quote:Op maandag 23 april 2007 11:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Girl With The Pearl Earring.
quote:Op maandag 23 april 2007 11:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Skammen?
quote:Op maandag 23 april 2007 13:04 schreef Mike het volgende:
Peter Fonda
Easy Rider
Ulee's Gold
Ghost Rider
The Limey
Het grappige was dat ik dat ook dacht en dat het dan inderdaad een strikvraag zou worden.quote:Op maandag 23 april 2007 14:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zou het een strikvraag van Mike zijn. En hebben Robert deNiro en Jack gewoon nog nooit samengewerkt.
Nee...dit zei Amazon over de film:quote:
quote:Very little of the energy and intensity of Elia Kazan's great early work remains in his last movie, a flat adaptation of F. Scott Fitzgerald's unfinished final novel about a Hollywood movie mogul of the 1930s. The story still feels like a half-written first draft, a grab bag of roughed-out scenes, even though Harold Pinter supposedly polished up the screenplay. Robert De Niro manages a silky, nuanced performance as the mogul, Monroe Stahr (modeled upon MGM's Irving Thalberg, the suave vulgarian who eviscerated Eric Von Stroheim's Greed), and works hard to transform this essayistic conceit of a character, a sexually repressed guru of mass audience manipulation, into a plausible wounded human being. The movie gets a welcome jolt of energy whenever vivid supporting players like Jack Nicholson, Tony Curtis, Robert Mitchum, or Theresa Russell turn up.
Dat klopt.quote:Op maandag 23 april 2007 14:18 schreef Sokolsky het volgende:
Maar eigenlijk had je 'm zelf dus ook niet geweten
Staat er toch?quote:
Asap +2quote:Op maandag 23 april 2007 15:13 schreef Asap het volgende:
Vin Diesel?
Hehe idd, ik dacht gewoon aan spierbundels met weinig inhoud/ praatquote:Op maandag 23 april 2007 15:14 schreef Arockalypse het volgende:
[..]
Asap +2
Eigenlijk was hij te makkelijk. Had alleen het laatste stukje van de quote moeten pakken. Dat hij bouncer is geweest, maakte het te makkelijk
Dan was je volgende gok zeker Jean Claude geweest ?quote:Op maandag 23 april 2007 15:15 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe idd, ik dacht gewoon aan spierbundels met weinig inhoud/ praat![]()
..?quote:Op maandag 23 april 2007 15:17 schreef Sokolsky het volgende:
kom op, doe weer eens een lekkere ouderwetse dooie Japanner.
Haha en ik dacht ik maak het nog even wat makkelijker door films met een redelijk aantal votes te kiezen.quote:
FMT going poetic:quote:
In welke film wordt dit gedicht voorgedragen, wie is daarin de hoofdrolspeler, noem nog 3 acteurs/actrices uit deze film, en geef van 2 van de 4 een lijstje van 5 andere films waarin hij of zij speelt.quote:Had I the heavens' embroidered cloths,
Enwrought with golden and silver light,
The blue and the dim and the dark cloths
Of night and light and the half-light,
I would spread the cloths under your feet:
But I, being poor, have only my dreams;
I have spread my dreams under your feet;
Tread softly, because you tread on my dreams.
Vijf verschillende van Bean graag.quote:Op maandag 23 april 2007 16:41 schreef cwk het volgende:
Equilibirum Goed
Christian Bale is de lead, Taye Digs zit er in, Sean Bean en Dominic Purcell Goed
Bale: Batman Begins, American Psycho, Harsh Times, The Prestige, Shaft Goed
Sean Bean: Sharp 1 t/m 5 :p Dat komt niet door de ballotage
Loopholequote:Op maandag 23 april 2007 17:23 schreef Mike het volgende:
Welke films zijn dit en noem naast Stallone bij elke film nog een acteur of actrice. Svp in 1 post.
quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 17:44 schreef Sokolsky het volgende:
10?
Het staat er échtquote:Op maandag 23 april 2007 17:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Noem 10 films
Zonder bandnaam klopt het zeker nietquote:Op maandag 23 april 2007 17:48 schreef Sokolsky het volgende:
Ik kwam niet verder dan Himmel über Berlin en Stop Making Sense, maar wist niet zeker of die laatste zou kloppen.
ik was dus op zoek naar Brendan Gleeson in 28 Days Later.....quote:Op maandag 23 april 2007 19:34 schreef Mike het volgende:
28 days later?
Ja, dat dacht ik ook toen ik de foto voor het eerst zag.quote:Op maandag 23 april 2007 19:59 schreef hornage het volgende:
lijkt wel op goldie hawn....
Ik geloof dat je dat aan blaatschaap moet vragen.quote:Op maandag 23 april 2007 22:23 schreef Sokolsky het volgende:
Hoe was de Aziëtour?
Hmmm.... volgens mij niet. Ik zal het even checken.quote:Op maandag 23 april 2007 22:34 schreef Sokolsky het volgende:
maar jij zat toch ook daarzo ergens?
Ik zat ergens andersquote:Op maandag 23 april 2007 22:44 schreef Sokolsky het volgende:
Waar zat je dan? En waarom heb ik dat dan verkeerd onthouden?
Ik denk niet dat de andere FMT'ers het leuk vinden als ik je in geuren en kleuren ga vertellen waar ik ben geweest en wat ik heb gedaan, in een dubbele punten topic.quote:Op maandag 23 april 2007 22:51 schreef Sokolsky het volgende:
Pff, ik denk ik begin een gesprekje tijdens zo'n Flitspaalvraag, maar je werkt niet echt mee...
Ah, een blessure?!? Beterschap en welterusten.quote:Op maandag 23 april 2007 22:53 schreef Sokolsky het volgende:
Nou ja, trusten dan maar. Morgen is er weer een hele nieuwe dag waarin ik met m'n been omhoog kan liggen. Hoera!
In FMT - SlowChat: Maartse Haas & Bijna Pasen daarentegen...quote:Op maandag 23 april 2007 22:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de andere FMT'ers het leuk vinden als ik je in geuren en kleuren ga vertellen waar ik ben geweest en wat ik heb gedaan, in een dubbele punten topic.
dat wilde ik ook zo ongeveer vragen; "speelt ze in 'een' Pride en Prejudice ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:30 schreef Asap het volgende:
Speelt ze in Pride en Prejudice?
Of in ieder geval in een Jane Austen boekverfilming, mijn vriendin is er mega-fan van, dus heb al die films wel een keer moeten kijken...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:36 schreef Patch het volgende:
[..]
dat wilde ik ook zo ongeveer vragen; "speelt ze in 'een' Pride en Prejudice ?
Nee.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:30 schreef Asap het volgende:
Speelt ze in Pride en Prejudice?
Liam Neeson?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:40 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Nee.
Ze is de ex-vrouw van een bekende Ierse acteur.
Nee joh.quote:
Het overgebleven prinsesjequote:Op dinsdag 24 april 2007 10:01 schreef Patch het volgende:
Alexia > Alexis ?
Ariana > Adriana ?
wijzigingen voorbehouden, ben niet 'into' 't koningshuis...
Arockalypse +2quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:13 schreef Arockalypse het volgende:
Dan zat ik toch dicht in de buurt met mijn Collin Farrell. Het is Amelia Warner.
Mike +2quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:44 schreef Mike het volgende:
Sylvester Stallone?
Driven
Cliffhanger
Oscar
Stop! Or my mom will shoot
Rocky
Rambo: First Blood
Assassins
Wat betekende het plaatje linksonder erbij?quote:
Dat plaatje kan veel betekenen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat betekende het plaatje linksonder erbij?
En we hebben gisteravond nog een Stallonevraag gehad met 7 films.
Jup, dat is waar. Volgende keer wat meer moeite doen met mijn vragen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:46 schreef cwk het volgende:
Die Italian Stallion geeft natuurlijk veel weg.
Het is ook min of meer een uitdaging om makkelijke vragen moeilijk te presenteren. Ik probeerde het cryptisch, maar kwam er al snel achter dat hij té makkelijk was. Volgende keer een moeilijkerequote:Op dinsdag 24 april 2007 10:50 schreef Sokolsky het volgende:
Je mag best eens een wat moeilijkere vraag proberen hoor Arockalypse. Als ik zie wat je zelf raadt...
RuneRose +2quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:38 schreef RuneRose het volgende:
nee, mizogiuchi natuurlijk.
ach, japans / chinees / koreaans... potatoe / potatoequote:Op dinsdag 24 april 2007 11:40 schreef cwk het volgende:
Lee is toch geen Japanse naam Patch!
Dubbelpuntentopic toch?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:40 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
RuneRose +1
Grappig, je stelt een vraag over een dode Japanner en ineens kruipen allerlei FMT'ers onder hun steen vandaan.
Hey ja, wat ben je toch goed.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:47 schreef Sokolsky het volgende:
F.W. Murnau?
Waarvoor heb je een huisarts nodig dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:51 schreef Sokolsky het volgende:
Kom op, even snel raden, ik ga zo kennis maken met mijn nieuwe huisarts.
Ik weet wie het zegt, Mike.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:54 schreef Mike het volgende:
Pik je dat, intre?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:19 schreef RuneRose het volgende:
is het niet mongolian ping pong?
Ik dacht het al niet. Maar daar zit ook zo'n nep achtergrond in, vandaar. Ik ken het wel ergens van, maar kan er niet zo opkomen.quote:
Sokolsky +2quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:37 schreef Sokolsky het volgende:
Hou Hsiao-hsien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |