Was juist m'n overweging om het wel te doen. Hopen een beetje verschil met hem te maken (dat hij terug zou breaken zat er wel een beetje inquote:Op maandag 25 juni 2007 23:59 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Henman is dapper. Ik durfde het niet aan (bij een break achter om 21:55).
J.
Wordt interessant... Beide geen Federer en toch wel aantal dezelfdequote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:01 schreef Juan Zueco het volgende:
Baghdatis,Marcos
Becker,Benjamin
Berdych,Tomas
Falla,Alejandro
Hewitt,Lleyton
Karlovic,Ivo
Kiefer,Nicolas
Mahut,Nicolas
Roddick,Andy
Tipsarevic,Janko
Tsonga,Jo-Wilfried
Tursunov,Dmitry
Zib,Tomas
J.
Fedje wel of niet, dat is altijd de vraag. De man is simpelweg te duur.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:10 schreef Mindlight het volgende:
Wordt interessant... Beide geen Federer en toch wel aantal dezelfde
Voor de rebreak had Moya 15-40 voor de dubbele break.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:07 schreef Mindlight het volgende:
Was juist m'n overweging om het wel te doen. Hopen een beetje verschil met hem te maken (dat hij terug zou breaken zat er wel een beetje in)
Soderling ook als hij het vandaag afmaakt.quote:
wie is Janko?quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:19 schreef Colplay het volgende:
[..]
Soderling ook als hij het vandaag afmaakt..
Hoe slecht het ook is voor mijn TM, doe mij toch maar Federer, Vamos Rafa komt er bij mij gewoon niet uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:25 schreef Juan Zueco het volgende:
Ik kom zelf op 302 uit. Dus Vamos RAFA!!!!
Ik kan het bijna niet uit mijn bek krijgen
J.
Ok heb t ff nagerekend en je hebt idd gelijk, nja die drie puntjes moet je kunnen hebbenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:13 schreef Juan Zueco het volgende:
Nope, die Q-punten van Mahut heb ik meegerekent.
Ik juich morgen ook voor Roger hoor
J.
Haha gefeliciteerd hoor.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:55 schreef suus21 het volgende:
ik heb er 318 en daarmee heb ik weer deze ronde gewonnen![]()
Met een neuslengte. Twee plaatsen gezakt in het algemeen klassement.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:55 schreef suus21 het volgende:
ik heb er 318 en daarmee heb ik weer deze ronde gewonnen![]()
Hmm das kut. Niemand aan wie je je ww ff kan geven zodat die eventuele noodzakelijke aanpassingen doorvoert?quote:Op zondag 15 juli 2007 01:36 schreef suus21 het volgende:
jullie kunnen de volgende ronde gaan winnen want ik ga een paar dagen weg en heb zomaar een team opgezet...
Nee joh, ik had een dramatische week.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:15 schreef Mindlight het volgende:
Er klopt niets van die standIk zou gedeeld weekwinnaar zijn in de subliek.
Ow dat bedoelde je. Ik dacht dat je 107 punten moest hebben, maar die nog niet had. Ik heb het de afgelopen dagen vooral te druk gehad met het volgen van de Tour. Hierdoor is het tennis er even bij in geschoten, zeker omdat het weer een dramatische week was. Maar nu maar even team voor deze week maken voor ik dat vergeet.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:58 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nee joh, ik had een dramatische week.
En Lopez 24 punten klopt ook niet natuurlijk, zo zijn bijna alle spelers fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |