thuis zit.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:55 schreef Pek het volgende:
[..]
Nou ja, hashish-rokers die cold turkey gaan kunnen dus wel degelijk killing machines worden
En volgens mij is de hear say nog altijd dat die Pepijn 'verhaal is gaan halen' bij Gerd Nan, omdat deze verteld zou hebben dat een vriend van Pepijn zou zijn vreemdgegaan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is niet wat de politie zegt, dat is niet wat het ANP zegt, dat is tot op heden gewoon hear say.
De verGeenStijlisering..quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:30 schreef Re het volgende:
dus nu is het in opdracht van...
pagina is geblokkeerdquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:12 schreef zhe-devilll het volgende:
http://www.partypeeps2000.com/members/$pepinos$.aspx
respect je weetzzz
hij blowt er ook lekker op los zo te zien
En dat heeft zo zijn redenen.quote:
ja!, ga je hem nu doodmaken?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:59 schreef mrcool het volgende:
Maar die kerel op die foto hierboven is de dader?
Van interpunctie heeft ze in ieder geval geen kaas gegetenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:07 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.partypeeps2000(...)IE__/comments/1.aspx
Kimberly heeft gereageerd!
Volgens haar, volgens hem wsl...quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:09 schreef Hephaistos. het volgende:
Geen boksbeugel dus, volgens haar...
Je geniet ervan he?quote:
De opdrachtgever. Zijn vriendin was vreemdgegaan... of zoiets...quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:59 schreef mrcool het volgende:
Maar die kerel op die foto hierboven is de dader?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |