Ook in een Engelse auto moet je achterin instappen.quote:Op maandag 23 april 2007 19:00 schreef ThaFreak het volgende:
oja, als je een engels model auto hebt is alles weer andereom.....
sleutel andersom draaien, pedalen staan op de kop, sturen is dan ook andersom
Het is toch ook zo dat als het stuur dan rechts zit je van de 5 naar de 1 moet schakelen tot hij wil rijden?quote:Op maandag 23 april 2007 19:00 schreef ThaFreak het volgende:
oja, als je een engels model auto hebt is alles weer andereom.....
sleutel andersom draaien, pedalen staan op de kop, sturen is dan ook andersom
een chevrolet epica, als ik hem goed begrepen heb.quote:Op maandag 23 april 2007 18:59 schreef Zweefvliegje het volgende:
TS, wat voor auto ga je in rijden, behalve benzine?
Dat is wel belangrijk.
Als je je koppeling in trapt maakt het niks uit of je hem in 1 hebt staan of gewoon vrij. Maar als ik jou was zou ik hem gewoon vrij zetten, dan kan er niks fout gaan.quote:Op maandag 23 april 2007 18:55 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
BEDANKT!!!
Dat had ik net even nodig. Ik dacht dat je 'm moest starten met in versnelling 1 , maar hij moet in vrij staan dus. Hoe start je hem eigenlijk? Helemaal naar rechts draaien, of met 1 klik of iets?
ik denk dat je het beter andersom kunt gaan doen; want je hebt kennelijk geen intentie om onze adviezen op te volgen (waarom kom je dan hier) en er zal dus geen 'later' zijn voor jou.quote:Op maandag 23 april 2007 19:00 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik zit hier dus echt mee. En ik weet dat ik idd weer rijlessen moet nemen, maar door een situatie moet ik helaas morgen meteen rijden. Ik ga later weer paar rijlessen nemen. Tegen die tijd vraag ik aan jullie om mij even te helpen.
quote:Op maandag 23 april 2007 19:01 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Het is toch ook zo dat als het stuur dan rechts zit je van de 5 naar de 1 moet schakelen tot hij wil rijden?
quote:Op maandag 23 april 2007 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ook in een Engelse auto moet je achterin instappen.
Waarom wil je TS dood maken?quote:Op maandag 23 april 2007 19:02 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Als je je koppeling in trapt maakt het niks uit of je hem in 1 hebt staan of gewoon vrij. Maar als ik jou was zou ik hem gewoon vrij zetten, dan kan er niks fout gaan.
En de sleutel moet je helemaal doordraaien. Maar dit meen je toch niet?![]()
hou nou eens je bek kutnewbie, zit die jongen niet van streek te maken met die zieke grappen van je.quote:Op maandag 23 april 2007 19:02 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Als je je koppeling in trapt maakt het niks uit of je hem in 1 hebt staan of gewoon vrij. Maar als ik jou was zou ik hem gewoon vrij zetten, dan kan er niks fout gaan.
Foeiquote:Op maandag 23 april 2007 19:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
[..]
2 cruciale dingen vergeten te vermelden
Ja, ik meen dit echt.quote:Op maandag 23 april 2007 19:02 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
ja, niet in rijden, je ziet eruit als een bejaarde in een zilveren puspukkel op wielen.quote:Op maandag 23 april 2007 19:03 schreef Zweefvliegje het volgende:
[afbeelding]
Deze dus!
Iemand goede tips?!
Ben benieuwd hoe ie een automaat start ... waar de TS vaker in gereden heeft ...quote:Op maandag 23 april 2007 19:02 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Goede vraag dit. Zij het in een iets andere context.quote:
Vanaf `93 toch?quote:Op maandag 23 april 2007 19:00 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
bij VW transporters vanaf 1992 moet je die slinger toch op een bout op het rechtervoorwiel zetten i.p.v. vooraan en linksom winden?
en jij vindt het niet dom overkomen om zonder enig besef van wat je moet doen achter het stuur te kruipen? daarbij ook nog eens onze goedbedoelde adviezen negerend?quote:Op maandag 23 april 2007 19:04 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Ja, ik meen dit echt.
Ik kan dan ook begrijpen dat niemand het gelooft, maar ik heb door omstandigheden jarenlang niet kunnen rijden, en weet nagenoeg niks meer. Daarom kan ik het dan ook begrijpen dat het heel erg dom overkomt.
Omdat men op Fok snel je vragen kunt beantwoorden, en er zitten vaak ervaringsdeskundigen tussen. Daarom.quote:Op maandag 23 april 2007 19:04 schreef NJ het volgende:
[..]
Goede vraag dit. Zij het in een iets andere context.
De TS is het absoluut niet eens met Danny, loopt eigenlijk altijd op iedereen te schelden, maar hij vraagt wel een IP-refresh aan om te kunnen blijven FOK!ken.
Dat doen er wel meer hè.quote:Op maandag 23 april 2007 19:11 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
En dr. dunno negeer ik al helemaal, want die zit maar aan een stuk door te trollen
Shit, vergeten!quote:Op maandag 23 april 2007 18:32 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
1.5 jaar; je weet dat je als Alzheimer patiënt niet mag autorijden he?
Ik ben geslaagdquote:Op maandag 23 april 2007 19:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
inderdaad....
nog een goed tip voor TS
als je dit goed doet kun je het op de weg ook![]()
ja jij bijvoorbeeld, ik geef alleen maar goedbedoelde adviezen die in de wind worden geslagen.quote:
Er zal niks gebeuren, maar voor de zekerheid kan je hem beter uitzetten.quote:Op maandag 23 april 2007 18:49 schreef BRIMAGE het volgende:
http://members.chello.nl/r.kuijt/nl_pedalen.htm <<<< thnx voor de user die deze tip gaf.
En ik weet nu wanneer je moet schakelen (bij 2500 á 3000rpm), en dat de tankdop meestal met een knop binnen opent of met autosleutel.
Maar vroeger toen ik met iemand meereed, zette hij zijn motor uit toen hij ging tanken. Ik weet niet of je dat ook moet doen als je gaat tanken. Wat gebeurt er eigenlijk als je met een draaiende motor gaat tanken.
Aanleg ontwikkel je?quote:Op maandag 23 april 2007 18:35 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Aanleg ontwikkel je, en dat gaat bij mannen makkelijker.
Maar ik moet direct cold-turkey gaan rijden in Den Haag, dus ik wil graag ff wat aanwijzingen, vandaar.
ow is dat daarvoor!quote:Op maandag 23 april 2007 18:45 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
gebruik jij als asbak ook dat speciale klepje aan de zijkant van de auto? is zo mooi en praktisch als je even buiten staat en je as nergens kwijt kan, althans lijkt mij, ik rook niet.
O my GODquote:Op maandag 23 april 2007 18:35 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Aanleg ontwikkel je, en dat gaat bij mannen makkelijker.
Maar ik moet direct cold-turkey gaan rijden in Den Haag, dus ik wil graag ff wat aanwijzingen, vandaar.
Ik denk dat het een lantaarnpaal wordquote:Op maandag 23 april 2007 17:49 schreef Keiichi het volgende:
Laat iemand rijden
Ik zie de headlines op de frontpage al: 'Fok!Forum user rijdt auto totalloss bij eerste boom'
Ik denk dat ie de startmoter verbrand en nieteens wegkomt!quote:Op maandag 23 april 2007 21:14 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een lantaarnpaal word![]()
We kunnen gaan gokken waar er misschien morgen wel 1 gaat vallen ...quote:Op maandag 23 april 2007 22:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik las net op de FP dat er ongeveer 1000 (duizend) mensen onder de 25 dagelijks in het verkeer overlijden, Dat is best veel zeg.
quote:Op maandag 23 april 2007 19:04 schreef NJ het volgende:
[..]
Goede vraag dit. Zij het in een iets andere context.
De TS is het absoluut niet eens met Danny, loopt eigenlijk altijd op iedereen te schelden, maar hij vraagt wel een IP-refresh aan om te kunnen blijven FOK!ken.
Ik ben toch ECHT benieuwd welke CLOWN KLOON dit is ......quote:Op maandag 23 april 2007 19:26 schreef BRIMAGE het volgende:
Tja, met inlikken bij danny en z'n inkomsten verzwijgen (ruim 57.000 bruto per jaar, Fok BV draait ruim 100k omzet, heeft ie zelf gezegd), dan bereik je een hele hoop. Hij en zijn gezin werken niet, en kunnen er goed van leven.
Daarom is het ook schandalig dat hij keer op keer weigert developers in te huren, terwijl hij geld zat heeft. Ter indicatie, geenstijl dat minder bezocht wordt dan Fok, verdient per jaar ruim 337.000 euro.
pfff! handig gedaan dan!quote:Op maandag 23 april 2007 19:04 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Ja, ik meen dit echt.
Ik kan dan ook begrijpen dat niemand het gelooft, maar ik heb door omstandigheden jarenlang niet kunnen rijden, en weet nagenoeg niks meer. Daarom kan ik het dan ook begrijpen dat het heel erg dom overkomt.
dan zou ik morgen eens gaan vertellen dat je geen auto meer gereden hebt sinds je examen, en dat je eerst een paar lessen wilt nemen.quote:Op maandag 23 april 2007 19:04 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Ja, ik meen dit echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |