Gisteren om 21:55 stond hij er nog in, maar heb toch op Devilder gegoktquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:57 schreef mitt het volgende:
Dat je Acasuso niet hebt.
Zekere winnaar in Casablanca
weer een verliezersweek, maar ach ik kan het hebbenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:46 schreef suus21 het volgende:
line up deze week:
1. Benneteau
2. Berdych
3. Canas
4. Del Potro
5. Djokovic
6. Gasquet
7. Robredo
8. Ramirez
9. Roitman
10. Monaco
11. Vassallo
het gaat al bagger..
Zag dat ie eerste ronde al gewonnen had en hoopte dat ie een keertje goed zou presteren. Tegen Roddick op gravel gaf ik hem nog wel een kans. Vond zelf Melzer en Canas ook behoorlijk stom.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:08 schreef suus21 het volgende:
wij hebben ook een kutweek, maar waarom je Gaudio pakt![]()
Als dat zou gebeuren is mijn week nu al geslaagd.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:02 schreef Juan Zueco het volgende:
Even paniek veroorzaken : doet Nadal eigenlijk wel mee of gaat hij voor de derde keer op rij op het laatste moment afzeggen?
J.
Ben er ook bang voor dat hij dat weer gaat doen, maar hij heeft vorige week weinig zware wedstrijden gespeeld, dus heb de gok maar weer een keer genomen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:02 schreef Juan Zueco het volgende:
Even paniek veroorzaken : doet Nadal eigenlijk wel mee of gaat hij voor de derde keer op rij op het laatste moment afzeggen?
J.
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:42 schreef Mindlight het volgende:
1 Volandri,Filippo
2 Monaco,Juan
3 Chela,Juan Ignacio
4 Mathieu,Paul-Henri
5 Waske,Alexander
6 Kohlschreiber,Philipp
7 Almagro,Nicolas
8 Ferrero,Juan Carlos
9 Berdych,Tomas
10 Ferrer,David