ik was dus op zoek naar Brendan Gleeson in 28 Days Later.....quote:Op maandag 23 april 2007 19:34 schreef Mike het volgende:
28 days later?
Ja, dat dacht ik ook toen ik de foto voor het eerst zag.quote:Op maandag 23 april 2007 19:59 schreef hornage het volgende:
lijkt wel op goldie hawn....
Ik geloof dat je dat aan blaatschaap moet vragen.quote:Op maandag 23 april 2007 22:23 schreef Sokolsky het volgende:
Hoe was de Aziëtour?
Hmmm.... volgens mij niet. Ik zal het even checken.quote:Op maandag 23 april 2007 22:34 schreef Sokolsky het volgende:
maar jij zat toch ook daarzo ergens?
Ik zat ergens andersquote:Op maandag 23 april 2007 22:44 schreef Sokolsky het volgende:
Waar zat je dan? En waarom heb ik dat dan verkeerd onthouden?
Ik denk niet dat de andere FMT'ers het leuk vinden als ik je in geuren en kleuren ga vertellen waar ik ben geweest en wat ik heb gedaan, in een dubbele punten topic.quote:Op maandag 23 april 2007 22:51 schreef Sokolsky het volgende:
Pff, ik denk ik begin een gesprekje tijdens zo'n Flitspaalvraag, maar je werkt niet echt mee...
Ah, een blessure?!? Beterschap en welterusten.quote:Op maandag 23 april 2007 22:53 schreef Sokolsky het volgende:
Nou ja, trusten dan maar. Morgen is er weer een hele nieuwe dag waarin ik met m'n been omhoog kan liggen. Hoera!
In FMT - SlowChat: Maartse Haas & Bijna Pasen daarentegen...quote:Op maandag 23 april 2007 22:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de andere FMT'ers het leuk vinden als ik je in geuren en kleuren ga vertellen waar ik ben geweest en wat ik heb gedaan, in een dubbele punten topic.
dat wilde ik ook zo ongeveer vragen; "speelt ze in 'een' Pride en Prejudice ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:30 schreef Asap het volgende:
Speelt ze in Pride en Prejudice?
Of in ieder geval in een Jane Austen boekverfilming, mijn vriendin is er mega-fan van, dus heb al die films wel een keer moeten kijken...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:36 schreef Patch het volgende:
[..]
dat wilde ik ook zo ongeveer vragen; "speelt ze in 'een' Pride en Prejudice ?
Nee.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:30 schreef Asap het volgende:
Speelt ze in Pride en Prejudice?
Liam Neeson?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:40 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Nee.
Ze is de ex-vrouw van een bekende Ierse acteur.
Nee joh.quote:
Het overgebleven prinsesjequote:Op dinsdag 24 april 2007 10:01 schreef Patch het volgende:
Alexia > Alexis ?
Ariana > Adriana ?
wijzigingen voorbehouden, ben niet 'into' 't koningshuis...
Arockalypse +2quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:13 schreef Arockalypse het volgende:
Dan zat ik toch dicht in de buurt met mijn Collin Farrell. Het is Amelia Warner.
Mike +2quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:44 schreef Mike het volgende:
Sylvester Stallone?
Driven
Cliffhanger
Oscar
Stop! Or my mom will shoot
Rocky
Rambo: First Blood
Assassins
Wat betekende het plaatje linksonder erbij?quote:
Dat plaatje kan veel betekenen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat betekende het plaatje linksonder erbij?
En we hebben gisteravond nog een Stallonevraag gehad met 7 films.
Jup, dat is waar. Volgende keer wat meer moeite doen met mijn vragen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:46 schreef cwk het volgende:
Die Italian Stallion geeft natuurlijk veel weg.
Het is ook min of meer een uitdaging om makkelijke vragen moeilijk te presenteren. Ik probeerde het cryptisch, maar kwam er al snel achter dat hij té makkelijk was. Volgende keer een moeilijkerequote:Op dinsdag 24 april 2007 10:50 schreef Sokolsky het volgende:
Je mag best eens een wat moeilijkere vraag proberen hoor Arockalypse. Als ik zie wat je zelf raadt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |