Hej, je had gisteren best nog ff met fs180 kenne knallen, of wou je alleen met -XX-?quote:Op maandag 23 april 2007 07:09 schreef Den_Haag het volgende:
Goedemorguh
klinkt goed nu jaquote:Op zondag 22 april 2007 22:07 schreef Rib-i het volgende:
Goed filmpje![]()
Veel rubberstrepen op de weg in het begin
En wat klinkt je motor![]()
Puike compressiequote:Op maandag 23 april 2007 08:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
klinkt goed nu jaopentrekken = aanwezig
constant = achtergrond
goede mix
![]()
Als iemand met 180 op een muur af rijd en daarbij nog de tijd heeft om te kunnen praten en een helm te kunnen wisselen en te knuffelen (warbij hij ook gewoon op de motor had kunnen af remmen evt met dodemansknop) en vervolgens die muur in rijd, heeft hij 't eigenlijk ook wel verdiendquote:
Phat gay en totaly fagquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:41 schreef worldpimber het volgende:
Hoe zijn de meningen over een ZX-12 alhier?
Ik snap er nog niks vanquote:Op zondag 22 april 2007 16:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Damn, dat was een zwaar offensief.... drie tegen eentje.![]()
Originele montage.. achteras onder de hartlijn van de achterbrug...
[afbeelding]
Voorgestelde montage.. achteras boven de hartlijn van de achterbrug...
[afbeelding]
[..]
Gisteren was hij beter gekleed.. shirtje en broek helemaal zelfs gekocht voor 100 euro.![]()
Hij had iets van 350 euro voor zijn verjaardag.![]()
[..]
Kijk maar goed, of vind je die kindertekening met die kleurtjes duidelijker? [afbeelding]
SPOILER: Huishoudelijke mededelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
uhmmm... ja ...... Wat denk je zelfquote:Op maandag 23 april 2007 11:09 schreef Meeh het volgende:
Zo daarnet even een kuipruitje en een stalen remleiding besteld bij Sparks Trading.
Zou een andere demper eigenlijk nog zin hebben op een ER-5 voor wat vermogen of kan ik beter een echte motor kopen?![]()
Was jij geen motor aan het zoeken? en is het, gezien je ava, geluktquote:Op maandag 23 april 2007 08:34 schreef MaartenGrendel het volgende:
Goedemorgen!
Andere motor dusquote:Op maandag 23 april 2007 11:11 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
uhmmm... ja ...... Wat denk je zelf
hehquote:
streetfighterquote:Op maandag 23 april 2007 11:17 schreef Meeh het volgende:
Andere motor dus. Zit nu een beetje naar YZF-750'jes te kijken. Daar kan je wel een mooie streetfighter van maken denk ik. Of een ZX-7R, dat moet ook wel lukken. Als ik even m'n salaris van april met rust laat en volgende maand + vakantie geld erin stop dan kom ik wel een eind.
Dat je uberhoupt de vraag van de uitlaat in je hoofd haaltquote:Op maandag 23 april 2007 11:17 schreef Meeh het volgende:
[..]
Andere motor dus. Zit nu een beetje naar YZF-750'jes te kijken. Daar kan je wel een mooie streetfighter van maken denk ik. Of een ZX-7R, dat moet ook wel lukken. Als ik even m'n salaris van april met rust laat en volgende maand + vakantie geld erin stop dan kom ik wel een eind.
Sorryquote:
Precies hetzelfde had ik eens met een Suzuki. De zuiger leek wel een hoopje aarde.quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 10:51 schreef koffiekoekje het volgende:
Als iemand met 180 op een muur af rijd en daarbij nog de tijd heeft om te kunnen praten en een helm te kunnen wisselen en te knuffelen (warbij hij ook gewoon op de motor had kunnen af remmen evt met dodemansknop) en vervolgens die muur in rijd, heeft hij 't eigenlijk ook wel verdiend![]()
Deze tekst heb je vast gekregen via een forward mailtje van een of ander versleeten mokkel, die alle kettingbrief bagger door mailt. Stond zeker in 24525 jaar ongeluk als je dit niet doorstuurd of post
[/]
Ok.. doe ik zo evenquote:Op maandag 23 april 2007 10:55 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik snap er nog niks vanLaat eens zien door het geheel in praktijk te brengen en meet het op
![]()
owkeequote:
opgepast: automatisch hoofd-kantel-effectquote:Op maandag 23 april 2007 11:52 schreef Worldbeater het volgende:
Eerst even het filmpje van OPM bekijken.![]()
Gewoon achterrem niet gebruikenquote:Op maandag 23 april 2007 11:57 schreef Geerd het volgende:
Hey mijn achterrem blokjes moeten vervangen worden, dealer zit natuurlijk dicht en heb hem morgen eigenlijk nog nodig.
Is het verstandig er op te rijden zonder de achterrem te gebruiken of is dit ook slecht voor de schijf?
Ik weet niet of je em veel gebruikt en hoever je blokje eraan toe is, maar t kan natuurlijk zijn dat je door gewenning je rem gebruikt. Zolang je nog niet door het blokje heen bent kan t niet veel kwaad geloof ik. Maar 100% zeker weet ik het nietquote:Op maandag 23 april 2007 12:03 schreef Geerd het volgende:
oke:P
Een motor had ik al (zie avatar idd), het ontbrak me alleen aan een rijbewijs, tot twee weken geleden.quote:Op maandag 23 april 2007 11:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Was jij geen motor aan het zoeken? en is het, gezien je ava, geluktOf had je die al
Ja, door de middelpuntvliegende krachten oxideren de metaaldeeltjes sneller, waardoor de dikte van je remschijf onevenredig afneemt, en je schijf krom gaat staan.quote:Op maandag 23 april 2007 11:57 schreef Geerd het volgende:
Is het verstandig er op te rijden zonder de achterrem te gebruiken of is dit ook slecht voor de schijf?
quote:Op maandag 23 april 2007 12:19 schreef Geerd het volgende:
Nouwja ik heb de auto maar even geregeld ik denk dat zoon een remschijfje best prijzig is
Oef ja kan ik me voorstellenquote:Op maandag 23 april 2007 12:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, door de middelpuntvliegende krachten oxideren de metaaldeeltjes sneller, waardoor de dikte van je remschijf onevenredig afneemt, en je schijf krom gaat staan.
[..]
![]()
Ik heb een tijdje zonder voorrem gereden, dat is pas spannend.![]()
Hoe krijg je het voor elkaar..quote:Op maandag 23 april 2007 11:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
opgepast: automatisch hoofd-kantel-effectnaar achter
Ik kreeg toen de achterrem niet ontlucht bij de TL1000R vorig jaar, de hele dag op Zandvoort zonder gereden.quote:Op maandag 23 april 2007 12:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
^w^sfighter rijdt maanden zonder, maar..heb nu leidingen
maar es monteren binnenkort
Gewoon alleen in zijn 3 rijden zekerquote:Op maandag 23 april 2007 12:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar..![]()
Maar verder innitiatief gewaardeerd. Meer!![]()
[..]
Ik kreeg toen de achterrem niet ontlucht bij de TL1000R vorig jaar, de hele dag op Zandvoort zonder gereden.![]()
Bij de technische keuring controleerden ze alleen of het rempedaal werkte.![]()
Later nog bij een vriendje van Ritje Ritsma gevraagd of zij hem even konden ontluchten.
Deze heren hadden namelijk een complete bus met gereedschap meegenomen naar het circuit.
Maar hij reageerde..... als je gewoon vloeiend rijdt, heb je hier die achterrem helemaal niet nodig man.
![]()
![]()
![]()
En toen werd ik later op mijn mountainbike geschept door een auto van links......hij stopte.. reed..stopte.. reed door.quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 12:28 schreef koffiekoekje het volgende:
Gewoon alleen in zijn 3 rijden zeker
nou gewoon..steun te ver naar voren plaatsenquote:
sjeh, met steun goed en een rijder voor levert ws beter materiaal opquote:Maar verder innitiatief gewaardeerd. Meer!
superkeuring dusquote:Ik kreeg toen de achterrem niet ontlucht bij de TL1000R vorig jaar, de hele dag op Zandvoort zonder gereden.![]()
Bij de technische keuring controleerden ze alleen of het rempedaal werkte.![]()
Later nog bij een vriendje van Ritje Ritsma gevraagd of zij hem even konden ontluchten.
Deze heren hadden namelijk een complete bus met gereedschap meegenomen naar het circuit.
Maar hij reageerde..... als je gewoon vloeiend rijdt, heb je hier die achterrem helemaal niet nodig man.
![]()
![]()
![]()
Maasvlakte dan, kom maar!quote:Op maandag 23 april 2007 12:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nou gewoon..steun te ver naar voren plaatsenis niet heel moeilijk
![]()
sjeh, met steun goed en een rijder voor levert ws beter materiaal opben wel vrij vandaag
Iddquote:Op maandag 23 april 2007 12:34 schreef MaartenGrendel het volgende:
Whehe, ik vind 't toch wel fijn om ook met m'n achterrem te kunnen remmen.
Ik heb mijn rijbewijs langer dan twee weken.quote:Op maandag 23 april 2007 12:34 schreef MaartenGrendel het volgende:
Whehe, ik vind 't toch wel fijn om ook met m'n achterrem te kunnen remmen.
Zie.quote:
trouwens, dat kan niet iedereenquote:Op maandag 23 april 2007 12:21 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Ik heb een tijdje zonder voorrem gereden, dat is pas spannend.![]()
had ik het eerder gewetenquote:
in meiquote:Wanneer ging je naar RF trouwens.![]()
doet me aan me neef denkenquote:Op maandag 23 april 2007 12:50 schreef Worldbeater het volgende:
In het begin heb je letterlijk alles nodig.![]()
Zoals Geerd. Auto lenen als je geen achterrem hebt.![]()
![]()
Maar iedereen moet doen zoals hij het zelf wil.![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 12:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
trouwens, dat kan niet iedereenmensen stoppen wel voor zo een hottie
![]()
![]()
Het lag zeker ook niet voor de hand dat ik kon rijden.......quote:had ik het eerder gewetennu een andere motorloze planning
![]()
Ach ja.. underground. dat is zo 2004..quote:in meiunderground meetinkje doen
hoor je er eindelijk een keer bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn er wel voor minder opgestapt toen Rietje het over underground had.![]()
Ja, je snapt gewoon niet dat de cameramotor er achter blijft rijden. Who the fuck..quote:Op maandag 23 april 2007 12:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damn, die gasten kunnen echt raggen![]()
tja, ik denk niet in termen van poobers-kunnen-elke-dag-van-de-week-rijdenquote:Op maandag 23 april 2007 12:54 schreef Worldbeater het volgende:
Het lag zeker ook niet voor de hand dat ik kon rijden.......![]()
![]()
quote:Ach ja.. underground. dat is zo 2004....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn er wel voor minder opgestapt toen Rietje het over underground had.![]()
en nu geen mail sturen over tijd/datum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
onvoorstelbaar iddquote:Op maandag 23 april 2007 12:58 schreef Worldbeater het volgende:
Ja, je snapt gewoon niet dat de cameramotor er achter blijft rijden. Who the fuck..![]()
Spammert.quote:Op maandag 23 april 2007 12:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 13:03 schreef bvvt het volgende:
Spammert.
Dat had ik toen half gezien maar niet bewust, want in mei kan ik niet zomaar meer meeten.quote:Op maandag 23 april 2007 13:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:en nu geen mail sturen over tijd/datum
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dempers koop je niet voor verandering in vermogen, die koop je voor het geluidquote:Op maandag 23 april 2007 11:09 schreef Meeh het volgende:
Zo daarnet even een kuipruitje en een stalen remleiding besteld bij Sparks Trading.
Zou een andere demper eigenlijk nog zin hebben op een ER-5 voor wat vermogen of kan ik beter een echte motor kopen?![]()
1 mei nieuw werkquote:Op maandag 23 april 2007 13:27 schreef Worldbeater het volgende:
Dat had ik toen half gezien maar niet bewust, want in mei kan ik niet zomaar meer meeten.![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 13:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat had ik toen half gezien maar niet bewust, want in mei kan ik niet zomaar meer meeten.![]()
@Koffiekoekje, ik ben klaar met de ombouw.He.. jammer zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...... Dan moet je maar een demonstratie geven tijdens een meet
![]()
Ben al contant bezig om een andere bike te zoekenquote:Op maandag 23 april 2007 13:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dempers koop je niet voor verandering in vermogen, die koop je voor het geluid
Maar idd, die ER-5 is poobstylo dus zonde van je geld om er dan nog een andere dempert voor te kopen
quote:Op maandag 23 april 2007 07:18 schreef hicham het volgende:
Het treintje is weer compleet [afbeelding]
waarom weggedaan?quote:Op maandag 23 april 2007 12:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En toen werd ik later op mijn mountainbike geschept door een auto van links......hij stopte.. reed..stopte.. reed door.![]()
.... en maar denkendat ik met een veel sneller rijdende motorfiets wel kon anticiperen op autoverkeer.
![]()
Maar rijden zonder achterrem is no problem.![]()
Heb mijn TL verkocht zonder werkende achterem.![]()
De eigenaar zei nog dat hij die toch nooit gebruikte.![]()
[afbeelding]
[..]
![]()
Update voor de nieuwelingen, koffiekoekje grijpt terug op een oude annekdote.
![]()
Voorrem is all you need@serious driving.![]()
Olie + filter ga je commentaar op krijgenquote:Op maandag 23 april 2007 14:33 schreef Geerd het volgende:
Wat kost een beetje onderhoudsberut dan:Olie+filter voor achterremblokken caberateurs synchroniseren en kleppen stellen?
Je overschat jezelfquote:Op maandag 23 april 2007 14:48 schreef fs180 het volgende:
dat heeft toch niets met je kleppen te maken (nee ik weet alleen iets van 2takt)
Ghehehe ...quote:Op maandag 23 april 2007 15:34 schreef bvvt het volgende:
Hey, sensuur op MF?
Ben ik soms een beetje naief?quote:
Volgens mij stond deze er..quote:Op maandag 23 april 2007 15:50 schreef bvvt het volgende:
Ben ik soms een beetje naief?![]()
Geen idee welke foto dat was - maar WB zal het wel weten geloof ik zo![]()
vertel dan is hoe het zit, want die rook is olie, of koelvloeistof maar dat is echt andere kleur, dus lijkt het me dat zn zuiger(veren)niet goed meer zijn?quote:
Jah dusquote:Op maandag 23 april 2007 16:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar dat betekent geen duo-rjden meer
Alleen nog een turbo'tje dr opquote:Op maandag 23 april 2007 16:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jah dus
Over 2 weken heeft ie toch weer een nieuwe bike
Wel lichte fiets hoor, vraag me af of ik die nog voor kan blijven
[afbeelding]
Eindelijk een fatsoenlijke borderquote:Op maandag 23 april 2007 16:13 schreef Worldbeater het volgende:
In het kader van gewichtsverlies, net even wat trimwerk aan de motor gedaan..
Do or don't... de duosteunen eraf?![]()
[afbeelding]
En het helmslot links en rechts, die gebruik ik toch nooit.![]()
Thanks to Triumph is het bodywork er in 5 minuten af.![]()
[afbeelding]
En de zes forse bouten voor de voetsteunen waren zo los.![]()
[afbeelding]
Helaas krijg ik een rottig schroefje niet los.![]()
[afbeelding]
Die is van het buddyslot............. maar even zonder.... en vanavond verder kijken.![]()
Nu staat ze er zo bij.![]()
[afbeelding]
Zo even rijden. Buddyslot was 100 gram x2, de voetsteunen zelfs 700 gram x2, en de handgreep achter 600 gram.![]()
Niet dat het veel uitmaakt, maar zo even voor de vorm.![]()
Nu snel wegwezen, want ik wilde al 45 minuten de deur uit.![]()
![]()
![]()
Sinds wanneer is het verboden pics te posten die al op internet staan? Foto's van Piovan worden ook niet verwijderd toch?quote:Op maandag 23 april 2007 16:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Foto's plaatsen van mensen die dat niet willen is niet lief he?
You're dead manquote:Op maandag 23 april 2007 16:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Foto's plaatsen van mensen die dat niet willen is niet lief he?
Alleen de draaimolenfoto.quote:Op maandag 23 april 2007 16:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het verboden pics te posten die al op internet staan? Foto's van Piovan worden ook niet verwijderd toch?
Jaw0hlquote:Op maandag 23 april 2007 16:39 schreef Snelwagen het volgende:
Alleen nog een turbo'tje dr op![]()
, die kleurstelling is niet orgineel ofwel?
juist welquote:Op maandag 23 april 2007 16:39 schreef Snelwagen het volgende:
Alleen nog een turbo'tje dr op![]()
, die kleurstelling is niet orgineel ofwel?
![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 16:09 schreef fs180 het volgende:
[..]
vertel dan is hoe het zit, want die rook is olie, of koelvloeistof maar dat is echt andere kleur, dus lijkt het me dat zn zuiger(veren)niet goed meer zijn?![]()
Op die plaatjes die Pepijn nu heeft gepost kan je trouwens een beetje zien hoe het nou zit met die as.quote:Op maandag 23 april 2007 17:59 schreef koffiekoekje het volgende:
Geen idee, ik was enkel aan het vissen.
quote:Op maandag 23 april 2007 18:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Op die plaatjes die Pepijn nu heeft gepost kan je trouwens een beetje zien hoe het nou zit met die as. [afbeelding]
Prima agent als je het mij vraagtquote:Op maandag 23 april 2007 19:46 schreef koffiekoekje het volgende:
Weer zo'n bericht waarbij je direct aan BazzieK moet denken...
Zo schattigquote:Op maandag 23 april 2007 20:03 schreef worldpimber het volgende:
Te erg: Opbokken met die fobomails!
quote:Op maandag 23 april 2007 20:03 schreef worldpimber het volgende:
Hahaquote:Op maandag 23 april 2007 20:03 schreef worldpimber het volgende:
quote:Op maandag 23 april 2007 20:08 schreef -XX- het volgende:
WattevakDie post was van mij
OMFG Zie dat dan!
LOLLERZZZzzzpwn0nddwwdd
![]()
![]()
Hij lijkt zo euh gespotenquote:
Hoe zit het met je korte-termijn geheugen?quote:Op maandag 23 april 2007 20:08 schreef -XX- het volgende:
WattevakDie post was van mij
OMFG Zie dat dan!
LOLLERZZZzzzpwn0nddwwdd
![]()
![]()
Heey Bertjantien!quote:Op maandag 23 april 2007 20:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe zit het met je korte-termijn geheugen?
Deze vraag is hier taboequote:Op maandag 23 april 2007 20:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe zit het met je korte-termijn geheugen?
Ik mis je nu alquote:
Wil je dat nog een keer herhalen?quote:Op maandag 23 april 2007 20:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ohw![]()
Hoe zit het met je korte-termijn geheugen eigenlijk?
Gaat wel denkquote:Op maandag 23 april 2007 20:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ohw![]()
Primaquote:Op maandag 23 april 2007 20:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ohw![]()
Wel goedquote:Op maandag 23 april 2007 20:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ohw![]()
Helemaal te gek!quote:Op maandag 23 april 2007 20:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ohw![]()
Prima het werkt steeds minderquote:Op maandag 23 april 2007 20:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ohw![]()
Mijn korte-termijn geheugen werkt niet geheel naar behoren volgens mijquote:Op maandag 23 april 2007 20:32 schreef -XX- het volgende:
[..]
Helemaal te gek!Leuk dat je het vraagt.
Met jou ook goed!?
Wel goed!quote:Op maandag 23 april 2007 20:33 schreef hermandeperman het volgende:
Zeg, -XX-, weet je wat ik mij afvroeg? Hoe zit het eigenlijk met je korte-termijn geheugen?
Waarom zeg je dat?quote:Op maandag 23 april 2007 20:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mijn korte-termijn geheugen werkt niet geheel naar behoren volgens mij
Chek dat smiley danquote:Op maandag 23 april 2007 20:33 schreef hicham het volgende:
Ok, wie heeft -XX- gedrogeerd?Was het Den Haag of fs180? [afbeelding]
Neeh, das een koffiekoekje smileyquote:Op maandag 23 april 2007 20:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Chek dat smiley danEcht zo'n hicham smiley!
Ja opzich wel prima.quote:Op maandag 23 april 2007 20:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wel goed!
Lief dat je het vraagt![]()
Daar ook?!
Hebbie de goed wies kapot ofzeuh?quote:Op maandag 23 april 2007 20:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel alsof het stuk aan het gaan is.
heeft die nooit goed gehadquote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee had ik met jou een relatie!quote:Op maandag 23 april 2007 20:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel alsof het stuk aan het gaan is.
quote:Op maandag 23 april 2007 20:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee had ik met jou een relatie!![]()
Hierbij maak ik het uit.
Ik kan het niet meer aan.
![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 20:40 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Hebbie de goed wies kapot ofzeuh?
Pardon? De wat?quote:
Hij zal het wel niet meer wetenquote:
Wat moet ik vertellenquote:Op maandag 23 april 2007 20:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe lang heeft het ongeveer geduurt? Kun je me dat nog wel vertellen?
Inderdaadquote:Op maandag 23 april 2007 20:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat moet ik vertellenHEeeeeeeeeeee waar heb je het over
Ken ik joU!
OKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EN NU STOPPEN met deze ongein!![]()
Dat behoeft geen uitleg, das gewoon gezond verstand gebruiken en je weet wat het isquote:Op maandag 23 april 2007 20:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inderdaad
Alleen moet iemand nog even uitleggen wat die "goed wies kapot" enzo is
Ik vat em zelfs nietquote:Op maandag 23 april 2007 20:50 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dat behoeft geen uitleg, das gewoon gezond verstand gebruiken en je weet wat het is....
Ik kom niet uit het Oost'nquote:Op maandag 23 april 2007 20:50 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dat behoeft geen uitleg, das gewoon gezond verstand gebruiken en je weet wat het is....
quote:
Hang je daar achter een tjoppert ? ben je nog in de derde versnelling geweestquote:Op maandag 23 april 2007 12:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 20:03 schreef Roderick2085 het volgende:eind mei 3 dagen Wales doen op de motor
![]()
quote:
sjehquote:Op maandag 23 april 2007 20:55 schreef Gawaine het volgende:
Hang je daar achter een tjoppert ? ben je nog in de derde versnelling geweest![]()
yupquote:Op maandag 23 april 2007 21:00 schreef -XX- het volgende:
Wel leuk zo dat cameraatje OPM! Meer filmpiesssssss
gaafquote:Op maandag 23 april 2007 20:03 schreef Roderick2085 het volgende:eind mei 3 dagen Wales doen op de motor
![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 21:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
sjeherlangs kon ik evt wel maar niet helemaal zonder risico..en wilde de jongens toerers ook niet de stuipen op het lijf jagen
Ik moet ook nog steeds een cameraatje kopen waar ik dijkjesquote:yupmore to come
asfalt-materiaal van nu is niet veel bijzonders
![]()
iig geen sony zoals de mijnequote:Op maandag 23 april 2007 21:47 schreef Gawaine het volgende:
Ik moet ook nog steeds een cameraatje kopen waar ik dijkjesmee kan filmen.
Wat voor iets moet ik dan hebben![]()
die ik nu heb heeft al problemen met een 256 mb kaartquote:Op maandag 23 april 2007 21:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iig geen sony zoals de mijnedie kan maar bar weinig toeren aan helaas
met de juiste kaart kun je wel blijven filmen, dat dan weer wel
dacht dat ie cam vd limz het beter uithield
quote:Op maandag 23 april 2007 21:53 schreef Gawaine het volgende:
die ik nu heb heeft al problemen met een 256 mb kaartdaar kan ik 10 of 15 seconden mee filmen
als ik 1 vinger op het knopje kan houden
![]()
met 1 vinger op de knopquote:Op maandag 23 april 2007 21:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]dat zijn al snel 3-4 boggies op een dijk
![]()
quote:dacht dat het een pentax was van die jongens, missch zelf ooit ook maar es aanschaffen zo een
rete duurquote:Op maandag 23 april 2007 22:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tegenwoordig heb je voor 5K zoietstemptingh
vraagprijs hequote:Op maandag 23 april 2007 22:03 schreef Gawaine het volgende:
rete duur![]()
De sradjes raak je bijna aan de straatstenen niet kwijt![]()
Welke bevalt jou persoonlijk beter ? De Panasonic of die Pentax ? En met wat voor geheugenkaart ?quote:Op maandag 23 april 2007 22:04 schreef hicham het volgende:
Puike picca's Gawaine
Panasonic DMC FZ9 filmt goedPentax Optio S is mijn oude camera die gesneuveld is op de snelweg toen m'n tanktas op weg naar een meeting van de tank afvloog
Wrom zoiets lelijk voor 5K kopen OPM
[/geen-zin-om-quote-button-te-gebruiken]
quote:
owjah, dat was hetquote:Panasonic DMC FZ9 filmt goedPentax Optio S is mijn oude camera die gesneuveld is op de snelweg toen m'n tanktas op weg naar een meeting van de tank afvloog
niks lelukquote:Wrom zoiets lelijk voor 5K kopen OPM
1 druk op de knop was minder moeitequote:[/geen-zin-om-quote-button-te-gebruiken]
Ja, valt me 100% mee. Geen trillingen en het is ff afstellen maar ik vind ze perfect. Ik heb wel echtquote:Op maandag 23 april 2007 22:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
kijkt dat een beetje, die spiegels @ stuureinde
[..]
Panasonicquote:Op maandag 23 april 2007 22:08 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Welke bevalt jou persoonlijk beter ? De Panasonic of die Pentax ? En met wat voor geheugenkaart ?![]()
Maar dan moet ik wel mijn hand van het toetsenbord afhalenquote:Op maandag 23 april 2007 22:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
1 druk op de knop was minder moeite![]()
okquote:Op maandag 23 april 2007 22:13 schreef Gawaine het volgende:
Ja, valt me 100% mee. Geen trillingen en het is ff afstellen maar ik vind ze perfect. Ik heb wel echt
rubberen ringen in de stuurgewichtjes gedaan. Er zitten standaard van dat witte opvul (plastic?)
ringen bij maar die klemmen de spiegel niet echt vast en dat rubber wel.
Armen zitten bij al die andere spiegels die je op het stuur monteerd juist in de weg. Hiermeequote:Op maandag 23 april 2007 22:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
okdacht dat je eigen armen wel in de weg zouden kunnen zitten ofzo.
filmpje doet het niet hier niet
Heb je veel geld moeten betalen om hem achter je te houden ?quote:Op maandag 23 april 2007 22:16 schreef hicham het volgende:
[..]
PanasonicKlik
SD geheugenkaart, met 1 GB kun je ~10 minuten high quality filmen (640*480 @ 30 fps)
[..]
divx.com / xvid.com / gawaine.email.softwaredvdhandel?quote:Op maandag 23 april 2007 22:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
okdacht dat je eigen armen wel in de weg zouden kunnen zitten ofzo.
filmpje doet het niet hier niet
Hij heef mij moeten betalen om achter mij te mogen rijdenquote:Op maandag 23 april 2007 22:30 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Heb je veel geld moeten betalen om hem achter je te houden ?![]()
Waarom filmt iedereen nou altijd met een vuil scherm![]()
De FX9 vond ik net op een franse sitequote:Op maandag 23 april 2007 22:32 schreef worldpimber het volgende:
Panasonic is idd zwaar ok, beeld gelijkwaardig aan prutsers die met een Videocamera op hun tank filmen
Het is trouwens DMC-FX9, kan ook geen documentatie op de site vinden meer
Zodoende ligt het 4GB SD kaartje hier nog steeds in verpakking![]()
Zijn regendruppelsquote:Op maandag 23 april 2007 22:30 schreef Gawaine het volgende:
Waarom filmt iedereen nou altijd met een vuil scherm![]()
Ik heb het Franse en Duitse boekje wel voor jequote:Op maandag 23 april 2007 22:34 schreef Gawaine het volgende:
De FX9 vond ik net op een franse site![]()
Nu nog ff een franse cursus downloaden![]()
26, 27 en 28 mei... je bent welkom hoorquote:Op maandag 23 april 2007 21:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gaaf![]()
denk ik
nah, denkz dat je best mooi kan rijden daro
moet er ooit ook eens van komenals er meer interesse is dan ik alleen
owjah, moet ik nog steeds doenquote:Op maandag 23 april 2007 22:31 schreef hicham het volgende:
divx.com / xvid.com / gawaine.email.softwaredvdhandel?
zou zeker willenquote:Op maandag 23 april 2007 22:37 schreef Roderick2085 het volgende:
26, 27 en 28 mei... je bent welkom hoor
klikquote:Op maandag 23 april 2007 22:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
owjah, moet ik nog steeds doen
[..]
quote:'Alkmaarse scholier overleden na klappen
Een 16-jarige leerling van Christelijke scholengemeenschap Jan Arentz in Alkmaar is vanmiddag opgenomen in het ziekenhuis. De toestand van de jongen is kritiek. De jongen, Gerd Nan van Wijk, had drie klappen gekregen van een seksegenoot. Dit heeft de directeur van de scholengemeenschap vanavond bekendgemaakt.
De politie bevestigt het bericht. Volgens een woordvoerder van de politie is er een aanhouding verricht in de zaak, een jongen van 17 jaar uit Alkmaar wordt verdacht.
De directeur van de school vertelt dat het slachtoffer na schooltijd naar buiten liep en dat hij in gesprek raakte met de 17-jarige. De Alkmaarder, overigens geen leerling van de school, sloeg volgens de directeur de 16-jarige drie keer op zijn hoofd. Deze viel vervolgens bewusteloos neer op de stoep voor de school.
Verschillende leden van FOK! zeggen meer informatie te hebben. Zo zou Gerd Nan gezoend hebben met de vriendin van de Alkmaarder, waarna hij met een boksbeugel op zijn slaap werd geslagen. Bovendien zeggen enkele FOK!kers dat de jongen al hersendood is verklaard.
Update 22.32 uur
De jongen is vrijwel zeker overleden. Na de vechtpartij is de jongen opgenomen in het ziekenhuis, waar hij al snel hersendood werd verklaard.
Hou dat kaartje nog ff vastquote:Op maandag 23 april 2007 22:32 schreef worldpimber het volgende:
Panasonic is idd zwaar ok, beeld gelijkwaardig aan prutsers die met een Videocamera op hun tank filmen
Het is trouwens DMC-FX9, kan ook geen documentatie op de site vinden meer
Zodoende ligt het 4GB SD kaartje hier nog steeds in verpakking![]()
NeeeJ.. jij was de Pentax man.quote:Op maandag 23 april 2007 21:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dacht dat het een pentax was van die jongens, missch zelf ooit ook maar es aanschaffen zo een
Graagquote:
Laatst hadden mijn overbuurtjes ook een 2 gig kaartje gekocht, bleek dat ding zo corruptquote:Op maandag 23 april 2007 22:55 schreef worldpimber het volgende:
Yeah, wachten op quotes.![]()
[..]
Graag
Morgen even langs de MyCom om te vragen of ik hem mag testen
Wil echt graag die 4GB gebruiken, kan je lekker lang filmen en dan wegschrijven op mijn externe schijfje.
Ze hadden zeker die goedkope gekochtquote:Op maandag 23 april 2007 22:59 schreef Gawaine het volgende:
Laatst hadden mijn overbuurtjes ook een 2 gig kaartje gekocht, bleek dat ding zo corrupt
als de pest te zijnkonden ze weer terug naar de winkel
![]()
Gewoon het volle pond betaald bij zo'n gps knakkerzaakquote:Op maandag 23 april 2007 23:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ze hadden zeker die goedkope gekocht![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 23:04 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Gewoon het volle pond betaald bij zo'n gps knakkerzaak![]()
Maar misschien dat hij wel van die goedkope dingen inkocht![]()
ff voor de buis hangen
okquote:Op maandag 23 april 2007 23:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Het is dit kaartje, welke ongetwijfeld over een maand of 2 weer tien keer zo goedkoop zal zijn geworden.Maar hou dus wel rekening met de schrijfsnelheid van die kaartjes, om fatsoenlijk op te kunnen nemen heb je dus een HiSpeed nodig.
Ik zag inene jouw icoon verschijnen, ik wist dat ik snel moest zijn om jouw hoogwaardige reacties te lezenquote:
Koelquote:Op maandag 23 april 2007 23:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zag inene jouw icoon verschijnen, ik wist dat ik snel moest zijn om jouw hoogwaardige reacties te lezen![]()
http://danny.fok.nl/beta/forumspy/0.1a/index.php
Voor zover ik weer:quote:Op maandag 23 april 2007 23:20 schreef Rib-i het volgende:
Ik ben zondagmiddag @ Zandvoort, wie nog meer
quote:Op maandag 23 april 2007 23:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Voor zover ik weer:
Ik
Worldpimber
Phatzak
quote:vetprob![]()
Pepijn (rijden)
Ik vlag wel, kan je vragen of ze op de vlag de kleur willen schrijvenquote:OPM (vlaggen?)
BazzieK (vlaggen?/fappen)
Jij (fappen)
Makster (fappen?)
quote:Op maandag 23 april 2007 23:26 schreef worldpimber het volgende:
Denk dat het te laat is, als BazzieK nog geen mailtje heeft gehad.
Pitten
Weinig posts van jou trouwens laatste tijd, schriftelijke verklaring gaarne zondag meenemen.
vlaggenquote:Op maandag 23 april 2007 23:20 schreef Rib-i het volgende:
Ik ben zondagmiddag @ Zandvoort, wie nog meer
De hele dag.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:23 schreef bvvt het volgende:
En hoelaat/vroeg is dat in zandvoort? (op 32 KM van leiden af)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze vielen jou eerder ook niet op.quote:Op maandag 23 april 2007 16:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lompe voetsteunendie had ik er meteen afgejostiet
![]()
Tien minuten, en ze zitten er weer op.quote:maar dat betekent geen duo-rjden meer
No competition... your from the blue riders with Pilot Powers .. I am green with Continental Maksterstyle.quote:Op maandag 23 april 2007 16:20 schreef worldpimber het volgende:
Jah dus
Over 2 weken heeft ie toch weer een nieuwe bike
Wel lichte fiets hoor, vraag me af of ik die nog voor kan blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAha, je bent gepwned door een modje.quote:Op maandag 23 april 2007 16:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Foto's plaatsen van mensen die dat niet willen is niet lief he?(
)
quote:
Dat had ik dus met mijn vakantie naar Cuba.quote:Op maandag 23 april 2007 22:59 schreef Gawaine het volgende:
Laatst hadden mijn overbuurtjes ook een 2 gig kaartje gekocht, bleek dat ding zo corrupt
als de pest te zijnkonden ze weer terug naar de winkel
![]()
Nieuw origineel Olympus 256 Mb kaartje na al drie jaar met de standaard 16 Mb te werken.
De hele vakantie erop................... moet nog memorieen na diverse reparatieprogramma's.
![]()
Nu koop je 1 GB voor 5 euro minder.![]()
Hebben.![]()
De spiegels.![]()
Gisteren mijn rechterspiegel verwijderd (300 gram) , ik moest al gelijk aan jouw motor denken.
![]()
Sprietjes boven de motor is uit.
quote:Op maandag 23 april 2007 23:08 schreef worldpimber het volgende:
Het is dit kaartje, welke ongetwijfeld over een maand week of 2 weer tien keer zo goedkoop zal zijn geworden.![]()
Heb je dat in de praktijk gemerkt? Want die camera's hebben zelf een buffer.quote:Maar hou dus wel rekening met de schrijfsnelheid van die kaartjes, om fatsoenlijk op te kunnen nemen heb je dus een HiSpeed nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht eerst: dat is een lekker lijstje. Sta je er zelf vier keer op.quote:Op maandag 23 april 2007 23:22 schreef worldpimber het volgende:
Voor zover ik weer:
Ik
Worldpimber
Phatzak
vetprob![]()
Pepijn (rijden)
OPM (vlaggen?)
Jij (fappen)
Makster (fappen?)![]()
quote:Index / Error #64
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
quote:[message=6905754,noline]Sandori schreef op 02 april 2007 @ 21:18[/message]:
Vanaf mn toetsenbordje ??? Je kan me ff je Tel nummer mailen dan kan ik je laten zien dat ik niet alleen stoer ben vanaf mn ( toetsenbordje ) Ik zag dat je uit Den Haag kwam en ik ben er wel regelematig ELKE DAG kun je ook wel zeggen dus kijk maar ff hoe en wat je wil hebbeen dan hoor ik het wel van je, en zolang ik geen tel nummer of zo van je ontvang wete we allebij wie er stoer is vanaf zn toetsenbordje
Nu weet ik het zekerquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:14 schreef Worldbeater het volgende:
Yeah!!!!!!Koffiekoekje is online!!!!!!
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:18 schreef koffiekoekje het volgende:
Nu weet ik het zekerik had gewoon in bed moeten blijven
Jahquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ben je wel @rock&roll highschool?![]()
Maar pappa .... Ik lijk steeds meer op jou....quote:Nick wilde van het weekend zijn minibike op de kamer.
Ik: ok.![]()
Hij en de buurjongen:![]()
![]()
Hij en de buurjongen in tweede instantie:![]()
![]()
Vriendinnetje:![]()
Vriendinnetje in tweede instantie:![]()
Vriendinnetje in derde instantie:![]()
[afbeelding]
![]()
Ik zie geen pol staan! Waar kan ik stemmen? [/-xx-]quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:14 schreef koffiekoekje het volgende:
JahMet zo'n zeurende hoofdpijn, en een neus met een lekkage
ze zeggen dat de mense nboven alles staat op de plannet, waarom kunnen we dan nog niet eens een simpel klein kut polletje overwinnen
Dat is zeker.quote:Maar pappa .... Ik lijk steeds meer op jou....![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zie geen pol staan! Waar kan ik stemmen? [/-xx-]![]()
Vraag ff welke updates hij heeftquote:[..]
Dat is zeker.
Bepaalde grapjes zijn gewoon onafhankelijk van elkaar gekloond.![]()
Ik ben gewoon onderdeel van een groot experiment.![]()
Nee, dat is het probleem, hij heeft weer opnieuw de beta versie.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:20 schreef koffiekoekje het volgende:
Vraag ff welke updates hij heeftmisschien kun je dan een copietje krijgen
Diverse reclame inplaats van nog niet upgeloade films.quote:http://www.rtl.nl/sport/rtl_gp/superbikes/home/ met films.![]()
http://www.rtl.nl/sport/rtl_gp/motogp/home/ zonder films.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:18 schreef Worldbeater het volgende:
Ik wordt uitgedaagd.. binnenkort een batsmeet.![]()
[..]
Wie weetquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij nog serieus is ook.![]()
Spreek ergens af in de stad (centrum bij een cafe of zo).quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij nog serieus is ook.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
..quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:43 schreef bvvt het volgende:
ff een happie eten
lees zo wel weer dit spannende verhaal bij
Leef je nog?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
..![]()
Ik ga ook even brood uit de vriezer halen,
en tijdens het ontdooien een plafonniere monteren die er al zeven jaar af is.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:17 schreef Worldbeater het volgende:
HAha, je bent gepwned door een modje.(
)
Ik was langs Mycom gaan en ik mag hem testen van zequote:Nu koop je 1 GB voor 5 euro minder.![]()
Een buffer die niet groot genoeg is om de megakwaliteit zo snel weg te schrijven.quote:Heb je dat in de praktijk gemerkt? Want die camera's hebben zelf een buffer.![]()
Lochem FTWquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:54 schreef koffiekoekje het volgende:
Die verdomde kut Lochemers verpesten het weer voor de rest![]()
Ja dat doen zequote:Op dinsdag 24 april 2007 15:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik was langs Mycom gaan en ik mag hem testen van ze
Maar mijn eerste indruk is dat ie niet meer dan 2GB leest
Das wel kutMaar dan koop ik een 2GB kaartje, 1 GB mag je dan van mij kopen
Neh, is zeker weer niet goed genoeg he???
[..]
Een buffer die niet groot genoeg is om de megakwaliteit zo snel weg te schrijven.
Praktijk was dan ook dat ie op een gegeven moment stopte met filmen
EErst al die potloodventerquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:17 schreef worldpimber het volgende:
WB, ga je in op dat verzoek?
Want sjeh, we weten allemaal wat je bent als je dat niet doet heH
[..]
Lochem FTW![]()
quote:
Drievoudige elektrocutie.quote:
Even formatteren in de camera?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:15 schreef worldpimber het volgende:
Ik was langs Mycom gaan en ik mag hem testen van ze
Maar mijn eerste indruk is dat ie niet meer dan 2GB leest
Ik heb het Xd systeem.quote:Das wel kutMaar dan koop ik een 2GB kaartje, 1 GB mag je dan van mij kopen
Neh, is zeker weer niet goed genoeg he???
Dat d8 ik al.. consumentenbond pwienend dat snelle kaartjes nagenoeg waardeloos zijn.quote:Een buffer die niet groot genoeg is om de megakwaliteit zo snel weg te schrijven.
Praktijk was dan ook dat ie op een gegeven moment stopte met filmen
Dat doet ie al uit zichzelf.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:28 schreef Worldbeater het volgende:
Even formatteren in de camera?
Gaar.quote:Ik heb het Xd systeem.![]()
quote:Dat d8 ik al.. consumentenbond pwienend dat snelle kaartjes nagenoeg waardeloos zijn.![]()
Ik kan er echt mee zitten. Scooterpuber.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:17 schreef worldpimber het volgende:
WB, ga je in op dat verzoek?
Want sjeh, we weten allemaal wat je bent als je dat niet doet heH
Waarom vertel je dat nu pas.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:36 schreef Makster het volgende:
kenker druk op mijn werk.....
Ik stem voor 2 uur siesta zoals in Frankrijk.quote:Ook te lekker weer om te posten. Beetje rijden en op het terras hangen zijn de prioriteit![]()
You're talking bout Sunday of nu?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:36 schreef Makster het volgende:
eej
kenker druk op mijn werk..... Ook te lekker weer om te posten. Beetje rijden en op het terras hangen zijn de prioriteit![]()
Ik heb een camera van een echt fotomerk.quote:
Voor foto opnamen maakt het dus niet uit.quote:Snelle kaartjes zijn OK, langzame kaartjes zijn waardeloos
4GB is gewoon te nieuw, pwned.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:45 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb een camera van een echt fotomerk.![]()
Niet van zo'n 12 in een dozijn electronicafabriek zonder camerahisterie.![]()
4 Gb kaartjes die niet passen ensow.![]()
Ja, das stimmt wie une n00b!!quote:Voor foto opnamen maakt het dus niet uit.![]()
Dus jij bent voor die merken met camera historie zonder enige kennis van electronicaquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb een camera van een echt fotomerk.![]()
Niet van zo'n 12 in een dozijn electronicafabriek zonder camerahisterie.![]()
4 Gb kaartjes die niet passen ensow.![]()
[..]
Voor foto opnamen maakt het dus niet uit.![]()
Iew, dat zijn allemaal van die gastjes die in het brommer forum thuis horen toch?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
Hier nog iemand die echt foto's maakt van een meet(vooral van dit broekies op motoren
)
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/165416
Maar jah, dat zijn mensen die overal interessant foto's van kunnen maken![]()
Ach ja, liev toch al die onzekere kidsquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:54 schreef bvvt het volgende:
Iew, dat zijn allemaal van die gastjes die in het brommer forum thuis horen toch?
Had je niet ff een disclaimer bij kunnen pleuren?
Misschien iets voor -XX-quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:54 schreef bvvt het volgende:
[..]
Iew, dat zijn allemaal van die gastjes die in het brommer forum thuis horen toch?
Had je niet ff een disclaimer bij kunnen pleuren?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:52 schreef bvvt het volgende:
Dus jij bent voor die merken met camera historie zonder enige kennis van electronica
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:55 schreef Worldbeater het volgende:
Morgen wel even koffie drinken in Kockengen.
Er zit al electronica in cameramerken sinds eind jaren zestig.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:52 schreef bvvt het volgende:
Dus jij bent voor die merken met camera historie zonder enige kennis van electronica
Noobiestroll.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je ook morgen? Half acht is de aanvang.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:laatste keer met hiesj ging ik ook al het circuit niet op
maarre hoe laat ook alweer
![]()
Leica is okquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:00 schreef Worldbeater het volgende:
Noobiestroll.![]()
Panasonic heeft ervaring ingekocht via Leica.
En Sony bij Konica en Minolta.![]()
Wat is er in Kockengen, daar waar de trajectcontrole eindigdquote:Ga je ook morgen? Half acht is de aanvang.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:00 schreef Worldbeater het volgende:
Al ging daar toen wel menige rel overheen.... opkomt van de autofocus heb ik dan zelf nog meegemaakt.
Allemaal puristen die tegen waren.
NeeeJ... alleen het brandpunt veranderen is met de hand.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:05 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Dees is nog van het handwerk volgens mij![]()
Ik moet ff kijken hoe de planning gaat lopenquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ach ja, liev toch al die onzekere kids
Maar posts ff foto's van je vriendin dan, die hebben we nog tegoed.
Of komt ze zondag mee.
HeY you worldpimbEr do not jump into conclusionS.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:11 schreef worldpimber het volgende:
Dus ik heb een slechte cam?
Aniweg, het enige waarvan ik Leica ken is deze documentaire![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van mij komt ook.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:15 schreef bvvt het volgende:
Ik moet ff kijken hoe de planning gaat lopen
ik gooi het gewoon over de boeg van - ff een kleine motorrit![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:16 schreef Worldbeater het volgende:
HeY you worldpimbEr do not jump into conclusionS.![]()
Het enige wat ik hieruit concludeer is dat het wellicht gewoon het allombekende wat een boer niet kent vreet ie niet mentaliteit betreft.quote:Nee, slecht is hij niet als jij er blij mee bent.![]()
Mogelijk heb ik een ander gevoel bij de camera, maar dat hoeft niet.
Moet er eerst even mee werken.![]()
Velen voelen te electronisch (vage bediening, traag met afdrukken), mijn Olympus voelt als een fototoestel.
Maar ergens had ik ook wel filmpjes met geluid willen maken.![]()
quote:Die van mij komt ook.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, maar even melden!
ik ben ook op mn bek gegaanhoor ik er nu bij?
![]()
iets met te hard, een bocht, een berm en een greppel..
naast knuffelslet nu dus ook Greppelslet
Wat hij zeiquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, maar even melden!
![]()
naast knuffelslet nu dus ook Greppelslet
Dat is erg irritant - kuip schade vrijwel altijd prijzig (heb ervaring) of je moet handig het plastic moeten kunnen lassenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
topkuip gescheurd en mn rempookje was krom.
topkuip houdt nu van ductape, en een waterpomptang verhielp de verbogen rempook
voorvork godezijdank nog in orde![]()
en ik heb ongelofelijke spierpijn.
bwt mag niet unbanned worden - dus jij ook nietquote:net overigens Danny gepm-ed of Faithy ajb eens unbanned mag worden
Kijk goed gedaanquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
Na de crash:
[afbeelding]
maar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
na het bermknuffelen reed ik wel gewoon door hoor![]()
Heb nog geen bericht van mevrouw de vlagfapper mogen ontvangen.quote:Op maandag 23 april 2007 23:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Voor zover ik weer:
Ik
Worldpimber
Phatzak
vetprob![]()
Pepijn (rijden)
OPM (vlaggen?)
Jij (fappen)
Makster (fappen?)
ja, zeg mèn!quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:54 schreef bvvt het volgende:
[..]
Kijk goed gedaan
afgeworpen en gelijk weer opstappen
Wat was de oorzaak van je val eigenlijk? Uit de bocht gevlogen of onderuit gegleden door gladheid?quote:
Gaby [- De greppel ingedoken! -] says:quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:08 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Wat was de oorzaak van je val eigenlijk? Uit de bocht gevlogen of onderuit gegleden door gladheid?
Sterkte met de spierpijn in ieder geval.
sjiek! zoeen heb ik nog ergens liggenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:08 schreef Worldbeater het volgende:
Leica begon rond 1932 in Duitsland met de eerste kleinbeeldcamera.![]()
Ongeveer zoiets....
[afbeelding]
Daarvoor waren fototoestellen zwaar en nauwelijks hanteerbaar.
De ontwikkelingen op filmgebied waren dermate revolutionair dat een kleiner negatiefformaat binnen het bereik lag.
Al waren er massa's fotografen die tot aan -en over- het digitale tijdperk nog op grootformaat film werken.![]()
Met Leica ging het niet zo best, want anders dan Pentax, Nikon, Canon, Olympus en Minolta hadden ze weinig tot geen ervaring met alles buiten optische wetten en de fijnmechanika.![]()
Nu bouwen de Duitsers amper nog de voorheen zo geprezen analoge camera, en ontwerpen voornamelijk objectieven voor camera's die gebouwd worden door Panasonic.![]()
[afbeelding]
En Panasonic krijgt de ervaring van de Leica ingenieurs.![]()
Vaak kan je nagenoeg dezelfde cam kopen uit Japan.![]()
[..]
NeeeJ... alleen het brandpunt veranderen is met de hand.
AF, AE, etc is allemaal AUTO.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]wat een bazzie gelul zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zelf dus helmaal niets?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gaby [- De greppel ingedoken! -] says:
ja, bocht was te krap
dus het was kiezen
of een glij over het asfalt
of rechtoptrekken en richting gras
alleen had ik die greppel van 1.5m niet gezien
Beetje jammer om mij, de fotoWeXpert bij uitstek, je motormaatje al drie jaar lang,quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:24 schreef worldpimber het volgende:
Het enige wat ik hieruit concludeer is dat het wellicht gewoon het allombekende wat een boer niet kent vreet ie niet mentaliteit betreft.![]()
Olympus D540.quote:Hoe jouw camera er precies uitziet weet ik niet meer, maar ik weet wel zeker dat ie slechter is.
[quote]
Post eens ff volledige benaming van dat ding van jou![]()
Ik zal haar wel even laten inlezen zodat ze je ass kan whippen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, maar even melden!
![]()
naast knuffelslet nu dus ook Greppelslet![]()
Balen!![]()
Succes met de spierpijn, gelukkig heb je een vaste masseur.
Nee, ieder verhaal heeft meerdere kanten. En ik heb meerdere persoonlijkheden.quote:
Een Leica?quote:![]()
Soms loop je tegen een gelukje bij een ongelukje, een vrouw die alle camera's van haar overleden man wegdondert... een kist met 35 Leica's
x een leuke waarde per stuk.
![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Worldbeater op 24-04-2007 18:44:00 ]
Ik ben wel wat beters gewend.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien iets voor -XX-![]()
![]()
[afbeelding]
Zonnebril vereist.![]()
Ik heb een lang weekend leiden. maar dat zit grotendeels volgeplannedquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
zaterdag iemand wat te doen?
enige dag dat ik even zonder mn vent ben in een weekend![]()
![]()
Damnn kut zeggggquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
Na de crash:
[afbeelding]
maar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
na het bermknuffelen reed ik wel gewoon door hoor![]()
En ik die pauper werkloze maar financieren met mijn brutoloon en dan ipv solliciteren of werk aan pakken naar het strandquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:42 schreef Worldbeater het volgende:
Donderdag en vrijdag ga ik zeker naar het strand.![]()
[afbeelding]
Kom misschien langs met Donkeyquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
You're talking bout Sunday of nu?![]()
Het beste plaksel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN WEL DOOR BAZZIE!Sowieso schrijf je zo.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het beste plaksel.
Beter plaksel dan bizon kitttttttttttt!!!!!!
Ik ken wel beter plaksel eejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN WEL DOOR BAZZIE!![]()
eten
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:18 schreef Worldbeater het volgende:
Ik wordt uitgedaagd.. binnenkort een batsmeet.![]()
[..]
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het beste plaksel.
Beter plaksel dan bizon kitttttttttttt!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN WEL DOOR BAZZIE!![]()
![]()
![]()
Ja!quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
-XX- ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |