abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48615423
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:14 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hoezo, allemaal over jou zei?
Ik zei alleen dat Teigan een stuk slanker oogt dan jij, en ik me daarom verbaasde over je opmerking. Lijkt wel alsof je het niet zo goed kan hebben als iemand eens commentaar op jou geeft. Hetgeen ik toch wel frappant vind gezien je eigen recht voor zijn raap wijze van doen.
kan ik wel tegen hoor
maar goed laat maar
zo lief zei je het niet en dat weet je
dan ga ik maar door tot ik ook een ingevallen gezicht heb
  † In Memoriam † zondag 22 april 2007 @ 22:18:46 #154
43556 miss_dynastie
pi_48615519
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:16 schreef Miss_S het volgende:
zo lief zei je het niet en dat weet je
Het is precies na te lezen hoe ik het gezegd heb, voor iedereen. Mocht je denken dat ik geedit heb, dan is er altijd nog een mod die de originele post terug kan plaatsen (is niet zo). En ik voel me inderdaad niet geroepen lief te doen tegen iemand die als een olifant door de porseleinkast heenstampt. Echt frappant hoe alles mag als het niet over jou gaat.
  zondag 22 april 2007 @ 22:23:04 #155
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_48615693
Ik vind het er hier trouwens niet gezelliger op worden de laastste tijd.

Zo nu tijd om slapend slank te gaan worden (can't blame a girl for trying, can you?)
pi_48615717
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:23 schreef Jojogirl het volgende:

Zo nu tijd om slapend slank te gaan worden (can't blame a girl for trying, can you?)
je verbrand wel kcal met slapen hoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 april 2007 @ 22:24:22 #157
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_48615751
Jammer dat Miss_S het niet kan opbrengen om mensen te steunen. Ik zie alleen maar posts waarin ze zichzelf verheerlijkt en onderwijl nog even wat steken boven water uitdeelt aan mensen hier. Even lekker pronken met je maten en het straalt er gewoon af dat je jezelf zwaar superieur aan ons vindt. Kun je dat niet ergens anders gaan doen waar wij er geen last van hebben?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zondag 22 april 2007 @ 22:24:43 #158
43556 miss_dynastie
pi_48615767
quote:
Slapen heeft bij mij wel degelijk een hele positieve invloed op mijn gewicht, ik weet niet of het een algemene regel is, maar toch
Truste
pi_48615826
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:24 schreef Rewimo het volgende:
Jammer dat Miss_S het niet kan opbrengen om mensen te steunen. Ik zie alleen maar posts waarin ze zichzelf verheerlijkt en onderwijl nog even wat steken boven water uitdeelt aan mensen hier. Even lekker pronken met je maten en het straalt er gewoon af dat je jezelf zwaar superieur aan ons vindt. Kun je dat niet ergens anders gaan doen waar wij er geen last van hebben?
ik ben ook gek dat ik hier weer op reageer
maar ik ben niet diegene die steken uit deelt

en waarom zou ik niet mogen 'pronken' met mijn maten en een ander wel
  zondag 22 april 2007 @ 22:27:48 #160
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_48615917
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nee, je probeert ons elke dag weer met een spiegel voor ons hoofd te slaan.

En je mag best pronken met je maat, maar niet in dit topic. Doe dat lekker in US ofzo, kan je meteen klagen over ons. Dan gaan wij hier als 25+ers weer verder met praten over afvallen enzo.

pi_48615918
quote:

Er is volgens mij een onderzoek dat aantoont dat slaapgebrek nadelige effecten heeft op het gewicht dus zo heel raar is het niet.

Slaap lekker
There is no love sincerer than the love of food.
pi_48615952
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:27 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Nee, je probeert ons elke dag weer met een spiegel voor ons hoofd te slaan.

dat is helemaal niet zo
wat heb ik vandaag verkeerd gezegd?
  † In Memoriam † zondag 22 april 2007 @ 22:28:43 #163
43556 miss_dynastie
pi_48615959
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:27 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Er is volgens mij een onderzoek dat aantoont dat slaapgebrek nadelige effecten heeft op het gewicht dus zo heel raar is het niet.

Slaap lekker
Nadelig? Als in: helaas, het gaat naar beneden? Of als in: helaas, het gaat omhoog?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 april 2007 @ 22:28:49 #164
13151 crew  Rewimo
pi_48615963
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:25 schreef Miss_S het volgende:

en waarom zou ik niet mogen 'pronken' met mijn maten en een ander wel
Ik zie hier niemand pronken met zijn of haar maten, alleen jij. Zit ook niemand op te wachten hoor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 april 2007 @ 22:30:15 #165
13151 crew  Rewimo
pi_48616013
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Nadelig? Als in: helaas, het gaat naar beneden? Of als in: helaas, het gaat omhoog?
Staat ook in dat Engelstalige stuk dat Isa laatst postte. Slaapgebrek gaat je lichaam compenseren door extra voedsel op te slaan. Van slaapgebrek word je dus dikker.
pi_48616052
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:28 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik zie hier niemand pronken met zijn of haar maten, alleen jij. Zit ook niemand op te wachten hoor
ok waar pronk ik dan?
ik begon niet over een maatje m volgens mij
  † In Memoriam † zondag 22 april 2007 @ 22:31:28 #167
43556 miss_dynastie
pi_48616057
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:30 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Staat ook in dat Engelstalige stuk dat Isa laatst postte. Slaapgebrek gaat je lichaam compenseren door extra voedsel op te slaan. Van slaapgebrek word je dus dikker.
Dus dan is nadelig eigenlijk voordelig. Voor ons dan
edit: slaapgebrek. Niet slapen. Ik moet echt gaan slapen, want ik heb slaapgebrek. Negatieve invloed op de hersenen heeft dat
pi_48616156
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:31 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dus dan is nadelig eigenlijk voordelig. Voor ons dan
edit: slaapgebrek. Niet slapen. Ik moet echt gaan slapen, want ik heb slaapgebrek. Negatieve invloed op de hersenen heeft dat
Slaap lekker
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 april 2007 @ 22:34:58 #169
13151 crew  Rewimo
pi_48616183
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:31 schreef Miss_S het volgende:
ok waar pronk ik dan?
ik begon niet over een maatje m volgens mij
Fok Dieetclub deel 153

En o wat wil je graag horen dat wij 105 hebben of zo. Want o wat ben jij dan toch weer véél slanker dan wij. Als je daar je positieve zelfbeeld uit moet halen... Ik vind jou maar zielig.
  zondag 22 april 2007 @ 22:37:00 #170
35189 Troel
scherp en bot
pi_48616260
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:13 schreef Miss_S het volgende:

[..]

wanneer ik iemand dik vind is waarschijnlijk ook rond maat 44/46
en ik vind mezelf niet dik maar krijg wel het idee dat jullie me zo noemen
Yes, ze vindt me niet dik

Ik pas tenslotte in maatje 42/44
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48616262
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:34 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Fok Dieetclub deel 153

En o wat wil je graag horen dat wij 105 hebben of zo. Want o wat ben jij dan toch weer véél slanker dan wij. Als je daar je positieve zelfbeeld uit moet halen... Ik vind jou maar zielig.
ik wil gewoon begrijpen hoe het kom dat iemand een M aan kan en ik soms niet dus daarom wil ik die omtrekken weten
maar kennelijk heb jij wel een probleem met mijn lijntje
pi_48616298
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:37 schreef Troel het volgende:

[..]

ik gaf gewoon antwoord op een vraag hoor
ik blijf hier toch posten dus je kan je beter maar niet irriteren aan me
  † In Memoriam † zondag 22 april 2007 @ 22:38:28 #173
43556 miss_dynastie
pi_48616324
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:37 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, maar jij hebt het niet op eigen kracht gedaan maar door een operatie, dus je telt niet

Welterusten , voor alle lieve mensen hier!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 april 2007 @ 22:38:40 #174
13151 crew  Rewimo
pi_48616333
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:37 schreef Miss_S het volgende:
ik wil gewoon begrijpen hoe het kom dat iemand een M aan kan en ik soms niet dus daarom wil ik die omtrekken weten
Niet met je "lijntje". Alleen met jouzelf.
pi_48616361
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:38 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Niet met je "lijntje". Alleen met jouzelf.
denk toch dat het met elkaar te maken heeft
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 april 2007 @ 22:40:32 #176
13151 crew  Rewimo
pi_48616400
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:39 schreef Miss_S het volgende:
denk toch dat het met elkaar te maken heeft
Mijn oordeel over mensen hangt niet samen met hun uiterlijk.
pi_48616402
quote:

[..]

Het klonk (of las) alsof je wilde weten hoe het kon dat iemand die in jouw ogen enorm dik is in een kleiner maatje paste dan jij. Maar dat is misschien ook wel met in het achterhoofd het gedoe in het vorige topic.
Misschien moet iedereen hier iets minder prikkelbaar op elkaar reageren.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 april 2007 @ 22:41:06 #178
13151 crew  Rewimo
pi_48616425
Dubbel, Fok! haperde even.
pi_48616436
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:40 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Het klonk (of las) alsof je wilde weten hoe het kon dat iemand die in jouw ogen enorm dik is in een kleiner maatje paste dan jij. Maar dat is misschien ook wel met in het achterhoofd het gedoe in het vorige topic.
Misschien moet iedereen hier iets minder prikkelbaar op elkaar reageren.
ik bedoelde er toch echt niets mee
  zondag 22 april 2007 @ 22:41:33 #180
35189 Troel
scherp en bot
pi_48616447
quote:

[..]

nee, ik ben alleen maar blij met je, want je vindt me niet dik

Maar als je mij niet dik vindt, dan kan je eigenlijk niemand hier dik vinden, want ik ben toch echt nog wel een van de diksten hier hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 22 april 2007 @ 22:45:12 #181
105850 Fuente
mamamuts
pi_48616578
quote:

[..]

Valt het je niet op dat dit al de 10e persoon of zo is tegen wie je zegt: Ik blijf hier lekker toch wel posten dus negeer me maar als je me irritant vind?
Ik snap werkelijk niet waarom je hier nog post. A: je vind jezelf overduidelijk mooi en slank, dus waarom zit je in een dieettopic? B: je BMI hoort volgens mij meer bij 'slank de zomer in' thuis en C: je irriteert hier inderdaad een groot aantal mensen dus wieber in hemelsnaam!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_48616616
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik bedoelde er toch echt niets mee
Dan moet je misschien eens werken aan je formulering zodat het ook niet zo overkomt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 april 2007 @ 22:47:39 #183
13151 crew  Rewimo
pi_48616665
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:45 schreef Fuente het volgende:
C: je irriteert hier inderdaad een groot aantal mensen dus wieber in hemelsnaam!
pi_48616710
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:45 schreef Fuente het volgende:

[..]

Valt het je niet op dat dit al de 10e persoon of zo is tegen wie je zegt: Ik blijf hier lekker toch wel posten dus negeer me maar als je me irritant vind?
Ik snap werkelijk niet waarom je hier nog post. A: je vind jezelf overduidelijk mooi en slank, dus waarom zit je in een dieettopic? B: je BMI hoort volgens mij meer bij 'slank de zomer in' thuis en C: je irriteert hier inderdaad een groot aantal mensen dus wieber in hemelsnaam!
omdat ik genoeg dingen hier zie waar op ik wil reageren
  zondag 22 april 2007 @ 22:51:53 #185
35189 Troel
scherp en bot
pi_48616780
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:49 schreef Miss_S het volgende:

[..]

omdat ik genoeg dingen hier zie waar op ik wil reageren
Ik denk dat we gewoon allemaal gaan wieberen (verplaatsen) naar een plek waar bepaalde mensen niet kunnen komen ofzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48616823
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:51 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik denk dat we gewoon allemaal gaan wieberen (verplaatsen) naar een plek waar bepaalde mensen niet kunnen komen ofzo
op dieetweb kun je inderdaad rustig over mij roddellen
pi_48616971
quote:

[..]
Ik vraag me serieus af waarom je nog hier post.

Niet om af te vallen, met jouw gewicht mag je allang naar het Slank-topic, en daar post je dan ook over afvallen
Niet om bij te kletsen met mensen die je kent uit dit topic, gezien de inhoud van je posts

Dit is een topic voor mensen met flink overgewicht die steun willen bij het afvallen. Natuurlijk gaat het wel eens offtopic, maar afvallen met steun is de kern van deze reeks.
Je geeft dieettips, waarvoor dank, maar laat het niet over aan de ander om te bepalen of het iets voor hem/haar is. Dan lijkt het meer op dwingen dan op steunen.

Waarom wil jij hier zo graag posten? (serieuze vraag, niet als aanval oid bedoeld)
pi_48617067
gewoon om over afvallen te praten en dingen die er mee te maken heeft
  zondag 22 april 2007 @ 23:02:04 #189
105850 Fuente
mamamuts
pi_48617125
quote:
Op zondag 22 april 2007 23:00 schreef Miss_S het volgende:
Over afvallen heb je het amper, je hebt het vooral over hoe geweldig jij bent, hoe jij alles weet en wat jouw mening (kennelijk) is over dikke mensen. Je zit hier wel in het dieettopic waar veel dikke (of ex-dikke) mensen zitten, waarom voel je de drang om hier dan zo te posten?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_48617153
quote:
Op zondag 22 april 2007 23:02 schreef Fuente het volgende:

[..]

Over afvallen heb je het amper, je hebt het vooral over hoe geweldig jij bent, hoe jij alles weet en wat jouw mening (kennelijk) is over dikke mensen. Je zit hier wel in het dieettopic waar veel dikke (of ex-dikke) mensen zitten, waarom voel je de drang om hier dan zo te posten?
ik heb het wel over afvallen
en ik weet helemaal niet alles, maar ik weet wel hoe het niet moet
pi_48617439
Wij weten ook wel hoe het niet moet
Maar juist in die periode - van hoe het niet moet - heb je nou juist steun hier nodig. Je helpt niet met mensen afkraken. Bovendien is het soms - geestelijk vooral - lastig om de juiste knop te vinden.

Dit is het laatste wat ik hierover zeg. Vanaf nu doen we normaal en aardig en down to earth tegen elkaar!
pi_48617587
quote:
Op zondag 22 april 2007 23:00 schreef Miss_S het volgende:
Misschien moet je dan wat meer letten op wat je zegt en hoe je het zegt.
Je posts komen nu over alsof je denkt dat je alles weet. Owkee, je bent 19 en op die leeftijd denkt iedereen de waarheid in pacht te hebben, ik dacht dat zelfs tot mijn 22ste oid Er zullen altijd mensen het niet met je eens zijn, net zoals jij het niet met iedereen eens bent. Ik neem tenminste aan dat jij niet alle tips die je krijgt blindelings opvolgt. Laat die mensen mooi en praat verder met mensen die je mening delen. Een discussie daarover win je toch niet, omdat iedereen een mening mag en zal hebben.

En wees eens gewoon blij als iemand een doel heeft gehaald of in een andere maat past, net zoals mensen blij voor jou waren toen je in maat 38 pastte de eerste keer. Door blij te zijn met kleine stapjes houdt iemand motivatie om door te gaan en uiteindelijk onder een BMI van 25 te komen. Als je negatief doet over die kleine stapjes maak je het mensen juist moeilijker. Natuurlijk is het een klein stapje en is die persoon er nog niet, maar hij of zij is wel op de goede weg. Het lijkt me niet dat jouw doel is om die mensen juist te demotiveren om af te vallen, of wel?
pi_48617741
quote:
Op zondag 22 april 2007 23:16 schreef omearos het volgende:

[..]

Misschien moet je dan wat meer letten op wat je zegt en hoe je het zegt.
Je posts komen nu over alsof je denkt dat je alles weet. Owkee, je bent 19 en op die leeftijd denkt iedereen de waarheid in pacht te hebben, ik dacht dat zelfs tot mijn 22ste oid Er zullen altijd mensen het niet met je eens zijn, net zoals jij het niet met iedereen eens bent. Ik neem tenminste aan dat jij niet alle tips die je krijgt blindelings opvolgt. Laat die mensen mooi en praat verder met mensen die je mening delen. Een discussie daarover win je toch niet, omdat iedereen een mening mag en zal hebben.

En wees eens gewoon blij als iemand een doel heeft gehaald of in een andere maat past, net zoals mensen blij voor jou waren toen je in maat 38 pastte de eerste keer. Door blij te zijn met kleine stapjes houdt iemand motivatie om door te gaan en uiteindelijk onder een BMI van 25 te komen. Als je negatief doet over die kleine stapjes maak je het mensen juist moeilijker. Natuurlijk is het een klein stapje en is die persoon er nog niet, maar hij of zij is wel op de goede weg. Het lijkt me niet dat jouw doel is om die mensen juist te demotiveren om af te vallen, of wel?
daar heb je gelijk in

maar een stapje zoals in maat m passen als je net op het nieuws hebt gehoord dat maten groter worden is een beetje naief in mijn mening
pi_48617823
mag ik hier nog wel komen?
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48617865
quote:
Op zondag 22 april 2007 23:20 schreef Miss_S het volgende:
maar een stapje zoals in maat m passen als je net op het nieuws hebt gehoord dat maten groter worden is een beetje naief in mijn mening
Maar als iemand van maatje XL naar M gaat, is dat een hele overwinning niet? En niet naief!
Niet blijven doorzagen zeg. Hup, gewoon hier gezellig houden, elkaar ondersteunen en goede tips geven. Dan zie je maar of iemand er wat mee doet of niet. Afkraken of doorzagen help je mensen niet mee.
  zondag 22 april 2007 @ 23:25:24 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48617872
Nou, ik ben even weg en jullie vliegen elkaar meteen weer in de haren .

Over die maten: ik vind het een slechte zaak dat alle maten opgeschroefd worden naar boven en ik geloof ook niet dat maat 44 gemiddeld is. Ik zie namelijk veel meer dunne vrouwen dan dikke vrouwen. Maar wellicht zijn die dikke vrouwen dan zó dik dat ze niet buiten komen, maar wel voor een uitschieter naar boven zorgen.
Niet meer actief op Fok!
pi_48617925
quote:
Op zondag 22 april 2007 23:20 schreef Miss_S het volgende:

[..]

daar heb je gelijk in

Misschien, maar het voelt toch wel lekker en daar gaat het om.
Zodra iemand ineens weer alles gaat eten "want ik pas nu in maat M" oid, dan wordt er hier echt wel aan de rem getrokken, maar ik denk dat iedereen hier wel snapt dat je beter aan de weegschaal kan zien of je afvalt dan aan kledingmaten. Omtrek zegt misschien nog wel meer, maar die meet niet iedereen.
pi_48617968
quote:
Op zondag 22 april 2007 23:25 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Maar als iemand van maatje XL naar M gaat, is dat een hele overwinning niet? En niet naief!
Niet blijven doorzagen zeg. Hup, gewoon hier gezellig houden, elkaar ondersteunen en goede tips geven. Dan zie je maar of iemand er wat mee doet of niet. Afkraken of doorzagen help je mensen niet mee.
maar wel als wat eerst XL was tegenwoordig een M word genoemt
pi_48617984
quote:
Op zondag 22 april 2007 23:29 schreef Miss_S het volgende:
Laatste hint: wat heb ik gezegd over doorzagen?

Nou, kom maar eens naar de Utrechtse kledingswinkels in de uitverkoop. Maat 42/44 is zo weg! De kleinere en grotere maten blijven als laatste hangen. Dus ik geloof best dat 42/44 gemiddeld is. Dan maar weer afvallen dat ik in maatje 40 pas. Heb ik meer kans als er weer aanbiedingen zijn
pi_48618118
quote:
Op zondag 22 april 2007 23:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat is in de loop der jaren gebeurd, niet in de afgelopen paar maanden hoor.
pi_48618209
quote:
Op zondag 22 april 2007 23:34 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dat is in de loop der jaren gebeurd, niet in de afgelopen paar maanden hoor.
daar zou ik niet zo zeker van zijn hoor
je kan sowieso op geen een maat op aan
of je moet twee dezelfde broeken in 2 andere maten kopen en dan later weer passen
pi_48618249
Eek, Ik berekende net dat ik tijdens mn depressie in 1.5 jaar (tja, het duurde een tijdje) zo'n 4000+ uur heb zitten verdoen achter World of Warcraft... Blij dat ik er nu doorheen ben en dat ik nu weer socialer/actiever/gezonder leef *haat depressies*
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48618405
ander gaan jullie even 4 pagina's volposten in 1dag.

Ik dacht trouwens dat kledingmaten wel degelijk op een standaard gebaseerd zijn (aantal cm's), maar er is blijkbaar niemand die zich er wat van aantrekt. Zou echt fijn zijn als je op basis van je lichaamsomtrek en lengte gewoon direct je maat kan vinden.
pi_48618433
quote:
Op zondag 22 april 2007 23:44 schreef octopussy het volgende:
ander gaan jullie even 4 pagina's volposten in 1dag.

Ik dacht trouwens dat kledingmaten wel degelijk op een standaard gebaseerd zijn (aantal cm's), maar er is blijkbaar niemand die zich er wat van aantrekt. Zou echt fijn zijn als je op basis van je lichaamsomtrek en lengte gewoon direct je maat kan vinden.
dat zou te makkelijk zijn
volgens mij heeft een man deze verschillende soorten maten bedacht
pi_48618822
quote:
Op zondag 22 april 2007 23:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat zou te makkelijk zijn
volgens mij heeft een man deze verschillende soorten maten bedacht
waarom makkelijk doen als het moeilijk kan
pi_48621559
Het stomme is dat ik bij dit soort kleding juist gewend ben dat het heel klein valt, ik heb dus ook eerst de XL gegrepen..
Dat ik uiteindelijk uitkwam in een M viel mij ook 100% mee.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 23 april 2007 @ 10:08:15 #207
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_48623997
Even een tvp na 205 posts
Zonnetje schijnt en mijn weegschaal is een rotding. Een nieuwe week heeft zich aangekondigd...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 23 april 2007 @ 10:08:34 #208
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_48624005
Goedemorgen mensen

Ik baal, want ik zie dat ik bijna 2 1/2 dieetclubtopics achterloop en geen tijd heb om terug te lezen

Maar mijn lijnresultaten maken dat wel ruimschoots goed, inmiddels ruim 6 kilo kwijt, I'm happy
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  maandag 23 april 2007 @ 10:14:44 #209
35189 Troel
scherp en bot
pi_48624201
Goedzo Faat! Dat gaat lekker!

Ik voel me vandaag buitengewoon kut en genaaid. Ik had gehoopt dat het over zou zijn vandaag, maar helaas. Ik zal de komende dagen nog wel met knallende koppijn lopen ben ik bang
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48624320
Goedemorgen

Ik heb er al het nodige computerwerk opzitten dus ik ga zo even lekker met de honden wandelen.
Vanmiddag weer pilates en fitness dus ik ga me niet al te druk maken vandaag.
pi_48624484
Goedemorgen allemaal

Ik ga zo lekker de stad in, weer een dagje in de zon, straks ben ik al bruin voor ik op vakantie ga
pi_48624646
hopelijk kan ik met de kinderen naar buiten vandaag
pi_48624649
Goedemorgen
Vandaag een heel druk dagje met school, maar als troost: Ik ga weer lekker tennissen aan het einde van de middag

Het is mij trouwens opgevallen dat Maarten wél in elke winkel dezelfde maat heeft. Dus blijkbaar (kort door de bocht conclusie) is dat probleem er niet met mannenmaten?

Ik heb ook rokjes en broeken in alle maten. Ik heb een broek maar 46 die ietsje te groot is en ook een prima zittend rokje maat 38
  † In Memoriam † maandag 23 april 2007 @ 10:40:38 #214
43556 miss_dynastie
pi_48624956
quote:
Op maandag 23 april 2007 10:29 schreef freecell het volgende:
Het is mij trouwens opgevallen dat Maarten wél in elke winkel dezelfde maat heeft. Dus blijkbaar (kort door de bocht conclusie) is dat probleem er niet met mannenmaten?
Ik denk dat de psyche van de man inderdaad iets anders werkt. M.a.w.: die staan niet te springen als ze in een maatje kleiner kunnen, dus die hoeven we ook niet 'voor de gek' te houden

Wat een heerlijk weer. Ik ga zo nog ff kaarsjes kopen en vanmiddag de favoriete taart van de mister bakken Straks huis versieren, want daar heb ik morgenochtend (zeven uur de deur uit) geen tijd voor. Helaas wel een vergadering morgenavond
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 april 2007 @ 10:45:41 #215
13151 crew  Rewimo
pi_48625117
Faat, lekker zeg!
pi_48625793
Mannen hoeven geen perfect passende kleren. Mijn pastte voor de gein mijn broek en riep toen dat die goed zat Het is een broek maat 44, die flubbert om zijn benen, maar dat vindt hij niet erg. Dus als ik nog iets dunnere benen krijg kan ik zijn broeken aan als strakke broeken
Voor de beeldvorming, mijn vriend weegt 70kg bij een lengte van 2m
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 april 2007 @ 11:19:53 #217
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_48626177
quote:
Op zondag 22 april 2007 23:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik heb het wel over afvallen
en ik weet helemaal niet alles, maar ik weet wel hoe het niet moet
Daar ben ik het totaal niet mee eens, met mijn maatje 28 en een taille van 60cm
ik eet vaak genoeg een zak chips leeg 's avonds, en beweeg amper.
Dus ik vraag me af of jouw methode dan de juiste is, aangezien het effect bij mij zeer duidelijk is.

Overigens als jij:

in een maat M past..
Moet ik dan gaan kijken naar kindermaten? (die uiteraard te kort zijn)
Dan heeft de kledingindustrie niets meer in de winkel hangen voor mij

Anyway, ik kom hier graag kijken, meelezen en af en toe wat posten. Het is hier een gezellige bende waarin iedereen elkaar aanmoedigt, helpt, ondersteunt met afvallen.
Ik zie je nergens aanmoedigen, helpen, ondersteunen. Alleen maar kritiek leveren en jezelf ophemelen.
ik zou zeggen, neem een scontact op met een modellenbureau en kijk eens of je aangenomen wordt
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_48626233
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Daar ben ik het totaal niet mee eens, met mijn maatje 28 en een taille van 60cm
ik eet vaak genoeg een zak chips leeg 's avonds, en beweeg amper.
Dus ik vraag me af of jouw methode dan de juiste is, aangezien het effect bij mij zeer duidelijk is.

Overigens als jij:
[afbeelding]
in een maat M past..
Moet ik dan gaan kijken naar kindermaten? (die uiteraard te kort zijn)
Dan heeft de kledingindustrie niets meer in de winkel hangen voor mij
neejoh ik pas geen M ik ben dik
en gezond eten is slecht
ben helemaal verkeerd bezig
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 april 2007 @ 11:26:57 #219
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_48626395
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:21 schreef Miss_S het volgende:
en gezond eten is slecht
ben helemaal verkeerd bezig
zo zie je maar dat een bepaalde methode niet bij iedereen werkt
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_48626417
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

neejoh ik pas geen M ik ben dik
Als dat op die foto een M is, dan pas je het inderdaad niet
Dat je je in een maat kunt persen, betekent niet dat het goed staat.

In Teigans maat M jurkje waren heel duidelijk géén rolletjes te zien...
pi_48626434
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

zo zie je maar dat een bepaalde methode niet bij iedereen werkt
maar dan nog gezond is gezond en ongezond is ongezond
voor iedereen is een zak chips per dag ongezond
of je nou maatje xs hebt of xxl

en ja ik pas in een M net zoals ze hier met een hoger bmi ook in een M passen
we waren er al achter dat er niets van klopte

dus wat jou bijdrage met mijn foto was weet ik niet echt
  † In Memoriam † maandag 23 april 2007 @ 11:30:44 #222
43556 miss_dynastie
pi_48626524
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:27 schreef freecell het volgende:
In Teigans maat M jurkje waren heel duidelijk géén rolletjes te zien...
Oh, ik dacht dat dat het model was.

Overigens heb ik ook een heeeeele zware kennis die in alle maatjes past heur, vindt ze zelf. Zij heeft me wel bewezen dat 'one size fits all' niet bestaat, zeg maar
  maandag 23 april 2007 @ 11:34:55 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48626690
Nou, hier heeft Miss_S wel gelijk, hoor. Gezond leven is niet alleen af te zien aan je lijf. Sommige mensen kunnen elke avond een zak chips leeg eten zonder aan te komen, maar dat wil niet zeggen dat ze gezond bezig zijn.

Ik heb het idee dat jullie Miss_S nu helemáál niet meer gelijk willen geven. Echt: ik lig ook vaak genoeg met haar in de clinch, maar als ze iets zegt wat m.i. wel klopt, krijgt ze ook gewoon gelijk van me .

En wmb mogen jullie het volgende topic wel het 'hoe kun je elkaar het meeste kwetsen'-topic noemen .
Niet meer actief op Fok!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 april 2007 @ 11:39:43 #224
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_48626856
Ik heb ook nergens gezegd dat ik gezond bezig ben. Alleen dat het voor mij werkt
pi_48626872
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:34 schreef Viking84 het volgende:
Nou, hier heeft Miss_S wel gelijk, hoor. Gezond leven is niet alleen af te zien aan je lijf. Sommige mensen kunnen elke avond een zak chips leeg eten zonder aan te komen, maar dat wil niet zeggen dat ze gezond bezig zijn.

Ik heb het idee dat jullie Miss_S nu helemáál niet meer gelijk willen geven.

En wmb mogen jullie het volgende topic wel het 'hoe kun je elkaar het meeste kwetsen'-topic noemen .
*Eens is.
Het lijkt een beetje een hoe-zeik-ik-Miss_S-zo-hard-mogelijk-af-topic te worden en daarvoor ben ik hier niet mee gaan doen. Een beetje minder mag best.
Ze formuleert misschien haar opmerkingen niet zo handig en ze is nog wel eens kort door de bocht maar jullie duiken ook echt overal gelijk bovenop.
  maandag 23 april 2007 @ 11:41:03 #226
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_48626879
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:34 schreef Viking84 het volgende:

Ik heb het idee dat jullie Miss_S nu helemáál niet meer gelijk willen geven. Echt: ik lig ook vaak genoeg met haar in de clinch, maar als ze iets zegt wat m.i. wel klopt, krijgt ze ook gewoon gelijk van me .

Daarentegen zijn er genoeg mensen die gezond leven en niet slank zijn. Maar dat is blijkbaar véél moeilijker te begrijpen voor sommige mensen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 april 2007 @ 11:43:28 #227
13151 crew  Rewimo
pi_48626920
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Overigens heb ik ook een heeeeele zware kennis die in alle maatjes past heur, vindt ze zelf. Zij heeft me wel bewezen dat 'one size fits all' niet bestaat, zeg maar
Ik vind trouwens "in een bepaalde maat passen" niet echt opgaan als je er aan alle kanten uitpuilt. Je ziet soms mensen die een shirt passen, maar daar is dan ook alles mee gezegd Als ze ademhalen knappen de naden Koop een maatje groter, denk ik dan, dan oog je slanker...
pi_48627008
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:41 schreef Levitation het volgende:

[..]

Daarentegen zijn er genoeg mensen die gezond leven en niet slank zijn. Maar dat is blijkbaar véél moeilijker te begrijpen voor sommige mensen.
Je kunt enorm gezond eten maar als je meer binnenkrijgt dan je verbrand kom je aan of val je in ieder geval niet af en doe je dus blijkbaar toch iets niet helemaal goed. Ieder lijf reageert anders en heeft een andere stofwisseling, er is geen standaard voor wat gezond is. De een kan moeiteloos alles eten en de ander komt heel snel aan. Gezond voor de laatste categorie betekend heel strak opletten met wat je eet en in welke hoeveelheid en meer moeten bewegen om gewicht krijt te raken.

Let wel: ik zeg dus niet dat dik zijn 'eigen schuld, dikke bult' is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')