Zijn de treintjes ook al echt uitverkocht nu of wat?quote:Op maandag 23 april 2007 12:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik heb die kaarten toch allang, maar vind het leuk om ze te fokke![]()
hier ben ik het helemaal met je eensquote:Op maandag 23 april 2007 12:23 schreef HeatWave het volgende:
van Gaal gun ik het nog wel, de spelers ook nog wel (niet ten koste van Ajax natuurlijk maar als het niet anders is). Alleen die Scheringa met zijn arrogante bek krijgt verdomme ook nog gelijk door dat gekut bij RKC, DAT steekt me.
verder gun ik dit Koeman wel.
De handoek in d ering gooien niet ...Maar om de druk zoals Ten Cate doet opvoeren bij zijn spelers is erg dom en kan gevolgen hebben voor de na competitie. Als je heel eerlijk bent moet er een wonder gebeuren wil je kampioen worden. AZ gaat Exelcior gewoon verslaan en dan moet je zelf met 10-0 winnen of zo.quote:Op maandag 23 april 2007 12:22 schreef Blight het volgende:
[..]
Waarom zou je het kampioenschap al kunnen vergeten? Als er iets dom zou zijn is het wel om juist nú de handdoek in de ring te gooien. Ik zeg niet dat de kansen in Ajax' voordeel zijn, maar 'it ain't over till' the fat lady sings'.
Hier kan ik me wel in vinden ja.quote:Op maandag 23 april 2007 12:23 schreef HeatWave het volgende:
van Gaal gun ik het nog wel, de spelers ook nog wel (niet ten koste van Ajax natuurlijk maar als het niet anders is). Alleen die Scheringa met zijn arrogante bek krijgt verdomme ook nog gelijk door dat gekut bij RKC, DAT steekt me.
verder gun ik dit Koeman wel.
Dat valt nog maar te bezien natuurlijk. Ik zie die jonkies van AZ wel de mist in gaan met zoveel druk op de schouders. Als Ajax zijn wedstrijd wint kan het alle kanten op.quote:Op maandag 23 april 2007 12:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
AZ gaat Exelcior gewoon verslaan en dan moet je zelf met 10-0 winnen of zo.
zo houdt mijn moeder het ook vol, alleen zie ik er niets meer inquote:Op maandag 23 april 2007 12:29 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat valt nog maar te bezien natuurlijk. Ik zie die jonkies van AZ wel de mist in gaan met zoveel druk op de schouders. Als Ajax zijn wedstrijd wint kan het alle kanten op.
Kan nog wel eens een mooi dagje tilburg wordenquote:Op maandag 23 april 2007 12:34 schreef HeatWave het volgende:
Het gaat een spannende middag worden denk ik. Tenminste als het lang 0-0 blijft bij AZ dan.
die onthou ikquote:Op maandag 23 april 2007 12:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik gun het geen enkele club, alleen Ajax.
Nee denk het niet man, morgen pas denk ik.quote:Op maandag 23 april 2007 12:24 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zijn de treintjes ook al echt uitverkocht nu of wat?
vanavond of morgen idd. veel mensen zitten nu op school of zijn aan het werkquote:Op maandag 23 april 2007 12:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee denk het niet man, morgen pas denk ik.
Is dat positief of negatief?quote:Op maandag 23 april 2007 02:07 schreef Consigliere het volgende:
we worden KAMPIOEN !! En dat nieuwe shirt is gewoon te lauw
Vorig jaar heb ik geloof ik de woensdag voor de finale pas kaarten gekocht.quote:Op maandag 23 april 2007 12:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee denk het niet man, morgen pas denk ik.
Zijn dat je chicks linksquote:Op maandag 23 april 2007 12:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
vanavond of morgen idd. veel mensen zitten nu op school of zijn aan het werk
als dat zo was, dan zat ik nu niet te posten, Jaszaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |