Ik ben wel wat beters gewend.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien iets voor -XX-![]()
![]()
[afbeelding]
Zonnebril vereist.![]()
Ik heb een lang weekend leiden. maar dat zit grotendeels volgeplannedquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
zaterdag iemand wat te doen?
enige dag dat ik even zonder mn vent ben in een weekend![]()
![]()
Damnn kut zeggggquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
Na de crash:
[afbeelding]
maar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
na het bermknuffelen reed ik wel gewoon door hoor![]()
En ik die pauper werkloze maar financieren met mijn brutoloon en dan ipv solliciteren of werk aan pakken naar het strandquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:42 schreef Worldbeater het volgende:
Donderdag en vrijdag ga ik zeker naar het strand.![]()
[afbeelding]
Kom misschien langs met Donkeyquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
You're talking bout Sunday of nu?![]()
Het beste plaksel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN WEL DOOR BAZZIE!Sowieso schrijf je zo.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het beste plaksel.
Beter plaksel dan bizon kitttttttttttt!!!!!!
Ik ken wel beter plaksel eejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN WEL DOOR BAZZIE!![]()
eten
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:18 schreef Worldbeater het volgende:
Ik wordt uitgedaagd.. binnenkort een batsmeet.![]()
[..]
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het beste plaksel.
Beter plaksel dan bizon kitttttttttttt!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN WEL DOOR BAZZIE!![]()
![]()
![]()
Ja!quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
-XX- ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |