als TS maar onthoudt hoe die pedalen werken, aan die tutorial heeft hij anders weinig.quote:Op maandag 23 april 2007 18:41 schreef Mr_Rammstein het volgende:
http://rijbewijs.cbr.nl/g(...)tingen/praktijk.html
![]()
Of was het nou versnelling?quote:Op maandag 23 april 2007 18:42 schreef simmu het volgende:
[..]
versnelling is simpel, als je in een laag toerental hard rijdt, kan je veel 'trekken' (dus snel optrekken)
als je in een hoog toerental langzaam rijdt verbruik je weinig (en hoef je wqeinig te doen)
daarom owjah voor extra smeering moet je slaolie bij de benzine gooien of 2takt olie.quote:Op maandag 23 april 2007 18:41 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
907 bedoelde volgens mij in plaats van benzinemotor idd dieselmotor.
Dat scheelt een boel hé? Lekker rustig beginnen in de autovrije binnenstadquote:Op maandag 23 april 2007 18:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gelukkig dat Den Haag een heerlijke, rustige en eenvoudige stad is om in te rijden
gebruik jij als asbak ook dat speciale klepje aan de zijkant van de auto? is zo mooi en praktisch als je even buiten staat en je as nergens kwijt kan, althans lijkt mij, ik rook niet.quote:
Wel hé? Dat vond ik ook alquote:Op maandag 23 april 2007 18:44 schreef NJ het volgende:
En toch zijn de mensen die daadwerkelijk ontopic reageren het grappigst.
Hmm, dan doe ik toch iets foutquote:Op maandag 23 april 2007 18:45 schreef T42 het volgende:
[..]
dan moet je toch zeker 20'000rpm kunne hebben hoor
jij je zin: vervang overal "versnelling" door werken met het schakelen idee"quote:
Dat is echt superhandigquote:Op maandag 23 april 2007 18:45 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
gebruik jij als asbak ook dat speciale klepje aan de zijkant van de auto? is zo mooi en praktisch als je even buiten staat en je as nergens kwijt kan, althans lijkt mij, ik rook niet.
Amateurquote:Op maandag 23 april 2007 18:45 schreef simmu het volgende:
[..]
jij je zin: vervang overal "versnelling" door werken met het schakelen idee"
maar al met al is wel prima duidelijk wat ik bedoel
Hmm, morgen maar eens proberen.quote:Op maandag 23 april 2007 18:46 schreef T42 het volgende:
[..]
denk het als je V power tankt kun je 25 tot 30'000rpm halen![]()
hey jongens kom op, even serieus; hij rijdt niet in een 2.4 liter saab, maar in een 1.6 liter benzinemotor volkswagenbusje; jullie weten best dat die maar tot 17.000 tpm kunnen, wil je hem dood hebben ofzo?quote:Op maandag 23 april 2007 18:45 schreef T42 het volgende:
[..]
dan moet je toch zeker 20'000rpm kunne hebben hoor
bij mij *is* de auto de asbakquote:gebruik jij als asbak ook dat speciale klepje aan de zijkant van de auto? is zo mooi en praktisch als je even buiten staat en je as nergens kwijt kan, althans lijkt mij, ik rook niet.
Tuurlijk, tuurlijkquote:Op maandag 23 april 2007 18:45 schreef simmu het volgende:
[..]
jij je zin: vervang overal "versnelling" door werken met het schakelen idee"
maar al met al is wel prima duidelijk wat ik bedoel
edit: weet ik toch veel hoe dat heet........
ik kom echter uit de randstad, pendel elke dag tussen den haag en delft, en ik rij al 115 jaar schadevrij, dus ik weet wel enigszins hoe het moet dan iig
quote:Op maandag 23 april 2007 18:47 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hey jongens kom op, even serieus; hij rijdt niet in een 2.4 liter saab, maar in een 1.6 liter benzinemotor volkswagenbusje; jullie weten best dat die maar tot 17.000 tpm kunnen, wil je hem dood hebben ofzo?
Jij denkt als FA zeker dat je maar de hele wereld je wil kunt opleggenquote:Op maandag 23 april 2007 18:36 schreef NJ het volgende:
Denk er aan dat je als bestuurder voorin moet
ik kom ook net uit mijn werkquote:
owjah sorry foutjequote:Op maandag 23 april 2007 18:47 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hey jongens kom op, even serieus; hij rijdt niet in een 2.4 liter saab, maar in een 1.6 liter benzinemotor volkswagenbusje; jullie weten best dat die maar tot 17.000 tpm kunnen, wil je hem dood hebben ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |