Dus we hebben hier te maken met een ware hitman?quote:
nou nee, ik stoor me meer aan het blindelings overnemen van allerlei zaken, dat gaat namelijk nog een keertje goed fout...quote:
Omdat andere media alleen initialen meegeven, uit pure privacybescherming. Ik ben er overigens wel voor dat daders met voor- en achternaam genoemd moeten worden.quote:
Hoe?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:13 schreef Re het volgende:
[..]
dat gaat namelijk nog een keertje goed fout...
Doofpot? Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Waar ik nu echt bang voor ben, is dat het incident in Alkmaar weer in de doofpot gestopt wordt. Net zoals alle andere geweldszaken.
Is dat dat meisje op die foto erbij? Wat doet die uberhaupt met zon kerel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:12 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
De opdrachtgever. Zijn vriendin was vreemdgegaan... of zoiets...![]()
och een onterechte internet jacht op een "pedofiel" bijv.quote:
Volgens mij had die al meer op de kerfstok dus echt nietsvermoedend zal ze niet zijn geweest.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:17 schreef Re het volgende:
[..]
och een onterechte internet jacht op een "pedofiel" bijv.
of een nietsvermoedend vriendinnetje van een dader, of een onschuldige familie of weet ik veel.... vul maar in...
oww vertel....quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij had die al meer op de kerfstok dus echt nietsvermoedend zal ze niet zijn geweest.
Dat staat toch duidelijk in dit topic johquote:
Ja weet ik het las ik ergens ofzo maar goed als je hem ziet weet je al dat die niet deugtquote:
Ken je hem?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
als je hem ziet weet je al dat die niet deugt![]()
er staat niets duidelijk hier noch op GSquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:25 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat staat toch duidelijk in dit topic johEn op Geenstijl is het ook nog wel te vinden geloof ik...
Neen maar doe niet zo verbaasd ofzo zie je toch zo!quote:
of elke willekeurige kop die ze erbij kunnen verzinnenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:31 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dan nog zie je het toch zo aan die kop![]()
quote:er is geen boksbeugel gebruikt
maar die dader had al wel een strafblad, is een opdondertje van 1.50.
Gerd Nan is kunstmatig in leven gehouden gisteravond omdat z'n ouders wilden dat z'n organen gedoneerd werden, dus vanmorgen hebben ze geopereerd
hij's nu naar Rijswijk voor een of ander officieel onderzoek, en hij schijnt bijna meteen hersendood geweest te zijn omdat er zoveel bloedingen enzo in z'n hoofd waren.
Niet iedereen die eruit ziet als een ontspoorde gek is dat ook. En vice versa. Met name vice versa. Als in: het overgrote deel van de gestoorde gekken ziet er helemaal niet uit als gestoorde gek.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:31 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dan nog zie je het toch zo aan die kop![]()
Is al een keer mis misgegaan. Met die voetballer in Zeeland die een andere vol in zijn gezicht geschopt heeft.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:17 schreef Re het volgende:
[..]
och een onterechte internet jacht op een "pedofiel" bijv.
of een nietsvermoedend vriendinnetje van een dader, of een onschuldige familie of weet ik veel.... vul maar in...
hier staat ook een quote, die deze gang van zaken noemt. Quote van 'Bobos'.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:37 schreef Mathijz het volgende:
Paar dingen die ik nu hoor van een vriendin:
[..]
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:47 schreef anneja het volgende:
[..]
Niet iedereen die eruit ziet als een ontspoorde gek is dat ook. En vice versa. Met name vice versa. Als in: het overgrote deel van de gestoorde gekken ziet er helemaal niet uit als gestoorde gek.
Ik meen gehoord te hebben dat er daar ook iets te doen is...quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:44 schreef Mathijz het volgende:
Wat is daarmee?
taaltechnisch zou ik jou ook als kansloze hangjongere kwalificeren... dus je zal vast wel meer op je kerfstok hebbenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nou ja die tig oorringen aan beide kanten wenie hoor
![]()
ach boeie, als het maar sensatie is en de pageviews gegarandeerd wordenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Is al een keer mis misgegaan. Met die voetballer in Zeeland die een andere vol in zijn gezicht geschopt heeft.
Op Fok! was er iemand uit dezelfde regio met dezelfde naam en gelijk gingen de foto's in zijn fobo via GS internet over. Veel mensen zien niet in hoeveel schade dit kansloze gespeculeer en geroddel aan kan richten.
Deze dus:quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:52 schreef Sebi het volgende:
[..]
hier staat ook een quote, die deze gang van zaken noemt. Quote van 'Bobos'.
Vaag verhaal....quote:Ik zit op deze school en om even alle geruchten uit de wereld te halen:
- Hij heeft niet geslagen met een boksbeugel, want ik ken een paar van de ooggetuigen en heb daarmee gesproken en die zeiden dat hij hem eerst een knietje gaf en hem vervolgens met de blote vuist 3x op zijn slaap sloeg, dat gerdnan toen neerviel, hij eerst nog opgevangen werd door zijn beste vriend, maar deze hem niet kon houden, en hij toen op de grond viel. Het schijnt dat hij toen een hartstilstand kreeg en gereanimeerd moest worden. Toen hij met de ambulance werd vervoerd was ie al hersendood, in het ziekenhuis hebben ze hem vervolgens kunstmatig in leven gehouden om hem nog als donor te kunnen gebruiken, en rond 11 uur is hij (dacht ik) officieel overleden.
- En iedereen denkt dat het om ene Kimberley ging, maar dit is hoogstwaarschijnlijk niet waar, want het meisje uit mijn klas (foto van ritske) vertelde dat Gerd-Nan, Geert (zijn beste vriend) en Wellington (Vriend van meisje uit me klas (Anouk) staat ook op foto die ritske op pagina 2 zei) waren met zn 3en naar een feest. En die Wellington ging best vaak vreemd, dus toen ze terugkwamen gingen Gerdnan en Geert heel sarcastisch zeggen van, neee Wellington is niet vreemdgegaan hoor neeuujj.. dus Anouk begon het te wantrouwen en heeft het toen aan Wellington gevraagd. Hij werd toen vet pissig en die Pepijn (de dader) is daar achter gekomen, en had een tijdje terug iets bij Wellington geflikt. dus die wou dit goed maken (op eigen initiatief dus niet in opdracht van Wellington) en sloeg vervolgens Gerdnan in elkaar. Waarschijnlijk niet met opzet, maar je bent sowiezo ziek in je kop als je iemand 3x vol op zn slaap slaat. of het nou met een boksbeugel is of niet. Het was vandaag echt drama op school:-( echt te zielig. Zelfs als buitenstaander (want ik kende Gerdnan niet persoonlijk) was het echt te zielig voor woorden:-(
Dat meisje is dus niet vreemdgegaan. Ze is alleen de vriendin van de moordenaarquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik vind het trouwens achterlijk dat iedereen dat meisje nu op haar site aanvalt. Tuurlijk, vreemdgaan is fout, maar er wordt nu net gedaan of zij de moordenaar is. Dat gaat mij veel en veel te ver. Plus dat zij er zelf waarschijnlijk ook heel erg mee zit.
en er verder dus geen ene flikker mee te maken heeft...?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik vind het trouwens achterlijk dat iedereen dat meisje nu op haar site aanvalt. Tuurlijk, vreemdgaan is fout, maar er wordt nu net gedaan of zij de moordenaar is. Dat gaat mij veel en veel te ver. Plus dat zij er zelf waarschijnlijk ook heel erg mee zit.
Dat is natuurlijk gelul, je weet het nu dat hij het is daarom denk je zo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Neen maar doe niet zo verbaasd ofzo zie je toch zo!
Ik lees het nu inderdaad ook. Maakt het nog erger voor dat meisje natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:59 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Dat meisje is dus niet vreemdgegaan. Ze is alleen de vriendin van de moordenaar
Klinkt wel als een stelletje zwakbegaafde mongolen bij elkaarquote:Ik zit op deze school en om even alle geruchten uit de wereld te halen:
- Hij heeft niet geslagen met een boksbeugel, want ik ken een paar van de ooggetuigen en heb daarmee gesproken en die zeiden dat hij hem eerst een knietje gaf en hem vervolgens met de blote vuist 3x op zijn slaap sloeg, dat gerdnan toen neerviel, hij eerst nog opgevangen werd door zijn beste vriend, maar deze hem niet kon houden, en hij toen op de grond viel. Het schijnt dat hij toen een hartstilstand kreeg en gereanimeerd moest worden. Toen hij met de ambulance werd vervoerd was ie al hersendood, in het ziekenhuis hebben ze hem vervolgens kunstmatig in leven gehouden om hem nog als donor te kunnen gebruiken, en rond 11 uur is hij (dacht ik) officieel overleden.
- En iedereen denkt dat het om ene Kimberley ging, maar dit is hoogstwaarschijnlijk niet waar, want het meisje uit mijn klas (foto van ritske) vertelde dat Gerd-Nan, Geert (zijn beste vriend) en Wellington (Vriend van meisje uit me klas (Anouk) staat ook op foto die ritske op pagina 2 zei) waren met zn 3en naar een feest. En die Wellington ging best vaak vreemd, dus toen ze terugkwamen gingen Gerdnan en Geert heel sarcastisch zeggen van, neee Wellington is niet vreemdgegaan hoor neeuujj.. dus Anouk begon het te wantrouwen en heeft het toen aan Wellington gevraagd. Hij werd toen vet pissig en die Pepijn (de dader) is daar achter gekomen, en had een tijdje terug iets bij Wellington geflikt. dus die wou dit goed maken (op eigen initiatief dus niet in opdracht van Wellington) en sloeg vervolgens Gerdnan in elkaar. Waarschijnlijk niet met opzet, maar je bent sowiezo ziek in je kop als je iemand 3x vol op zn slaap slaat. of het nou met een boksbeugel is of niet. Het was vandaag echt drama op school:-( echt te zielig. Zelfs als buitenstaander (want ik kende Gerdnan niet persoonlijk) was het echt te zielig voor woorden:-(
Ja voor de mensen van de hockeyclub zelf, teamgenoten e.d. kan me niet voorstellen dat het de bedoeling is om al zn vrienden er te hebben...quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:54 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik meen gehoord te hebben dat er daar ook iets te doen is...
Nee dat begrijp ik, maar wilde ff duidelijkheid voordat iemand voor de kat zijn kont naar de Vork rijdtquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:18 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Ja voor de mensen van de hockeyclub zelf, teamgenoten e.d. kan me niet voorstellen dat het de bedoeling is om al zn vrienden er te hebben...
Gangstah je weets...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:12 schreef SeLang het volgende:
[..]
Klinkt wel als een stelletje zwakbegaafde mongolen bij elkaar
Dan nog blijft het gebruik van een boksbeugel laf. Maar het is hier inderdaad niet meer van toepassing.quote:
Zou kunnen. En is dan zijn vriendin vreemdgegaan met het slachtoffer?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:44 schreef GnAgn het volgende:
http://www.smscity.be/index.php?ID=wellington het zou dus om deze jongen gaan die de dader heeft opgenaaid?
Als ik foto zou zien van hem en het slachtoffer zou ik meteen hem als dader aanwijzen en ander als het slachtoffer.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:03 schreef mrcool het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gelul, je weet het nu dat hij het is daarom denk je zo.
Nee die vriendin staat er buiten, het slachtoffer vertelde tegen de vriendin van die wellington dat wellington vreemd was gegaan en toen ging de Dader erop af.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zou kunnen. En is dan zijn vriendin vreemdgegaan met het slachtoffer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |