abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48618209
quote:
Op zondag 22 april 2007 23:34 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dat is in de loop der jaren gebeurd, niet in de afgelopen paar maanden hoor.
daar zou ik niet zo zeker van zijn hoor
je kan sowieso op geen een maat op aan
of je moet twee dezelfde broeken in 2 andere maten kopen en dan later weer passen
pi_48618249
Eek, Ik berekende net dat ik tijdens mn depressie in 1.5 jaar (tja, het duurde een tijdje) zo'n 4000+ uur heb zitten verdoen achter World of Warcraft... Blij dat ik er nu doorheen ben en dat ik nu weer socialer/actiever/gezonder leef *haat depressies*
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48618405
ander gaan jullie even 4 pagina's volposten in 1dag.

Ik dacht trouwens dat kledingmaten wel degelijk op een standaard gebaseerd zijn (aantal cm's), maar er is blijkbaar niemand die zich er wat van aantrekt. Zou echt fijn zijn als je op basis van je lichaamsomtrek en lengte gewoon direct je maat kan vinden.
pi_48618433
quote:
Op zondag 22 april 2007 23:44 schreef octopussy het volgende:
ander gaan jullie even 4 pagina's volposten in 1dag.

Ik dacht trouwens dat kledingmaten wel degelijk op een standaard gebaseerd zijn (aantal cm's), maar er is blijkbaar niemand die zich er wat van aantrekt. Zou echt fijn zijn als je op basis van je lichaamsomtrek en lengte gewoon direct je maat kan vinden.
dat zou te makkelijk zijn
volgens mij heeft een man deze verschillende soorten maten bedacht
pi_48618822
quote:
Op zondag 22 april 2007 23:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat zou te makkelijk zijn
volgens mij heeft een man deze verschillende soorten maten bedacht
waarom makkelijk doen als het moeilijk kan
pi_48621559
Het stomme is dat ik bij dit soort kleding juist gewend ben dat het heel klein valt, ik heb dus ook eerst de XL gegrepen..
Dat ik uiteindelijk uitkwam in een M viel mij ook 100% mee.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 23 april 2007 @ 10:08:15 #207
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_48623997
Even een tvp na 205 posts
Zonnetje schijnt en mijn weegschaal is een rotding. Een nieuwe week heeft zich aangekondigd...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 23 april 2007 @ 10:08:34 #208
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_48624005
Goedemorgen mensen

Ik baal, want ik zie dat ik bijna 2 1/2 dieetclubtopics achterloop en geen tijd heb om terug te lezen

Maar mijn lijnresultaten maken dat wel ruimschoots goed, inmiddels ruim 6 kilo kwijt, I'm happy
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  maandag 23 april 2007 @ 10:14:44 #209
35189 Troel
scherp en bot
pi_48624201
Goedzo Faat! Dat gaat lekker!

Ik voel me vandaag buitengewoon kut en genaaid. Ik had gehoopt dat het over zou zijn vandaag, maar helaas. Ik zal de komende dagen nog wel met knallende koppijn lopen ben ik bang
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48624320
Goedemorgen

Ik heb er al het nodige computerwerk opzitten dus ik ga zo even lekker met de honden wandelen.
Vanmiddag weer pilates en fitness dus ik ga me niet al te druk maken vandaag.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_48624484
Goedemorgen allemaal

Ik ga zo lekker de stad in, weer een dagje in de zon, straks ben ik al bruin voor ik op vakantie ga
pi_48624646
hopelijk kan ik met de kinderen naar buiten vandaag
pi_48624649
Goedemorgen
Vandaag een heel druk dagje met school, maar als troost: Ik ga weer lekker tennissen aan het einde van de middag

Het is mij trouwens opgevallen dat Maarten wél in elke winkel dezelfde maat heeft. Dus blijkbaar (kort door de bocht conclusie) is dat probleem er niet met mannenmaten?

Ik heb ook rokjes en broeken in alle maten. Ik heb een broek maar 46 die ietsje te groot is en ook een prima zittend rokje maat 38
  † In Memoriam † maandag 23 april 2007 @ 10:40:38 #214
43556 miss_dynastie
pi_48624956
quote:
Op maandag 23 april 2007 10:29 schreef freecell het volgende:
Het is mij trouwens opgevallen dat Maarten wél in elke winkel dezelfde maat heeft. Dus blijkbaar (kort door de bocht conclusie) is dat probleem er niet met mannenmaten?
Ik denk dat de psyche van de man inderdaad iets anders werkt. M.a.w.: die staan niet te springen als ze in een maatje kleiner kunnen, dus die hoeven we ook niet 'voor de gek' te houden

Wat een heerlijk weer. Ik ga zo nog ff kaarsjes kopen en vanmiddag de favoriete taart van de mister bakken Straks huis versieren, want daar heb ik morgenochtend (zeven uur de deur uit) geen tijd voor. Helaas wel een vergadering morgenavond
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 april 2007 @ 10:45:41 #215
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_48625117
Faat, lekker zeg!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_48625793
Mannen hoeven geen perfect passende kleren. Mijn pastte voor de gein mijn broek en riep toen dat die goed zat Het is een broek maat 44, die flubbert om zijn benen, maar dat vindt hij niet erg. Dus als ik nog iets dunnere benen krijg kan ik zijn broeken aan als strakke broeken
Voor de beeldvorming, mijn vriend weegt 70kg bij een lengte van 2m
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 april 2007 @ 11:19:53 #217
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_48626177
quote:
Op zondag 22 april 2007 23:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik heb het wel over afvallen
en ik weet helemaal niet alles, maar ik weet wel hoe het niet moet
Daar ben ik het totaal niet mee eens, met mijn maatje 28 en een taille van 60cm
ik eet vaak genoeg een zak chips leeg 's avonds, en beweeg amper.
Dus ik vraag me af of jouw methode dan de juiste is, aangezien het effect bij mij zeer duidelijk is.

Overigens als jij:

in een maat M past..
Moet ik dan gaan kijken naar kindermaten? (die uiteraard te kort zijn)
Dan heeft de kledingindustrie niets meer in de winkel hangen voor mij

Anyway, ik kom hier graag kijken, meelezen en af en toe wat posten. Het is hier een gezellige bende waarin iedereen elkaar aanmoedigt, helpt, ondersteunt met afvallen.
Ik zie je nergens aanmoedigen, helpen, ondersteunen. Alleen maar kritiek leveren en jezelf ophemelen.
ik zou zeggen, neem een scontact op met een modellenbureau en kijk eens of je aangenomen wordt
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_48626233
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Daar ben ik het totaal niet mee eens, met mijn maatje 28 en een taille van 60cm
ik eet vaak genoeg een zak chips leeg 's avonds, en beweeg amper.
Dus ik vraag me af of jouw methode dan de juiste is, aangezien het effect bij mij zeer duidelijk is.

Overigens als jij:
[afbeelding]
in een maat M past..
Moet ik dan gaan kijken naar kindermaten? (die uiteraard te kort zijn)
Dan heeft de kledingindustrie niets meer in de winkel hangen voor mij
neejoh ik pas geen M ik ben dik
en gezond eten is slecht
ben helemaal verkeerd bezig
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 april 2007 @ 11:26:57 #219
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_48626395
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:21 schreef Miss_S het volgende:
en gezond eten is slecht
ben helemaal verkeerd bezig
zo zie je maar dat een bepaalde methode niet bij iedereen werkt
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_48626417
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

neejoh ik pas geen M ik ben dik
Als dat op die foto een M is, dan pas je het inderdaad niet
Dat je je in een maat kunt persen, betekent niet dat het goed staat.

In Teigans maat M jurkje waren heel duidelijk géén rolletjes te zien...
pi_48626434
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

zo zie je maar dat een bepaalde methode niet bij iedereen werkt
maar dan nog gezond is gezond en ongezond is ongezond
voor iedereen is een zak chips per dag ongezond
of je nou maatje xs hebt of xxl

en ja ik pas in een M net zoals ze hier met een hoger bmi ook in een M passen
we waren er al achter dat er niets van klopte

dus wat jou bijdrage met mijn foto was weet ik niet echt
  † In Memoriam † maandag 23 april 2007 @ 11:30:44 #222
43556 miss_dynastie
pi_48626524
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:27 schreef freecell het volgende:
Oh, ik dacht dat dat het model was.

Overigens heb ik ook een heeeeele zware kennis die in alle maatjes past heur, vindt ze zelf. Zij heeft me wel bewezen dat 'one size fits all' niet bestaat, zeg maar
  maandag 23 april 2007 @ 11:34:55 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48626690
Nou, hier heeft Miss_S wel gelijk, hoor. Gezond leven is niet alleen af te zien aan je lijf. Sommige mensen kunnen elke avond een zak chips leeg eten zonder aan te komen, maar dat wil niet zeggen dat ze gezond bezig zijn.

Ik heb het idee dat jullie Miss_S nu helemáál niet meer gelijk willen geven. Echt: ik lig ook vaak genoeg met haar in de clinch, maar als ze iets zegt wat m.i. wel klopt, krijgt ze ook gewoon gelijk van me .

En wmb mogen jullie het volgende topic wel het 'hoe kun je elkaar het meeste kwetsen'-topic noemen .
Niet meer actief op Fok!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 april 2007 @ 11:39:43 #224
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_48626856
Ik heb ook nergens gezegd dat ik gezond bezig ben. Alleen dat het voor mij werkt
pi_48626872
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:34 schreef Viking84 het volgende:
Nou, hier heeft Miss_S wel gelijk, hoor. Gezond leven is niet alleen af te zien aan je lijf. Sommige mensen kunnen elke avond een zak chips leeg eten zonder aan te komen, maar dat wil niet zeggen dat ze gezond bezig zijn.

Ik heb het idee dat jullie Miss_S nu helemáál niet meer gelijk willen geven.

En wmb mogen jullie het volgende topic wel het 'hoe kun je elkaar het meeste kwetsen'-topic noemen .
*Eens is.
Het lijkt een beetje een hoe-zeik-ik-Miss_S-zo-hard-mogelijk-af-topic te worden en daarvoor ben ik hier niet mee gaan doen. Een beetje minder mag best.
Ze formuleert misschien haar opmerkingen niet zo handig en ze is nog wel eens kort door de bocht maar jullie duiken ook echt overal gelijk bovenop.
  maandag 23 april 2007 @ 11:41:03 #226
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_48626879
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:34 schreef Viking84 het volgende:

Ik heb het idee dat jullie Miss_S nu helemáál niet meer gelijk willen geven. Echt: ik lig ook vaak genoeg met haar in de clinch, maar als ze iets zegt wat m.i. wel klopt, krijgt ze ook gewoon gelijk van me .

Daarentegen zijn er genoeg mensen die gezond leven en niet slank zijn. Maar dat is blijkbaar véél moeilijker te begrijpen voor sommige mensen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 april 2007 @ 11:43:28 #227
13151 crew  Rewimo
pi_48626920
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Overigens heb ik ook een heeeeele zware kennis die in alle maatjes past heur, vindt ze zelf. Zij heeft me wel bewezen dat 'one size fits all' niet bestaat, zeg maar
Ik vind trouwens "in een bepaalde maat passen" niet echt opgaan als je er aan alle kanten uitpuilt. Je ziet soms mensen die een shirt passen, maar daar is dan ook alles mee gezegd Als ze ademhalen knappen de naden Koop een maatje groter, denk ik dan, dan oog je slanker...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_48627008
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:41 schreef Levitation het volgende:

[..]

Daarentegen zijn er genoeg mensen die gezond leven en niet slank zijn. Maar dat is blijkbaar véél moeilijker te begrijpen voor sommige mensen.
Je kunt enorm gezond eten maar als je meer binnenkrijgt dan je verbrand kom je aan of val je in ieder geval niet af en doe je dus blijkbaar toch iets niet helemaal goed. Ieder lijf reageert anders en heeft een andere stofwisseling, er is geen standaard voor wat gezond is. De een kan moeiteloos alles eten en de ander komt heel snel aan. Gezond voor de laatste categorie betekend heel strak opletten met wat je eet en in welke hoeveelheid en meer moeten bewegen om gewicht krijt te raken.

Let wel: ik zeg dus niet dat dik zijn 'eigen schuld, dikke bult' is.
  maandag 23 april 2007 @ 11:46:29 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48627012
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb ook nergens gezegd dat ik gezond bezig ben. Alleen dat het voor mij werkt
ja dat je er niet dik van wordt. Maar daar is ook niet alles mee gezegd. Ben je niet bang dat je over een X aantal jaar de rekening gepresenteerd krijgt?
Niet meer actief op Fok!
  maandag 23 april 2007 @ 11:47:43 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48627051
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:46 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Je kunt enorm gezond eten maar als je meer binnenkrijgt dan je verbrand kom je aan of val je in ieder geval niet af en doe je dus blijkbaar toch iets niet helemaal goed. Ieder lijf reageert anders en heeft een andere stofwisseling, er is geen standaard voor wat gezond is. De een kan moeiteloos alles eten en de ander komt heel snel aan. Gezond voor de laatste categorie betekend heel strak opletten met wat je eet en in welke hoeveelheid en meer moeten bewegen om gewicht krijt te raken.

Let wel: ik zeg dus niet dat dik zijn 'eigen schuld, dikke bult' is.
jawel, er is wel een standaard voor wat gezond is en wat niet . En chips hoort daar niet bij. Het is niet zo dat dik = ongezond, slank = gezond. Je kunt prima richtlijnen opstellen voor gezond leven. Alleen de één kan daar wat meer binnen variëren dan de ander.
Niet meer actief op Fok!
pi_48627127
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:40 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

*Eens is.
Het lijkt een beetje een hoe-zeik-ik-Miss_S-zo-hard-mogelijk-af-topic te worden en daarvoor ben ik hier niet mee gaan doen. Een beetje minder mag best.
Ze formuleert misschien haar opmerkingen niet zo handig en ze is nog wel eens kort door de bocht maar jullie duiken ook echt overal gelijk bovenop.
Ook eens is
Maar er zit al een redelijke geschiedenis met Miss_s en dit topic dat het lastig wordt om dat aan te passen. Ik probeer Miss_s duidelijk te maken dat ze misschien anders moet formuleren of anders wegblijven, niet om wie ze is, maar vanwege de reacties die ze hier losmaakt. Dat is misschien oneerlijk tegenover Miss_S, maar laten we wel wezen: dit is een afvaltopic voor dikke mensen, en daar valt zij niet onder, dus als er dan mensen moeten gaan zou zij dat moeten zijn (mijn logica iig) Net zoals dat ik niet in het Slank-topic ga posten, ik lees daar wel, er staan nuttige tips soms, maar ik reageer niet.
Ja, ik weet dat het een openbaar forum is, maar zoals overal in het openbaar geldt ook hier dat beleefd zijn geen kwaad kan. En als dat betekent dat je uit beleefdheid niks zegt, dan hou je dus ook hier gewoon je mond. "voor de lieve vrede" zeg maar.

Ik zit hier om af te vallen, maar heb door dit soort acties (niet alleen van miss_s) vaak geen zin meer om te posten als het even wat minder gaat, terwijl ik dan juist de steun van zo'n forum kan gebruiken.
pi_48627237
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

jawel, er is wel een standaard voor wat gezond is en wat niet . En chips hoort daar niet bij. Het is niet zo dat dik = ongezond, slank = gezond. Je kunt prima richtlijnen opstellen voor gezond leven. Alleen de één kan daar wat meer binnen variëren dan de ander.
Nee die is er niet. Gezond voor een suikerpatiënt is iets heel anders dan voor iemand die dat niet heeft, gezond voor iemand met een snelle stofwisseling is ook weer heel anders dan voor iemand met een trage stofwisseling. Gevarieerd, voldoende groente en fruit e.d. is vrij standaard, het verschil zit hem in de hoeveelheden.
Je kunt geen standaard dieetplan opzetten dat voor iedereen werkt omdat ieders lijf anders reageert.
Was het maar zo makkelijk, dan hadden we veel minder dikke mensen.
  maandag 23 april 2007 @ 11:55:20 #233
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_48627301
Mijn idee is dat we in deze maatschappij helemaal met de verkeerde dingen bezig zijn... we streven geen geluk of gezondheid na, geen persoonlijke ontwikkeling of goede vriendschappen. Het enige dat telt is of je in maatje 34 past.

Nou... ik pas daar niet in... zal er ook nooit in passen ... en eerlijk gezegd hoef ik dat ook niet. Veel liever ben ik een leuke, intelligente, betrouwbare, behulpzame, ontwikkelde vrouw met een groep goede vrienden, die in vrede met zichzelf en haar omgeving leeft dan dat ik geprezen wordt omdat ik "eindelijk" mezelf zo ver heb kunnen uithongeren dat ik in maatje X pas.

Blijkbaar is slank zijn zelfs belangrijker dan onze geestelijke gezondheid.

Ik vraag me wel eens af: "waar zijn we nu helemaal mee bezig in deze wereld?"
***Levi was here***
pi_48628303
En toch zou ik wel graag in een maatje 34 willen passen

* freecell mijmert

Ik ga zo trouwens even lunchen, iets met cornflakes, melk en fruit vermoed ik

Edit: voordat jullie je allemaal zorgen gaan maken of TARA wel goed eet: overdag stop ik er een heleboel gevarieerde en gezonde dingen in hoor
  maandag 23 april 2007 @ 12:35:04 #235
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_48628588
quote:
Op maandag 23 april 2007 12:25 schreef freecell het volgende:
En toch zou ik wel graag in een maatje 34 willen passen

* freecell mijmert
Dat heb ik dus helemaal niet. Ik zou al super blij zijn als ik maat 42/44 zou hebben, puur omdat ik dan leukere kleding kan kopen dan nu. Maatje 34 is wat dat betreft ook niet ideaal, in 36/38 is volgens mij veel meer te krijgen.

Ik heb ook niet de illusie dat ik gelukkiger word als ik slanker ben... al heb ik er wel heel lang over gedaan om dat te beseffen... Ik vind het wel mooier en makkelijker om 15 kg kwijt te raken, maar mijn échte lichaamelijke (en geestelijke) problemen los ik er toch niet mee op. Gelukkig kun je in ieder lichaam zijn, net als ongelukkig.

Toch lijn ik... omdat ik zo nu eenmaal ben. Niemand is graag "anders", ook ik niet. Dat is overigens ook een reden dat ik het hier zo leuk vind, hier ben ik niet "anders"
***Levi was here***
pi_48628722
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:55 schreef Levitation het volgende:
Blijkbaar is slank zijn zelfs belangrijker dan onze geestelijke gezondheid.
Kan je je voorstellen hoe erg je met je mond vol tanden staat als een vrouw met kanker vrolijk tegen je zegt dat ze nu wel eindelijk die hardnekkige kilo's kwijt is? (dit is geen grap, was het maar zo)

Na 1,5 dag Miss_S in de hoofdrol (geheel onbedoeld van haar kant) hoop ik dat het vandaag weer een normale dag wordt. Miss_S is nog jong, bedoelt het niet slecht en heeft helaas het inzicht nog niet om in te zien wat ze nou eigenlijk verkeerd zegt. Dat is geen reden om er dan maar met z'n allen bovenop te springen en te proberen Miss_S dan maar zo hard mogelijk te raken.

Er is al heel veel gezegd waar ik achter sta, maar er is ook heel veel gezegd waar ik even van moet fronzen. Als dit een topic is om elkaar te steunen, waarom zie ik dan zoveel pogingen om Miss_S de grond in te stampen? Omdat ze dat in je oproept waarschijnlijk. Maar is het niet veel logischer om haar proberen duidelijk te maken dat ze in jouw ogen kwetsende opmerkingen maakt dan dat je even voordoet hoe gemeen je zelf ook kan zijn?

Miss_S, ik raad je aan te letten op wat je typt en hoe dat over kan komen. Probeer in je achterhoofd te houden dat ongevraagde adviezen, afkrakende opmerkingen en dooddoeners vaak niet echt fijn aankomen. Vraag jezelf af bij iets wat je wilt versturen: help ik hier iemand mee, beur ik hier iemand mee op, steun ik zo iemand? Als je dat niet kan of niet wilt dan raad ik je af verder mee te kletsen in deze reeks.
Voor de rest: Miss_S heeft niet altijd ongelijk en haar de grond in stampen wil ik niet meer zien.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 23 april 2007 @ 12:49:53 #237
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_48628994
quote:
Op maandag 23 april 2007 12:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kan je je voorstellen hoe erg je met je mond vol tanden staat als een vrouw met kanker vrolijk tegen je zegt dat ze nu wel eindelijk die hardnekkige kilo's kwijt is? (dit is geen grap, was het maar zo)
Dat is echt onvoorstelbaar. Je hoopt op zo'n moment echt dat iemand een (redelijk morbide) geintje maakt...
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 april 2007 @ 12:51:38 #238
13151 crew  Rewimo
pi_48629034
Dat is echt galgenhumor zeg...
pi_48629296
quote:

[..]

goh, gesproken met mijn schoontante? die heeft terminaal kanker en is o zo blij dat ze eindelijk maatje 36 aan kan. maar ach, tis dezelfde tante, die toen ik nog richting anorexia was zei dat ik wel minder moest eten, want ik was dik (woog 50 kilo)
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_48629507
quote:
Op maandag 23 april 2007 13:00 schreef gothic-blackie het volgende:
goh, gesproken met mijn schoontante? die heeft terminaal kanker en is o zo blij dat ze eindelijk maatje 36 aan kan. maar ach, tis dezelfde tante, die toen ik nog richting anorexia was zei dat ik wel minder moest eten, want ik was dik (woog 50 kilo)
Toen ik het tegen een internist zei, kreeg ik te horen dat ze die reactie wel vaker van vrouwen horen.
Dat je figuur zo'n obsessie kan zijn
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_48629519
Oh, ik heb bloemen gekregen van mijn Lief hè!
pi_48629660
quote:
Op maandag 23 april 2007 13:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Toen ik het tegen een internist zei, kreeg ik te horen dat ze die reactie wel vaker van vrouwen horen.
Dat je figuur zo'n obsessie kan zijn
Och het zou ook wel een opmerking voor mij zijn. Lekkere grafhumor, beetje shockeren.
Ik denk niet dat je dat moet zien als een obsessie met gewicht, zo zou het voor mij in ieder geval niet zijn.
Het ligt voor mij in de lijn van opmerkingen als: Haha heb je zere voeten? Is maar goed dat ik reuma heb, kan ik een hendig sjiek karretje rondgereden worden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 april 2007 @ 13:12:25 #243
13151 crew  Rewimo
pi_48629683
Kun je ze wel ruiken?

Begon jouw griepje trouwens met keelpijn en schorheid?
pi_48629698
quote:
Op maandag 23 april 2007 13:07 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ik heb bloemen gekregen van mijn Lief hè!
pi_48629961
quote:
Op maandag 23 april 2007 13:12 schreef Rewimo het volgende:
Kun je ze wel ruiken?

Begon jouw griepje trouwens met keelpijn en schorheid?
Ik kan ze niet ruiken En het begon met keelpijn ja. Sorry
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 april 2007 @ 13:23:11 #246
13151 crew  Rewimo
pi_48630073
quote:
Op maandag 23 april 2007 13:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan ze niet ruiken En het begon met keelpijn ja. Sorry
Aha. Fijn.
  † In Memoriam † maandag 23 april 2007 @ 13:23:24 #247
43556 miss_dynastie
pi_48630083
quote:
Op maandag 23 april 2007 13:11 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik denk niet dat je dat moet zien als een obsessie met gewicht, zo zou het voor mij in ieder geval niet zijn.
Maar het is ook de toon waarop het gezegd wordt, meestal is het wel duidelijk als iemand een grapje maakt (aan de ogen en zo). Ik ken ook echt mensen die dat serieus zeiden toen een vriendin van me kanker kreeg, echt 'zij wordt tenminste lekker slank, zucht...' Toen had je nog geen Sonja trouwens. Ik heb die meiden gevraagd of ze ook de kale kop en onvruchtbaarheid er 'lekker' bij wilden hebben. Toen kikte er wel even wat besef in, geloof ik...
pi_48630825
quote:

[..]

Voor de rest: Miss_S heeft niet altijd ongelijk en haar de grond in stampen wil ik niet meer zien.
Mijn schoonmoeder zei dit dus laatst ook, ze heeft darmkanker en is 18 kilo afgevallen, ze heeft nu ondergewicht. Zij plaatste deze opmerking ook, en sjah, wij hebben erom gelachen....klinkt stom, maar humor doet een hoop in een soms (zoals het lijkt) hopeloze situatie.
En dan miepen wij allemaal over gewicht, gezondheid is het allerbelangrijkste wat er is...
Al is het natuurlijk gezonder om niet heel veel overgewicht te hebben, daar ben ik me van bewust.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 23 april 2007 @ 13:47:47 #249
35189 Troel
scherp en bot
pi_48630965
quote:
Op maandag 23 april 2007 13:43 schreef Fuente het volgende:

[..]

Mijn schoonmoeder zei dit dus laatst ook, ze heeft darmkanker en is 18 kilo afgevallen, ze heeft nu ondergewicht. Zij plaatste deze opmerking ook, en sjah, wij hebben erom gelachen....klinkt stom, maar humor doet een hoop in een soms (zoals het lijkt) hopeloze situatie.
En dan miepen wij allemaal over gewicht, gezondheid is het allerbelangrijkste wat er is...
Al is het natuurlijk gezonder om niet heel veel overgewicht te hebben, daar ben ik me van bewust.
Het is inderdaad nogal dubbelop ja
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48631032
quote:
Op maandag 23 april 2007 13:47 schreef Troel het volgende:

[..]

Het is inderdaad nogal dubbelop ja
Jah... mijn schoonmoeder plaatste het echt als grapje, ze zou zelf liever wat zwaarder zijn nu, maar het drukt je wel met je neus op de feiten op zo;n moment. En zelfs dat werkt dubbel, ik denk in ' wat zeur ik over dat ik te zwaar ben, er zijn veel ergere dingen' en tegenovergesteld ' waarom doe ik in hemelsnaam niet wat aan mijn gewicht, het is ongezond, er zijn mensen die altijd gezond eten en kanker krijgen', alsof je daar invloed op hebt...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_48631553
Zo
Ik heb een gedeelte schoolwerk af. Hoef nu niet zo heel erg veel meer vandaag en dat is bijzonder plezierig. Heb het vervelendste deel nu wel af van wat er eigenlijk voor morgen af moet.
pi_48631726
Lekker freecell..
ik moet zo ook ff wat gaan doen, maar ik heb niet zoveel zin....
Maarja, als ik het nu niet doe, vergeet ik er weer teveel van..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_48632139
quote:
Op maandag 23 april 2007 14:08 schreef teigan het volgende:
Lekker freecell..
ik moet zo ook ff wat gaan doen, maar ik heb niet zoveel zin....
Maarja, als ik het nu niet doe, vergeet ik er weer teveel van..
Ik moet nog steeds beginnen met het begeleidende schrijven bij mijn scriptie...
pi_48632217
Er staat hier trouwens echt NAAST me (binnen handbereik dus) een schaaltje met 7 bonbons. Ik heb er nog niet één gehad, maar ik zit dus naast dat schaaltje te studeren.... :S
Ik meld jullie dus nu dat het er nog 7 zijn, dan heb ik in ieder geval een beetje sociale controle
pi_48632231
ik moet na elke les die ik in het kader van mijn PGOO geef een zelfreflectie schrijven. Kan kort, maar ik moet het wel doen.

Hm, naast mij ligt alleen heel veel papier en zooi.... Dat is maar goed ook, want als ik hier aan het werk ben heb ik altijd de neiging om als ik iets pak door te blijven eten..

vond trouwens in mijn tas nog wel een zakje m&m's, maar die zitten nog steeds in mijn tas
pi_48632970
Ik heb net voor het eerst een broodje van de subway gehad, jummie Kan ik weer een middag op vooruit
  maandag 23 april 2007 @ 14:48:21 #257
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_48633080
quote:
Op maandag 23 april 2007 14:45 schreef omearos het volgende:
Ik heb net voor het eerst een broodje van de subway gehad, jummie Kan ik weer een middag op vooruit
15cm of 30cm?
30cm is een flinke maaltijd... maar zo ontzettend lekker!
***Levi was here***
pi_48633106
die subway broodjes zijn lekker ja!!!
En daar voel ik me meestal ook niet echt schuldig over als ik die als lunch neem.. Als ik het doe loop ik toch meestal al een tijdje in de stad, en kan het ook wel..
  † In Memoriam † maandag 23 april 2007 @ 14:49:42 #259
43556 miss_dynastie
pi_48633125
quote:
Op maandag 23 april 2007 14:45 schreef omearos het volgende:
Lekker zijn die he
Ik heb er vrijdag ook weer een keer een gehaald. Al ben ik wel van de vage combi's geloof ik, ze vragen altijd wel drie keer of ik écht wel ui op brood wil
pi_48633137
quote:
Op maandag 23 april 2007 14:48 schreef Levitation het volgende:

[..]

15cm of 30cm?
30cm is een flinke maaltijd... maar zo ontzettend lekker!
euhm, "een halve", zag er wel groter uit dan 15 cm, maar had geen meetlat bij me
pi_48633177
quote:
Op maandag 23 april 2007 14:22 schreef freecell het volgende:
Er staat hier trouwens echt NAAST me (binnen handbereik dus) een schaaltje met 7 bonbons. Ik heb er nog niet één gehad, maar ik zit dus naast dat schaaltje te studeren.... :S
Ik meld jullie dus nu dat het er nog 7 zijn, dan heb ik in ieder geval een beetje sociale controle
Je kan dat beter wegzetten, meestal werkt het helemaal niet goed om je 'discipline' op zo'n manier te testen. Tenzij je ze toch niet lekker vindt.

Ik heb m'n er weer op uitgestuurd om films te huren Ik vind dit typen een beetje te vermoeiend (en oh wat klinkt dat aanstellerig, maar ik ben het stil liggen en niets doen zat en boeken liggend lezen kan ik alleen op m'n buik, maar dan verstopt alles helemaal in mijn neus en bijholten). Hij heeft ook kippensoep voor me gehaald
pi_48633260
je hebt het echt flink te pakken dus Isa..
fijn dat je vriendje een beetje voor je kan zorgen..
pi_48633340
Atrimar betrapte me net op typen terwijl ik de hoekjes van een tissue in mijn neusgaten had gepropt en hem met een glazige blik aankeek. Hij kwam niet meer bij
pi_48633487

Isa! *knuffel!*
pi_48633488
Daar kan ik me iets bij voorstellen Isa..
Mijn neus begint nu te lopen, ik ben thee aan het drinken...
Maar dat gaat zo hopelijk wel weer over..
pi_48633627
quote:
Op maandag 23 april 2007 14:55 schreef Isabeau het volgende:
Atrimar betrapte me net op typen terwijl ik de hoekjes van een tissue in mijn neusgaten had gepropt en hem met een glazige blik aankeek. Hij kwam niet meer bij

Vind je 't gek dat hij niet meer bijkwam
Sara
Merel
Ukje
  maandag 23 april 2007 @ 15:17:03 #267
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_48634091
Na ik heb hier een man in huis met een tampon in zijn oor waarvan het touwtje zo --- staat

[ Bericht 4% gewijzigd door -Bubseltje- op 23-04-2007 15:19:14 (typgriep) ]
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 april 2007 @ 15:33:22 #268
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_48634685
Overigens zijn er nog altijd 7 bonbons
pi_48635404
* octopussy verslikt in glas melk

Isa, wil je oppassen met wat je typt, ik heb een nogal visuele verbeelding.
pi_48635636
quote:
Op maandag 23 april 2007 15:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Overigens zijn er nog altijd 7 bonbons
Die knuffel die je me zonet even kwam brengen, was dat echt alleen maar om bonbons te tellen?
Te idioot voor woorden
pi_48635709
quote:
Op maandag 23 april 2007 15:50 schreef octopussy het volgende:
* octopussy verslikt in glas melk

Isa, wil je oppassen met wat je typt, ik heb een nogal visuele verbeelding.
Het vraagt ook bijna om een foto he
Sara
Merel
Ukje
pi_48638546
quote:
Op maandag 23 april 2007 15:57 schreef Fuente het volgende:
Het vraagt ook bijna om een foto he
We houden het gewoon bij een visual, k

Wel goed voor de lijn, niets smaakt me en ik heb nergens zin in.
pi_48638742
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

We houden het gewoon bij een visual, k

Wel goed voor de lijn, niets smaakt me en ik heb nergens zin in.
Crashdieters ook altijd....
pi_48639124
quote:
Op maandag 23 april 2007 15:55 schreef freecell het volgende:

[..]

Die knuffel die je me zonet even kwam brengen, was dat echt alleen maar om bonbons te tellen?
Te idioot voor woorden
hihihihi weet je dat mijn vriend ook echt zoiets zou flikken, gewoon ff controleren en dan melden aan de rest
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_48639259
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:24 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

hihihihi weet je dat mijn vriend ook echt zoiets zou flikken, gewoon ff controleren en dan melden aan de rest
Gemeen zijn ze hè?
Ik ga zometeen lekker minstens een uurtje tennissen. We hebben een goede en gratis baan gevonden in de stad
  maandag 23 april 2007 @ 17:29:30 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48639275
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:28 schreef freecell het volgende:

[..]

Gemeen zijn ze hè?
Ik ga zometeen lekker minstens een uurtje tennissen. We hebben een goede en gratis baan gevonden in de stad
waar? .
Niet meer actief op Fok!
pi_48639493
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

waar? .
Er zijn meerdere. Oosterpark, vinkhuizen, zuiderpark...
Die van vinkhuizen is nog heel tof en nieuw!
pi_48639731
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

waar? .
Je bent lid van de Aclo, daar kun je ook gratis tenissen
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  maandag 23 april 2007 @ 17:51:47 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48639992
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:43 schreef Tangarine het volgende:

[..]

Je bent lid van de Aclo, daar kun je ook gratis tenissen
tennissen .

Ik heb geen tennismaatje hint, hint . Vanavond ga ik spinnen bij de Aclo en ik heb er heul geen zin in .
Niet meer actief op Fok!
pi_48640333
Beterschap Isa.

Ik ben net terug van de fysio, ben lekker afgebeuld
Ze hebben eindelijk een beetje door dat ik niet van glas ben en dat ik zelf wel aan de rem trek als het niet gaat. Nu jutten ze me dus flink op en dat is erg goed voor mijn motivatie.

Eerst een uur pilates, dat is op zich niet zo heel zwaar maar je traint wel je spieren en het is een mooie opwarmer. Dan eventjes pauze om wat te drinken en een pakje sultana's weg te werken en dan nog een uur fitness.

Ik begin dat roeien echt leuk te vinden. Heerlijk om zo actief met je lijf bezig te zijn dat je flink gaat zweten.
En nog beter nieuws, de beste man heeft mijn knieën even bekeken.
Hij heeft me op de crosstrainer gezet om te kijken of ik iets verkeerd doe (dat was niet zo) en heeft toen even wat kleine testjes gedaan. Volgens hem komen de meeste klachten die ik heb met (hard-) lopen doordat de spier aan de binnenkant van mijn bovenbeen, bij de knie, niet sterk genoeg is. Ik heb wat oefeningen meegekregen die er als het goed is voor gaan zorgen dat die spieren weer sterker worden zodat ze mijn kniegewrichten wat ontzien. Ik zou na een week al resultaat moeten merken dus volgende week weer testen op de crosstrainer of het geholpen heeft.

Als hij gelijk heeft dan hoef ik de 4 mijl van Groningen dus nog niet af te schrijven

Lijntechnisch was het verder niet zo'n beste dag.
Vanmorgen eerst een glas melk en daarna kwark met verse bosbessen.
Tussendoor een peer.
Lunch heb ik weer eens overgeslagen.
Toen tussen het sporten door een pakje sultana's.
En ik ben van plan om straks een flinke, goed gevulde salade met een kip cordon bleu te eten. Ik heb geen zin in aardappels o.i.d. Misschien pak ik er wel een stukje brood bij voor de nodige koolhydraten.

Dit is eigenlijk niet goed, ik moet meer eten, zéker als ik twee uur sport, ik weet het.
Maar ik heb geen honger.
pi_48640909
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:27 schreef freecell het volgende:

[..]

Als dat op die foto een M is, dan pas je het inderdaad niet
Dat je je in een maat kunt persen, betekent niet dat het goed staat.

zo zit dat truitje
ik pers me nergens in
misschien dat dat bij jou nodig is omdat je anders niets past maar dat is niet bij mij zo
  maandag 23 april 2007 @ 18:25:53 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48641018
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

zo zit dat truitje
ik pers me nergens in
misschien dat dat bij jou nodig is omdat je anders niets past maar dat is niet bij mij zo
anders lees je even verder. Dan zie je ook dat we zouden ophouden met elkaar af te zeiken.
Niet meer actief op Fok!
  † In Memoriam † maandag 23 april 2007 @ 18:27:52 #283
43556 miss_dynastie
pi_48641082
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:02 schreef MinderMutsig het volgende:
En ik ben van plan om straks een flinke, goed gevulde salade met een kip cordon bleu te eten. Ik heb geen zin in aardappels o.i.d. Misschien pak ik er wel een stukje brood bij voor de nodige koolhydraten.
En wat koude pasta door je salade, vind je dat niets?

Wij eten zo lekker taco's. Zijn de tomaten eindelijk weer redelijk goed betaalbaar , kosten de paprika's weer een klein fortuin
pi_48641182
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

anders lees je even verder. Dan zie je ook dat we zouden ophouden met elkaar af te zeiken.
ik heb nog niemand zijn excuus zien aan bieden

oke ik kan bot zijn
maar ik maak geen kwetsende opmerkingen over iemands uiterlijk

ik post geen foto´s van andere om dan precies te gaan aanwijzen wat er fout is
  maandag 23 april 2007 @ 18:36:28 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48641388
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik heb nog niemand zijn excuus zien aan bieden
gaat ook niet gebeuren. Laat nou maar, hier komt alleen maar gezeik van.
Niet meer actief op Fok!
pi_48641459
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

gaat ook niet gebeuren. Laat nou maar, hier komt alleen maar gezeik van.
ja maar het spijt me dat ik dit niet vind kunnen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 april 2007 @ 18:40:59 #287
13151 crew  Rewimo
pi_48641549
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:27 schreef miss_dynastie het volgende:
En wat koude pasta door je salade, vind je dat niets?

Wij eten zo lekker taco's. Zijn de tomaten eindelijk weer redelijk goed betaalbaar , kosten de paprika's weer een klein fortuin
Ik heb wraps gemaakt met spinazie en gerookte zalm, pijnboompitjes en een beetje roomkaas erdoor
pi_48641570
Ik zet dit ff tussen spoilers voor de visueel ingestelden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † maandag 23 april 2007 @ 18:42:49 #289
43556 miss_dynastie
pi_48641616
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:40 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik heb wraps gemaakt met spinazie en gerookte zalm, pijnboompitjes en een beetje roomkaas erdoor
En dat is verse spinazie of opgewarme of ??? Klinkt als een redelijk eenvoudig en snel hapje

Teigan Dacht ik dat ik biologisch was met mijn Odin pakket
pi_48642032
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:41 schreef teigan het volgende:
Ik zet dit ff tussen spoilers voor de visueel ingestelden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik visualiseer me nu een timon een pumba die dan helemaal blij worden
  maandag 23 april 2007 @ 18:59:19 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48642269
quote:

[..]

haha, en van wie had je dat recept ook alweer? .
Niet meer actief op Fok!
pi_48642401
quote:

[..]

Dat klinkt echt vreselijk lekker!
Sara
Merel
Ukje
pi_48642604
Hallo allemaal Wat een heerlijk weer was het weer vandaag!

En de weegschaal negeer ik gewoon een paar dagen.

Overigens zojuist mijn eerste "Not guilty" ijsje op.. lekker! En dat voor maar 38 kcal!
pi_48643207
quote:
Op maandag 23 april 2007 19:07 schreef Fannetje het volgende:
Overigens zojuist mijn eerste "Not guilty" ijsje op.. lekker! En dat voor maar 38 kcal!
Welke had je dan? Ik vind vooral die bosbessenijsjes lekker
pi_48643295
quote:
Op maandag 23 april 2007 19:07 schreef Fannetje het volgende:
Hallo allemaal Wat een heerlijk weer was het weer vandaag!

En de weegschaal negeer ik gewoon een paar dagen.

Wat is dat dan? Klinkt namelijk wel goed
Sara
Merel
Ukje
pi_48643303
Heb ik iets gemist?
Wat is "Not Guilty" ijs?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 april 2007 @ 19:28:23 #297
13151 crew  Rewimo
pi_48643309
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:42 schreef miss_dynastie het volgende:
En dat is verse spinazie of opgewarme of ??? Klinkt als een redelijk eenvoudig en snel hapje
Kan met verse, ik heb deze keer diepvries gebruikt. 't Is ook supersimpel en lekker snel. Uitje fruiten, spinazie laten slinken (in geval van diepvries: meeverwarmen), gerookte zalm in stukjes erbij, pijnboompitjes erdoor, roomkaas laten smelten. Alles door elkaar husselen. Wraps even verwarmen en vullen en smullen
pi_48643433
quote:
Op maandag 23 april 2007 19:28 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Kan met verse, ik heb deze keer diepvries gebruikt. 't Is ook supersimpel en lekker snel. Uitje fruiten, spinazie laten slinken (in geval van diepvries: meeverwarmen), gerookte zalm in stukjes erbij, pijnboompitjes erdoor, roomkaas laten smelten. Alles door elkaar husselen. Wraps even verwarmen en vullen en smullen
En wat voor roomkaas gebruik je dan? Dit klinkt echt wel errug lekker
Sara
Merel
Ukje
pi_48643485
Mjummm, dat klinkt echt superlekker!
It is your friends who make your world!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 april 2007 @ 19:34:15 #300
13151 crew  Rewimo
pi_48643509
quote:
Op maandag 23 april 2007 19:32 schreef Fuente het volgende:
En wat voor roomkaas gebruik je dan? Dit klinkt echt wel errug lekker
Gewoon de allergoedkoopste van de Dekamarkt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')