Ah, weer iemand die niet werktquote:
quote:
Ik ben ook een koukleum. dus vandaar dat ik niet zal klagen als het warm is.quote:Op zondag 22 april 2007 20:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik denk zo omdat ik een hele erge koukleum ben, onder de 25 graden winterhanden heb, maar ook gewoon omdat ik het liefste een straalblauwe hemel heb met lekker warm weer.![]()
Voor het eerst??quote:Op zondag 22 april 2007 20:31 schreef BlackWizard het volgende:
[..]
Ik zeur niet. Het is realistisch zijn. Vind jij het normaal dan dat je voor het eerst in je hele leven in april aan het strand kan liggen?
Dat is dan wel zo, maar we hebben al een zeer natte periode gehad waarbij er geen dag zonder regen voorbij ging. Het is allemaal wat extremer geworden, dat zeker. Tot nu toe is het ieder jaar toch hetzelfde: met de verjaardag van m'n oudste (begin april) mooi weer, met de verjaardag van m'n jongste (half mei) regen. Ik geloof er niets van dat dit 'de' zomer al is. Maar goed, het is afwachtenquote:Op zondag 22 april 2007 20:30 schreef BlackWizard het volgende:
[..]
Zou niet helpen. We hebben inmiddels een tekort van 60 mm. Het moet veel langduriger regenen om de droogte verleden tijd te zeggen.
Ik vraag me af hoe snel dat zal lopen zeg maar?quote:Op zondag 22 april 2007 21:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Voor het eerst??
Ik lag op 2 april 2005 op het strand. En ja, gewoon in Nederland aan de Noordzee.
Voor de rest: tsja, voor de natuur zou het beter zijn als het zou gaan regenen. Voor mij persoonlijk mag de zon elke dag wel schijnen. Ik vind het wel lekker, dit weer.
Ik denk serieus dat wij nog wel mee gaan maken dat hier in Nederland palmbomen groeien.
Er is ook wel eens gezegd dat wij het weer krijgen wat ze nu nog in Spanje hebben en dat het in Spanje allemaal woestijn wordt.
Ze zijn nogal verdeeld geloof ik, RTL was wel positief, weather.com zat er redelijk tussenin, maar die is meestal iets té negatief, dus goed nieuws.quote:Op zondag 22 april 2007 21:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Volgens het KNMI is er (op dit moment) 40% kans op regen op de woensdag tegenover 50% kans op zon. Dus het valt allemaal wel mee...
Serieus..de meest belachelijke opmerking die ik OOIT gehoord heb. Hoe kun je nu in vredesnaam blij zijn met het verliezen van een bejaarde. Het zou je oma of opa zijn! Echt schande!quote:Op zondag 22 april 2007 23:03 schreef Djeez het volgende:
Wel klote om aan het werk te zijn met deze hitte, maar anderzijds hoef je voor het mooie warme weer niet meer op vakantie. Bijkomend voordeel is ook dat er weer een hoop bejaarden het loodje zullen leggen, wat weer voordelen oplevert voor de staatskas en de overvolle verpleeghuizen!
Wat een onzin. Een aantal dagen geleden gaven die kaarten een heel ander weerbeeld aan. Één van de meest betrouwbare, ja. Maar meestal 100% goed, bij lange na niet.quote:Op zondag 22 april 2007 22:05 schreef BlackWizard het volgende:
Mensen, die kaartjes die ik hierboven toonde zijn de weerkaarten van het Amerikaanse weermodel GFS(Global Forecast System). Één van de meest betrouwbare weerkaarten die er bestaan. Die hebben het meestal 100% goed.
Doe niet zo hysterisch ventquote:Op zondag 22 april 2007 20:23 schreef BlackWizard het volgende:
[..]
Kuukske, er is al meer dan een maand geen regen meer gevallen. Wat wil je? Dat het altijd zonnig blijft? Dat zou uitlopen op een ramp. Denk nou toch eens na man!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |