12 dan, dan moeten er nog 3 worden opgehangen alleen de TT balk is al volquote:Op zondag 22 april 2007 11:33 schreef Ambrosius het volgende:
9 maar? Er is nog meer hoor dan voetbal: marathon op dit moment, Amstel Gold Race niet te vergeten en Federer-Nadal op gravel. Kortom, een geweldige sportdag.
Moet ik de TT aanpassenquote:Op zondag 22 april 2007 11:34 schreef borisz het volgende:
[..]
12 dan, dan moeten er nog 3 worden opgehangen alleen de TT balk is al vol![]()
hoeft niet, we proppen een paar onzinnige wedstrijden op 1 schermquote:
Dito, straks maar eens LDL opzoeken idd.quote:
Langs de Lijnquote:Op zondag 22 april 2007 12:35 schreef sjimz het volgende:
Ik ben waarschijnlijk niet helemaal wakker maar LDL?
Ow tuurlijkquote:Op zondag 22 april 2007 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Langs De Lijn sjimmie
Ja hoor.quote:
Ik wist het ook niet hoor Sjimmie, maar hield mn mond maarquote:Op zondag 22 april 2007 12:35 schreef sjimz het volgende:
Ik ben waarschijnlijk niet helemaal wakker maar LDL?
Heb je aandelen in een begrafenisonderneming ofzo?quote:Op zondag 22 april 2007 13:18 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga wel mee, om er voor te zorgen dat elastieken "goed" zijn
Nee, als het goed is ben ik opgenomen in hun testamentquote:Op zondag 22 april 2007 13:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Heb je aandelen in een begrafenisonderneming ofzo?
Iedereen houdt van mooi weer. Alleen is de definitie van mooi weer voor iedereen andersquote:Op zondag 22 april 2007 13:36 schreef appelsientje het volgende:
Goedemiddag iedereen
Ik hou zo van mooi weer![]()
Betreft weer een stage, dus zo zeker is het niet dat ze hem daar kwijt gaan zijn..quote:Op zondag 22 april 2007 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Human naar China, zal Mich niet blij mee zijn.
quote:Op zondag 22 april 2007 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Betreft weer een stage, dus zo zeker is het niet dat ze hem daar kwijt gaan zijn..
quote:Een nieuw profavontuur lonkt voor Arjan Human. De aanvaller van zaterdaghoofdklasser ASWH gaat in China aan de slag bij tweedeklasser Qingdao Haixin. Human vertrekt maandag naar China, waar voor hem na een geslaagde medische keuring een contract voor een half jaar klaarligt. De 28-jarige aanvaller was in februari al in China voor een stage bij FC Teda, dat niet leidde tot een contract.
Op de vi staat dat in ieder geval, al is de vi de laatste tijd niet 100% betrouwbaar meerquote:Op zondag 22 april 2007 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens mij is dat bericht dan niet geheel correct, of ik ben verkeerd geinformeerd.
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op zondag 22 april 2007 13:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iedereen houdt van mooi weer. Alleen is de definitie van mooi weer voor iedereen anders![]()
Mich vertelde me gister dat het inderdaad om een stage ging (was rond 20.00 uur), maar deze keer was hij er minder gerust op.quote:Op zondag 22 april 2007 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens mij is dat bericht dan niet geheel correct, of ik ben verkeerd geinformeerd.
idd. Heerlijk met de laptop, Radio en een pilsje in de tuin.quote:Op zondag 22 april 2007 13:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in
Ik zit nu lekker in de tuin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |