Lauw.quote:Op maandag 23 april 2007 00:40 schreef broer het volgende:
Bono stortte het salaris van Larry op de rekening van zijn vader?
Nou, het grove geld heeft wel op zich laten wachten tot The Joshua Tree, hoor.quote:Op maandag 23 april 2007 00:42 schreef tong80 het volgende:
Het duurde helemaal geen tijdje tot ze doorbraken met hun eesrete single stonden ze al in Top Of The Pops.
Is dat niet al het antwoord?quote:Op maandag 23 april 2007 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
Maar het heeft dus met geld te maken. En met verkeerd geadresseerde post.
Bewijzen!quote:Op maandag 23 april 2007 00:45 schreef tong80 het volgende:
Twee nummer één albums injEngeland daarvoor wilt zeggen dat ze nog moeten doorbreken ?
Nee. Jezus. Van wie of wat kwam die post dan?quote:Op maandag 23 april 2007 00:47 schreef broer het volgende:
Is dat niet al het antwoord?
Robbie Williams is de grootste ster van zijn generatie.Maar scoort niet in Amerikaquote:Op maandag 23 april 2007 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bewijzen!Het was altijd maar 'dat Ierse bandje' voordat de Amerikaanse studenten ze in de armen sloten, hoor.
En Mullen sr. kreeg bijna een hartverzakking.quote:Op maandag 23 april 2007 00:48 schreef wyccie het volgende:
De belastingdienst?
Er zat een City FM-bekentenis aan vast die me een kleine hartverzakking bezorgde. Maar verder: leuke vraag.quote:
Ik luister thuis veel naar City FMquote:Op maandag 23 april 2007 00:53 schreef broer het volgende:
Er zat een City FM-bekentenis aan vast die me een kleine hartverzakking bezorgde. Maar verder: leuke vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |