Hiero Dit is dus een reactie en OP inéénquote:Op maandag 23 april 2007 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Is er al: Hilarische uitspraken van de De Kotsvader
Voor mij was hij niet popijapie. Nu ik dit allemaal heb gehoord vanavond 'heb ik zoiets van' Jaap is popie! Mits hij zich aan de deal houdt! Ik vond hem vanavond voor het eerst leuk omdat hij eerlijk was tegen Huub over zijn akties. Hij heeft zich gewoon heel de tijd 'dom' en rustig gehouden.quote:Op maandag 23 april 2007 01:45 schreef Rudieh het volgende:
ik vind het een beetje raar dat Jaap nog steeds zo onpopulair is..ook na deze terrordagen...
hij is de enige die nog voor een beetje actie zorgt..of het nou op een kinderachtige manier is of niet..actie = actie
Omdat hij de lieverdjes van de Geranium-meute heeft beledigdquote:Op maandag 23 april 2007 01:45 schreef Rudieh het volgende:
ik vind het een beetje raar dat Jaap nog steeds zo onpopulair is..ook na deze terrordagen...
hij is de enige die nog voor een beetje actie zorgt..of het nou op een kinderachtige manier is of niet..actie = actie
quote:
Heb je een screenshot?quote:Op maandag 23 april 2007 01:53 schreef Frasier het volgende:
Waarom gebruikt Tien op de site van de Gouden Kooi een VOL-logo in de adres-balk?
Hier niets te zien ?quote:Op maandag 23 april 2007 01:53 schreef Frasier het volgende:
Waarom gebruikt Tien op de site van de Gouden Kooi een VOL-logo in de adres-balk?
Thanks dear, dat krijg je als je reageert op jou en gelijk een Cos kwijt bentquote:Op maandag 23 april 2007 01:55 schreef APK het volgende:
[..]![]()
Ga jij maar effe een mooie OP maken.
Hiero: Van Gert uit het update-topic:
Jaap en Huub hebben daarmet een pact afgesproken.
Ze gaan gezamelijk de andere bewoners het leven zuur maken.
Het pact loopt tot er vier bewoners over zijn.
Huub heeft aangegeven dat Sylvia niet meer door Jaap mag worden getreiterd. De volgorde waarin ze mensen willen weghebben is: Nicolaas - Eric - Natasia.
Ah, is ie weer in de lucht?quote:Op maandag 23 april 2007 01:55 schreef STAP01 het volgende:
Op Jaap zn site in het topic Buttler Bitch noemt hij Huub nog kutHuub. Dit was vast voor zijn gesprek over de aliantie.
Ik denk dat het juist, in het kader het geheimhouden van deze alliantie, van belang is om door te gaan met het treiteren van huubquote:Op maandag 23 april 2007 01:55 schreef STAP01 het volgende:
Op Jaap zn site in het topic Buttler Bitch noemt hij Huub nog kutHuub. Dit was vast voor zijn gesprek over de aliantie.
En ze krijgen een hartverzakking als huub daadwerkelijk sylvia en eric keihard laat vallenquote:Op maandag 23 april 2007 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat hij de lieverdjes van de Geranium-meute heeft beledigd
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op maandag 23 april 2007 01:58 schreef Gert het volgende:
Ah, is ie weer in de lucht?
Hij heeft mijn sig toch maar aangepast.. dit moest dus van achter blijkbaar.
Ik denk dat die vollers je gehacked hebbenquote:
Ik zie net dat ik 't ook alleen in Explorer heb. Maar wel toevallig.quote:Op maandag 23 april 2007 02:05 schreef Prosac het volgende:
ik heb gewoon een Tien logo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |