http://scores.espn.go.com/nhl/recap?gameId=270421005quote:Op zondag 22 april 2007 01:11 schreef Saviola het volgende:
Ben benieuwd naar de beelden.
Dan hebben ze toch 3 uur extra?quote:Op zondag 22 april 2007 17:15 schreef popolon het volgende:
Waanzinnig schema trouwens, gisteren nog in Detroit, vandaag weer in Calgary. Da's zo'n 3000 kilometer met ook nog 3 uur tijdsverschil.
En ik maar denken dat het wel goed zit als ik je quote zonder het verder uit te zoekenquote:Op woensdag 25 april 2007 07:51 schreef Saviola het volgende:
Ottawa is natuurlijk de nummer 4 in de East, niet 3 zoals ik typte..
Dik onverdiend ja, Detroit is slecht.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:19 schreef Saviola het volgende:
2-1 alweer hoor, Zetterberg
quote:Buffalo Sabres vs Ottawa Senators
Thursday, May 10 7:00 p.m. Ottawa at Buffalo
Saturday, May 12 8:00 p.m. Ottawa at Buffalo
Monday, May 14 7:00 p.m. Buffalo at Ottawa
Wednesday, May 16 7:00 p.m. Buffalo at Ottawa
* Saturday, May 19 2:00 p.m. Ottawa at Buffalo
* Monday, May 21 7:00 p.m. Buffalo at Ottawa
* Wednesday, May 23 7:00 p.m. Ottawa at Buffalo
Buffalo en Detroit dus thuisvoordeel.quote:Detroit Red Wings vs Anaheim Ducks.
Friday, May 11 7:30 p.m. Anaheim at Detroit
Sunday, May 13 7:30 p.m. Anaheim at Detroit
Tuesday, May 15 9:00 p.m. Detroit at Anaheim
Thursday, May 17 9:00 p.m. Detroit at Anaheim
* Sunday, May 20 3:00 p.m. Anaheim at Detroit
* Tuesday, May 22 9:00 p.m. Detroit at Anaheim
* Thursday, May 24 7:30 p.m. Anaheim at Detroit
let's go Sensquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:32 schreef CoLoGnE het volgende:
het wordt tijd dat de Stanley Cup weer eens naar Hockeytown Canada komt
Lids is niet alleen een killer op de beslissende momenten. De NHL heeft al jaren niemand meer gezien die zo constant is als Lidstrom. Sinds '99 al de beste defender.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:58 schreef Leatherface het volgende:
Hasek.
Wat een held is en blijft hij toch.
Ookvoor Lidström trouwens. Wat een killer op beslissende momenten. Zo ook tijdens de Olympische finale in Turijn.
Tja Chelios is gewoon aan z'n tweede, misschien wel derde, jeugd begonnen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:22 schreef WasQ het volgende:
Wat een wedstrijd. De Ducks waren ook zeer goed, maar Detroit steeg boven zichzelf uit. Met dank aan Beauchemin, die twee keer de puck in zijn eigen doel werkte.
In een onderling duel tussen de Norris-kandidaten is op dit moment Lidstrom iedereen de baas. Niedermayer vond ik een stuk beter dan Pronger, die verdedigend regelmatig te kijk werd gezet. Chelios speelde ook erg sterk trouwens...
Borque is toch echt nog een klasse beter.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:29 schreef JZweeds het volgende:
[..]
Lids is niet alleen een killer op de beslissende momenten. De NHL heeft al jaren niemand meer gezien die zo constant is als Lidstrom. Sinds '99 al de beste defender.
Ray Bourque heeft wel minder grote prijzen gepakt dan Nicklas Lidström.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tuurlijk maar Borque is waarschijnlijk na Orr de beste all-round defensemen aller tijden
Die 4-3 van de week was ook bestquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:22 schreef WasQ het volgende:
Woohoo! Goede wedstrijd, Pronger had geluk trouwens dat hij de game misconduct niet kreeg!
Na vannacht kan ik me dat ook niet meer voorstellen... wat een schofterige hit zegquote:Op zondag 13 mei 2007 09:51 schreef WasQ het volgende:
Bovendien pakt Lidstrom dit jaar weer een Norris. Kan me niet voorstellen dat die naar Niedermayer of Pronger gaat. (...)
Game 4 is donderdag-nacht!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:47 schreef Damzkieee het volgende:
Hij lag ook wel goed, maar je kon duidelijk de puck er nog onderdoor zien schuivenScheelde erg weinig trouwens
Wanneer is de volgende wedstrijd?
Niet helemaal terecht, daar Niedermeyer niet zo heel veel fout deed. Dat was mi gewoon een harde hit. Pronger daarentegen elbowde hem vanachter. Dat was duidelijk een game misconduct met evt suspension.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:31 schreef popolon het volgende:
Gelukkig werd Niedermeyer ejected, geheel terecht.
Dat bleek later uit de herhaling ja, Pronger gaf die veel te late hit.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:24 schreef JZweeds het volgende:
[..]
Niet helemaal terecht, daar Niedermeyer niet zo heel veel fout deed. Dat was mi gewoon een harde hit. Pronger daarentegen elbowde hem vanachter. Dat was duidelijk een game misconduct met evt suspension.
Zoveel beter? Ik vond hen alleen in Game 3 beter eigenlijk.. en nu ook dan, de 2-0 zit er meer in dan 1-1..quote:Op zondag 20 mei 2007 22:56 schreef popolon het volgende:
Detroit is zoveel beter in deze series, ook nu weer en toch is het nog maar 1-0.
Hm jammerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:35 schreef Damzkieee het volgende:
Buffalo - Ottawa Ottawa in 7
Detroit - Anaheim Detroit in 7
Game 7 zou dan donderdag plaatsvinden.. Dus dan is het logisch dat ze ff 3 dagen rust nemen voor de SCF begint. Logisch dat ze de wedstrijd niet naar voren schuiven omdat de series sneller zijn afgelopen dan geplannedquote:Op woensdag 23 mei 2007 07:54 schreef Saviola het volgende:
Anaheim vs Ottawa dus![]()
Heb de wedstrijd van vannacht helaas niet kunnen kijken..jammer.. Cupfinal begint overigens maandag pasWeetniet waarom ze zo lang wachten..
1-0 momenteelquote:
Hebben ze geen marktplaats daar?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:59 schreef maartena het volgende:
Ah, ik was dit topic al kwijt!
En ja, de Stanley Cup wordt letterlijk op 5 minuten rijden van mij vandaan gespeeld.... in Anaheim! Helaas heb ik geen tickets en is alles al uitverkocht
Ja, en dan $200 per ticket neerleggen.....quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:10 schreef Damzkieee het volgende:
Hebben ze geen marktplaats daar?
Ik had het wel geweten
Tja.... $225 en $250 op craigslist zag ik al..... Ik heb het er niet voor over in ieder geval, ik ga volgend seizoen wel weerquote:
In Canada zijn de tickets inderdaad een stuk duurderquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:38 schreef popolon het volgende:
Tja ik vind het echt niet veel hoor voor een Stanley Cup Final
Maar goed, dat zegt ze misschien wat minder in Californie.
Ik heb alleen Fins ijshockey bezocht... Telt dat ook??quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:07 schreef Damzkieee het volgende:
Nee ik vind het ook niet zo duur eigenlijk
Lijkt me geweldig om eens bij te mogen zijn.
Is er iemand van jullie wel eens bij een wedstrijd geweest eigenlijk? Zo ja, hoe was dat? Sfeer enzo?
Niet de NHL helaas, maar ik ben wel eens bij de Destil Trappers tegen de Amstel Tijgers geweest.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:07 schreef Damzkieee het volgende:
Is er iemand van jullie wel eens bij een wedstrijd geweest eigenlijk? Zo ja, hoe was dat? Sfeer enzo?
Vier keer, ik probeer elk seizoen 1 keer te gaan. Vorig jaar 2 keer, in 2005 1 keer, in 2004 1 keer..... Dit jaar kwam het er niet van, maar ben wel weer naar een aantal baseball wedstrijden geweest (vind mijn vrouw leuker).quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:07 schreef Damzkieee het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 05:13 schreef maartena het volgende:JAAAAAA!!
Game 4 gaat naar Anaheim met een 3-2 overwinning. 3 games tegen 1. De volgende is woensdag, THUIS, 5 minuten van mij vandaan..... dus dat wordt DIK feest als ze woensdag winnen.
Ik had in oktober of november van 2006, zo ongeveer het begin van het regular season, NASN Europe als kabel preview. Daar zonden ze destijds veel wedstrijden van de Ducks uit.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:18 schreef MMUFC het volgende:
Ik vind het wel gaaf dat Anaheim bijna de Stanley Cup heeft, maar ik vind het nog steeds jammer dat het Anaheim Ducks is geworden ipv Mighty Ducks of Anaheim.
Ik ben het trouwens een paar jaar geleden via internet en teletekst gaan volgen, dit was in de laatste 3 jaar dat Kariya bij de Ducks zat. Dit jaar heb ik dus de Ducks en Predators gevolgd.
Hoe is de fan base daar eigenlijk? Leeft het daar ook echt bij iedereen, of is het meer een beperkte groep die hockey volgt ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 05:13 schreef maartena het volgende:JAAAAAA!!
Game 4 gaat naar Anaheim met een 3-2 overwinning. 3 games tegen 1. De volgende is woensdag, THUIS, 5 minuten van mij vandaan..... dus dat wordt DIK feest als ze woensdag winnen.
Ik denk dat ik gewoon lekker thuis zit op de bank, laat ze rond het stadion maar feestenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:04 schreef Leatherface het volgende:
Mocht het lukken, plaats je dan iets van een foto impressie?
Lijkt me erg leuk.Ik geloof immers niet dat iemand hier op Fok! Stanley Cup celebrations van zo nabij heeft meegemaakt.
Tja, het is natuurlijk geen Canada hier.... maar ik had gisteren een little league wedstrijd van mijn neefje, die momenteel in het lokale kampioenschap zit....(baseball) en er was wel iemand met een radio die iedere keer de score vermeldde waarna iedereen juichde etc.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:49 schreef Saviola het volgende:
Hoe is de fan base daar eigenlijk? Leeft het daar ook echt bij iedereen, of is het meer een beperkte groep die hockey volgt ?
Nu is hij helemaal de nationale volksheld hier in Finlandquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:29 schreef Leatherface het volgende:
Anaheim
Dat is nog eens een overtuigende Stanley Cup-overwinning zeg.
Scott Niedermayer heeft de Conn Smythe Trophy gekregen.
En Teemu Selänne eindelijk ook eens een Cup.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:34 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Nu is hij helemaal de nationale volksheld hier in Finland
Jari Kurri heeft meer gewonnen natuurlijk. Selänne persoonlijk meer gepresteerd (rookie record) geloof ik (bind me er niet op vast).quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:40 schreef Leatherface het volgende:
[..]Net zo groot als dat Jari Kurri was?
Of toch nog net wat minder aanzien?
En de F1 en Rallycoureurs natuurlijk niet te vergeten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:35 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jari Kurri heeft meer gewonnen natuurlijk. Selänne persoonlijk meer gepresteerd (rookie record) geloof ik (bind me er niet op vast).
Sport is heel belangrijk in Finland, maakt niet uit wat, over misschien wel de beste skivlieger allertijden (Matti Nykanen) hebben ze zelfs een hele film gemaakt (die gast is echt cool (en dom)), Urho Kekkonen was een hoogspringer en die heeft het zelfs geschopt tot president![]()
Daarom denk ik dat ze aan status gelijk staan.
Selänne is 1 van de volkshelden
Ja klopt helemaal, zo zijn er veel meer... Als je hier een carriere in de politiek ambieert kun je het beste eerst topsporter wordenquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:55 schreef Leatherface het volgende:
Er zijn trouwens wel meer Finse ex-topsporters / topsportsters die na hun sportieve loopbaan de politiek in zijn gegaan:
Oud-langlaufkampioene Marjo Matikainen-Kallström zat voorheen in het Europees Parlement en is nu lid van de Finse volksvertegenwoordiging.
Rare jongens, die Finnen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:04 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ja klopt helemaal, zo zijn er veel meer... Als je hier een carriere in de politiek ambieert kun je het beste eerst topsporter worden
Ze zijn ook best fanatiek. Laatst was er 1 of andere walk for health georganiseerd door mijn stagewerkgever. Dus ik kom daar aanzeilen in mijn Nederlandse kloffie (was iets van 3 km lopen oid, iig niet iets om wakker van te liggen). Stonden die lui daar allemaal klaar in trainingspak en loopschoenen flessen water mee enz... Alsof het de marathon was![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:51 schreef Saviola het volgende:
Ja..vandaar ook "playoff beards"Die categorie wint Niedermayer wel elke keer
Mja, ik zou het nog steeds niet maken in de NHL met of zonder illegale sticks dus wat dat betreft... Verder speelt hij al een tijdje aan de top, hij is inmiddels al aardig oud, dus ik kan me voorstellen dat hij terug gaat naar Finland of dat hij op zijn hoogtepuntquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:46 schreef EuropeSantana het volgende:
Ik wil jullie pret niet bederven, maar volgens mij zijn de feiten anders.
Vonden jullie Teemu Selanne nu echt zo goed in deze playoffs? Hoeveel goals heeft hij gescoord?
De Finnish Flash heeft dan misschien wel veel goals in het reguliere seizoen gemaakt, was dit door zijn scherpschutter kwaliteiten, of had dit misschien te maken met het feit dat hij het complete reguliere seizoen gespeeld heeft met ILLEGALE STICKS! Was dit ook al het geval in Selanne's vorige seizoenen, was is het record van Selanne waard?
Ik denk niet dat the Ducks Selanne terug gaan brengen voor het volgende seizoen, hij zal volgend jaar wel weer in de finse liga gaan spelen.
Met dank aan Wikiquote:De volledige Triple Gold Club:
1. Tomas Jonsson (1994)
2. Håkan Loob (1994)
3. Mats Näslund (1994)
4. Valeri Kamensky (1996)
5. Alexei Gusarov (1996)
6. Peter Forsberg (1996)
7. Vyacheslav Fetisov (1997)
8. Igor Larionov (1997)
9. Alexander Mogilny (2000)
10. Vladimir Malakhov (2000)
11. Joe Sakic (2002)
12. Brendan Shanahan (2002)
13. Rob Blake (2002)
14. Scott Niedermayer (2004)
15. Jaromir Jagr (2005)
16. Jiri Slegr (2005)
17. Nicklas Lidström (2006)
18. Fredrik Modin (2006)
19. Chris Pronger (2007)
Edit - bij nader inzien moet Gretzky ook 19 zijn geweest.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe oud was Gretz toen hij de Hart voor de eerste keer won?
5 maanden jonger.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:27 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Edit - bij nader inzien moet Gretzky ook 19 zijn geweest.
Thornton kan nooit meer krijgen dan pak ongeveer 8 miljoen dollar.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:56 schreef WasQ het volgende:
Ik zat om 6 uur lokale tijd (12 uur 's middags daar) klaar voor de Free Agent Frenzy, maar het duurde bijna twee uur voordat de eerste UFA een contract tekende (althans, tot de bekendmaking). Een kort overzichtje van de grote signings (3 miljoen +) in sign-volgorde:
Joe Thornton (was geen UFA) - San Jose: 3 jaar - 21,6 miljoen (7,2)
Tom Poti - Washington: 4 jaar - 14 miljoen (3,5)
Mathieu Schneider - Anaheim: 2 jaar - 11,25 miljoen (5,5 - 5,75)
Daniel Briere - Philadelphia: 8 jaar - 52 miljoen (6,5) + No Movement Clause
Cory Sarich - Calgary: 5 jaar, 18 miljoen (3,6)
Brian Rafalski - Detroit: 5 jaar, 30 miljoen (6)
Jason Blake - Toronto: 5 jaar, 20 miljoen (4)
Scott Gomez - NY Rangers: 7 jaar, 51,5 miljoen (7,35)
Chris Drury - NY Rangers: 5 jaar, 35,25 miljoen (7,05)
Scott Hannan - Colorado: 4 jaar, 18 miljoen (4,5)
Ryan Smyth - Colorado: 5 jaar, 31,25 miljoen (6,25)
Paul Kariya - St Louis: 3 jaar, 18 miljoen (6)
Mijn team, Detroit, doet het goed, Schneider inwisselen tegen Rafalski is een grote vooruitgang. Andere teams doen het beter. San Jose die Thornton voor een prikkie weet vast te leggen (die gast kan op de markt 10 miljoen krijgen lijkt me), Colorado met een goede winger voor Sakic en een verdediger die ze hard nodig hebben.
Aan de andere kant vind ik 6 miljoen per jaar voor Kariya vrij veel, zijn de lange contracten van Gomez en Briere vrij duur (en bij Briere riskant vanwege de no movement clause) en snap ik niet wat Poti in dit rijtje doet.
Er zijn overigens nog veel meer spelers gesigned. Kijk daarvoor even in de link van Maradona.
Ik denk dat Thornton juist een van de weinigen is die het maximale zou kunnen vangen. Ik weet het eigenlijk wel zeker. Veel beter dan Joe komen ze niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Thornton kan nooit meer krijgen dan pak ongeveer 8 miljoen dollar.
Zonder CBA zou hij 15 of zo kunnen krijgen
Max is 8 miljoen of zo,quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:53 schreef WasQ het volgende:
[..]
Ik denk dat Thornton juist een van de weinigen is die het maximale zou kunnen vangen. Ik weet het eigenlijk wel zeker. Veel beter dan Joe komen ze niet.
De max voor aankomend seizoen is 10,07 miljoen. Een vijfde van de cap (50,3).quote:
Als't ie z'n oude niveau haalt tenminste..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
4 miljoen voor Bert is niet teveel hoor
Is Selanne een UFA eigenlijk nu ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:16 schreef WasQ het volgende:
Bert had ik ook wel willen behouden ja. Maar goed, de kans bestaat dat Bert en Schneider de vervangers zijn van Selanne en Niedermayer... Zou een downgrade zijn natuurlijk.
Als hij niet had getekend, was hij volgend seizoen UFA geweest.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij is sowieso nog geen UFA
Wat vindt je van Kyle Calder Popo?
't Is een Blackhawk pick, kan nooit goed zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat vindt je van Kyle Calder Popo?
Inderdaad. Bovendien weet je dat je, als je 10 miljoen vangt, maar 40 overlaat voor de rest van het team. Daar kan nu iets mee kwaliteit in worden gezet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 05:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar nu heeft hij 3 jaar zekerheid. Ik kan Thornton best begrijpen
Ik had Bertuzzi ook liever niet gehad moet ik zeggen......quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:13 schreef popolon het volgende:
Bertuzzi ook naar de de Ducks, die staan er volgend jaar weer.
Had ik liever niet zien gaan bij Detroit.
Whehehe.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:48 schreef popolon het volgende:
Pauzefilmpje voor de zomer:
NHL Brawl - Detroit vs. Colorado
Prachtige compilatie, erg goede muziek.
Njah, het is niet altijd goeie reclame, maar het getuigt wel van team spirit. Dat spelers dus voor hun ploeggenoten opkomen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:04 schreef popolon het volgende:
Die knal van McCarthy recht op de kanis van Lemieux.![]()
Moet 'ie Draper maar niet meppen, dat was de aanleiding.
Dat soort spelers missen de Red Wings op dit moment, jongens die klappen uit kunnen delen maar ook kunnen spelen.
't Hoort er gewoon bij, elke hockeyliefhebber weet dat en vindt dat ook.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Njah, het is niet altijd goeie reclame, maar het getuigt wel van team spirit. Dat spelers dus voor hun ploeggenoten opkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |