12 dan, dan moeten er nog 3 worden opgehangen alleen de TT balk is al volquote:Op zondag 22 april 2007 11:33 schreef Ambrosius het volgende:
9 maar? Er is nog meer hoor dan voetbal: marathon op dit moment, Amstel Gold Race niet te vergeten en Federer-Nadal op gravel. Kortom, een geweldige sportdag.
Moet ik de TT aanpassenquote:Op zondag 22 april 2007 11:34 schreef borisz het volgende:
[..]
12 dan, dan moeten er nog 3 worden opgehangen alleen de TT balk is al vol![]()
hoeft niet, we proppen een paar onzinnige wedstrijden op 1 schermquote:
Dito, straks maar eens LDL opzoeken idd.quote:
Langs de Lijnquote:Op zondag 22 april 2007 12:35 schreef sjimz het volgende:
Ik ben waarschijnlijk niet helemaal wakker maar LDL?
Ow tuurlijkquote:Op zondag 22 april 2007 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Langs De Lijn sjimmie
Ja hoor.quote:
Ik wist het ook niet hoor Sjimmie, maar hield mn mond maarquote:Op zondag 22 april 2007 12:35 schreef sjimz het volgende:
Ik ben waarschijnlijk niet helemaal wakker maar LDL?
Heb je aandelen in een begrafenisonderneming ofzo?quote:Op zondag 22 april 2007 13:18 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga wel mee, om er voor te zorgen dat elastieken "goed" zijn
Nee, als het goed is ben ik opgenomen in hun testamentquote:Op zondag 22 april 2007 13:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Heb je aandelen in een begrafenisonderneming ofzo?
Iedereen houdt van mooi weer. Alleen is de definitie van mooi weer voor iedereen andersquote:Op zondag 22 april 2007 13:36 schreef appelsientje het volgende:
Goedemiddag iedereen
Ik hou zo van mooi weer![]()
Betreft weer een stage, dus zo zeker is het niet dat ze hem daar kwijt gaan zijn..quote:Op zondag 22 april 2007 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Human naar China, zal Mich niet blij mee zijn.
quote:Op zondag 22 april 2007 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Betreft weer een stage, dus zo zeker is het niet dat ze hem daar kwijt gaan zijn..
quote:Een nieuw profavontuur lonkt voor Arjan Human. De aanvaller van zaterdaghoofdklasser ASWH gaat in China aan de slag bij tweedeklasser Qingdao Haixin. Human vertrekt maandag naar China, waar voor hem na een geslaagde medische keuring een contract voor een half jaar klaarligt. De 28-jarige aanvaller was in februari al in China voor een stage bij FC Teda, dat niet leidde tot een contract.
Op de vi staat dat in ieder geval, al is de vi de laatste tijd niet 100% betrouwbaar meerquote:Op zondag 22 april 2007 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens mij is dat bericht dan niet geheel correct, of ik ben verkeerd geinformeerd.
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op zondag 22 april 2007 13:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iedereen houdt van mooi weer. Alleen is de definitie van mooi weer voor iedereen anders![]()
Mich vertelde me gister dat het inderdaad om een stage ging (was rond 20.00 uur), maar deze keer was hij er minder gerust op.quote:Op zondag 22 april 2007 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens mij is dat bericht dan niet geheel correct, of ik ben verkeerd geinformeerd.
idd. Heerlijk met de laptop, Radio en een pilsje in de tuin.quote:Op zondag 22 april 2007 13:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in
Ik zit nu lekker in de tuin
Ja, dat tuig heeft zich weer eens van hun 'beste' kant getoond.quote:
Gelukkig woon ik aan de andere kant van t kanaalquote:
Ik ook, zekerquote:
Dat wordt volgende week erg leuk.quote:Op zondag 22 april 2007 16:24 schreef Vom het volgende:
Men wat een ontknoping in de competitie zeg
ohja die zijn ook in den landenquote:Op zondag 22 april 2007 16:29 schreef SCH het volgende:
Rare middag - ergens gun ik het Van Gaal gewoon niet maar misschien is het wel het meest rechtvaardig over de hele competitie gezien.
Moeten wij straks wellicht tegen PSV
Ik kan geen wedstrijden zien - Scissor Sisters vanavond - SS bijeenkomst
Dat is een understatement van jewelste. Denk niet dat het volgende week nog echt spannend wordt eigenlijk.quote:Op zondag 22 april 2007 16:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat wordt volgende week erg leuk.
AZ beste uitgangspositie.
Ik dacht dat ie gestopt wasquote:Op zondag 22 april 2007 16:43 schreef borisz het volgende:
Schumacher wint AGR
Ik heb bij de voetbalclub PSV maar gekeken. Teminste de tweede helft en het einde van de eerste helft.quote:
Tja, nu moet hij het volgende week maar zien waar te maken!quote:Op zondag 22 april 2007 16:58 schreef pascalheister het volgende:
Ten Cate is ook maar sneu hoor
Strijdend ten onder.quote:Op zondag 22 april 2007 16:58 schreef pascalheister het volgende:
Je hoorde hem lachen terwijl hij het zei. Waarom zou hij het al opgeven?quote:Op zondag 22 april 2007 16:58 schreef pascalheister het volgende:
Koeman is een schande............ Voor de winterstop nog zeggen "ik zie dit PSV geen 4 wedstrijden meer verliezen"quote:Op zondag 22 april 2007 17:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je hoorde hem lachen terwijl hij het zei. Waarom zou hij het al opgeven?
Wat ik leuker vond is dat Koeman zo laconiek een interview afgaf.
dat iig de troost dan nog..... liever AZ kampioenquote:
dat zag toch niemand?quote:Op zondag 22 april 2007 17:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Koeman is een schande............ Voor de winterstop nog zeggen "ik zie dit PSV geen 4 wedstrijden meer verliezen"
Dat klopt inderdaad...quote:
Materazzi scoort gewoon beide doelpunten in de kampioenswedstrijdquote:Op zondag 22 april 2007 17:25 schreef borisz het volgende:
INter is wel kampioen geworden
Serie Aquote:Op zondag 22 april 2007 17:25 schreef borisz het volgende:
Dank.quote:
Ik wil er best één maken hoor: Ajacied Vertonghen doet zijn eigen club de das om.quote:Op zondag 22 april 2007 17:37 schreef borisz het volgende:
nu verwacht ik weer gal grappen vanuit het eindhoven kamp![]()
middag eilanden
Ik ben vanmiddag gegaan en voel het in mijn hele lichaam aaaaaaaaauw en ik had me nog zo voorgenomen om niet keihard op te springen ..... dat vergat ik een klein beetje in de 86e minuutquote:Op zondag 22 april 2007 17:37 schreef borisz het volgende:
nu verwacht ik weer gal grappen vanuit het eindhoven kamp![]()
middag eilanden
tis dat ik je erg mag................quote:Op zondag 22 april 2007 17:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag gegaan en voel het in mijn hele lichaam aaaaaaaaauw en ik had me nog zo voorgenomen om niet keihard op te springen ..... dat vergat ik een klein beetje in de 86e minuut![]()
Bedanktquote:Op zondag 22 april 2007 17:45 schreef Eilanden het volgende:
PSV was over de gehele wedstrijd beter (Utrecht vond ik niet best, maar PSV was ook verre van goed), maar op basis van inzet liet PSV zich aan het einde iets terugdringen, met die late goal als gevolg
Het uitvak zit naast mijn vak ... die koppen van de PSV-fans ..... damnnnnnnn .... die lui zaten zoooooooooo ongelooflijk stukquote:Op zondag 22 april 2007 17:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis dat ik je erg mag................maar gefeliciteerd met dat reserve ajax kampioen te maken
Dan moet je maar niet op een voetbalforum gaan zitten .. als je het niet wil weten dan moet je lekker internet, TV en radio uitdoen en lekker in de tuin gaan zittenquote:
quote:Op zondag 22 april 2007 17:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet op een voetbalforum gaan zitten .. als je het niet wil weten dan moet je lekker internet, TV en radio uitdoen en lekker in de tuin gaan zitten
ik had bezoek en had teletekst aan......... zie ik ineens die 1-1 erop springen............... laat ik zeggen dat ik ff niet zo gezellig meer wasquote:Op zondag 22 april 2007 17:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het uitvak zit naast mijn vak ... die koppen van de PSV-fans ..... damnnnnnnn .... die lui zaten zoooooooooo ongelooflijk stuk
kampioen van niets iddquote:Op zondag 22 april 2007 17:25 schreef borisz het volgende:
Dan blijft Internet nog wel over...quote:Op zondag 22 april 2007 17:48 schreef Grulez het volgende:
[..]
![]()
Trouwens ben net anderhalf uur uit m'n bed, tis hier 6 uur eerder... (dus voor de radio en tv maakt het niet uit).
hehe maar om de uitslagen te weten behalve die van PSV is dus Hools of messenger zo ongeveer de enige mogelijkheidquote:
Ik kan het ook nog wel begrijpen als je de rest van de dag niet meer zo gezellig bentquote:Op zondag 22 april 2007 17:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik had bezoek en had teletekst aan......... zie ik ineens die 1-1 erop springen............... laat ik zeggen dat ik ff niet zo gezellig meer was
Ik kan je garanderen dat het toch echt 1-1 is geworden hoorquote:Op zondag 22 april 2007 18:05 schreef rubbereend het volgende:
de Utrecht site heeft ook wel humor![]()
Statistieken
11. Affelay 0-1
86. Schut 0-2
nu staat het weer goedquote:Op zondag 22 april 2007 18:05 schreef rubbereend het volgende:
de Utrecht site heeft ook wel humor![]()
Statistieken
11. Affelay 0-1
86. Schut 0-2
De echt HOOLS zaten in Den Haag vanmiddagquote:Op zondag 22 april 2007 18:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
De hools hebben zich vanmiddag wel vermaakt ofnie![]()
hoe kun je op een dag als vandaag nog de "*O*"gebruiken?quote:Op zondag 22 april 2007 19:21 schreef dndiek het volgende:
Verhuizen is zo goed als klaar
De uitslagen van vanmiddag zijn kut
en dndiek gaat terrassen
Just do.quote:Op zondag 22 april 2007 19:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe kun je op een dag als vandaag nog de "*O*"gebruiken?
Volgens mij nietquote:Op zondag 22 april 2007 21:15 schreef tong80 het volgende:
Wat een drukte hier. Is zeker niet gevoetbald vandaag om over te lullen ?
nou geweldigquote:Op zondag 22 april 2007 21:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, dat heb ik goed gedaan, zonder voorkennis De Wedstrijden kijken. Mooie verrassende ontknoping zo.
Knap, net als 'vroeger'.quote:Op zondag 22 april 2007 21:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, dat heb ik goed gedaan, zonder voorkennis De Wedstrijden kijken. Mooie verrassende ontknoping zo.
Da's de magie van Galgenwaardquote:Op zondag 22 april 2007 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
PSV had de kansen niet moeten missen, simpel is dat.
Precies, ik was een kluizenaar vandaag, beetje online pokeren, AGR kijken en een boek lezen.quote:
Wel mooi die ontlading.quote:
Je opa heeft je voorgelogen.quote:Op zondag 22 april 2007 21:53 schreef borisz het volgende:
vroeger, toen Ajax - feijenoord nog live bij sport in beeld werd uitgezonden![]()
Wat heb je het oog?quote:Op zondag 22 april 2007 21:50 schreef sjimz het volgende:
Als het goed is ga ik met mijn vrouwtje een huis proberen te kopen![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 22:06 schreef Againzender het volgende:
Tering, ik zat mij hier net af te vragen wat er vandaag gebeurd zou zijn, knalt mijn vader er opeens in via Skype met de mededeling: we hebben drie koplopers
En ik dacht toen ik deze vakantioe boekte een niet spannend competitieslot te missen
2,7 kg oesters zijn weer op, wij gaan maar eens aan het nagerecht beginnen
waar zit je?quote:Op zondag 22 april 2007 22:06 schreef Againzender het volgende:
Tering, ik zat mij hier net af te vragen wat er vandaag gebeurd zou zijn, knalt mijn vader er opeens in via Skype met de mededeling: we hebben drie koplopers
En ik dacht toen ik deze vakantioe boekte een niet spannend competitieslot te missen
2,7 kg oesters zijn weer op, wij gaan maar eens aan het nagerecht beginnen
We gaan van de week even naar de bank kijken wat we krijgen qua hypotheek.quote:
Gezellig.quote:Op zondag 22 april 2007 22:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
We gaan van de week even naar de bank kijken wat we krijgen qua hypotheek.
Zal wel in de richting van Almere worden, wat tenminste betaalbaar is en dicht bij Amsterdam is.
Relatief dichtbij,,, beetje lastig alleen om van Almere naar Amsterdam te rijdenquote:Op zondag 22 april 2007 22:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
We gaan van de week even naar de bank kijken wat we krijgen qua hypotheek.
Zal wel in de richting van Almere worden, wat tenminste betaalbaar is en dicht bij Amsterdam is.
Ik zit qua tijden toch niet vaak in de drukke spitsenquote:Op zondag 22 april 2007 22:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Relatief dichtbij,,, beetje lastig alleen om van Almere naar Amsterdam te rijden
Ze waren makkelijk te slopen wat ik zag op youtubequote:Op zondag 22 april 2007 18:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De echt HOOLS zaten in Den Haag vanmiddag
Ik heb 2 stoeltjes meegenomen voor op mn studiekamer volgend jaar.
quote:Op zondag 22 april 2007 22:27 schreef sjimz het volgende:
Oei.. je hoorde volgens mij Afellay ook flink schelden
18 minuten met de trein.quote:Op zondag 22 april 2007 22:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Relatief dichtbij,,, beetje lastig alleen om van Almere naar Amsterdam te rijden
waar?quote:Op zondag 22 april 2007 22:27 schreef sjimz het volgende:
Oei.. je hoorde volgens mij Afellay ook flink schelden
het reizen duurde langer dan de wedstrijd?quote:Op zondag 22 april 2007 23:05 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben vandaag naar Den Haag geweest. Tof daar man. Jullie nog iets gedaan?
leuke manquote:Op zondag 22 april 2007 23:07 schreef tong80 het volgende:
Henk Kesler. De engste voorzitter van Nederland.
Haha, leuke sfeer daar he?quote:Op zondag 22 april 2007 23:05 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben vandaag naar Den Haag geweest. Tof daar man. Jullie nog iets gedaan?
Op een stoeltje terug ?quote:
ik ook en gelijk van Willem IIquote:Op zondag 22 april 2007 23:11 schreef golfer het volgende:
Ik ben trouwens nu opeens erg supporter van Exelsior geworden.![]()
Euh ja. 9 uur vertrokken (medewerkersreis van de Suppvereniging, dus onderweg ff stoppen enzo), uurtje of 2 in het stadion, we mochten al snel weer naar huisquote:Op zondag 22 april 2007 23:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het reizen duurde langer dan de wedstrijd?
Ja, genieten geblazen. Hersenloze dombo's daaro, sodejuquote:
quote:Op zondag 22 april 2007 23:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
'Al staan we onderaan, die boeren gaan eraan'. Jaaaaaaaaaaaaaaajajajaa
quote:Op zondag 22 april 2007 23:39 schreef clauwheee het volgende:
Ja, genieten geblazen. Hersenloze dombo's daaro, sodeju'Al staan we onderaan, die boeren gaan eraan'. Jaaaaaaaaaaaaaaajajajaa
Volkje he, die matjes... Nog souvenier meegenomen?quote:Op zondag 22 april 2007 23:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja, genieten geblazen. Hersenloze dombo's daaro, sodeju'Al staan we onderaan, die boeren gaan eraan'. Jaaaaaaaaaaaaaaajajajaa
Nee.quote:
It aint over till the fat lady sings!quote:Op maandag 23 april 2007 07:05 schreef RayMania het volgende:
Lastig opstaan, en nog harder het besef dat AZ kampioen wordt.
Wat scheelt (en scheelde) er allemaal aan?quote:Op maandag 23 april 2007 07:22 schreef appelsientje het volgende:
Ga meteen maar ff mijn auto naar de garage brengen (3x in 2 maanden tijd)
Die dikke dame is niet te vertrouwen.quote:Op maandag 23 april 2007 07:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
It aint over till the fat lady sings!
Na de grote beurt bleek ineens mijn wielsensor het niet te doen, en mijn airco doet het niet.. (best lastig met zulk weer) en mijn rechterlamp doet het niet (maar goed dat had ik zelf nog wel kunnen vervangen)quote:Op maandag 23 april 2007 07:48 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat scheelt (en scheelde) er allemaal aan?
Weer monopoly gespeeld?quote:Op maandag 23 april 2007 08:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Na de grote beurt bleek ineens mijn wielsensor het niet te doen, en mijn airco doet het niet.. (best lastig met zulk weer) en mijn rechterlamp doet het niet (maar goed dat had ik zelf nog wel kunnen vervangen)
Ja die is echt meesterlijkquote:
Neuh. Of we wel direct naar de bussen wilden gaan. 'En een beetje tempo graag!!' zei die boze grote meneer/steward/politiemeneer/whatever. Ho eem, flapdrol, mag ik u er even aan helpen herinneren dat wij een prima feest hebben en niks verkeerd doen.quote:Op maandag 23 april 2007 00:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volkje he, die matjes... Nog souvenier meegenomen?
Nergens last van...quote:
Nou ja, dan gaan we maar met een omweg en eerst een stuk op de fietsquote:Op maandag 23 april 2007 09:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nergens last van...
ik vind dat ze de laatste tijd wel vaak aan het staken zijn.
wel gezondquote:Op maandag 23 april 2007 09:48 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nou ja, dan gaan we maar met een omweg en eerst een stuk op de fiets
quote:Op maandag 23 april 2007 10:43 schreef Jasza het volgende:
Lekker weer vandaag rest van de week trouwens
eentje???quote:Op maandag 23 april 2007 10:39 schreef Eilanden het volgende:
Goedemorgen Hoolersen een speciale goedemorgen voor de PSV'ers die waarschijnlijk met een paracetamolletje zijn wakker geworden
..... utregtquote:Op maandag 23 april 2007 10:49 schreef Eilanden het volgende:
Effe een cross-postje uit het Utreg-topic ... volgens mij was de heer Kluivert een beetje gefrustreerd
[afbeelding]
Maakt dat wat uit? het blijft een schijtclubquote:Op maandag 23 april 2007 11:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Die geven jullie zelfs nog hoop Jasza.
Gelukkig dat AZ kampioen wordtquote:Op maandag 23 april 2007 11:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit? het blijft een schijtclub![]()
Ik weet nog steeds niet wat ik nou echt erger vind, psv of az kampioen.quote:
Ga jij nou maar uitrekenen hoe kort die bocht echt is, valt nog wel mee schat ik zo.quote:Op maandag 23 april 2007 11:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nou nou, Vaduz, wat kort door de bocht.
Kijkend naar het voetbal over het gehele seizoen, dan gun ik het AZ op zich wel. Alleen jammer dat zo'n kwijlebabbel bij die Alkmaarders trainer is....quote:Op maandag 23 april 2007 11:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik nou echt erger vind, psv of az kampioen.
Die trainer vind ik niet eens zo erg, die heeft z'n nukken maar bewijst wederom wel een uitstekende coach te zijn. Die voorzitter en die 'supporters', die misgun ik alles...quote:Op maandag 23 april 2007 11:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kijkend naar het voetbal over het gehele seizoen, dan gun ik het AZ op zich wel. Alleen jammer dat zo'n kwijlebabbel bij die Alkmaarders trainer is....
Ik twijfel ook niet aan zijn vakmanschap, vind hem alleen verre van sympathiek. Ik ben ook geen fan van DS en de fans, maar het voetbal van AZ is wél aardig om naar te kijkenquote:Op maandag 23 april 2007 11:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die trainer vind ik niet eens zo erg, die heeft z'n nukken maar bewijst wederom wel een uitstekende coach te zijn. Die voorzitter en die 'supporters', die misgun ik alles...
Wat dacht je van deze: Sommigen hadden al een kampioensshirt in huis: http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum1/3059.phpquote:Op maandag 23 april 2007 10:39 schreef Eilanden het volgende:
Goedemorgen Hoolersen een speciale goedemorgen voor de PSV'ers die waarschijnlijk met een paracetamolletje zijn wakker geworden
zit wel een verschil tussen in Europa goede ploegen eruit gooien en tegen NAC voetballen.quote:Op maandag 23 april 2007 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Het niveau dat ze voor de beker tegen NAC haalde was vrij hoog. Hoger dan dat ik van psv heb gezien dit jaar, dus vooruit, als wij het niet worden, dan zij maar.
Bordeaux uit......... Galatasaray uit.......quote:Op maandag 23 april 2007 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Vond het tegen Arsenal ook niet geweldig eend. Leuke overwinning, maar toen zat de klad er al in...
jij had het in jouw post ook niet bijzonder over competitie dacht ik......quote:Op maandag 23 april 2007 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Bordeaux uit bij de gratie van een zondagsschot van Vayrynen gewonnen, Galatasaray uit was knap. Maar wat heeft dat met de competitie te maken?
Lag wat eerder in het geheugenquote:Op maandag 23 april 2007 12:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij had het in jouw post ook niet bijzonder over competitie dacht ik......
Ja dat kan je wel zeggen ja!quote:Op maandag 23 april 2007 12:20 schreef rubbereend het volgende:oi
wat een kutzondag
[..]
zit wel een verschil tussen in Europa goede ploegen eruit gooien en tegen NAC voetballen.
alleen wel een deal met de laatste 3 dus hij vangt niet de volledige hoofdprijsquote:Op maandag 23 april 2007 12:26 schreef borisz het volgende:
een NL sunday million winnaarsteven van zadelhoff wint 164k
aanvallend gezien heeft AZ veruit het beste voetbal laten zien ja.quote:Op maandag 23 april 2007 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lag wat eerder in het geheugen.
Ik snap je wel, maar vind dat az dit jaar beter voetbal heeft laten zien. Denk zelfs ook dan Ajax.
hij loopt 21k mis als hij zonder deal gewonnen hadquote:Op maandag 23 april 2007 12:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen wel een deal met de laatste 3 dus hij vangt niet de volledige hoofdprijs
Onderschat nooit FCUquote:Op maandag 23 april 2007 12:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat kan je wel zeggen ja!![]()
Ik heb gisteren zitten luisteren tot 15 voor het einde.. toen dacht ik nog dat alles in orde was.... . tot ik je sms-je kreeg...
Rare opmerking van Van Gaal trouwens gisteren. Hij vond het ontzettend leuk dat AZ waarschijnlijk op doelsaldo kampioen gaat worden, dan zou het aanvallende voetbal van AZ beloond worden. Echter, ze worden kampioen op minder tegendoelpunten...quote:Op maandag 23 april 2007 12:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aanvallend gezien heeft AZ veruit het beste voetbal laten zien ja.
Scheelt ook maar 1 doelpuntquote:Op maandag 23 april 2007 12:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Rare opmerking van Van Gaal trouwens gisteren. Hij vond het ontzettend leuk dat AZ waarschijnlijk op doelsaldo kampioen gaat worden, dan zou het aanvallende voetbal van AZ beloond worden. Echter, ze worden kampioen op minder tegendoelpunten...
Ik denk dat er ook te dramatisch is gedaan over de blessure van Alex en dat dat heeft doorgewerkt in het teamquote:Op maandag 23 april 2007 12:46 schreef pascalheister het volgende:
Na Arsenal is het helemaal ingezakt
van Gaal draait altijd alles in zn eigen voordeel.........quote:Op maandag 23 april 2007 12:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Rare opmerking van Van Gaal trouwens gisteren. Hij vond het ontzettend leuk dat AZ waarschijnlijk op doelsaldo kampioen gaat worden, dan zou het aanvallende voetbal van AZ beloond worden. Echter, ze worden kampioen op minder tegendoelpunten...
Van Gaal had het gisteren over Dordrecht'90. Dat was toch gewoon SVV?quote:Op maandag 23 april 2007 13:29 schreef pascalheister het volgende:
ik hoop maar op de laatste speelronde van seizoen '90-'91
toch nog PSV kampioen
op de tv beelden van gister bij SV Dordrecht iigquote:Op maandag 23 april 2007 13:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Van Gaal had het gisteren over Dordrecht'90. Dat was toch gewoon SVV?
maakt hij iig geen brokken met de autoquote:Op maandag 23 april 2007 13:38 schreef Messenga het volgende:
Hoi. Best grappig dat je ineens tegenover een profvoetballer in de trein zit.
Het was ook een oud Ajaciedquote:Op maandag 23 april 2007 13:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maakt hij iig geen brokken met de auto![]()
Het was uit tegen SVV, nota bene in de Kuip. Ajax hoefde maar te winnen en het was kampioen geweest. Een ontluisterende 1-0 nederlaag bezorgde psv de titel. Van Gaal heeft zijn feiten weer eens niet op ordequote:Op maandag 23 april 2007 13:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
op de tv beelden van gister bij SV Dordrecht iig
In de Stentor stond ook dat Ajax de week daarop tegen Vitesse moest, en daar de titel nog kon binnenhalen.quote:Op maandag 23 april 2007 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het was uit tegen SVV, nota bene in de Kuip. Ajax hoefde maar te winnen en het was kampioen geweest. Een ontluisterende 1-0 nederlaag bezorgde psv de titel. Van Gaal heeft zijn feiten weer eens niet op orde.
Je maakt er een spelletje van. Ik heb dit seizoen nog met een ex-FC Utrecht speler in de trein gezet.quote:
waren die toen niet al gefuseerd?quote:Op maandag 23 april 2007 13:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Van Gaal had het gisteren over Dordrecht'90. Dat was toch gewoon SVV?
Nee, die fusie is van '91/'92...quote:Op maandag 23 april 2007 13:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waren die toen niet al gefuseerd?
hahahquote:Op maandag 23 april 2007 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je maakt er een spelletje van. Ik heb dit seizoen nog met een ex-FC Utrecht speler in de trein gezet.
Zeefuik niet, en dat is ook een oud-ajaciedquote:Op maandag 23 april 2007 13:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, deze ijdele man is inmiddels al gestopt.
Berry!quote:Op maandag 23 april 2007 13:55 schreef rubbereend het volgende:
ach kom zo vaak voetballers tegenEr woont een international hier in het dorp en een dorp verder woont een Europacup 1 winnaar!
Mis je m'n hint.quote:Op maandag 23 april 2007 13:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zeefuik niet, en dat is ook een oud-ajacied
Wie had jij dan?
quote:
Welke winnaar woont er dan bij jou?quote:
Anton Janssenquote:Op maandag 23 april 2007 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Welke winnaar woont er dan bij jou?
Nee, weet welke je bedoeld maar ken het niet.quote:Op maandag 23 april 2007 14:28 schreef borisz het volgende:
bloessie![]()
vraagje heb jij wel eens bij Pizzaria Venezia gegeten? die zit tegenover de V&D in Haarlem
ok , ik eet daar vanavondquote:Op maandag 23 april 2007 14:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, weet welke je bedoeld maar ken het niet.
Of hij is de hele avond blijven hangen.quote:Op maandag 23 april 2007 14:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als we je later vanavond niet meer zien, was ie niet goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |