Ja lijkt me wel. Haalt normaal gesproken minimaal kwartfinale.quote:
Jawel, tenminste hij moet wel de halve finale halen om uit te kunnen. Tegen Canas wordt dus interessant. Ook Ferrer - Djokovic wordt een belangrijke voor je.quote:
Van Coldplay wel ja.....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:47 schreef suus21 het volgende:
Ik snap niet dat jij gonzalez hebt gekozen, coldplay....die had een lastige 1e ronde en is nooit goed op RG...ik win deze ronde dus![]()
We zullen zien, moet zeggen dat ik inschatte dat Nadal het een stuk lastiger zou krijgen in zijn eerste ronde en hem daarom niet durfde nemen, hij heeft nu in ieder geval een paar simpele rondes. Toch zie ik m nog niet als zekere winnaar.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:20 schreef suus21 het volgende:
en ook van jou...
Achteraf natuurlijk makkelijk praten, maar Gonzalez heeft twee sterke masters gespeeld in Rome en Hamburg, alleen kwam hij Nadal tegen. Bovendien moest Stepanek echt geen probleem zijn, die heeft op gravel alleen twee potjes gewonnen omdat zijn tegenstander opgaf. Dus op papier was het een loting die zeker voor de eerste drie ronden wel te doen was. En resultaten uit het verleden zeggen niet alles, want op de Aus Open stond hij ook in de finale, terwijl hij daarvoor niet verder dan de vierde ronde was gekomen. Elke speler kan op een mindere dag verliezen en helaas is dat nu bij Gonzalez gebeurd, maar vind het nog steeds geen onlogische keuze.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:47 schreef suus21 het volgende:
Ik snap niet dat jij gonzalez hebt gekozen, coldplay....die had een lastige 1e ronde en is nooit goed op RG...ik win deze ronde dus![]()
Nee, geheel onlogisch is het inderdaad niet, en je dekt jezelf normaal gesproken redelijk in tegen een minder toernooi van Davydenko. Nu moet Davydenko het verlies van Gonzalez goedmaken, maar dat moet wel kunnen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:28 schreef Colplay het volgende:
[..]
Achteraf natuurlijk makkelijk praten, maar Gonzalez heeft twee sterke masters gespeeld in Rome en Hamburg, alleen kwam hij Nadal tegen. Bovendien moest Stepanek echt geen probleem zijn, die heeft op gravel alleen twee potjes gewonnen omdat zijn tegenstander opgaf. Dus op papier was het een loting die zeker voor de eerste drie ronden wel te doen was. En resultaten uit het verleden zeggen niet alles, want op de Aus Open stond hij ook in de finale, terwijl hij daarvoor niet verder dan de vierde ronde was gekomen. Elke speler kan op een mindere dag verliezen en helaas is dat nu bij Gonzalez gebeurd, maar vind het nog steeds geen onlogische keuze.
Djokovic heb ik ook, Davydenko niet. En zie Djokovic zeker niet voor de vierde ronde verliezen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:42 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nee, geheel onlogisch is het inderdaad niet, en je dekt jezelf normaal gesproken redelijk in tegen een minder toernooi van Davydenko. Nu moet Davydenko het verlies van Gonzalez goedmaken, maar dat moet wel kunnen.
En Djokovic vliegt er ook uit in de derde ronde dus al te veel scheelt het niet tussen jullie.
Ohh shit, niet goed gekeken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:22 schreef Colplay het volgende:
[..]
Djokovic heb ik ook, Davydenko niet. En zie Djokovic zeker niet voor de vierde ronde verliezen.
Maar zo kun je ook redeneren dat Davydenko een kutseizoen heeft tot nu toe en het ook niet helemaal logisch is hem te nemen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:25 schreef suus21 het volgende:
Gonzalez kiezen op RG blijf ik een rare keuze vinden, sowieso hij speelt nooit geweldig op gravel...hij is veel beter op snellere banen.
nee maar zoals ik zei heeft hij dit jaar op gravel wel gepresteerd. Finale Rome, kwart Hamburg, beide verliezen van Nadal, zijn goede resultaten. En dan tegen Stepanek die nog geen normale partij op gravel gewonnen heeft. Leek mij een goede loting.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:25 schreef suus21 het volgende:
Gonzalez kiezen op RG blijf ik een rare keuze vinden, sowieso hij speelt nooit geweldig op gravel...hij is veel beter op snellere banen.
Yep, maar niet van invloed op de TM aangezien we m allemaal hadden. Verlies Chela komt bij mij harder aan (aangezien ik hem erin heb gezet voor Monfils en Starace)quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:28 schreef Juan Zueco het volgende:
Almagro verliest van Llodra. Verassend.
J.
Ja inderdaad, vanochtend nog 9 spelers en was positief (op Montcourt na) over het programma van m'n spelers, maar wat een tegenvallers zeg..... Ja ja jij wint de weekquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:30 schreef suus21 het volgende:
en Hewitt ook nog bijna...
Ja balen man, pas in de laatste schifting vloog ie eruit. Netjes dat je m wel hebt.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:03 schreef Juan Zueco het volgende:
Andreev. Al 50 puntjes voor slechts 340 euri.![]()
Nu Djoko nog even naar huis sturen.
J.
Mocht Djoko morgen winnen heb je t echt perfect gedaanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:10 schreef suus21 het volgende:
line up:
Nadal
Davydenko
Djokovic
Almagro
Starace
Juan, waarom kom je niet bij onze subleague en plaats je je opstelling hier ook niet? Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch? En daarbij is dit topic nog naar je vernoemd ook natuurlijk.quote:
Ik sta dichter bij jou dan jij bij Juanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:37 schreef suus21 het volgende:
J. doe gewoon mee met ons, dan is het voor mij nog een beetje spannend![]()
Oke, vind ik volgend seizoen het overwegen waard. Als het merendeel hier mee blijft doen.quote:
Ja, nou Juan stopt er dus mee, en heb vanuit Suus ook al een keer zo'n soort geluid gehoordquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, vind ik volgend seizoen het overwegen waard. Als het merendeel hier mee blijft doen.
maar na deze week toch niet meerquote:Op woensdag 6 juni 2007 03:17 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ik sta dichter bij jou dan jij bij Juan![]()
Nou je kunt wel uit het hoekje komen, ik snap het ook niet helemaal. Zou het op zich wel willen lerenquote:Op maandag 11 juni 2007 11:56 schreef Mindlight het volgende:
Nee, ik vroeg me het ook al af. Ik zou ook niet weten hoe je dat nou voor mekaar zou moeten krijgen.
*Zich weer beschaamd in een hoekje terugtrekt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |