ja ik ook met hun praatjes in de winterquote:Op zondag 22 april 2007 21:32 schreef Longmen het volgende:
[..]
PSV kampioen vind ik nog erger dan AZ kampioen...
PSV ook. Drie jaar achter elkaar geen succes en ook daar zal het leeg zijn.quote:Op zondag 22 april 2007 21:32 schreef BB-boy het volgende:
Wel kut ja. Maar je moet maar denken, het blijft maar een nepclub.
Dat kan idd heel geinig worden voor de competitie. Dat zou wel eens de definitieve nekslag kunnen zijn voor de 'Rotterdamse vrienden'.quote:Op zondag 22 april 2007 21:37 schreef twi het volgende:
Een kampioenschap geeft PSV nauwelijks een boost en heeft financieel ook niet zoveel onvoorspelbare effecten. Geef een schaal, een CL ticket en 9 miljoen aan Scheringa en ik wil nog wel zien watvoor spelers dat aan kan trekken.
Maakt volgens mij inderdaad geen reet uit voor Scheringa of ze wel of geen cl halen. We worden trouwens gewoon kampioen hoorquote:Op zondag 22 april 2007 22:03 schreef Freak187 het volgende:
CL of niet, Scheringa pompt er toch wel miljoenen in. Nu hoeft hij z'n eigen kapitaal niet aan te spreken. Zonder Scheringa had AZ allang afstand moeten doen van Dembele bijvoorbeeld. Helaas hebben ze wel die topcoach
Ja precies vooral die Pythquote:Op zondag 22 april 2007 22:42 schreef MaxC het volgende:
Ik ben blij dat PSV is niet kampioen word. Hoe vaak heb ik het afgelopen half jaar niet gehoord: "6 kampioenschappen in de laaste 8 jaar"
AZ is ook een kutclub, dus die mogen ook geen kampioen word. Ik ben bang dat ze het wel worden.
Ik geef Ajax nog 30% kans. Waar kan je nog die stickers van Scheringa kopen?
Iedereen behalve Ten Cate dacht dat na de 3-0quote:Op zondag 22 april 2007 23:35 schreef Jasza het volgende:
az d8 dus dat Ajax 7-0 zou winnen minimaal.
Tsja, stel Perez had er 3 ingejaagt, dan was iedereen postiief maar achteraf was het idd niet de slimste wissel.quote:Op zondag 22 april 2007 23:37 schreef twi het volgende:
[..]
Iedereen behalve Ten Cate dacht dat na de 3-0
Mendez bij AZ ? ow Silva zekerquote:Op zondag 22 april 2007 23:18 schreef Gelderland het volgende:
Zonder Mendez/Schaars/Koevermans/Steinsson wint Az nog vrij makkelijk hé, volgende week dekn ik walkover bij Excelsior
Ach, bij de wissel zei ik 't nog tegen m'n oom, nu gaan we last krijgen van Sparta. Sommige momenten kwamen ze er echt niet langs, maar na de wissel van Ogararu was 't gewoon duidelijk dat ze er ergens doorheen zouden kunnen komen. Perez erin is altijd goed, maar ik dacht zelf voor Huntelaar ofzo vanwege z'n nekklachten.quote:Op zondag 22 april 2007 23:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja, stel Perez had er 3 ingejaagt, dan was iedereen postiief maar achteraf was het idd niet de slimste wissel.
We hadden alsnog wel 7 of 8-2 kunnen winnen.
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 22 april 2007 23:47 schreef twi het volgende:
Pim wie?
liever nietquote:Op zondag 22 april 2007 23:05 schreef Houniet het volgende:
volgende week Jaap Stam in Studio Voetbal
daar zit wat inquote:
Na morgen wel denk ik jaquote:Op maandag 23 april 2007 00:17 schreef kevin6188 het volgende:
Treintjes zullen morgen wel grotendeels uitverkocht zijn.
Inderdaad ja 3-0 binnen een half uur is prima. Ik zag het nut er niet van in om achterin een risico te nemen waarmee je je doelsaldo weer teniet doet. Maar volgende week de laatste wedstrijd van Snijder in het Ajax shirt? Ik denk dat Sneijder ook vast wel gaat aankondigen dat hij later nog terug wil komen net als van der Vaart en Chivu.quote:Op zondag 22 april 2007 23:57 schreef Nashje het volgende:
Als je binnen een half uur met 3-0 voor staat en je speelt fantastisch is er eigenlijk weinig reden om te wisselen (m.u.v. blessures natuurlijk). Dan kan het alleen maar slechter gaan. En ja hoor.
De wisselvalligheid en Henk z'n wisselbeleid doet ons de das om.
Play-offs ga ik denk ik niet heen, geen geld voor op dit moment iig.quote:Op maandag 23 april 2007 00:25 schreef kevin6188 het volgende:
Vrees dat er nog wat wedstrijdjes in de play-offs achteraan komen.
En sowieso de bekerfinale. Zijn er die wedstrijd eigenlijk nog mensen geschorst ofzo?
Het geld heb ik wel, weet alleen niet of ik kan. 13 en 27 mei werkenquote:Op maandag 23 april 2007 00:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Play-offs ga ik denk ik niet heen, geen geld voor op dit moment iig.
Alleen als we tegen 010 moeten ga ik misschien.
Dan zijn de play-offs al bijna voorbij denk ik, eerste ronde start denk ik volgende week woensdag ofzo alquote:Op maandag 23 april 2007 00:29 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Het geld heb ik wel, weet alleen niet of ik kan. 13 en 27 mei werken
edit: laat maar.quote:Op maandag 23 april 2007 00:27 schreef donroyco het volgende:
Waarom was Maduro er niet bij, geblesseerd?
[afbeelding]
Zelf genomen![]()
Als ze kampioen worden zeker wel. Dan spelen ze zeker CL, verdienen ze veel geld terwijl Feyenoord met geluk UEFA speelt en er financieel dus niet beter op wordt.quote:Op zondag 22 april 2007 21:59 schreef BB-boy het volgende:
Az zal nooit een grotere club worden dan feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |