abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48720748
Als de vrouwen werkelijk massaal keer op keer weer voor klootzakken kiezen om vervolgens bij hun vriendinnen uit te huilen en daarna weer verder te gaan met de volgende klootzak, als dat werkelijk het gedrag is van verreweg de meeste vrouwen, dan moeten er wel heel veel klootzakken zijn op deze wereld
pi_48720898
Hebben de vrouwen toch gelijk als ze zeggen dat alle mannen klootzakken zijn
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 25 april 2007 @ 22:07:42 #203
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48721550
denk daar maar eens goed over na
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_48725281
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:29 schreef Apotheose het volgende:

[..]

weer niet goed opgelet he. Heb ik ooit gezegd geen hormonen te hebben? Geloof er gewoon ook geen reet van dat AL die vrouwen in dat onderzoek hetzelfde ervaren. Vast de meeste van hun, maar niet allemaal lijkt mij.
[..]

ik betrek het niet op mezelf. Jouw fout is dat je alles maar klakkeloos overneemt uit boekjes en dat maar voor iedere vrouw invult. Dat stoort mij gewoon. En dan mij niet rationeel noemen . Terwijl iedereen alles op hun eigen manier beleefd en jij niet voor een ander kan praten. Nu niet, nooit niet. Voor vrouwen al helemaal niet. o jee, heb ik nu een gevoelige snaar geraakt?
[..]

true.. Daar hoef ik ook helemaal geen wetenschappelijk onderzoek voor om dat te weten. Maar hoe iemand doet of reageert is toch bij iedereen anders. Stond dat niet in dat onderzoekje van je? Kleine letters overgeslagen zeker?
[..]

leer eerst maar es spellen
[..]

wat heeft dat er mee te maken trouwens? Is er soms ook onderzoek naar gedaan?
[..]

Openstaan voor ervaringen en of meningen van anderen is ook zo verdomde moeilijk voor mensen zoals jou en krojo he..
[..]

Amen to that!!
U heeft geen wetenschappelijke studie gevolgd?
pi_48749146
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:29 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders houd je er even rekening mee dat een tekst op een scherm net iets anders kan worden opgevat dan hoe jij het in je hoofd zei..

Wat betreft al die 'vrouwen en...' opmerkingen.. Als er iets is waar je mij enorm mee kunt irriteren... Maar goed, dat had je al door, anders ging je er niet mee verder.

Edit: Altijd heerlijk, dat ergeren/irriteren....
  donderdag 26 april 2007 @ 21:56:19 #206
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_48754437
Nee, kwil ook gewoon een gezonde niet rokende niet gokkende geen drugs gebruikende, leuke vent, absoluut geen klootzak!wel een leuke uitstraling, waarbij ik echt zoeits heb van damn jy bent het! en ook geen macho guy! en ook geen player!maar wel lekker spontaan!
Waving.....can be positive or negative!..:)
pi_48755159
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:24 schreef erodome het volgende:

[..]

Hier hetzelfde hoor, volgens dat onderzoekje zou ik buiten die vruchtbare periode op watjes moeten vallen, nou, mooi niet dus, ik val nooit op watjes, hou echt van mannelijke mannen, sterk, dominant, zonder klootzak te zijn, want een echt dominant figuur is juist redelijk kalm, heeft het niet nodig zijn dominantie keer op keer te bevestigen, dat is juist een teken van onzekerheid....van niet echt dominant zijn, het verschil tussen de alpha en de beta.

Nu heb ik nog weleens aantrekking gevoeld tot een beta, maar een omega doet voor mij helemaal niets, daar wordt ik niet warm of koud van, mannen met redelijk wat vrouwelijke trekjes, ze kunnen heel erg aardig zijn, maar hebben geen plaats in mijn bed.
Wat precies bedoel je met een omega, en wat versta je onder 'redelijk wat vrouwelijke trekjes, lieve erodome?
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_48756027
quote:
Op donderdag 26 april 2007 22:14 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Wat precies bedoel je met een omega, en wat versta je onder 'redelijk wat vrouwelijke trekjes, lieve erodome?
Een omega is het tegenovergestelde van een alpha, de laagste van de groep zeg maar, het pispaaltje in de natuur, lichamelijk en geestelijk zwakkere individuen.

Wat ik bedoel met vrouwelijk trekjes, schriel zijn, zachte gelaatstrekken, weinig bespiering, dat soort gedoe.
Ik hou van sterke, wat grotere(alhoewel dat al snel aan de orde is vergeleken met mij ), dominante mannen, geen macho eikels maar sterk in lichaam en geest.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 26 april 2007 @ 22:45:24 #209
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_48756561
Als ik eerlijk ben heb ik graag een klootzak die ook lief kan zijn.
Ik wil het een softie ook niet aandoen om mij als vriendin te hebben

We moeten we een beetje op dezelfde hoogte zitten
My mama didn't raise no fool
pi_48757255
quote:
Op donderdag 26 april 2007 22:32 schreef erodome het volgende:

[..]

Een omega is het tegenovergestelde van een alpha, de laagste van de groep zeg maar, het pispaaltje in de natuur, lichamelijk en geestelijk zwakkere individuen.

Wat ik bedoel met vrouwelijk trekjes, schriel zijn, zachte gelaatstrekken, weinig bespiering, dat soort gedoe.
Ik hou van sterke, wat grotere(alhoewel dat al snel aan de orde is vergeleken met mij ), dominante mannen, geen macho eikels maar sterk in lichaam en geest.
Check even mijn fobo. Schriel wil ik mezelf niet noemen, met 85 kilo op 1.86m, maar gespierd ben ik ook zeker niet. Ben alleen wel benieuwd wat je dan vind van mijn gelaatstrekken

Geen idee waarom eigenlijk, gewoon om het weten denk ik

Kut zeg, ik klink écht als een wijf nu
pi_48757335
quote:
Op donderdag 26 april 2007 22:45 schreef La_Vita het volgende:
Als ik eerlijk ben heb ik graag een klootzak die ook lief kan zijn.
Ik wil het een softie ook niet aandoen om mij als vriendin te hebben

We moeten we een beetje op dezelfde hoogte zitten
Ik zie eigenlijk niet in waarom een mentaal sterk persoon ook meteen een klootzak zou zijn
pi_48767410
quote:
Op donderdag 26 april 2007 19:36 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Anders houd je er even rekening mee dat een tekst op een scherm net iets anders kan worden opgevat dan hoe jij het in je hoofd zei..
Tja, je kunt het natuurlijk ook omdraaien...
Als jij er nu in het vervolg rekening mee houdt dat een tekst op het scherm anders bedoeld kan zijn dan hoe jij hem opvat.

Beetje makkelijk om de schuld maar weer meteen bij mij neer te leggen.
Miscommunicatie komt altijd van twee kanten lijkt me.

Niet elke man hier is een verbitterde vrouwenhater.
You don't need eyes to see, you need vision.
pi_48767480
Vrouwen willen iemand waar ze tegenop kijken.

Meer niet.
  vrijdag 27 april 2007 @ 09:48:27 #214
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_48767606
Heeel simpel

Vrouwen willen een leuke man

Vrouwen willen geen watje

Dat begrijpen die broertjes niet echt
  vrijdag 27 april 2007 @ 09:52:06 #215
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_48767717
Vrouwen willen een man die een god is in de keuken, en een god in bed.
En als die dan ook elke maand wat centjes binnen brengt is het perfecte plaatje af.

“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_48768226
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 09:41 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
Miscommunicatie komt altijd van twee kanten lijkt me.
Ok ok, je hebt gelijk.
quote:
Niet elke man hier is een verbitterde vrouwenhater.
Gelukkig niet zeg...
  vrijdag 27 april 2007 @ 11:23:12 #217
37769 erodome
Zweefteef
pi_48770772
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:01 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Check even mijn fobo. Schriel wil ik mezelf niet noemen, met 85 kilo op 1.86m, maar gespierd ben ik ook zeker niet. Ben alleen wel benieuwd wat je dan vind van mijn gelaatstrekken

Geen idee waarom eigenlijk, gewoon om het weten denk ik

Kut zeg, ik klink écht als een wijf nu
Misschien is het beter geen vragen te stellen waarop je het antwoord eigenlijk liever niet weet

Maar goed, je hebt erom gevraagd, ik zal kijken wat ik met je vraag kan doen, even naar je fotoboek hoor...
Zoals je zelf vast al weet ben je niet van het type alpha man, je gezicht heeft zachte lijnen, er is geen brede torso aanwezig(zonder anabolentype te worden, dat vind ik persoonlijk eerder beta of lagere mannen omdat ze overcompenseren).

Je hebt geluk, want er zijn best veel vrouwen die van die zachtere trekken houden, maar ik ben er niet 1 van.
Ik zou je verdomde goed moeten kennen en wel heeeeeeeeeeeeeel erg moeten mogen zou ik dat ooit willen overwegen, is misschien oppervlakkig te noemen van me, maar je stelt een vraag en ik probeer een eerlijk antwoord te geven.

Ik hoop maar dat je niet teveel wijferigheid hebt nu sinds die vraag en dat je dit dus goed opneemt
pi_48778737
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:23 schreef erodome het volgende:

[..]

Misschien is het beter geen vragen te stellen waarop je het antwoord eigenlijk liever niet weet

Maar goed, je hebt erom gevraagd, ik zal kijken wat ik met je vraag kan doen, even naar je fotoboek hoor...
Zoals je zelf vast al weet ben je niet van het type alpha man, je gezicht heeft zachte lijnen, er is geen brede torso aanwezig(zonder anabolentype te worden, dat vind ik persoonlijk eerder beta of lagere mannen omdat ze overcompenseren).

Je hebt geluk, want er zijn best veel vrouwen die van die zachtere trekken houden, maar ik ben er niet 1 van.
Ik zou je verdomde goed moeten kennen en wel heeeeeeeeeeeeeel erg moeten mogen zou ik dat ooit willen overwegen, is misschien oppervlakkig te noemen van me, maar je stelt een vraag en ik probeer een eerlijk antwoord te geven.

Ik hoop maar dat je niet teveel wijferigheid hebt nu sinds die vraag en dat je dit dus goed opneemt
Ohohoh tr*t hoe kan je nou zoiets zeggen! *loopt stampvoetend weg*

Whehe nee ach, dat ik nou niet bepaald de grote stoere gespierde bink ben, was inmiddels wel duidelijk, dus eigenlijk vertel je me niks nieuws En dat ik dat ook nooit worden zal, is ook zo klaar als een klontje. Daarbij komt nog dat ieder zo z'n eigen smaak heeft, en dat ook ik ten aanzien van vrouwen ook heus wel bepaalde voorkeuren heb, dus wie ben ik om jou dat kwalijk te nemen Het belangrijkste is dat ik tevreden ben met hoe ik er uit zie en wie en wat ik ben. Ik ben gewoon altijd benieuwd naar hoe mensen tegen mij aan kijken, wat de eerste indruk is die mensen van mij hebben. Om dat gegeven was het me meer te doen, niet om eens een poging te doen om lekker bij jou in de smaak te vallen ofzo

Afgezien daarvan, als je een vraag stelt waarvan je weet dat je het risico loopt op een antwoord dat je niet gaat bevallen, en je hebt de ballen om 'm toch te stellen, dan vind ik dat je ook de ballen moet hebben om met een ongewenst antwoord om te gaan. En als je dat niet kunt, inderdaad, stel 'm dan niet. Maar da's weer een heel andere discussie
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:57:52 #219
37769 erodome
Zweefteef
pi_48779031
Gelukkig, geen wijven reactie

Je komt wel over als iemand die lol heeft in het leven en dat is het belangerijkste...
  vrijdag 27 april 2007 @ 15:21:56 #220
126413 _Cara_
That's me..a redhead..
pi_48779914
Ik ga toch voor de leuke man.. heel simpel..
Love can move you..take you deeper everytime
Love can move you..to a place inside your heart
  vrijdag 27 april 2007 @ 23:27:54 #221
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_48794831
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 15:21 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ga toch voor de leuke man.. heel simpel..
Precies, net zoals ik voor de vrouwen met "karakter" ga, bedoel je?
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_48802789
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 23:27 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Precies, net zoals ik voor de vrouwen met "karakter" ga, bedoel je?
Het is bekend dat het karakter bij vrouwen vooral op twee plaatsen aan de voorzijde is gelokaliseerd.
pi_48803371
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:04 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Het is bekend dat het karakter bij vrouwen vooral op twee plaatsen aan de voorzijde is gelokaliseerd.
In dat geval heb ik heel goed karakter.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_48803528
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:31 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

In dat geval heb ik heel goed karakter.
Graag foto dan, dan kan ik je karakter even inspecteren.
pi_48803532
Wat een loser OP, zeg.

Als je aan mannen vraagt voor wat soort vrouwen zij dropdead gorgeous (dat iets anders is dan relatiemateriaal trouwens) vinden, posten ze natuurlijk alleen maar intelectuele nerdinnen met truien waarin je geen enkele vorm ziet
Nee, als vrouwen dan zeggen dat ze bepaalde mannen mooi vinden, dan is de conclusie: ze vallen alleen maar op klootzakken, huilhuil.

Jij vindt het alleen maar klootzakken omdat ze er lekkerder uitzien dan je, niet omdat je iets van hun karakter weet (dat weet je immers niet).

[ Bericht 2% gewijzigd door jaoka op 28-04-2007 12:42:39 ]
pi_48808440
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:37 schreef jaoka het volgende:
Wat een loser OP, zeg.

Als je aan mannen vraagt voor wat soort vrouwen zij dropdead gorgeous (dat iets anders is dan relatiemateriaal trouwens) vinden, posten ze natuurlijk alleen maar intelectuele nerdinnen met truien waarin je geen enkele vorm ziet
Nee, als vrouwen dan zeggen dat ze bepaalde mannen mooi vinden, dan is de conclusie: ze vallen alleen maar op klootzakken, huilhuil.

Jij vindt het alleen maar klootzakken omdat ze er lekkerder uitzien dan je, niet omdat je iets van hun karakter weet (dat weet je immers niet).
Hahahaha ow
  zondag 29 april 2007 @ 16:37:03 #227
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_48841335
Alles draait in het begin om uiterlijk. Of je nu een klojo of een leuke man bent.....
Slotje
pi_48845191
Eerlijk is eerlijk iedereen kijkt eerst naar het uiterlijk, je kan wel zeggen van niet maar toch is het zo. En verder een leuke man wil ik ook graag maar wel een die een beetje pit heeft dus ook wel want van een macho.... pff ingewikkeld he;)
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_48845350
klootzak of niet ze moeten toch altijd wat te zeuren hebben
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 29 april 2007 @ 22:58:10 #230
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_48852482
quote:
Op zondag 29 april 2007 18:40 schreef Prinsesje4you het volgende:
Eerlijk is eerlijk iedereen kijkt eerst naar het uiterlijk, je kan wel zeggen van niet maar toch is het zo.
Heerlijk, eindelijk een dame die eerlijk is....
  zondag 29 april 2007 @ 23:52:43 #231
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_48854305
quote:
Op zondag 29 april 2007 18:48 schreef vipergts het volgende:
What is understood, need not be discussed.
- Loren Adams.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  maandag 30 april 2007 @ 13:08:16 #232
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_48862305
In real life valt het me op dat mannen die klagen dat vrouwen op foute mannen vallen zelf foute mannen zijn. Alleen hebben hun op dat moment geen succes en menen dat ze hartstikke lief zijn, en alle mannen die een vriendin hebben zijn fout, maar dat is dan dus alleen hun mening.

Dus volgens mij is deze stelling afkomstig van foute mannen die afgunstig zijn op mannen die wel een vriendin hebben.
Vandaar de generalisaties..
Zonder de generalisaties klopt wel dat sommige mensen vallen aldoor op foute partners. En dat is een psychologisch probleem en zeker niet genderspecifiek.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  maandag 30 april 2007 @ 13:09:10 #233
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_48862327
loltopic-> tvp
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_48864623
quote:
Op zondag 29 april 2007 16:37 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Alles draait in het begin om uiterlijk. Of je nu een klojo of een leuke man bent.....
Slotje
Maar soms duurt dat begin maar 5 min. als blijikt dat hij een klootzak is als hij begint met praten.

Ik heb een ex die niet bepaald moeders mooiste is, maar tegelijkertijd wel het leukste vriendje is wat ik (tot nu toe) heb gehad. Vanaf het begin af aan klikte het gewoon. En daarop moet je iemand selecteren. Niet op uiterlijk.
pi_48865520
quote:
Op zondag 29 april 2007 18:48 schreef vipergts het volgende:
Je bedoelt mannen zoals degene die dit topic opent?
quote:
Op maandag 30 april 2007 13:08 schreef Spacehamster het volgende:
In real life valt het me op dat mannen die klagen dat vrouwen op foute mannen vallen zelf foute mannen zijn. Alleen hebben hun op dat moment geen succes en menen dat ze hartstikke lief zijn, en alle mannen die een vriendin hebben zijn fout, maar dat is dan dus alleen hun mening.

Dus volgens mij is deze stelling afkomstig van foute mannen die afgunstig zijn op mannen die wel een vriendin hebben.
Klopt als een bus. Ze hebben niet door dat ze door hun afgunst en bittere gevoelens (tov vrouwen en andere mannen) juist zeer onaantrekkelijk zijn. Liever een ietwat fout-uitziende man dan dat soort gezeik.
pi_48867192
Tatum Channing
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:09:01 #237
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_48884889
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:39 schreef Apotheose het volgende:

[..]

zo een dus:

[afbeelding]
Ik moest lachen
Die zoute stokjes...
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:31:14 #238
162484 Dr.Punnani
make your pussy say YEAH!
pi_48887428
quote:
Op maandag 30 april 2007 13:08 schreef Spacehamster het volgende:

Zonder de generalisaties klopt wel dat sommige mensen vallen aldoor op foute partners. En dat is een psychologisch probleem en zeker niet genderspecifiek.
Nah, niet mee eens. Sterker nog: ik denk dat de 'foute' mannen die daarover tegen je klagen waarschijnlijk zélf op dat moment een vriendin hebben en jaloers zjin op die andere 'foute' mannen die alle chickies uit de kroeg oppikken, terwijl hij hulpeloos toekijkt...
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:37:37 #239
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_48887653
quote:
Op maandag 30 april 2007 16:34 schreef jaoka het volgende:

Klopt als een bus. Ze hebben niet door dat ze door hun afgunst en bittere gevoelens (tov vrouwen en andere mannen) juist zeer onaantrekkelijk zijn. Liever een ietwat fout-uitziende man dan dat soort gezeik.
Inderdaad En dat roep ik elke keer in die 'Ik kan geen vriendin krijgen'/'Ze ziet me als een broertje'-topics, maar dat gaat er natuurlijk niet in
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:34:39 #240
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_48889473
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:31 schreef Dr.Punnani het volgende:
Nah, niet mee eens. Sterker nog: ik denk dat de 'foute' mannen die daarover tegen je klagen waarschijnlijk zélf op dat moment een vriendin hebben en jaloers zjin op die andere 'foute' mannen die alle chickies uit de kroeg oppikken, terwijl hij hulpeloos toekijkt...
Ik heb beide soorten ontmoet. Singles en mannen met vriendin.
Het eerste soort was erg bitter en passief aggressief en de laatste soort was duidelijk erg dominant met een onderdanig vriendinnetje.
Voor beide soorten gold dat als ze van een bepaalde man zeiden dat dat een foute man was, dan was die persoon vaak veel aardiger dan hun.

Maar iedereen meent goed te zijn.. Geen enkel fout persoon ziet zichzelf als een fout persoon.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  woensdag 2 mei 2007 @ 18:31:11 #241
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_48935248
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 07:38 schreef teknomist het volgende:
Vrouwen houden in ieder geval niet van pussy's. Mannen zonder een eigen mening die alles wel goed vinden. Als man moet je wel je eigen mening hebben, decisief zijn, initiatief tonen en zo nu en dan een beetje grof of ruw zijn. De voorkeur voor de ruwe holbewoner die gaat jagen en vervolgens het vlees thuis komt brengen zit al duizenden jaren in onze genen en dat gaat er voorlopig niet uit.
eindelijk iemand die het begrijpt
  woensdag 2 mei 2007 @ 18:42:52 #242
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_48935610
Voornamelijk een leuke die af en toe best even een minder leuk mag zijn.... denk ik.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 3 mei 2007 @ 01:42:29 #243
108913 Godshand
guide4you
pi_48951003
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 09:48 schreef Hexagon het volgende:
Heeel simpel

Vrouwen willen een leuke man

Vrouwen willen geen watje

Dat begrijpen die broertjes niet echt
vrouwen willen geen watje?

waarom zie ik dan zaterdags honderden suffe lullen braaf achter hun vriendin sjokken?
die overduidelijk al jaren bij mekaar zijn...

zo'n bouwvakker die zegt: ja maar me vrouw regelt alles in huis

of is die vrouw is ooit in zn gespierde uiterlijk getrapt en bleek toen met een watje opgescheept te zitten
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 3 mei 2007 @ 01:52:29 #244
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_48951149
En dat ga je aan fokvrouwen vragen ?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 3 mei 2007 @ 01:57:25 #245
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_48951218
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 19:49 schreef pleeborstel het volgende:
Willen mannen een bitch of een leuke vrouw?
Een leuke vrouw
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  donderdag 3 mei 2007 @ 11:51:53 #246
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_48959174
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 01:42 schreef Godshand het volgende:
vrouwen willen geen watje?

waarom zie ik dan zaterdags honderden suffe lullen braaf achter hun vriendin sjokken?
die overduidelijk al jaren bij mekaar zijn...

zo'n bouwvakker die zegt: ja maar me vrouw regelt alles in huis
Die vrouwen (en mannen) zijn er natuurlijk ook, maar ik ga nu iets heel geks zeggen: Smaken verschillen Er zullen ook genoeg mensen zijn die genoegen nemen met een sufkut die achter je aan hobbelt, omdat het makkelijker is ofzo... gewenning.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 09:55:41 #247
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_48994258
Allle vrouwen willen een leuke man denk ik... beetje stom topic
Here are condoms lined with a topical anesthetic for prolonged action. What a paradox. You don't feel anything but you can fuck for hours. This really seems to miss the point. I want my whole life to be lined with topical anesthetic.
  zondag 6 mei 2007 @ 19:14:34 #248
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_49071600
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:24 schreef Curiosity het volgende:

[..]

Ik val de hele maand op mannen met harde gezichtskenmerken een meer fysieke uitstraling, die duidelijk meer testoron hebben.
Heerlijk zo'n vent, een man met vrouwelijke trekjes trek ik niet, gelukkig voldoet mijn vent hier ruimschoots aan.
pi_49088746
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:28 schreef xstatic1975 het volgende:
Doorgaans vallen vrouwen in de 'prille' fase van hun leven voornamelijk op de aantrekkelijkere alpha-males (lees de klootzakken). Wanneer de eierstokken gaan rinkelen zoeken ze een betrouwbare beta male.

Was getekend, Dr. Ruth
En wat nou als je een betrouwbare alpha-male bent ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')