Game on.quote:Op zondag 22 april 2007 23:08 schreef broer het volgende:
Hoe heette Zita Swoon voor het Zita Swoon heette?
Eigenlijk wel, ik wilde niet in de staart van het (mijn!) oude topic posten, want dan zou ik weer de lul zijn geweestquote:Op zondag 22 april 2007 23:19 schreef broer het volgende:
Zat je erop te wachten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heldquote:Op zondag 22 april 2007 23:16 schreef broer het volgende:
Weet je wat? Ik laat de vraag open staan, maar maak als goedmakertje een nieuw topic.
Even een linkje posten in feedback topic van MEN en aangeven wat er veranderd moet wordenquote:Op zondag 22 april 2007 23:18 schreef broer het volgende:
Kut. Deel 724. Is er een mod in de buurt?
Zonet noemde je ze nog 'Deutsche Abendunterhalting'.quote:Op zondag 22 april 2007 23:20 schreef tong80 het volgende:
Anarchistisch Abendunterhaltung ?
Ik moest even tellen. Sorry.quote:Op zondag 22 april 2007 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
Nou, dan wachten we maar op een hint.
Geen probleem en dat heb je trouwens snel gedaanquote:Op zondag 22 april 2007 23:33 schreef broer het volgende:
Ik moest even tellen. Sorry.
Een hint... Pff... Een hemellichaam en een huisdier. En daar dan weer een zoon van.
Daar kun je niks mee, hè?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind het een lastige naam om hints bij te bedenken. Misschien weet erkel een goeie hint?quote:Op zondag 22 april 2007 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
Iets met Moon?
Een zoon van wat? Het huisdierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met dat Moon zat je wel goed. Met het huisdier niet.quote:Op zondag 22 april 2007 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
Monsoon Cat?
wyccie +1quote:Op zondag 22 april 2007 23:40 schreef wyccie het volgende:
Moondog Jr.
Klopt.quote:Op zondag 22 april 2007 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
Baht?
quote:Op zondag 22 april 2007 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
En dan weer een zoon ervan. Ja, dat was een fantastische hintom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weet ik ook niet. Ik bedenk nu opeens dat ik een vervolgvraag had op dat 'jr'. Volgende keer dan maar.quote:Op zondag 22 april 2007 23:45 schreef broer het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat moet je in hemelsnaam voor hint bedenken bij zo'n naam?
Warm.quote:Op zondag 22 april 2007 23:48 schreef tong80 het volgende:
Waters ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 22 april 2007 23:50 schreef tong80 het volgende:
Gilmour ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
erkel+1quote:Op zondag 22 april 2007 23:58 schreef erkel het volgende:
Jean-Paul de Jong
Alsof ik niet kijkquote:Op zondag 22 april 2007 23:59 schreef erkel het volgende:
De goal van van Nistelrooij was net op tv, Tongom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Barca is het lekker aan het vern**kenquote:Op zondag 22 april 2007 23:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof ik niet kijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja dat is het antwoordquote:Op maandag 23 april 2007 00:05 schreef ScottTracy het volgende:
Scudetto?
Major League is honkbal in de VS, geloof ikquote:Op maandag 23 april 2007 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
Major League?
quote:Op maandag 23 april 2007 00:10 schreef ScottTracy het volgende:
Wist wat je bedoelde, heb net ook De Wedstrijden zitten kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, dat weet ik welquote:Op maandag 23 april 2007 00:10 schreef erkel het volgende:
Major League is honkbal in de VS, geloof ik
Dat is toch alleen in het kader van de Dag van de Aarde?quote:Op maandag 23 april 2007 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
Dat moest ik even opzoeken. Google heeft een nieuw logo: een soort ijsberg. Als er maar niemand tegenaan vaartom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dat moet ik ruiken?quote:Op maandag 23 april 2007 00:13 schreef ScottTracy het volgende:
Dat is toch alleen in het kader van de Dag van de Aarde?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ken ze allemaal nogquote:Op maandag 23 april 2007 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ken er nog wel meer, maar dat zal ik jullie besparenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 23 april 2007 00:35 schreef broer het volgende:
Een vraag, Wickedangel. Een vráág.
Lauw.quote:Op maandag 23 april 2007 00:40 schreef broer het volgende:
Bono stortte het salaris van Larry op de rekening van zijn vader?
Nou, het grove geld heeft wel op zich laten wachten tot The Joshua Tree, hoor.quote:Op maandag 23 april 2007 00:42 schreef tong80 het volgende:
Het duurde helemaal geen tijdje tot ze doorbraken met hun eesrete single stonden ze al in Top Of The Pops.
Is dat niet al het antwoord?quote:Op maandag 23 april 2007 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
Maar het heeft dus met geld te maken. En met verkeerd geadresseerde post.
Bewijzen!quote:Op maandag 23 april 2007 00:45 schreef tong80 het volgende:
Twee nummer één albums injEngeland daarvoor wilt zeggen dat ze nog moeten doorbreken ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee. Jezus. Van wie of wat kwam die post dan?quote:Op maandag 23 april 2007 00:47 schreef broer het volgende:
Is dat niet al het antwoord?
Robbie Williams is de grootste ster van zijn generatie.Maar scoort niet in Amerikaquote:Op maandag 23 april 2007 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bewijzen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Het was altijd maar 'dat Ierse bandje' voordat de Amerikaanse studenten ze in de armen sloten, hoor.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En Mullen sr. kreeg bijna een hartverzakking.quote:Op maandag 23 april 2007 00:48 schreef wyccie het volgende:
De belastingdienst?
Er zat een City FM-bekentenis aan vast die me een kleine hartverzakking bezorgde. Maar verder: leuke vraag.quote:Op maandag 23 april 2007 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
Dat was wel een leuke vraag, hè?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik luister thuis veel naar City FMquote:Op maandag 23 april 2007 00:53 schreef broer het volgende:
Er zat een City FM-bekentenis aan vast die me een kleine hartverzakking bezorgde. Maar verder: leuke vraag.
Dat geeft niks, hoor.quote:Op maandag 23 april 2007 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
Ik luister thuis veel naar City FMom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 23 april 2007 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
Het Venetië van het Oosten?
quote:Op maandag 23 april 2007 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
Volgens mij heeft het iets met Thailand te maken, maar ik kan niet verzinnen wat.
quote:Op maandag 23 april 2007 01:08 schreef broer het volgende:
Ik weet niet eens wie, wat of waar Rapa Nui is.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het mag van jou? Wordt er niemand boos op me?quote:Op maandag 23 april 2007 01:28 schreef broer het volgende:
Ik zou zeggen: ga gewoon slapen.
Zou je je daar iets van aantrekken, dan?quote:Op maandag 23 april 2007 01:29 schreef wyccie het volgende:
Het mag van jou?
Dat heb ik dan weer net niet gezien.quote:Op maandag 23 april 2007 01:36 schreef wyccie het volgende:
-ik kan niet lezen....-.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo denken mensen dta ik misschien nog iets anders zeg dan maar allees die 2 smiliesquote:Op maandag 23 april 2007 01:54 schreef broer het volgende:
Zinvolle spoilertag, Yuri.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inderdaad:quote:Op maandag 23 april 2007 08:28 schreef ChrisJX het volgende:
Bernlef
quote:Op maandag 23 april 2007 08:29 schreef ChrisJX het volgende:
En ik ben er weer vandoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deze vraag staat nog openquote:Op maandag 23 april 2007 00:12 schreef ScottTracy het volgende:
Waarvoor staat het ALARA-beginsel?
Silent Bobquote:Op maandag 23 april 2007 06:59 schreef Mark het volgende:
Nieuwe vraag dan maar:
Wat is de naam van dit karakter?
[afbeelding]
laat 'm dan ook open staan.quote:Op maandag 23 april 2007 08:12 schreef Mark het volgende:
Hm, om de voortgang er in te houden: het was Silent Bob (o.a. uit Dogma).
Nieuwe vraag dan maar:
Wie schrijft volgend jaar het Boekenweekgeschenk?
Nooit van gehoord, in welke hoek moeten we het zoeken?quote:Op maandag 23 april 2007 09:26 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Deze vraag staat nog openom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kom dan eerder je nest uitquote:Op maandag 23 april 2007 09:36 schreef PhysicsRules het volgende:
laat 'm dan ook open staan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben al sinds 6:30 up and running en had net pas tijd om even de AKQ te checkenquote:Op maandag 23 april 2007 09:55 schreef Mark het volgende:
Het zegt mij niks iig
[..]
Kom dan eerder je nest uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 23 april 2007 10:28 schreef Mark het volgende:
hechtenis?
Gelukkig heb ik dit niet op tijd gezien.quote:Op maandag 23 april 2007 10:29 schreef Mark het volgende:
Dat verander ik in gijzeling
Heb je milieurecht gedaan. Je meent hetquote:Op maandag 23 april 2007 10:42 schreef ScottTracy het volgende:
Nog een afkorting die ik heb geleerd bij Milieurechtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 23 april 2007 10:41 schreef ScottTracy het volgende:
Not in my backyard
Die had ik ook wel gewetenquote:Op maandag 23 april 2007 10:42 schreef ScottTracy het volgende:
Nog een afkorting die ik heb geleerd bij Milieurechtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Keuzevak bij mijn studie hequote:Op maandag 23 april 2007 10:45 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Heb je milieurecht gedaan. Je meent hetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En die afkorting weet je wel?quote:
Ja dat is goed, maar waarvoor staat II dan?quote:Op maandag 23 april 2007 10:51 schreef PhysicsRules het volgende:
American Standard Code II (2)
Neequote:Op maandag 23 april 2007 10:51 schreef ScottTracy het volgende:
En die afkorting weet je wel?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Information is inderdaad de eerste I, de tweede I is niet echt een woord dat te raden is. Ik stel voor dat we de beoordeling aan ScottTracy overlaten en verdergaanquote:Op maandag 23 april 2007 11:13 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik zou trouwens zeggen dat de I voor Information staat, maar die andere I?
Jazeker, sorry PRquote:Op maandag 23 april 2007 11:31 schreef steekbal het volgende:
interchange
<-----quote:Op zondag 22 april 2007 23:18 schreef broer het volgende:
Kut. Deel 724. Is er een mod in de buurt?
np!quote:Op maandag 23 april 2007 13:08 schreef ScottTracy het volgende:
Bedankt voor het controleren van mijn vraag, Mark.
Dat is nr. 4quote:Op maandag 23 april 2007 13:14 schreef steekbal het volgende:
Tuvalu (domeinnaam .tv)
Had goed kunnen zijn, ware het niet dat het geen onafhankelijk land is.quote:Op maandag 23 april 2007 13:18 schreef erkel het volgende:
Tokelau?
Op wiki staan 2 benamingen: Mururoa en Moruroa, dus ik weet ook niet wat de juiste spelling is.quote:Op maandag 23 april 2007 13:29 schreef steekbal het volgende:
mururoa
quote:Op maandag 23 april 2007 13:39 schreef Mark het volgende:
Stratocaster van Fender
Inderdaadquote:Op maandag 23 april 2007 13:56 schreef erkel het volgende:
dan verstijft ie helemaal en valt neer
Graag gedaanquote:Op maandag 23 april 2007 14:01 schreef erkel het volgende:
grappigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Had al eens eerder zo'n filmpje gezien en moest er aan denken na steekbal zijn reactieJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mark +1quote:Op maandag 23 april 2007 14:10 schreef Mark het volgende:
Muskusratten?
Goed genoeg voor een tikkie terug (voor DeNiro zouden we de achternaam goed rekenen, dus waarom hier niet?)quote:Op maandag 23 april 2007 14:15 schreef erkel het volgende:
Downing Jr (voornaam is me ff ontschoten )
quote:Op maandag 23 april 2007 14:24 schreef steekbal het volgende:
kiss, kiss, bang, bang
Dagen waarop het volgens de folklore zeer warm is.quote:Op maandag 23 april 2007 14:41 schreef Mark het volgende:
And now for something completely different:
Wat zijn de Hondsdagen?
Iets later en langerquote:Op maandag 23 april 2007 14:42 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dagen waarop het volgens de folklore zeer warm is.
9 tot 11 juli?
Dat is het wel zo ongeveer, jaquote:Op maandag 23 april 2007 14:51 schreef methan het volgende:
19 juli - 20 augustus
Ik ken hem vooral als zangerquote:Op maandag 23 april 2007 14:55 schreef methan het volgende:
Waarmee verdiende Pat Boone zijn geld?
quote:Op maandag 23 april 2007 15:07 schreef methan het volgende:
Kijken met ... ogen?
iets met een A , kan er nier op komen
Die was het, net iets sneller dan methanquote:Op maandag 23 april 2007 15:09 schreef PhysicsRules het volgende:
Argus
quote:Op maandag 23 april 2007 15:19 schreef steekbal het volgende:
Komt uit amsterdam, bierkade was een slecht stuk van de stad, waar je niet wilde vechten
We beginnen in de middag en verdere info is er nog niet of moet je bij neleos/hawaii-tim zijnquote:
neequote:Op maandag 23 april 2007 15:46 schreef RoofingBurner het volgende:
Staccato
Dat wilde ik horenquote:Op maandag 23 april 2007 17:10 schreef steekbal het volgende:
parlements gebouw (witte huis)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop