U heeft geen wetenschappelijke studie gevolgd?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:29 schreef Apotheose het volgende:
[..]
weer niet goed opgelet he.Heb ik ooit gezegd geen hormonen te hebben? Geloof er gewoon ook geen reet van dat AL die vrouwen in dat onderzoek hetzelfde ervaren. Vast de meeste van hun, maar niet allemaal lijkt mij.
[..]
ik betrek het niet op mezelf. Jouw fout is dat je alles maar klakkeloos overneemt uit boekjes en dat maar voor iedere vrouw invult. Dat stoort mij gewoon. En dan mij niet rationeel noemen. Terwijl iedereen alles op hun eigen manier beleefd en jij niet voor een ander kan praten. Nu niet, nooit niet. Voor vrouwen al helemaal niet. o jee, heb ik nu een gevoelige snaar geraakt?
[..]
true.. Daar hoef ik ook helemaal geen wetenschappelijk onderzoek voor om dat te weten. Maar hoe iemand doet of reageert is toch bij iedereen anders. Stond dat niet in dat onderzoekje van je? Kleine letters overgeslagen zeker?![]()
[..]
leer eerst maar es spellen![]()
[..]
wat heeft dat er mee te maken trouwens? Is er soms ook onderzoek naar gedaan?![]()
[..]
Openstaan voor ervaringen en of meningen van anderen is ook zo verdomde moeilijk voor mensen zoals jou en krojo he..
[..]
Amen to that!!
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:29 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Anders houd je er even rekening mee dat een tekst op een scherm net iets anders kan worden opgevat dan hoe jij het in je hoofd zei..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat betreft al die 'vrouwen en...' opmerkingen.. Als er iets is waar je mij enorm mee kunt irriteren... Maar goed, dat had je al door, anders ging je er niet mee verder.
Edit: Altijd heerlijk, dat ergeren/irriteren....
Wat precies bedoel je met een omega, en wat versta je onder 'redelijk wat vrouwelijke trekjes, lieve erodome?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:24 schreef erodome het volgende:
[..]
Hier hetzelfde hoor, volgens dat onderzoekje zou ik buiten die vruchtbare periode op watjes moeten vallen, nou, mooi niet dus, ik val nooit op watjes, hou echt van mannelijke mannen, sterk, dominant, zonder klootzak te zijn, want een echt dominant figuur is juist redelijk kalm, heeft het niet nodig zijn dominantie keer op keer te bevestigen, dat is juist een teken van onzekerheid....van niet echt dominant zijn, het verschil tussen de alpha en de beta.
Nu heb ik nog weleens aantrekking gevoeld tot een beta, maar een omega doet voor mij helemaal niets, daar wordt ik niet warm of koud van, mannen met redelijk wat vrouwelijke trekjes, ze kunnen heel erg aardig zijn, maar hebben geen plaats in mijn bed.
Een omega is het tegenovergestelde van een alpha, de laagste van de groep zeg maar, het pispaaltje in de natuur, lichamelijk en geestelijk zwakkere individuen.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat precies bedoel je met een omega, en wat versta je onder 'redelijk wat vrouwelijke trekjes, lieve erodome?
Check even mijn fobo. Schriel wil ik mezelf niet noemen, met 85 kilo op 1.86m, maar gespierd ben ik ook zeker niet. Ben alleen wel benieuwd wat je dan vind van mijn gelaatstrekkenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:32 schreef erodome het volgende:
[..]
Een omega is het tegenovergestelde van een alpha, de laagste van de groep zeg maar, het pispaaltje in de natuur, lichamelijk en geestelijk zwakkere individuen.
Wat ik bedoel met vrouwelijk trekjes, schriel zijn, zachte gelaatstrekken, weinig bespiering, dat soort gedoe.
Ik hou van sterke, wat grotere(alhoewel dat al snel aan de orde is vergeleken met mij), dominante mannen, geen macho eikels maar sterk in lichaam en geest.
Ik zie eigenlijk niet in waarom een mentaal sterk persoon ook meteen een klootzak zou zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 22:45 schreef La_Vita het volgende:
Als ik eerlijk ben heb ik graag een klootzak die ook lief kan zijn.
Ik wil het een softie ook niet aandoen om mij als vriendin te hebben![]()
We moeten we een beetje op dezelfde hoogte zitten![]()
Tja, je kunt het natuurlijk ook omdraaien...quote:Op donderdag 26 april 2007 19:36 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Anders houd je er even rekening mee dat een tekst op een scherm net iets anders kan worden opgevat dan hoe jij het in je hoofd zei..
Ok ok, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:41 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
Miscommunicatie komt altijd van twee kanten lijkt me.
Gelukkig niet zeg...quote:Niet elke man hier is een verbitterde vrouwenhater.![]()
Misschien is het beter geen vragen te stellen waarop je het antwoord eigenlijk liever niet weetquote:Op donderdag 26 april 2007 23:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Check even mijn fobo. Schriel wil ik mezelf niet noemen, met 85 kilo op 1.86m, maar gespierd ben ik ook zeker niet. Ben alleen wel benieuwd wat je dan vind van mijn gelaatstrekken
Geen idee waarom eigenlijk, gewoon om het weten denk ik
Kut zeg, ik klink écht als een wijf nu![]()
Ohohoh tr*t hoe kan je nou zoiets zeggen! *loopt stampvoetend weg*quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:23 schreef erodome het volgende:
[..]
Misschien is het beter geen vragen te stellen waarop je het antwoord eigenlijk liever niet weet
Maar goed, je hebt erom gevraagd, ik zal kijken wat ik met je vraag kan doen, even naar je fotoboek hoor...
Zoals je zelf vast al weet ben je niet van het type alpha man, je gezicht heeft zachte lijnen, er is geen brede torso aanwezig(zonder anabolentype te worden, dat vind ik persoonlijk eerder beta of lagere mannen omdat ze overcompenseren).
Je hebt geluk, want er zijn best veel vrouwen die van die zachtere trekken houden, maar ik ben er niet 1 van.
Ik zou je verdomde goed moeten kennen en wel heeeeeeeeeeeeeel erg moeten mogen zou ik dat ooit willen overwegen, is misschien oppervlakkig te noemen van me, maar je stelt een vraag en ik probeer een eerlijk antwoord te geven.
Ik hoop maar dat je niet teveel wijferigheid hebt nu sinds die vraag en dat je dit dus goed opneemt
Precies, net zoals ik voor de vrouwen met "karakter" ga, bedoel je?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:21 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ga toch voor de leuke man.. heel simpel..![]()
Het is bekend dat het karakter bij vrouwen vooral op twee plaatsen aan de voorzijde is gelokaliseerd.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:27 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Precies, net zoals ik voor de vrouwen met "karakter" ga, bedoel je?
In dat geval heb ik heel goed karakter.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het is bekend dat het karakter bij vrouwen vooral op twee plaatsen aan de voorzijde is gelokaliseerd.
Graag foto dan, dan kan ik je karakter even inspecteren.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
In dat geval heb ik heel goed karakter.![]()
Hahahaha owquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:37 schreef jaoka het volgende:
Wat een loser OP, zeg.
Als je aan mannen vraagt voor wat soort vrouwen zij dropdead gorgeous (dat iets anders is dan relatiemateriaal trouwens) vinden, posten ze natuurlijk alleen maar intelectuele nerdinnen met truien waarin je geen enkele vorm ziet![]()
Nee, als vrouwen dan zeggen dat ze bepaalde mannen mooi vinden, dan is de conclusie: ze vallen alleen maar op klootzakken, huilhuil.
Jij vindt het alleen maar klootzakken omdat ze er lekkerder uitzien dan je, niet omdat je iets van hun karakter weet (dat weet je immers niet).
Heerlijk, eindelijk een dame die eerlijk is....quote:Op zondag 29 april 2007 18:40 schreef Prinsesje4you het volgende:
Eerlijk is eerlijk iedereen kijkt eerst naar het uiterlijk, je kan wel zeggen van niet maar toch is het zo.
What is understood, need not be discussed.quote:Op zondag 29 april 2007 18:48 schreef vipergts het volgende:
klootzak of niet ze moeten toch altijd wat te zeuren hebben
Maar soms duurt dat begin maar 5 min. als blijikt dat hij een klootzak is als hij begint met praten.quote:Op zondag 29 april 2007 16:37 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Alles draait in het begin om uiterlijk. Of je nu een klojo of een leuke man bent.....
Slotje
Je bedoelt mannen zoals degene die dit topic opent?quote:Op zondag 29 april 2007 18:48 schreef vipergts het volgende:
klootzak of niet ze moeten toch altijd wat te zeuren hebben
Klopt als een bus. Ze hebben niet door dat ze door hun afgunst en bittere gevoelens (tov vrouwen en andere mannen) juist zeer onaantrekkelijk zijn. Liever een ietwat fout-uitziende man dan dat soort gezeik.quote:Op maandag 30 april 2007 13:08 schreef Spacehamster het volgende:
In real life valt het me op dat mannen die klagen dat vrouwen op foute mannen vallen zelf foute mannen zijn. Alleen hebben hun op dat moment geen succes en menen dat ze hartstikke lief zijn, en alle mannen die een vriendin hebben zijn fout, maar dat is dan dus alleen hun mening.
Dus volgens mij is deze stelling afkomstig van foute mannen die afgunstig zijn op mannen die wel een vriendin hebben.
Vandaar de generalisaties..
Nah, niet mee eens. Sterker nog: ik denk dat de 'foute' mannen die daarover tegen je klagen waarschijnlijk zélf op dat moment een vriendin hebben en jaloers zjin op die andere 'foute' mannen die alle chickies uit de kroeg oppikken, terwijl hij hulpeloos toekijkt...quote:Op maandag 30 april 2007 13:08 schreef Spacehamster het volgende:
In real life valt het me op dat mannen die klagen dat vrouwen op foute mannen vallen zelf foute mannen zijn. Alleen hebben hun op dat moment geen succes en menen dat ze hartstikke lief zijn, en alle mannen die een vriendin hebben zijn fout, maar dat is dan dus alleen hun mening.
Dus volgens mij is deze stelling afkomstig van foute mannen die afgunstig zijn op mannen die wel een vriendin hebben.
Vandaar de generalisaties..
Zonder de generalisaties klopt wel dat sommige mensen vallen aldoor op foute partners. En dat is een psychologisch probleem en zeker niet genderspecifiek.
Inderdaadquote:Op maandag 30 april 2007 16:34 schreef jaoka het volgende:
Klopt als een bus. Ze hebben niet door dat ze door hun afgunst en bittere gevoelens (tov vrouwen en andere mannen) juist zeer onaantrekkelijk zijn. Liever een ietwat fout-uitziende man dan dat soort gezeik.
Ik heb beide soorten ontmoet. Singles en mannen met vriendin.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:31 schreef Dr.Punnani het volgende:
Nah, niet mee eens. Sterker nog: ik denk dat de 'foute' mannen die daarover tegen je klagen waarschijnlijk zélf op dat moment een vriendin hebben en jaloers zjin op die andere 'foute' mannen die alle chickies uit de kroeg oppikken, terwijl hij hulpeloos toekijkt...![]()
eindelijk iemand die het begrijptquote:Op dinsdag 24 april 2007 07:38 schreef teknomist het volgende:
Vrouwen houden in ieder geval niet van pussy's. Mannen zonder een eigen mening die alles wel goed vinden. Als man moet je wel je eigen mening hebben, decisief zijn, initiatief tonen en zo nu en dan een beetje grof of ruw zijn. De voorkeur voor de ruwe holbewoner die gaat jagen en vervolgens het vlees thuis komt brengen zit al duizenden jaren in onze genen en dat gaat er voorlopig niet uit.
vrouwen willen geen watje?quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:48 schreef Hexagon het volgende:
Heeel simpel
Vrouwen willen een leuke man
Vrouwen willen geen watje
Dat begrijpen die broertjes niet echt
Een leuke vrouwquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:49 schreef pleeborstel het volgende:
Willen mannen een bitch of een leuke vrouw?
Die vrouwen (en mannen) zijn er natuurlijk ook, maar ik ga nu iets heel geks zeggen: Smaken verschillenquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:42 schreef Godshand het volgende:
vrouwen willen geen watje?
waarom zie ik dan zaterdags honderden suffe lullen braaf achter hun vriendin sjokken?
die overduidelijk al jaren bij mekaar zijn...
zo'n bouwvakker die zegt: ja maar me vrouw regelt alles in huis
quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:24 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik val de hele maand op mannen met harde gezichtskenmerken een meer fysieke uitstraling, die duidelijk meer testoron hebben.
Heerlijk zo'n vent, een man met vrouwelijke trekjes trek ik niet, gelukkig voldoet mijn vent hier ruimschoots aan.
En wat nou als je een betrouwbare alpha-male bent ?quote:Op maandag 23 april 2007 23:28 schreef xstatic1975 het volgende:
Doorgaans vallen vrouwen in de 'prille' fase van hun leven voornamelijk op de aantrekkelijkere alpha-males (lees de klootzakken). Wanneer de eierstokken gaan rinkelen zoeken ze een betrouwbare beta male.
Was getekend, Dr. Ruth
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |