je bent de clutchdump en de kickdown vergetenquote:Op maandag 23 april 2007 22:48 schreef Turquaz52 het volgende:
Tja.. ik weet niet of het je intreseert maar mij wel!![]()
BURNOUTKoppeling in. Gas tot 6000/7000Toeren... Koppeling ineenkeerlos, en meteen volgas geven! Voor een mooier effect doe je dat op de achteruit versnelling of met handrem op
![]()
![]()
Groeten,
een 17 jarige Turquaz52![]()
d'r op is t. Anders rolt ie zomaar wegquote:Op maandag 23 april 2007 23:52 schreef Falco het volgende:
Ohja nog een tip: handrem d'raf gooien voordat je weggaat rijden.
http://www.youtube.com/watch?v=xsw9YV30tDk&mode=related&search=quote:Op maandag 23 april 2007 23:50 schreef lipje het volgende:
[..]
je bent de clutchdump en de kickdown vergeten
eerlijk héquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:00 schreef mcDavid het volgende:
en dan mag ik geen auto huren, met een jaar een rijbewijs, terwijl ik wekelijks minstens 100 km rij (ok niet veel, maar zat om ervaring op te doen), type-ervaring heb op een stuk of 8 auto's, zowel diesel als benzine, en ook op (kleine) vrachtwagens op eigen terrein, waarvan 1 uit 1960 waarmee je nog moet dubbelklutsen enzo.
[afbeelding]
Ik heb nu al medelijden met de auto's die jij ooit zal rijdenquote:Op maandag 23 april 2007 22:48 schreef Turquaz52 het volgende:
Jongens.. wat behulpzaam zijn we toch...
BURNOUTKoppeling in. Gas tot 6000/7000Toeren... Koppeling ineenkeerlos, en meteen volgas geven! Voor een mooier effect doe je dat op de achteruit versnelling of met handrem op
![]()
![]()
Groeten,
hier ging het al fout weet jequote:Op maandag 23 april 2007 22:48 schreef Turquaz52 het volgende:
Jongens.. wat behulpzaam zijn we toch...
Nou TS.. Zet de auto in zn 1, trap de koppeling in (links) en start de auto dmv. de sleutel..
snotneus, probeer nou niet te patsen met iets waar je geen verstand van hebt om ook nog eens TS te misleiden; links zit t gaspedaal, midden de koppeling en rechts de rem, schakelen moet pas bij 15.000 tpm (of liever 17.000, dat halen die VW-busjes nog wel), etc.quote:Op maandag 23 april 2007 22:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[bullcrap]
Groeten,
dubbelklutsen?? ben je een recept voor aan het bereiden in die truck of probeer je te double-clutchen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:00 schreef mcDavid het volgende:
en dan mag ik geen auto huren, met een jaar een rijbewijs, terwijl ik wekelijks minstens 100 km rij (ok niet veel, maar zat om ervaring op te doen), type-ervaring heb op een stuk of 8 auto's, zowel diesel als benzine, en ook op (kleine) vrachtwagens op eigen terrein, waarvan 1 uit 1960 waarmee je nog moet dubbelklutsen enzo.
[afbeelding]
6000/7000 toeren? Amateurquote:Op maandag 23 april 2007 22:48 schreef Turquaz52 het volgende:
![]()
![]()
Groeten,
mijn kever heeft niet eens een koppeling en maar 2 versnellingenquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:55 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
dubbelklutsen?? ben je een recept voor aan het bereiden in die truck of probeer je te double-clutchen?
Net alsof het mij ook maar éne tyfus boeit hoe je het schrijft.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:55 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
dubbelklutsen?? ben je een recept voor aan het bereiden in die truck of probeer je te double-clutchen?
Je zal onderweg maar honger krijgenquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:55 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
als je je transmissie in de soep wilt draaien moet je idd dan al gaan schakelen.quote:
kluts je een dubbel eitje en bak je het op het motorblok.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je zal onderweg maar honger krijgen![]()
Denk dat turquazdinges is vergeten om een 1 ervoor te zetten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:37 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
als je je transmissie in de soep wilt draaien moet je idd dan al gaan schakelen.
Hmmm, heerlijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:37 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
kluts je een dubbel eitje en bak je het op het motorblok.
heb wel eensch een ei gebakt op de motorKAPquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:37 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Dat gaat dan weer prima, want die motor zit onder een luik tussen de bestuurders- en bijrijdersstoel!quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:37 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en er ligt ook extragratis olie op.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat gaat dan weer prima, want die motor zit onder een luik tussen de bestuurders- en bijrijdersstoel!
ik leef nog en het eitje was lekker..quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:26 schreef Geerd het volgende:
En hoe is het afgelopen?
De reacties van TS in een ander topic lijken niet bepaald 'newbie' te zijn.quote:Op maandag 23 april 2007 22:26 schreef luciano het volgende:
[..]
[..]
Ik ben toch ECHT benieuwd welke CLOWN KLOON dit is ......
IETS TEEEEEEEE bijdehand voor een " newbie "![]()
![]()
![]()
[PTA Feedback] Voor al uw echtscheidingenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:11 schreef Dromer het volgende:
[..]
De reacties van TS in een ander topic lijken niet bepaald 'newbie' te zijn.
[Personeel] Melissa - "butler"
daarom krijgt hij onze serieuze antwoordenquote:Op woensdag 25 april 2007 08:02 schreef pro2call het volgende:
hmmmmmmm
Statistieken
Laatste bezoek: 1 dag, 11 uur geleden.
Aantal posts: 29 (gemiddeld 19 per dag)
Ohw ja? Ik doe dat altijd zo...quote:
Okeee dan... 8/9.000 RPM @ Hondaquote:
Hoeft nietquote:Op maandag 23 april 2007 23:50 schreef lipje het volgende:
[..]
je bent de clutchdump en de kickdown vergeten
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:46 schreef FlitsFrits het volgende:
Ga eerst je rijbewijs halen, en kom dan weer terug.
Omdat je het helemaal verkeerd doet.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Houd je moel, wat intreseert jou dat
![]()
ohw ja? wat doe ik verkeerd dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:54 schreef FlitsFrits het volgende:
[..]
Omdat je het helemaal verkeerd doet.
Starten doe je in de 2e versnelling zonder koppeling en zonder handrem.quote:
Rot tog op man, dalijk denke ze nog dat ik helemaal niet kan rijdenquote:Op woensdag 25 april 2007 21:26 schreef FlitsFrits het volgende:
[..]
Starten doe je in de 2e versnelling zonder koppeling en zonder handrem.
doe eens liefquote:Op woensdag 25 april 2007 20:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Houd je moel, wat intreseert jou dat
![]()
Vroem Vroemquote:
Nee, BATS BATS, AUW AUWquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |