Stadhuisplein bolluhquote:Op maandag 23 april 2007 09:38 schreef Sethje het volgende:
In eindhoven ligt het draaiboek al 5 maanden klaar. Volgens mij gewoon op demarkt. Maar de worden het nu niet meer he.
Omdat az geen andere plek heeft om het te vierenquote:Op maandag 23 april 2007 09:35 schreef Blight het volgende:
Is PSV eigenlijk de enige club welke een eventuele huldiging in de binnenstad zou houden? Ik las vanmorgen in de krant dat AZ waarschijnlijk net als Ajax een huldiging in het stadion in gedachten heeft. Toen ik gisteren nog even langs het bordes bij het Leidscheplein liep deed het me weer pijn dat we daar sowieso geen huldiging gaan mee maken.
Leuk he, het gemoedelijke brabantquote:
Mwoah. Die lampjes zitten er mentaal behoorlijk doorheen.quote:Op maandag 23 april 2007 09:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als az punten verspeeld heeft psv ook gewoon nog een kans. Ik zie psv namelijk eerder met ruime cijfers van Vitesse winnen dan Ajax van Willem II, maar we zullen zien.
vroeger hadden wij het in de binnenstad.quote:Op maandag 23 april 2007 09:35 schreef Blight het volgende:
Is PSV eigenlijk de enige club welke een eventuele huldiging in de binnenstad zou houden? Ik las vanmorgen in de krant dat AZ waarschijnlijk net als Ajax een huldiging in het stadion in gedachten heeft. Toen ik gisteren nog even langs het bordes bij het Leidscheplein liep deed het me weer pijn dat we daar sowieso geen huldiging gaan mee maken.
jij mag nieteens over huldegingen praten marsquote:Op maandag 23 april 2007 09:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vroeger hadden wij het in de binnenstad.
Ik had het kunnen weten "het stadhuisplein het kampioenschap zal weer in het zuiden zijnquote:Op maandag 23 april 2007 09:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Stadhuisplein bolluh
Niet dit jaar.
Hoef ik mijn tripje Boedapest ook niet te cancellen, dat scheelt.
Ach,quote:Op maandag 23 april 2007 10:11 schreef HeatWave het volgende:
Opzich leuke middag, maar snapte de dip niet. Dit was DE kans om 8-0 te maken, maar opeens was het helemaal weg.
AZ kampioen, sterk gemengd gevoel...
Hier niet hoor, net 4 kaarten gehaald. Trein 3 en Trein 5, ticketbox moest ze 1 voor 1 doen of dat wijf was gewoon debiel maargoedquote:Op maandag 23 april 2007 09:26 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
Waarom, al wil je extra kaartjes halen voor de bekerfinale en die verkoop om 10 uur begint, zijn de winkels pas om 12 uur open?
quote:Op maandag 23 april 2007 09:12 schreef Blight het volgende:
Even voor hen wie het nog niet wisten: we worden kampioen.
Lame he, zag het spandoek ook hangen in die badkuipquote:
doe je goed sjorsquote:Op maandag 23 april 2007 10:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hier niet hoor, net 4 kaarten gehaald. Trein 3 en Trein 5, ticketbox moest ze 1 voor 1 doen of dat wijf was gewoon debiel maargoed![]()
Maarja dat boeit toch niet, gewoon allemaal trein 1 in![]()
Geblesseerd toch?quote:Op maandag 23 april 2007 10:50 schreef Blight het volgende:
Eigenlijk is elke kampioen dit jaar de kampioen van de armoede. Maar als Ajax de titel pakt hoor je mij daar niet over klagen. Als Rydell Poepon het maar uit zijn bolle schedel laat om zondag te gaan scoren!
Als ik ten Cate moet geloven hebben we niets te vrezen.quote:Op maandag 23 april 2007 10:51 schreef Jasza het volgende:
Als je ten Cate zo hoort praten zou je haast denken dat we 0-10 winnen
missen jullie hem al, nu die naar een andere club is ?quote:Op maandag 23 april 2007 10:19 schreef DeTolk het volgende:
Kan je voor zondag in het DSB stadion (wanneer er schermen komen te hangen) ook losse kaartjes kopen? zonder scc of seizoenskaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |