Meer dan, ze hebben behoorlijk lol gehad. Samen.quote:Op maandag 23 april 2007 23:46 schreef Maanvis het volgende:
WHAT IN THE FUKKING HELL
doen natas en eric met elkaar!? zijn de diva's dan toch toenaderlijk jegens elkander gezind?
Lieve tuthola, ze hebben een opdracht van 'het intellect;; de feboooooooooooooooooooooooooquote:
Het zat er ooit in, toen Brian met dat zangeresje aan de haal ging. Wie weet komt er een herkansingquote:Op maandag 23 april 2007 23:46 schreef Meganog het volgende:
[..]
Alsof dat er ooit ingezeten heeft.
Amanda wil Brian.
Nou...dat worden spannende uitzendingen...quote:Op maandag 23 april 2007 23:48 schreef petraa het volgende:
Ze moeten 4, 5 uur per dag spelen, willen ze het spel onder de knie krijgen.
Het is wel zo dat Amanda moeilijk nee kan zeggen, en Huub op een beleefde manier op afstand houdt.quote:Op maandag 23 april 2007 23:46 schreef Meganog het volgende:
[..]
Alsof dat er ooit ingezeten heeft.
Amanda wil Brian.
Huub ziet gewoon de druiper al hangen. Niets meer en niets minder.quote:Op maandag 23 april 2007 23:49 schreef Yollie het volgende:
[..]
en Huub op een beleefde manier op afstand houdt.
Het worden gewoon profesionele gokkers, na de gouden kooi hebben ze geen bijna niks meer. Zo kunnen ze tenminste daarna nog wat geld verdienen.quote:Op maandag 23 april 2007 23:46 schreef kissa het volgende:
Waarom moeten 'miljonairs' kunnen pokeren?
![]()
Als Brian er niet was geweest was ze vorige week (vrijdag geloof ik?) wel met Huub de koffer ingedoken. Maar Brian is haar 'vriendje'. En ze is ook gewoon bang voor hem denk ik, en niet onterecht.quote:Op maandag 23 april 2007 23:49 schreef Yollie het volgende:
[..]
Het is wel zo dat Amanda moeilijk nee kan zeggen, en Huub op een beleefde manier op afstand houdt.
Oquote:Op maandag 23 april 2007 23:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het worden gewoon profesionele gokkers, na de gouden kooi hebben ze geen bijna niks meer. Zo kunnen ze tenminste daarna nog wat geld verdienen.
Bij Jaap passen er dan niet veel meer aan de tafel alsquote:Op maandag 23 april 2007 23:50 schreef Veulen het volgende:
Zo kunnen ze tenminste daarna nog wat geld verdienen.
True!quote:Op maandag 23 april 2007 23:52 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Bij Jaap passen er dan niet veel meer aan de tafel als
The Terminator en De Destructor en De Aso en De Koning en Jaap er al aanzitten
Alles staat omhoog bij Braaainquote:Op maandag 23 april 2007 23:53 schreef Marrije het volgende:
Hey, Brians haar staat weer omhoog. Jammer, dat andere stond m zo goed.
dat idee heb ik ook.quote:Op maandag 23 april 2007 23:53 schreef Liess het volgende:
Idd, tis een hoop bangigheid... Want Huub laat 9 van de 10 keer Amanda beginnen met Zoenen.... En dat wil ze maar al te graag :-)
Als Brian eruit gestemd is gaan ze los.quote:Op maandag 23 april 2007 23:53 schreef Liess het volgende:
Idd, tis een hoop bangigheid... Want Huub laat 9 van de 10 keer Amanda beginnen met Zoenen.... En dat wil ze maar al te graag :-)
Zat ik ook me af te vragen, meeste pokeraars zijn failliet..........quote:Op maandag 23 april 2007 23:46 schreef kissa het volgende:
Waarom moeten 'miljonairs' kunnen pokeren?
![]()
opdracht van het achterkamertje.quote:Op maandag 23 april 2007 23:53 schreef carpediem23 het volgende:
Is Nicolaas minder aan het drinken?
Mjaquote:Op maandag 23 april 2007 23:56 schreef Desii het volgende:
[..]
dat idee heb ik ook.
ga der maar es een kaartje sturen.... en der een beetje ri. Huubie sturen![]()
Sowieso, als Brian een half uurtje out of side is gaat ze al helemaal op in Huub.quote:Op maandag 23 april 2007 23:56 schreef Meganog het volgende:
[..]
Als Brian eruit gestemd is gaan ze los.Ik denk dat Huub Amanda nog wel een tijdje kan gebruiken voor het spel.
Wat zal 'ie uitgelachen worden, als hij strax weer in de buitenwereld is.quote:
Ja? ik dacht dat ze met Brian had afgesproken dat ze alleen met elkaar zouden klooien.quote:Op maandag 23 april 2007 23:56 schreef Yollie het volgende:
Amanda gaat donderdag wel voor Mitch, maar of hij haar wil...
Ze heeft die kaartjes al gehad, en vertelde het tegen Syl. Toch gaat ze verder...quote:Op maandag 23 april 2007 23:56 schreef Desii het volgende:
[..]
dat idee heb ik ook.
ga der maar es een kaartje sturen.... en der een beetje ri. Huubie sturen![]()
Of Mitch...quote:Op maandag 23 april 2007 23:57 schreef Liess het volgende:
[..]
Sowieso, als Brian een half uurtje out of side is gaat ze al helemaal op in Huub.
Zij heeft zo haar behoeftesquote:Op maandag 23 april 2007 23:57 schreef Liess het volgende:
[..]
Sowieso, als Brian een half uurtje out of side is gaat ze al helemaal op in Huub.
Ik dacht alleen sex, geen relatie, dus vrij om te doen wat ze willen.quote:Op maandag 23 april 2007 23:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja? ik dacht dat ze met Brian had afgesproken dat ze alleen met elkaar zouden klooien.
denk het niet, als amanda slimmer was, had ze dar al heel snel ontdekt, hij houdt van meisjes met wat meer klassequote:Op maandag 23 april 2007 23:56 schreef Yollie het volgende:
Amanda gaat donderdag wel voor Mitch, maar of hij haar wil...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |