Gisteren om 21:55 stond hij er nog in, maar heb toch op Devilder gegoktquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:57 schreef mitt het volgende:
Dat je Acasuso niet hebt.
Zekere winnaar in Casablanca
weer een verliezersweek, maar ach ik kan het hebbenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:46 schreef suus21 het volgende:
line up deze week:
1. Benneteau
2. Berdych
3. Canas
4. Del Potro
5. Djokovic
6. Gasquet
7. Robredo
8. Ramirez
9. Roitman
10. Monaco
11. Vassallo
het gaat al bagger..
Zag dat ie eerste ronde al gewonnen had en hoopte dat ie een keertje goed zou presteren. Tegen Roddick op gravel gaf ik hem nog wel een kans. Vond zelf Melzer en Canas ook behoorlijk stom.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:08 schreef suus21 het volgende:
wij hebben ook een kutweek, maar waarom je Gaudio pakt![]()
Als dat zou gebeuren is mijn week nu al geslaagd.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:02 schreef Juan Zueco het volgende:
Even paniek veroorzaken : doet Nadal eigenlijk wel mee of gaat hij voor de derde keer op rij op het laatste moment afzeggen?
J.
Ben er ook bang voor dat hij dat weer gaat doen, maar hij heeft vorige week weinig zware wedstrijden gespeeld, dus heb de gok maar weer een keer genomen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:02 schreef Juan Zueco het volgende:
Even paniek veroorzaken : doet Nadal eigenlijk wel mee of gaat hij voor de derde keer op rij op het laatste moment afzeggen?
J.
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:42 schreef Mindlight het volgende:
1 Volandri,Filippo
2 Monaco,Juan
3 Chela,Juan Ignacio
4 Mathieu,Paul-Henri
5 Waske,Alexander
6 Kohlschreiber,Philipp
7 Almagro,Nicolas
8 Ferrero,Juan Carlos
9 Berdych,Tomas
10 Ferrer,David
11 Djokovic,Novak
12 Mayer,Florian
Ja lijkt me wel. Haalt normaal gesproken minimaal kwartfinale.quote:
Jawel, tenminste hij moet wel de halve finale halen om uit te kunnen. Tegen Canas wordt dus interessant. Ook Ferrer - Djokovic wordt een belangrijke voor je.quote:
Van Coldplay wel ja.....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:47 schreef suus21 het volgende:
Ik snap niet dat jij gonzalez hebt gekozen, coldplay....die had een lastige 1e ronde en is nooit goed op RG...ik win deze ronde dus![]()
We zullen zien, moet zeggen dat ik inschatte dat Nadal het een stuk lastiger zou krijgen in zijn eerste ronde en hem daarom niet durfde nemen, hij heeft nu in ieder geval een paar simpele rondes. Toch zie ik m nog niet als zekere winnaar.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:20 schreef suus21 het volgende:
en ook van jou...
Achteraf natuurlijk makkelijk praten, maar Gonzalez heeft twee sterke masters gespeeld in Rome en Hamburg, alleen kwam hij Nadal tegen. Bovendien moest Stepanek echt geen probleem zijn, die heeft op gravel alleen twee potjes gewonnen omdat zijn tegenstander opgaf. Dus op papier was het een loting die zeker voor de eerste drie ronden wel te doen was. En resultaten uit het verleden zeggen niet alles, want op de Aus Open stond hij ook in de finale, terwijl hij daarvoor niet verder dan de vierde ronde was gekomen. Elke speler kan op een mindere dag verliezen en helaas is dat nu bij Gonzalez gebeurd, maar vind het nog steeds geen onlogische keuze.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:47 schreef suus21 het volgende:
Ik snap niet dat jij gonzalez hebt gekozen, coldplay....die had een lastige 1e ronde en is nooit goed op RG...ik win deze ronde dus![]()
Nee, geheel onlogisch is het inderdaad niet, en je dekt jezelf normaal gesproken redelijk in tegen een minder toernooi van Davydenko. Nu moet Davydenko het verlies van Gonzalez goedmaken, maar dat moet wel kunnen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:28 schreef Colplay het volgende:
[..]
Achteraf natuurlijk makkelijk praten, maar Gonzalez heeft twee sterke masters gespeeld in Rome en Hamburg, alleen kwam hij Nadal tegen. Bovendien moest Stepanek echt geen probleem zijn, die heeft op gravel alleen twee potjes gewonnen omdat zijn tegenstander opgaf. Dus op papier was het een loting die zeker voor de eerste drie ronden wel te doen was. En resultaten uit het verleden zeggen niet alles, want op de Aus Open stond hij ook in de finale, terwijl hij daarvoor niet verder dan de vierde ronde was gekomen. Elke speler kan op een mindere dag verliezen en helaas is dat nu bij Gonzalez gebeurd, maar vind het nog steeds geen onlogische keuze.
Djokovic heb ik ook, Davydenko niet. En zie Djokovic zeker niet voor de vierde ronde verliezen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:42 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nee, geheel onlogisch is het inderdaad niet, en je dekt jezelf normaal gesproken redelijk in tegen een minder toernooi van Davydenko. Nu moet Davydenko het verlies van Gonzalez goedmaken, maar dat moet wel kunnen.
En Djokovic vliegt er ook uit in de derde ronde dus al te veel scheelt het niet tussen jullie.
Ohh shit, niet goed gekeken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:22 schreef Colplay het volgende:
[..]
Djokovic heb ik ook, Davydenko niet. En zie Djokovic zeker niet voor de vierde ronde verliezen.
Maar zo kun je ook redeneren dat Davydenko een kutseizoen heeft tot nu toe en het ook niet helemaal logisch is hem te nemen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:25 schreef suus21 het volgende:
Gonzalez kiezen op RG blijf ik een rare keuze vinden, sowieso hij speelt nooit geweldig op gravel...hij is veel beter op snellere banen.
nee maar zoals ik zei heeft hij dit jaar op gravel wel gepresteerd. Finale Rome, kwart Hamburg, beide verliezen van Nadal, zijn goede resultaten. En dan tegen Stepanek die nog geen normale partij op gravel gewonnen heeft. Leek mij een goede loting.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:25 schreef suus21 het volgende:
Gonzalez kiezen op RG blijf ik een rare keuze vinden, sowieso hij speelt nooit geweldig op gravel...hij is veel beter op snellere banen.
Yep, maar niet van invloed op de TM aangezien we m allemaal hadden. Verlies Chela komt bij mij harder aan (aangezien ik hem erin heb gezet voor Monfils en Starace)quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:28 schreef Juan Zueco het volgende:
Almagro verliest van Llodra. Verassend.
J.
Ja inderdaad, vanochtend nog 9 spelers en was positief (op Montcourt na) over het programma van m'n spelers, maar wat een tegenvallers zeg..... Ja ja jij wint de weekquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:30 schreef suus21 het volgende:
en Hewitt ook nog bijna...
Ja balen man, pas in de laatste schifting vloog ie eruit. Netjes dat je m wel hebt.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:03 schreef Juan Zueco het volgende:
Andreev. Al 50 puntjes voor slechts 340 euri.![]()
Nu Djoko nog even naar huis sturen.
J.
Mocht Djoko morgen winnen heb je t echt perfect gedaanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:10 schreef suus21 het volgende:
line up:
Nadal
Davydenko
Djokovic
Almagro
Starace
Juan, waarom kom je niet bij onze subleague en plaats je je opstelling hier ook niet? Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch? En daarbij is dit topic nog naar je vernoemd ook natuurlijk.quote:
Ik sta dichter bij jou dan jij bij Juanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:37 schreef suus21 het volgende:
J. doe gewoon mee met ons, dan is het voor mij nog een beetje spannend![]()
Oke, vind ik volgend seizoen het overwegen waard. Als het merendeel hier mee blijft doen.quote:
Ja, nou Juan stopt er dus mee, en heb vanuit Suus ook al een keer zo'n soort geluid gehoordquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, vind ik volgend seizoen het overwegen waard. Als het merendeel hier mee blijft doen.
maar na deze week toch niet meerquote:Op woensdag 6 juni 2007 03:17 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ik sta dichter bij jou dan jij bij Juan![]()
Nou je kunt wel uit het hoekje komen, ik snap het ook niet helemaal. Zou het op zich wel willen lerenquote:Op maandag 11 juni 2007 11:56 schreef Mindlight het volgende:
Nee, ik vroeg me het ook al af. Ik zou ook niet weten hoe je dat nou voor mekaar zou moeten krijgen.
*Zich weer beschaamd in een hoekje terugtrekt*
Precies, wel even op het knipoogje letten Suus.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:57 schreef Mindlight het volgende:
Nee, maar jij hebt toch ook een keer na de deadline alsnog je team mogen inleveren?
Precies, en daarom wordt het bij de nummer 1 valsspelen genoemd, en bij jou niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:17 schreef suus21 het volgende:
ja klopt maar ik had mijn team zeker opgeslagen en de volgende dag stond er geen team, dus was een fout van SD. Kan me niet voorstellen dat dit elke week gebeurd bij de nummer 1..
Ja precies, en voordat je het weet moet je alweer je team samenstellen voor Wimbledon. Daar zullen echt grote verschillen gaan ontstaan denk ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:42 schreef Colplay het volgende:
Nee zijn twee kleinere toernooien, dus heb er weer een keer voor gekozen om mijn team vol te stoppen met wat mindere spelers in de hoop dat er een paar uitschieters tussen zitten. Vind de overgang naar gras wel leuk, want je moet nu weer heel andere spelers kiezen.
Ik doe dat dagelijksquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:26 schreef suus21 het volgende:
update jullie team eens...
quote:
Wimbledon zal bepalend zijn of we nog een kans hebben of niet inderdaad....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:54 schreef suus21 het volgende:
ach jullie halen me toch niet meer in..
Bron?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:08 schreef Mindlight het volgende:
Zoals wel enigszins viel te verwachten komt Baghdatis niet![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 12:56 schreef Mindlight het volgende:
Klasse Colplay, algeheel weekwinnaar!
Henman is dapper. Ik durfde het niet aan (bij een break achter om 21:55).quote:Op maandag 25 juni 2007 22:02 schreef Mindlight het volgende:
1 Henman,Tim ¤620 3
2 Tsonga,Jo-Wilfried ¤348 0
3 Mahut,Nicolas ¤390 0
4 Karlovic,Ivo ¤517 35
5 Monfils,Gael ¤582 0
6 Mirnyi,Max ¤605 0
7 Youzhny,Mikhail ¤1800 0
8 Berdych,Tomas ¤1875 0
9 Roddick,Andy ¤2930 0
10 Bjorkman,Jonas ¤950 15
11 Baghdatis,Marcos ¤1490 0
12 Zverev,Mischa ¤334 0
Was juist m'n overweging om het wel te doen. Hopen een beetje verschil met hem te maken (dat hij terug zou breaken zat er wel een beetje inquote:Op maandag 25 juni 2007 23:59 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Henman is dapper. Ik durfde het niet aan (bij een break achter om 21:55).
J.
Wordt interessant... Beide geen Federer en toch wel aantal dezelfdequote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:01 schreef Juan Zueco het volgende:
Baghdatis,Marcos
Becker,Benjamin
Berdych,Tomas
Falla,Alejandro
Hewitt,Lleyton
Karlovic,Ivo
Kiefer,Nicolas
Mahut,Nicolas
Roddick,Andy
Tipsarevic,Janko
Tsonga,Jo-Wilfried
Tursunov,Dmitry
Zib,Tomas
J.
Fedje wel of niet, dat is altijd de vraag. De man is simpelweg te duur.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:10 schreef Mindlight het volgende:
Wordt interessant... Beide geen Federer en toch wel aantal dezelfde
Voor de rebreak had Moya 15-40 voor de dubbele break.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:07 schreef Mindlight het volgende:
Was juist m'n overweging om het wel te doen. Hopen een beetje verschil met hem te maken (dat hij terug zou breaken zat er wel een beetje in)
Soderling ook als hij het vandaag afmaakt.quote:
wie is Janko?quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:19 schreef Colplay het volgende:
[..]
Soderling ook als hij het vandaag afmaakt..
Hoe slecht het ook is voor mijn TM, doe mij toch maar Federer, Vamos Rafa komt er bij mij gewoon niet uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:25 schreef Juan Zueco het volgende:
Ik kom zelf op 302 uit. Dus Vamos RAFA!!!!
Ik kan het bijna niet uit mijn bek krijgen
J.
Ok heb t ff nagerekend en je hebt idd gelijk, nja die drie puntjes moet je kunnen hebbenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:13 schreef Juan Zueco het volgende:
Nope, die Q-punten van Mahut heb ik meegerekent.
Ik juich morgen ook voor Roger hoor
J.
Haha gefeliciteerd hoor.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:55 schreef suus21 het volgende:
ik heb er 318 en daarmee heb ik weer deze ronde gewonnen![]()
Met een neuslengte. Twee plaatsen gezakt in het algemeen klassement.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:55 schreef suus21 het volgende:
ik heb er 318 en daarmee heb ik weer deze ronde gewonnen![]()
Hmm das kut. Niemand aan wie je je ww ff kan geven zodat die eventuele noodzakelijke aanpassingen doorvoert?quote:Op zondag 15 juli 2007 01:36 schreef suus21 het volgende:
jullie kunnen de volgende ronde gaan winnen want ik ga een paar dagen weg en heb zomaar een team opgezet...
Nee joh, ik had een dramatische week.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:15 schreef Mindlight het volgende:
Er klopt niets van die standIk zou gedeeld weekwinnaar zijn in de subliek.
Ow dat bedoelde je. Ik dacht dat je 107 punten moest hebben, maar die nog niet had. Ik heb het de afgelopen dagen vooral te druk gehad met het volgen van de Tour. Hierdoor is het tennis er even bij in geschoten, zeker omdat het weer een dramatische week was. Maar nu maar even team voor deze week maken voor ik dat vergeet.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:58 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nee joh, ik had een dramatische week.
En Lopez 24 punten klopt ook niet natuurlijk, zo zijn bijna alle spelers fout.
Inderdaad.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:19 schreef Colplay het volgende:
Met 130 punten de weekwinnaar van onze subleague. het moet niet gekker worden.
Jij had wel nog de meeste punten van ons drie...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:55 schreef suus21 het volgende:
pfff een goeie week voor ons allemaal![]()
Same here, behalve Moya dan.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:49 schreef Juan Zueco het volgende:
Dat Djoko niet zou komen was eigenlijk wel bekend Suus. Vandaar mijn keuze voor Moya, maar de man gaf niet thuis.Wat mij in de kont bijt is Roddick.
J.
Zelfde reden denk ik als Verdasco/Gasquet/Berdych/Robredo.... Willen fit zijn voor de masters van volgende week na de zware laatste week.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:52 schreef suus21 het volgende:
waarom heeft ferrer zich terug getrokken?
Zeg dat welquote:
(nipt) derde plek in de weekscore toch?quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:27 schreef suus21 het volgende:
welke plek?
Ja idd, had ik eigenlijk niet verwacht, maar maakt het nog wel een aardige een-na-laatste week.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:35 schreef suus21 het volgende:
we hebben best allemaal andere teams...leuk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |