Hehe idd, ik dacht gewoon aan spierbundels met weinig inhoud/ praatquote:Op maandag 23 april 2007 15:14 schreef Arockalypse het volgende:
[..]
Asap +2
Eigenlijk was hij te makkelijk. Had alleen het laatste stukje van de quote moeten pakken. Dat hij bouncer is geweest, maakte het te makkelijk
Dan was je volgende gok zeker Jean Claude geweest ?quote:Op maandag 23 april 2007 15:15 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe idd, ik dacht gewoon aan spierbundels met weinig inhoud/ praat![]()
..?quote:Op maandag 23 april 2007 15:17 schreef Sokolsky het volgende:
kom op, doe weer eens een lekkere ouderwetse dooie Japanner.
Haha en ik dacht ik maak het nog even wat makkelijker door films met een redelijk aantal votes te kiezen.quote:
FMT going poetic:quote:
In welke film wordt dit gedicht voorgedragen, wie is daarin de hoofdrolspeler, noem nog 3 acteurs/actrices uit deze film, en geef van 2 van de 4 een lijstje van 5 andere films waarin hij of zij speelt.quote:Had I the heavens' embroidered cloths,
Enwrought with golden and silver light,
The blue and the dim and the dark cloths
Of night and light and the half-light,
I would spread the cloths under your feet:
But I, being poor, have only my dreams;
I have spread my dreams under your feet;
Tread softly, because you tread on my dreams.
Vijf verschillende van Bean graag.quote:Op maandag 23 april 2007 16:41 schreef cwk het volgende:
Equilibirum Goed
Christian Bale is de lead, Taye Digs zit er in, Sean Bean en Dominic Purcell Goed
Bale: Batman Begins, American Psycho, Harsh Times, The Prestige, Shaft Goed
Sean Bean: Sharp 1 t/m 5 :p Dat komt niet door de ballotage
Loopholequote:Op maandag 23 april 2007 17:23 schreef Mike het volgende:
Welke films zijn dit en noem naast Stallone bij elke film nog een acteur of actrice. Svp in 1 post.
quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 17:44 schreef Sokolsky het volgende:
10?
Het staat er échtquote:Op maandag 23 april 2007 17:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Noem 10 films
Zonder bandnaam klopt het zeker nietquote:Op maandag 23 april 2007 17:48 schreef Sokolsky het volgende:
Ik kwam niet verder dan Himmel über Berlin en Stop Making Sense, maar wist niet zeker of die laatste zou kloppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |