Nadal ja. Stond zo'n beetje op elke zichzelf respecterende sport website, oa:quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wie, Nadal?Waar heb je die info gevonden?
Echt waar?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:40 schreef Chriz2k het volgende:
Er is bloed van Federer afgetapt en bij Nadal ingespoten!
Ja, echt leuk dat hij het zo naar zijn zin heeft.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:54 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi dat Youzhny blijft vechten, ondanks dat iedereen in het stadion (inclusief hijzelf) weet dat 'ie eraf gaat.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:45 schreef Mrdropshot het volgende:
Als deze spanjaard zo blijft tennissen dan kunnen we einde van het jaar weleens een nieuwe numero uno hebben![]()
Zal de sport en Federer komende tijd goed doen. En vervolgens wordt Federer alsnog de beste aller tijden.![]()
Ja, ongelooflijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
Ook de tweede set met 6-2 voor Rafa, nummer 74 op rij op gravel ondertussen.
enige bedreiging was rafa's eigen fitheid..youzhny zelf nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:17 schreef Federer-fan het volgende:
En dan werd er nog gezegd dat Youzhny Nadals winning streak op gravel kon bedreigen.![]()
Ja, niet te filmen. Hij is zo precies.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:18 schreef Mrdropshot het volgende:
Nadal had eerste uren nodig en nu mept ie topspelers in 6-2 6-2 er af. 9 unforced errors van Nadal in 16 games![]()
Ik ben te lui om het op te zoekenquote:
Nee, het is gewoon CET, als je dat bedoelt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:23 schreef Mrdropshot het volgende:
[..]
Ik ben te lui om het op te zoeken. Is er tijdsverschil met dat schema?
Si.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon CET, als je dat bedoelt.![]()
ja, kijk hier maar evenquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:27 schreef Mrdropshot het volgende:
Nog even een vraagje: is er een progje waardoor dat kleine schermpje vergroot kan worden zonder noemenswaardig kwailiteitsverlies?
Als een beest.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:50 schreef Tim86 het volgende:
Djoko wordt morgen afgeslacht denk ik..
Muy bien.quote:
Mwah, Nadal stabieler.. Die is na Wimbledon vorig jaar helemaal ingezakt en heeft de 8 maanden erna niks meer gepresteerd. Federer is nu pas 2 maanden matig. Maar heeft nog wel een finaleplaats gehaald.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind Nadal stabieler dan Federer. Die zakt de laatste tijd vaak in. Ben enorm benieuwd hoe Federer het in Hamburg doet en helemaal naar hoe hij het op Roland Garros doet.
Dat is waar, maar het had bij Nadal voor een deel te maken met en blessure als ik me niet vergis. Voor het overige deel heb je gelijk. En je hebt ook gelijk dat Federer pas twee maanen wat minder is. Wat ik eigenlijk meer bedoel (maar dat zei ik niet duidelijk) is dat Nadal er mentaal sterker uitziet op de ban. Federer lijkt het zo ongeveer op te geven als hij achter staat. Dat was in zijn laatste vier verliespartijen zo vind ik (dus die twee keer tegen Canas, die keer tegen Nadal en nu tegen Volandri).quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mwah, Nadal stabieler.. Die is na Wimbledon vorig jaar helemaal ingezakt en heeft de 8 maanden erna niks meer gepresteerd. Federer is nu pas 2 maanden matig. Maar heeft nog wel een finaleplaats gehaald.
Dat is waar ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 06:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het had bij Nadal voor een deel te maken met en blessure als ik me niet vergis. Voor het overige deel heb je gelijk. En je hebt ook gelijk dat Federer pas twee maanen wat minder is. Wat ik eigenlijk meer bedoel (maar dat zei ik niet duidelijk) is dat Nadal er mentaal sterker uitziet op de ban. Federer lijkt het zo ongeveer op te geven als hij achter staat. Dat was in zijn laatste vier verliespartijen zo vind ik (dus die twee keer tegen Canas, die keer tegen Nadal en nu tegen Volandri).
Stel je voor dat Robredo niet naar de Rockopera Tommy van The Who genoemd was. Dan was het een saaie droplul geweest en nu is het een heldquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:45 schreef Norrage het volgende:
Als Davy naar zijn potentie speelt tegen Nadal, zie ik het hem Nadal nog best wel moeilijk maken...
Ik geef je mee, Davy speelt 90% van de keren waardeloos...Maar als hij zijn beste spel speelt kan hij van iedereen (behalve Fed, alhoewel nu...:P) winnen...quote:
Met mijn 10% beste punten zou ik ook meer 3 dan 6 zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik geef je mee, Davy speelt 90% van de keren waardeloos...Maar als hij zijn beste spel speelt kan hij van iedereen (behalve Fed, alhoewel nu...:P) winnen...
Nadal moet nog wel winnen vandaagquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:33 schreef Norrage het volgende:
Ben benieuwd naar Nadal - Davydenko
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |