He bukkie!quote:Op maandag 23 april 2007 11:26 schreef bukgeit het volgende:
Life 'n Perspectives Of A Genuine Crossover
Warm, biggie.quote:Op maandag 23 april 2007 12:17 schreef bigshadow het volgende:
Of slechte eurodance zoals bv 2 unlimited?
Sinead?quote:Op maandag 23 april 2007 13:03 schreef Mark het volgende:
* Mark checkt kalender
Het is toch echt geen vrijdag![]()
Anyway: puntje is nooit te versmaden. Maar nu weer serieus:
Wie zong Comfortably Numb toen Roger Waters The Wall opvoerde in Berlijn (1990)?
Die zocht ik inderdaadquote:Op maandag 23 april 2007 13:20 schreef Z het volgende:
Van Morrison.
He, nieuw plaatje?quote:
Yep, een keer wat anders.quote:
duh.quote:Op maandag 23 april 2007 13:50 schreef bukgeit het volgende:
O, we moeten de vraag beantwoorden? Patti Smith.
Dat had ik ook niet in de gatenquote:Op maandag 23 april 2007 13:50 schreef bukgeit het volgende:
O, we moeten de vraag beantwoorden? Patti Smith.
quote:Op maandag 23 april 2007 14:15 schreef bukgeit het volgende:
Een hele jonge Robert Smitje?
quote:Op maandag 23 april 2007 15:06 schreef MadMaster het volgende:
Dubliners - Wild Rover?
Ja, maar qua antwoord niet minder goed, vandaar.quote:Op maandag 23 april 2007 15:21 schreef MadMaster het volgende:
The Irish Rover is bij mijn weten overigens een andere song dan The Wild Rover...
Oui!quote:Op maandag 23 april 2007 19:27 schreef bartrid het volgende:
Normandie? Een Fransman dus?
quote:Op maandag 23 april 2007 19:35 schreef cafca het volgende:
Gerard Lenormand?
quote:Op maandag 23 april 2007 19:35 schreef cafca het volgende:
Gerard Lenormand?
sorry bartrid, weer net te laat.... Madmaster +1quote:Op maandag 23 april 2007 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Serge Gainsbourg?
Mon Francais c'est ne pas tres bien, excusez moi...
Dat is 'm!!quote:Op maandag 23 april 2007 20:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Lil' Louis
quote:Whatcha Gonna Do, Whatcha Gonna Feel? I don't know..
Whatcha Gonna Feel, Whatcha Gonna Do? Oo won't someone tell me
Whatcha Wanna Say, Whatcha Wanna Do? There's only one thing left to say
Whatcha Wanna Do, Whatcha Wanna Say? Ooooo
Nevil. het is geen Neville-broertjequote:Op maandag 23 april 2007 20:53 schreef MadMaster het volgende:
Lastig zonder refrein, maar...
Robbie Neville - C'est La Vie
Ik snap die verkleedpartijen niet zo...quote:
Bon nuit. Is er nog iemand over?quote:Op maandag 23 april 2007 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Gezien de vragen vanavond en jouw vraagstelling dacht ik eerlijk gezegd van wel...
Maar ik ga nu wat anders doen. Bon nuit!!
Jezus. Heb ik weer.quote:Op maandag 23 april 2007 22:10 schreef Berkery het volgende:
Ik heb geen idee
quote:Op maandag 23 april 2007 22:17 schreef ranja het volgende:
Is dat voor een show waar ze Tom Waits nummers zingt? Zou niet waeten wat ik zou moeten gokken
quote:Scarlett Johannson to sing with?
Hollywood guest rumoured for Coachella warm-up 9 hours ago.are reportedly set to team up with Scarlett Johansson for a special show.
Following rumours they would have a special guest on their US tour dates, the Hollywood actress will sing back up on their Coachella warm-up date in Pomona, California on April 26.
It is not known if the collaboration will be a one off or will be repeated, reports music blog Cat Dirt Sez, although with the gig happening so close to the festival, if the collaboration goes ahead it could easily be repeated for the event.
The band are set to play their first gigs since they split up in 1998.
Jepperdepep! BERKERY + 1quote:Op maandag 23 april 2007 22:26 schreef Berkery het volgende:
Jesus & MC?
Hé, nog een antwoord...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:43 schreef ranja het volgende:
Dave Dee, Dozy, Beaky, Meacky, Mitch & Titch? maar dan zonder 1 van de heren.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:43 schreef knars het volgende:
Ooit wel eens gelezen, maar allang weer vergeten.
I want a new vraagquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:53 schreef Berkery het volgende:
I want a new drug?
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:00 schreef bukgeit het volgende:
Ah, Someone Still Loves You, Boris Yeltsin
Geen wijven he.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:16 schreef ranja het volgende:
[..]
![]()
nooit van gehoord. maar dat is ook niet zo raar gezien de samenstelling van de band
Emo is net zo rock 'n roll als meisjespop.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee, en de heren zien er ook nogal emo/indie achtig uit. Zit vast weinig rock'n'roll in
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:34 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Emo is net zo rock 'n roll als meisjespop.
Hint: Sint-Petersburg.
biggie +1quote:Op woensdag 25 april 2007 12:48 schreef bigshadow het volgende:
Oke, even wat serieuzer: Les georges Leningrad?
Voor de liefhebber, er zijn Frans Bauer prijzen en Meet and Greets te winnen!quote:Op woensdag 25 april 2007 12:54 schreef bukgeit het volgende:
Toch snel duizend, verwacht je dan.
Bukkie tikke terug +1quote:Frans Bauer op zoek naar duizend lieve woorden
Frans Bauer zoekt duizend lieve woorden. Hij scoort momenteel een hit met het gelijknamige nummer, maar vraagt zich af of er wel duizend lieve woorden bestaan. Daarom zet de 33-jarige zanger in samenwerking met de NL Top 20 een actie op touw om zo veel mogelijk lieve woorden te verzamelen. De Top 20 wordt iedere zondag gepresenteerd door Chiel Montagne op Radio Rembrandt.
Frans Bauer op zoek naar duizend lieve woorden
Fans en luisteraars van de NL Top 20 worden opgeroepen een mail te sturen met zo veel mogelijk originele lieve woorden. Onder de inzenders worden onder meer albums van Bauer verloot, maar ook een meet-and-greet in de Rotterdamse Ahoy. Via de website van de NL Top 20 kunnen de lieve woorden richting Frans gestuurd worden.
Dat dacht ik ook, maar sommige teksten vermelden 'pond' en andere een 'pot'.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:03 schreef n0r het volgende:
600 gram
Clap Your Hands Say Yeah is correct.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:09 schreef Grobbel het volgende:
Klap in je handen en zeg "holla"?
Waren ook best leuk een paar maanden terug in Paradiso.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:14 schreef n0r het volgende:
[..]
Clap Your Hands Say Yeah is correct.
Maken leuke muziek vind ik
Grobbel +1
Wilde ik ook heen, had alleen al kaarten voor Razorlight in de Effenaar die dagquote:Op woensdag 25 april 2007 13:16 schreef Grobbel het volgende:
Waren ook best leuk een paar maanden terug in Paradiso.
Meisjespop is inderdaad geen rock'n'roll neequote:Op woensdag 25 april 2007 11:34 schreef bukgeit het volgende:
Emo is net zo rock 'n roll als meisjespop.
Yep. Als 'ie na de zomer uitgetokkeld is bij MM, pielt 'ie lekker verder bij Crowded Housequote:Op woensdag 25 april 2007 13:49 schreef bukgeit het volgende:
Johnny Marr.
The Thequote:Op woensdag 25 april 2007 13:52 schreef bukgeit het volgende:
Wat was het allereerste muzikale project dat Johnny Marr aanging na het uiteenvallen van The Smiths?
Nee, Electronic was later.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hmm, Electronic was misschien net ietsje eerder, zal erom spannen
Van Bryan Ferry, Johnny Marr speelde en schreef mee.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:12 schreef Grobbel het volgende:
Bête Noir?
Ringo Starr inderdaad. Zoonlief is Zak Starkey.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:21 schreef bukgeit het volgende:
Ringo Starr
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:19 schreef ranja het volgende:
Brenda K Starr
Andrea Corr (en haar zussen en broer ook)
John Parr
met dubbel lquote:Op woensdag 25 april 2007 18:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
France Gall
Ja, da's weer met dubbel Gallquote:Op woensdag 25 april 2007 19:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Haar ouders hebben toch een slijterijketen?
Brianstorm van Arctic Monkeys?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:12 schreef bartrid het volgende:
wat is de huidige nummer 1 in Engeland?
Geweldig boek!quote:Op woensdag 25 april 2007 21:40 schreef bartrid het volgende:
steppenwolf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |