quote:Op maandag 23 april 2007 23:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Voor zover ik weer:
Ik
Worldpimber
Phatzak
quote:vetprob![]()
Pepijn (rijden)
Ik vlag wel, kan je vragen of ze op de vlag de kleur willen schrijvenquote:OPM (vlaggen?)
BazzieK (vlaggen?/fappen)
Jij (fappen)
Makster (fappen?)
quote:Op maandag 23 april 2007 23:26 schreef worldpimber het volgende:
Denk dat het te laat is, als BazzieK nog geen mailtje heeft gehad.
Pitten
Weinig posts van jou trouwens laatste tijd, schriftelijke verklaring gaarne zondag meenemen.
vlaggenquote:Op maandag 23 april 2007 23:20 schreef Rib-i het volgende:
Ik ben zondagmiddag @ Zandvoort, wie nog meer
De hele dag.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:23 schreef bvvt het volgende:
En hoelaat/vroeg is dat in zandvoort? (op 32 KM van leiden af)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze vielen jou eerder ook niet op.quote:Op maandag 23 april 2007 16:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lompe voetsteunendie had ik er meteen afgejostiet
![]()
Tien minuten, en ze zitten er weer op.quote:maar dat betekent geen duo-rjden meer
No competition... your from the blue riders with Pilot Powers .. I am green with Continental Maksterstyle.quote:Op maandag 23 april 2007 16:20 schreef worldpimber het volgende:
Jah dus
Over 2 weken heeft ie toch weer een nieuwe bike
Wel lichte fiets hoor, vraag me af of ik die nog voor kan blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAha, je bent gepwned door een modje.quote:Op maandag 23 april 2007 16:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Foto's plaatsen van mensen die dat niet willen is niet lief he?(
)
quote:
Dat had ik dus met mijn vakantie naar Cuba.quote:Op maandag 23 april 2007 22:59 schreef Gawaine het volgende:
Laatst hadden mijn overbuurtjes ook een 2 gig kaartje gekocht, bleek dat ding zo corrupt
als de pest te zijnkonden ze weer terug naar de winkel
![]()
Nieuw origineel Olympus 256 Mb kaartje na al drie jaar met de standaard 16 Mb te werken.
De hele vakantie erop................... moet nog memorieen na diverse reparatieprogramma's.
![]()
Nu koop je 1 GB voor 5 euro minder.![]()
Hebben.![]()
De spiegels.![]()
Gisteren mijn rechterspiegel verwijderd (300 gram) , ik moest al gelijk aan jouw motor denken.
![]()
Sprietjes boven de motor is uit.
quote:Op maandag 23 april 2007 23:08 schreef worldpimber het volgende:
Het is dit kaartje, welke ongetwijfeld over een maand week of 2 weer tien keer zo goedkoop zal zijn geworden.![]()
Heb je dat in de praktijk gemerkt? Want die camera's hebben zelf een buffer.quote:Maar hou dus wel rekening met de schrijfsnelheid van die kaartjes, om fatsoenlijk op te kunnen nemen heb je dus een HiSpeed nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht eerst: dat is een lekker lijstje. Sta je er zelf vier keer op.quote:Op maandag 23 april 2007 23:22 schreef worldpimber het volgende:
Voor zover ik weer:
Ik
Worldpimber
Phatzak
vetprob![]()
Pepijn (rijden)
OPM (vlaggen?)
Jij (fappen)
Makster (fappen?)![]()
quote:Index / Error #64
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
quote:[message=6905754,noline]Sandori schreef op 02 april 2007 @ 21:18[/message]:
Vanaf mn toetsenbordje ??? Je kan me ff je Tel nummer mailen dan kan ik je laten zien dat ik niet alleen stoer ben vanaf mn ( toetsenbordje ) Ik zag dat je uit Den Haag kwam en ik ben er wel regelematig ELKE DAG kun je ook wel zeggen dus kijk maar ff hoe en wat je wil hebbeen dan hoor ik het wel van je, en zolang ik geen tel nummer of zo van je ontvang wete we allebij wie er stoer is vanaf zn toetsenbordje
Nu weet ik het zekerquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:14 schreef Worldbeater het volgende:
Yeah!!!!!!Koffiekoekje is online!!!!!!
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:18 schreef koffiekoekje het volgende:
Nu weet ik het zekerik had gewoon in bed moeten blijven
Jahquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ben je wel @rock&roll highschool?![]()
Maar pappa .... Ik lijk steeds meer op jou....quote:Nick wilde van het weekend zijn minibike op de kamer.
Ik: ok.![]()
Hij en de buurjongen:![]()
![]()
Hij en de buurjongen in tweede instantie:![]()
![]()
Vriendinnetje:![]()
Vriendinnetje in tweede instantie:![]()
Vriendinnetje in derde instantie:![]()
[afbeelding]
![]()
Ik zie geen pol staan! Waar kan ik stemmen? [/-xx-]quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:14 schreef koffiekoekje het volgende:
JahMet zo'n zeurende hoofdpijn, en een neus met een lekkage
ze zeggen dat de mense nboven alles staat op de plannet, waarom kunnen we dan nog niet eens een simpel klein kut polletje overwinnen
Dat is zeker.quote:Maar pappa .... Ik lijk steeds meer op jou....![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zie geen pol staan! Waar kan ik stemmen? [/-xx-]![]()
Vraag ff welke updates hij heeftquote:[..]
Dat is zeker.
Bepaalde grapjes zijn gewoon onafhankelijk van elkaar gekloond.![]()
Ik ben gewoon onderdeel van een groot experiment.![]()
Nee, dat is het probleem, hij heeft weer opnieuw de beta versie.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:20 schreef koffiekoekje het volgende:
Vraag ff welke updates hij heeftmisschien kun je dan een copietje krijgen
Diverse reclame inplaats van nog niet upgeloade films.quote:http://www.rtl.nl/sport/rtl_gp/superbikes/home/ met films.![]()
http://www.rtl.nl/sport/rtl_gp/motogp/home/ zonder films.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:18 schreef Worldbeater het volgende:
Ik wordt uitgedaagd.. binnenkort een batsmeet.![]()
[..]
Wie weetquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij nog serieus is ook.![]()
Spreek ergens af in de stad (centrum bij een cafe of zo).quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij nog serieus is ook.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
..quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:43 schreef bvvt het volgende:
ff een happie eten
lees zo wel weer dit spannende verhaal bij
Leef je nog?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
..![]()
Ik ga ook even brood uit de vriezer halen,
en tijdens het ontdooien een plafonniere monteren die er al zeven jaar af is.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:17 schreef Worldbeater het volgende:
HAha, je bent gepwned door een modje.(
)
Ik was langs Mycom gaan en ik mag hem testen van zequote:Nu koop je 1 GB voor 5 euro minder.![]()
Een buffer die niet groot genoeg is om de megakwaliteit zo snel weg te schrijven.quote:Heb je dat in de praktijk gemerkt? Want die camera's hebben zelf een buffer.![]()
Lochem FTWquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:54 schreef koffiekoekje het volgende:
Die verdomde kut Lochemers verpesten het weer voor de rest![]()
Ja dat doen zequote:Op dinsdag 24 april 2007 15:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik was langs Mycom gaan en ik mag hem testen van ze
Maar mijn eerste indruk is dat ie niet meer dan 2GB leest
Das wel kutMaar dan koop ik een 2GB kaartje, 1 GB mag je dan van mij kopen
Neh, is zeker weer niet goed genoeg he???
[..]
Een buffer die niet groot genoeg is om de megakwaliteit zo snel weg te schrijven.
Praktijk was dan ook dat ie op een gegeven moment stopte met filmen
EErst al die potloodventerquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:17 schreef worldpimber het volgende:
WB, ga je in op dat verzoek?
Want sjeh, we weten allemaal wat je bent als je dat niet doet heH
[..]
Lochem FTW![]()
quote:
Drievoudige elektrocutie.quote:
Even formatteren in de camera?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:15 schreef worldpimber het volgende:
Ik was langs Mycom gaan en ik mag hem testen van ze
Maar mijn eerste indruk is dat ie niet meer dan 2GB leest
Ik heb het Xd systeem.quote:Das wel kutMaar dan koop ik een 2GB kaartje, 1 GB mag je dan van mij kopen
Neh, is zeker weer niet goed genoeg he???
Dat d8 ik al.. consumentenbond pwienend dat snelle kaartjes nagenoeg waardeloos zijn.quote:Een buffer die niet groot genoeg is om de megakwaliteit zo snel weg te schrijven.
Praktijk was dan ook dat ie op een gegeven moment stopte met filmen
Dat doet ie al uit zichzelf.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:28 schreef Worldbeater het volgende:
Even formatteren in de camera?
Gaar.quote:Ik heb het Xd systeem.![]()
quote:Dat d8 ik al.. consumentenbond pwienend dat snelle kaartjes nagenoeg waardeloos zijn.![]()
Ik kan er echt mee zitten. Scooterpuber.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:17 schreef worldpimber het volgende:
WB, ga je in op dat verzoek?
Want sjeh, we weten allemaal wat je bent als je dat niet doet heH
Waarom vertel je dat nu pas.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:36 schreef Makster het volgende:
kenker druk op mijn werk.....
Ik stem voor 2 uur siesta zoals in Frankrijk.quote:Ook te lekker weer om te posten. Beetje rijden en op het terras hangen zijn de prioriteit![]()
You're talking bout Sunday of nu?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:36 schreef Makster het volgende:
eej
kenker druk op mijn werk..... Ook te lekker weer om te posten. Beetje rijden en op het terras hangen zijn de prioriteit![]()
Ik heb een camera van een echt fotomerk.quote:
Voor foto opnamen maakt het dus niet uit.quote:Snelle kaartjes zijn OK, langzame kaartjes zijn waardeloos
4GB is gewoon te nieuw, pwned.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:45 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb een camera van een echt fotomerk.![]()
Niet van zo'n 12 in een dozijn electronicafabriek zonder camerahisterie.![]()
4 Gb kaartjes die niet passen ensow.![]()
Ja, das stimmt wie une n00b!!quote:Voor foto opnamen maakt het dus niet uit.![]()
Dus jij bent voor die merken met camera historie zonder enige kennis van electronicaquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb een camera van een echt fotomerk.![]()
Niet van zo'n 12 in een dozijn electronicafabriek zonder camerahisterie.![]()
4 Gb kaartjes die niet passen ensow.![]()
[..]
Voor foto opnamen maakt het dus niet uit.![]()
Iew, dat zijn allemaal van die gastjes die in het brommer forum thuis horen toch?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
Hier nog iemand die echt foto's maakt van een meet(vooral van dit broekies op motoren
)
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/165416
Maar jah, dat zijn mensen die overal interessant foto's van kunnen maken![]()
Ach ja, liev toch al die onzekere kidsquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:54 schreef bvvt het volgende:
Iew, dat zijn allemaal van die gastjes die in het brommer forum thuis horen toch?
Had je niet ff een disclaimer bij kunnen pleuren?
Misschien iets voor -XX-quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:54 schreef bvvt het volgende:
[..]
Iew, dat zijn allemaal van die gastjes die in het brommer forum thuis horen toch?
Had je niet ff een disclaimer bij kunnen pleuren?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:52 schreef bvvt het volgende:
Dus jij bent voor die merken met camera historie zonder enige kennis van electronica
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:55 schreef Worldbeater het volgende:
Morgen wel even koffie drinken in Kockengen.
Er zit al electronica in cameramerken sinds eind jaren zestig.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:52 schreef bvvt het volgende:
Dus jij bent voor die merken met camera historie zonder enige kennis van electronica
Noobiestroll.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je ook morgen? Half acht is de aanvang.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:laatste keer met hiesj ging ik ook al het circuit niet op
maarre hoe laat ook alweer
![]()
Leica is okquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:00 schreef Worldbeater het volgende:
Noobiestroll.![]()
Panasonic heeft ervaring ingekocht via Leica.
En Sony bij Konica en Minolta.![]()

Wat is er in Kockengen, daar waar de trajectcontrole eindigdquote:Ga je ook morgen? Half acht is de aanvang.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:00 schreef Worldbeater het volgende:
Al ging daar toen wel menige rel overheen.... opkomt van de autofocus heb ik dan zelf nog meegemaakt.
Allemaal puristen die tegen waren.
NeeeJ... alleen het brandpunt veranderen is met de hand.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:05 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Dees is nog van het handwerk volgens mij![]()
Ik moet ff kijken hoe de planning gaat lopenquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ach ja, liev toch al die onzekere kids
Maar posts ff foto's van je vriendin dan, die hebben we nog tegoed.
Of komt ze zondag mee.
HeY you worldpimbEr do not jump into conclusionS.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:11 schreef worldpimber het volgende:
Dus ik heb een slechte cam?
Aniweg, het enige waarvan ik Leica ken is deze documentaire![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van mij komt ook.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:15 schreef bvvt het volgende:
Ik moet ff kijken hoe de planning gaat lopen
ik gooi het gewoon over de boeg van - ff een kleine motorrit![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:16 schreef Worldbeater het volgende:
HeY you worldpimbEr do not jump into conclusionS.![]()
Het enige wat ik hieruit concludeer is dat het wellicht gewoon het allombekende wat een boer niet kent vreet ie niet mentaliteit betreft.quote:Nee, slecht is hij niet als jij er blij mee bent.![]()
Mogelijk heb ik een ander gevoel bij de camera, maar dat hoeft niet.
Moet er eerst even mee werken.![]()
Velen voelen te electronisch (vage bediening, traag met afdrukken), mijn Olympus voelt als een fototoestel.
Maar ergens had ik ook wel filmpjes met geluid willen maken.![]()
quote:Die van mij komt ook.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, maar even melden!
ik ben ook op mn bek gegaanhoor ik er nu bij?
![]()
iets met te hard, een bocht, een berm en een greppel..
naast knuffelslet nu dus ook Greppelslet
Wat hij zeiquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, maar even melden!
![]()
naast knuffelslet nu dus ook Greppelslet
Dat is erg irritant - kuip schade vrijwel altijd prijzig (heb ervaring) of je moet handig het plastic moeten kunnen lassenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
topkuip gescheurd en mn rempookje was krom.
topkuip houdt nu van ductape, en een waterpomptang verhielp de verbogen rempook
voorvork godezijdank nog in orde![]()
en ik heb ongelofelijke spierpijn.
bwt mag niet unbanned worden - dus jij ook nietquote:net overigens Danny gepm-ed of Faithy ajb eens unbanned mag worden
Kijk goed gedaanquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
Na de crash:
[afbeelding]
maar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
na het bermknuffelen reed ik wel gewoon door hoor![]()
Heb nog geen bericht van mevrouw de vlagfapper mogen ontvangen.quote:Op maandag 23 april 2007 23:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Voor zover ik weer:
Ik
Worldpimber
Phatzak
vetprob![]()
Pepijn (rijden)
OPM (vlaggen?)
Jij (fappen)
Makster (fappen?)
ja, zeg mèn!quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:54 schreef bvvt het volgende:
[..]
Kijk goed gedaan
afgeworpen en gelijk weer opstappen
Wat was de oorzaak van je val eigenlijk? Uit de bocht gevlogen of onderuit gegleden door gladheid?quote:
Gaby [- De greppel ingedoken! -] says:quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:08 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Wat was de oorzaak van je val eigenlijk? Uit de bocht gevlogen of onderuit gegleden door gladheid?
Sterkte met de spierpijn in ieder geval.
sjiek! zoeen heb ik nog ergens liggenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:08 schreef Worldbeater het volgende:
Leica begon rond 1932 in Duitsland met de eerste kleinbeeldcamera.![]()
Ongeveer zoiets....
[afbeelding]
Daarvoor waren fototoestellen zwaar en nauwelijks hanteerbaar.
De ontwikkelingen op filmgebied waren dermate revolutionair dat een kleiner negatiefformaat binnen het bereik lag.
Al waren er massa's fotografen die tot aan -en over- het digitale tijdperk nog op grootformaat film werken.![]()
Met Leica ging het niet zo best, want anders dan Pentax, Nikon, Canon, Olympus en Minolta hadden ze weinig tot geen ervaring met alles buiten optische wetten en de fijnmechanika.![]()
Nu bouwen de Duitsers amper nog de voorheen zo geprezen analoge camera, en ontwerpen voornamelijk objectieven voor camera's die gebouwd worden door Panasonic.![]()
[afbeelding]
En Panasonic krijgt de ervaring van de Leica ingenieurs.![]()
Vaak kan je nagenoeg dezelfde cam kopen uit Japan.![]()
[..]
NeeeJ... alleen het brandpunt veranderen is met de hand.
AF, AE, etc is allemaal AUTO.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]wat een bazzie gelul zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zelf dus helmaal niets?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gaby [- De greppel ingedoken! -] says:
ja, bocht was te krap
dus het was kiezen
of een glij over het asfalt
of rechtoptrekken en richting gras
alleen had ik die greppel van 1.5m niet gezien
Beetje jammer om mij, de fotoWeXpert bij uitstek, je motormaatje al drie jaar lang,quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:24 schreef worldpimber het volgende:
Het enige wat ik hieruit concludeer is dat het wellicht gewoon het allombekende wat een boer niet kent vreet ie niet mentaliteit betreft.![]()
Olympus D540.quote:Hoe jouw camera er precies uitziet weet ik niet meer, maar ik weet wel zeker dat ie slechter is.
[quote]
Post eens ff volledige benaming van dat ding van jou![]()
Ik zal haar wel even laten inlezen zodat ze je ass kan whippen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, maar even melden!
![]()
naast knuffelslet nu dus ook Greppelslet![]()
Balen!![]()
Succes met de spierpijn, gelukkig heb je een vaste masseur.
Nee, ieder verhaal heeft meerdere kanten. En ik heb meerdere persoonlijkheden.quote:
Een Leica?quote:![]()
Soms loop je tegen een gelukje bij een ongelukje, een vrouw die alle camera's van haar overleden man wegdondert... een kist met 35 Leica's
x een leuke waarde per stuk.
![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Worldbeater op 24-04-2007 18:44:00 ]
Ik ben wel wat beters gewend.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien iets voor -XX-![]()
![]()
[afbeelding]
Zonnebril vereist.![]()
Ik heb een lang weekend leiden. maar dat zit grotendeels volgeplannedquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
zaterdag iemand wat te doen?
enige dag dat ik even zonder mn vent ben in een weekend![]()
![]()
Damnn kut zeggggquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
Na de crash:
[afbeelding]
maar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
na het bermknuffelen reed ik wel gewoon door hoor![]()
En ik die pauper werkloze maar financieren met mijn brutoloon en dan ipv solliciteren of werk aan pakken naar het strandquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:42 schreef Worldbeater het volgende:
Donderdag en vrijdag ga ik zeker naar het strand.![]()
[afbeelding]
Kom misschien langs met Donkeyquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
You're talking bout Sunday of nu?![]()
Het beste plaksel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN WEL DOOR BAZZIE!Sowieso schrijf je zo.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het beste plaksel.
Beter plaksel dan bizon kitttttttttttt!!!!!!
Ik ken wel beter plaksel eejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN WEL DOOR BAZZIE!![]()
eten
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:18 schreef Worldbeater het volgende:
Ik wordt uitgedaagd.. binnenkort een batsmeet.![]()
[..]
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het beste plaksel.
Beter plaksel dan bizon kitttttttttttt!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN WEL DOOR BAZZIE!![]()
![]()
![]()
Ja!quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
-XX- ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |