Nou vertel...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:44 schreef GnAgn het volgende:
http://www.smscity.be/index.php?ID=wellington het zou dus om deze jongen gaan die de dader heeft opgenaaid?
Helemaal mee eens. Ik vind het ook erg sneu voor dat meisje.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:01 schreef KreKkeR het volgende:
Ik ben trouwens niet snel iemand die begint over verval van de maatschappij....
Als ik echter de reacties in dit topic en aanverwante links, en dan met name de manier waarop sommige buitenstaanders heilig lijken te geloven in vage roddels... de manier waarop sommigen (mede op basis van deze informatie) praten over de vriendin van verdachte... tja...
Tuurlijk, discussieren/speculeren over de toedracht is niks mis mee, maar meteen heilig geloven in alles wat je via-via-via te horen krijgt
Amenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:01 schreef KreKkeR het volgende:
Ik ben niet snel iemand die begint over verval van de maatschappij....
Als ik echter de reacties in dit topic en aanverwante links bekijk... En dan met name de manier waarop sommige buitenstaanders heilig lijken te geloven in vage roddels... de manier waarop sommigen (mede op basis van deze informatie) praten over de vriendin van verdachte... tja...
Tuurlijk, discussieren/speculeren over de toedracht is niks mis mee, maar meteen heilig geloven in alles wat je via-via-via te horen krijgt
quote:
Misschien is dit hele incident met alle gevolgen vandien ook wel ontstaan vanwege hear-say... wie zal het zeggen...quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:04 schreef yvonne het volgende:
Dat het over een opmerking ging over internet over een meisje.
Hey sterkte iedereen.quote:
Gehoord als in: ik las zoiets op fok?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Is er al iets bekend over een mogelijk strafblad van de dader? Ik hoorde iets over cocaïnehandel en mishandeling.
Daarom vraag ik er naarquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:28 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Gehoord als in: ik las zoiets op fok?
dader is 17, ben benieuwd hoe ze hem berechten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:27 schreef Re het volgende:
dood door schuld heb ik het idee maar dat zullen we wel moeten zien dan
link naar het eerste deel had wel fijn geweestquote:
Het meest schokkende vind ik nog het niveau van de gramaticale vaardigheden in de reacties.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kap nou es met dat strooien van allerlei profielen, het is ht vriendinnetje van die pepijn, en nu
Doodslag lijkt me. Als je 3 keer hard op iemand z'n slaap ramt aanvaard je de kans dat diegene dood kan gaan toch?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:26 schreef KreKkeR het volgende:
Waar ik trouwens nieuwsgierig naar ben is de juridische kant...Ik vraag me af of er bij de tenlastelegging en het uiteindelijke vonnis sprake zal zijn van moord (lijkt mij op basis van de huidige informatie niet het geval, maar dat is echt nog speculeren nu), doodslag, of iets anders...
Maar goed, dat zal sowieso nog een tijd op zich laten wachten lijkt mij.
Dat internet ook altijdquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:04 schreef yvonne het volgende:
Dat het over een opmerking ging over internet over een meisje.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:41 schreef George.W.Bush het volgende:
[..]
Het meest schokkende vind ik nog het niveau van de gramaticale vaardigheden in de reacties.
Kerel, je zit hier op fok. Het gros van de fokkertjes is nog net slim genoeg om de eigen reet af te kunnen vegen. Althans, dat voordeel van de twijfel gun ik ze.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:01 schreef KreKkeR het volgende:
Ik ben niet snel iemand die begint over verval van de maatschappij....
Als ik echter de reacties in dit topic en aanverwante links bekijk... En dan met name de manier waarop sommige buitenstaanders heilig lijken te geloven in vage roddels... de manier waarop sommigen (mede op basis van deze informatie) praten over de vriendin van verdachte... tja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |