Die 4-3 van de week was ook bestquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:22 schreef WasQ het volgende:
Woohoo! Goede wedstrijd, Pronger had geluk trouwens dat hij de game misconduct niet kreeg!
Na vannacht kan ik me dat ook niet meer voorstellen... wat een schofterige hit zegquote:Op zondag 13 mei 2007 09:51 schreef WasQ het volgende:
Bovendien pakt Lidstrom dit jaar weer een Norris. Kan me niet voorstellen dat die naar Niedermayer of Pronger gaat. (...)
Game 4 is donderdag-nacht!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:47 schreef Damzkieee het volgende:
Hij lag ook wel goed, maar je kon duidelijk de puck er nog onderdoor zien schuivenScheelde erg weinig trouwens
Wanneer is de volgende wedstrijd?
Niet helemaal terecht, daar Niedermeyer niet zo heel veel fout deed. Dat was mi gewoon een harde hit. Pronger daarentegen elbowde hem vanachter. Dat was duidelijk een game misconduct met evt suspension.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:31 schreef popolon het volgende:
Gelukkig werd Niedermeyer ejected, geheel terecht.
Dat bleek later uit de herhaling ja, Pronger gaf die veel te late hit.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:24 schreef JZweeds het volgende:
[..]
Niet helemaal terecht, daar Niedermeyer niet zo heel veel fout deed. Dat was mi gewoon een harde hit. Pronger daarentegen elbowde hem vanachter. Dat was duidelijk een game misconduct met evt suspension.
Zoveel beter? Ik vond hen alleen in Game 3 beter eigenlijk.. en nu ook dan, de 2-0 zit er meer in dan 1-1..quote:Op zondag 20 mei 2007 22:56 schreef popolon het volgende:
Detroit is zoveel beter in deze series, ook nu weer en toch is het nog maar 1-0.
Hm jammerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:35 schreef Damzkieee het volgende:
Buffalo - Ottawa Ottawa in 7
Detroit - Anaheim Detroit in 7
Game 7 zou dan donderdag plaatsvinden.. Dus dan is het logisch dat ze ff 3 dagen rust nemen voor de SCF begint. Logisch dat ze de wedstrijd niet naar voren schuiven omdat de series sneller zijn afgelopen dan geplannedquote:Op woensdag 23 mei 2007 07:54 schreef Saviola het volgende:
Anaheim vs Ottawa dus![]()
Heb de wedstrijd van vannacht helaas niet kunnen kijken..jammer.. Cupfinal begint overigens maandag pasWeetniet waarom ze zo lang wachten..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |