niet Amanda... maar een nichtje van mij deed mee... en d'r hebben een paar meiden met Amanda gepraat... en bovendien kreeg SHE fiks ondersteuning van het publiek en Brian een paar minder leuke dingen na zijn koppie....quote:
quote:Op zondag 22 april 2007 17:27 schreef maril het volgende:
Ik vind het altijd eng als mensen zo praten of het nou een spel is of niet.ik zou mij niet veilig voelen , verstoppen die messenset.
The Kingquote:Op zondag 22 april 2007 17:28 schreef beequeen het volgende:
Japio is:
De Pimp
The Terminator
The Godfather
ik vergeet nog wat, misschien weet iemand anders de rest.
citroenquote:Op zondag 22 april 2007 17:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap wil een hele fles Goldstrike
Maar hij heeft wel de aandacht van zijn medebewoners. Hoe meer ze reageren, hoe gekker hij het maakt.quote:Op zondag 22 april 2007 17:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kan aan mij liggen hoor maar ik vind Japio alleen maar iritant...hij is geen leuke relschopper hij doet teveel zijn best en kan heel slecht acteren, pathetisch!
Afvoeren die gast en wel zo snel mogelijk aub!
Nu krijgt hij 3 flessenquote:Op zondag 22 april 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
[quote]Op zondag 22 april 2007 17:30 schreef BuffyJan het volgende:
Jaap wil een hele fles Goldstrike
En dat ze hem zo toetakelden in zijn slaap wou iedereen graag (!) op de foto.quote:Op zondag 22 april 2007 17:32 schreef Disana het volgende:
Ze vergeten voor het gemak even dat
a) Jaap koos voor de immuniteit van Sylvia, wat een duidelijke tegenstem was
b) Jaap bijzonder grof was op de tweede dag al toen hij stomdronken was
Ik ga geen woord meer vuil maken aan deze idioot. De FEBO is trouwens net zo gestoord.quote:
Jij en Jaap samen aan de Goldstrike?quote:Op zondag 22 april 2007 17:30 schreef Mokum020 het volgende:
Jaap wil een hele fles Goldstrike....
dat gaat gezellig worden vanavond en ik heb geen plannen...![]()
Nee het is ook te zielig voor woorden, maar Nicolaas speelt het lekker meequote:Op zondag 22 april 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga geen woord meer vuil maken aan deze idioot. De FEBO is trouwens net zo gestoord.
Jawel hoor. Je moet die onzin uit films niet geloven.quote:Op zondag 22 april 2007 17:33 schreef mootie het volgende:
Iemand met meerdere persoonlijkheden is daar niet zo van bewust hoor......
Dat was later. Het was Jaap zelf die een duidelijk statement neerzette door Sylvia immuun te maken en haar als een hoer en erger toe te spreken tijdens zijn dronkenschap. Gesprekken daarna hebben niet geholpen, ze hebben het echt geprobeerd.quote:Op zondag 22 april 2007 17:33 schreef elcastel het volgende:
[..]
En dat ze hem zo toetakelden in zijn slaap wou iedereen graag (!) op de foto.
Geen idee, maar er komt morgen iemand voor.quote:Op zondag 22 april 2007 17:35 schreef Bridale het volgende:
Waarom is het water in het zwembad groen?
Iets met de zuurgraad blijkbaar.quote:Op zondag 22 april 2007 17:35 schreef Bridale het volgende:
Jaap Amesz - Otterlo is een andere Jaapquote:Op zondag 22 april 2007 17:17 schreef noekje het volgende:
Hahaha, wat is het toch een loser die Jaap van Otterlo.
Ik zie hem ook nog tegen een teaser vertellen dat hij de wereldleider gaat worden. Teaser bleef ook nog keurig zijn psychotische verhaal aanhoren. Fantastisch.
Geweldigquote:Op zondag 22 april 2007 17:36 schreef mootie het volgende:
Dat Brian hier om lacht.............
Jaap zegt tegen Amanda: ik ben je pimp en als je niet luistert kom ik met mn rastaboys voor een groepsverkrachting.
Stap 51 van Jaap Terror's plan?quote:Op zondag 22 april 2007 17:35 schreef Bridale het volgende:
Ik denk dat de redactie stiekem hoopt dat Jaap iets zal doen dat alle kranten of zelfs het journaal haalt.quote:Op zondag 22 april 2007 17:35 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik twijfel een beetje dat Jaap alle psychologische tests doorgemaakt heeft...Ik vind hem zwaar zelfmoordlustig overkomen, hij haat zo de andere (want die zijn alles want hij zou willen zijn), hij haat dus zichzelf zo dat hij zich normaal gesproken zou volvreten of voor gek laat verklaren (wat hij nu doet maar wat hij niet is).
En soort Cho maar dan in een veel softere versie (gelukkig wel).
Al in al: diep triest. Ik vind het onetisch dat de mensen van de redactie niet een psycholoog hierin roepen. Dit is zelfdestructie.
Eindelijk iemand idioter dan hij.quote:Op zondag 22 april 2007 17:36 schreef Prosac het volgende:
Brian vindt het allemaal schitterend
Hij doet net iets of ie om Amanda geeft..... maar hier zit ie om te giegelen als een randdebiel @@quote:
Ik vraag me af hoe lang hij dit gaat volhouden.quote:Op zondag 22 april 2007 17:34 schreef Gert het volgende:
Jaap begint eindelijk interessant kijkvoer te worden.
Dat zou heel eng zijn.quote:Op zondag 22 april 2007 17:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat de redactie stiekem hoopt dat Jaap iets zal doen dat alle kranten of zelfs het journaal haalt.
Dat zijn zijn meerdere persoonlijkheden.quote:Op zondag 22 april 2007 17:38 schreef F04 het volgende:
Jaap heeft sinds donderdag een totaal nieuw karakter gekregen.![]()
Schitterend!
Jaap moet nog heel veel doen voor ik meer hekel aan hem krijg dat aan Brianquote:Op zondag 22 april 2007 17:36 schreef Prosac het volgende:
Brian vindt het allemaal schitterend
Is toch ook lachwekkend.quote:Op zondag 22 april 2007 17:36 schreef mootie het volgende:
Dat Brian hier om lacht.............
Jaap zegt tegen Amanda: ik ben je pimp en als je niet luistert kom ik met mn rastaboys voor een groepsverkrachting.
langer dan Sylvia, die staat nog op 0 minutenquote:Op zondag 22 april 2007 17:38 schreef Talitha het volgende:
Ik vraag me af hoe lang hij dit gaat volhouden.![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 17:39 schreef Dynabite het volgende:
[..]
langer dan Sylvia, die staat nog op 0 minuten![]()
![]()
Dat zijn toch wel 2 van elkaar losstaande opmerkingen hoop ik?quote:Op zondag 22 april 2007 17:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Heb jij al plannen?![]()
Jaap gaat bellen voor een groepsverkrachting...![]()
Totdat bv het veulentje met een opengesneden halsje in de stal ligt. of Huub.quote:Op zondag 22 april 2007 17:33 schreef dikkedoelie het volgende:
Dat sommigen er nog intrappen ook. Allemaal spel van Jaap dit.
Jaap kan alleen maar goor en zielig vinden... ook al is het spel wat hij doet.quote:Op zondag 22 april 2007 17:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jaap moet nog heel veel doen voor ik meer hekel aan hem krijg dat aan Brian
Ja en dat is ook wat hem zo ontzettend niet leuk maakt...hij doet te hard zijn bestquote:Op zondag 22 april 2007 17:39 schreef Toon_Tetten het volgende:
hij wilt graag gek zijn, hij is het niet echt, wel een beetje, hij is dus gwoon een wannabe-gek![]()
Het wordt verwarmd met groene stroom.quote:Op zondag 22 april 2007 17:35 schreef Bridale het volgende:
Mr. X hoorde ik ook...quote:Op zondag 22 april 2007 17:40 schreef Disana het volgende:
Hij heeft nog een ander alter ego: Kakkerlak.
Vijf minuten volgehouden. Niet heel consequent Beequeen....quote:Op zondag 22 april 2007 17:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zijn zijn meerdere persoonlijkheden.
quote:Op zondag 22 april 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga geen woord meer vuil maken aan deze idioot. De FEBO is trouwens net zo gestoord.
Huub redt zichzelf wel, haal het veulentje weg!quote:Op zondag 22 april 2007 17:41 schreef maril het volgende:
[..]
Totdat bv het veulentje met een opengesneden halsje in de stal ligt. of Huub.
Ze neemt zelfs Brian serieus.quote:Op zondag 22 april 2007 17:41 schreef CARLAK het volgende:
Amanda stelt toch best wel goede vragen aan Jaap. Ze neemt hem in ieder geval serieus.
Heb je Sylvia niet ongerust vanuit haar bed zien kijken toen hij als godfather in het donker bij de stal ging kijken...quote:Op zondag 22 april 2007 17:41 schreef Clank het volgende:
[..]
Jaap kan alleen maar goor en zielig vinden... ook al is het spel wat hij doet.
Het een heeft niets met het ander te maken....quote:Op zondag 22 april 2007 17:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat zijn toch wel 2 van elkaar losstaande opmerkingen hoop ik?![]()
![]()
Dat is juist zo triestquote:Op zondag 22 april 2007 17:41 schreef CARLAK het volgende:
Amanda stelt toch best wel goede vragen aan Jaap. Ze neemt hem in ieder geval serieus.
quote:Op zondag 22 april 2007 17:42 schreef Gert het volgende:
Wat een teringzooi, die fitnessruimte.![]()
[afbeelding]
Jaap zegt dat hij achter een kroon en een scepter heeft besteld.
Tenzij hij in het echt een acteur is , ik vind hem wel overtuigend spelen.quote:Op zondag 22 april 2007 17:43 schreef jacqjacq het volgende:
ze moeten niet ingaan op jaap zijn acties, niet met hem praten, en zeker niet ingaan op zijn vermeende meerdere personages. Dan is de lol er voor jaap al snel af.
overigens, als ik jaap was, zou ik DGK maar niet meer op mijn cv zetten, zo iemand wil niemand in dienst hebben
dan trouwt hij?quote:Op zondag 22 april 2007 17:44 schreef the_undertaker het volgende:
Jaap heeft het over 8 Juli.. wat is er met die datum
Ik antwoord op een vraag van een andere user.quote:Op zondag 22 april 2007 17:42 schreef voyeur het volgende:
[..]
Vijf minuten volgehouden. Niet heel consequent Beequeen....
[..]
Ik denk dat collectief negeren idd t beste isquote:Op zondag 22 april 2007 17:43 schreef jacqjacq het volgende:
ze moeten niet ingaan op jaap zijn acties, niet met hem praten, en zeker niet ingaan op zijn vermeende meerdere personages. Dan is de lol er voor jaap al snel af.
overigens, als ik jaap was, zou ik DGK maar niet meer op mijn cv zetten, zo iemand wil niemand in dienst hebben
En gestuiterd zeker,dat verklaart dan weer al die graancirkels die zo nu en dan worden waargenomenquote:Op zondag 22 april 2007 17:45 schreef Dark het volgende:
Jaap is uit de hemel teneer gevallen.
JdM failliet ? Je denkt dat er miljardenclaims komen ofzo ?quote:Op zondag 22 april 2007 17:46 schreef maril het volgende:
T feit dat ze van achteren niets doen moeten we er derhalve maar van uit gaan dat het spel is van Jaap,wanrt mocht er iets gebeuren is JdM zo failliet
Dan heb ik dit nooit gezegd natuurlijk.quote:Op zondag 22 april 2007 17:41 schreef maril het volgende:
[..]
Totdat bv het veulentje met een opengesneden halsje in de stal ligt. of Huub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |