http://scores.espn.go.com/nhl/recap?gameId=270421005quote:Op zondag 22 april 2007 01:11 schreef Saviola het volgende:
Ben benieuwd naar de beelden.
Dan hebben ze toch 3 uur extra?quote:Op zondag 22 april 2007 17:15 schreef popolon het volgende:
Waanzinnig schema trouwens, gisteren nog in Detroit, vandaag weer in Calgary. Da's zo'n 3000 kilometer met ook nog 3 uur tijdsverschil.
En ik maar denken dat het wel goed zit als ik je quote zonder het verder uit te zoekenquote:Op woensdag 25 april 2007 07:51 schreef Saviola het volgende:
Ottawa is natuurlijk de nummer 4 in de East, niet 3 zoals ik typte..
Dik onverdiend ja, Detroit is slecht.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:19 schreef Saviola het volgende:
2-1 alweer hoor, Zetterberg
quote:Buffalo Sabres vs Ottawa Senators
Thursday, May 10 7:00 p.m. Ottawa at Buffalo
Saturday, May 12 8:00 p.m. Ottawa at Buffalo
Monday, May 14 7:00 p.m. Buffalo at Ottawa
Wednesday, May 16 7:00 p.m. Buffalo at Ottawa
* Saturday, May 19 2:00 p.m. Ottawa at Buffalo
* Monday, May 21 7:00 p.m. Buffalo at Ottawa
* Wednesday, May 23 7:00 p.m. Ottawa at Buffalo
Buffalo en Detroit dus thuisvoordeel.quote:Detroit Red Wings vs Anaheim Ducks.
Friday, May 11 7:30 p.m. Anaheim at Detroit
Sunday, May 13 7:30 p.m. Anaheim at Detroit
Tuesday, May 15 9:00 p.m. Detroit at Anaheim
Thursday, May 17 9:00 p.m. Detroit at Anaheim
* Sunday, May 20 3:00 p.m. Anaheim at Detroit
* Tuesday, May 22 9:00 p.m. Detroit at Anaheim
* Thursday, May 24 7:30 p.m. Anaheim at Detroit
let's go Sensquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:32 schreef CoLoGnE het volgende:
het wordt tijd dat de Stanley Cup weer eens naar Hockeytown Canada komt
Lids is niet alleen een killer op de beslissende momenten. De NHL heeft al jaren niemand meer gezien die zo constant is als Lidstrom. Sinds '99 al de beste defender.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:58 schreef Leatherface het volgende:
Hasek.
Wat een held is en blijft hij toch.
Ookvoor Lidström trouwens. Wat een killer op beslissende momenten. Zo ook tijdens de Olympische finale in Turijn.
Tja Chelios is gewoon aan z'n tweede, misschien wel derde, jeugd begonnen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:22 schreef WasQ het volgende:
Wat een wedstrijd. De Ducks waren ook zeer goed, maar Detroit steeg boven zichzelf uit. Met dank aan Beauchemin, die twee keer de puck in zijn eigen doel werkte.
In een onderling duel tussen de Norris-kandidaten is op dit moment Lidstrom iedereen de baas. Niedermayer vond ik een stuk beter dan Pronger, die verdedigend regelmatig te kijk werd gezet. Chelios speelde ook erg sterk trouwens...
Borque is toch echt nog een klasse beter.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:29 schreef JZweeds het volgende:
[..]
Lids is niet alleen een killer op de beslissende momenten. De NHL heeft al jaren niemand meer gezien die zo constant is als Lidstrom. Sinds '99 al de beste defender.
Ray Bourque heeft wel minder grote prijzen gepakt dan Nicklas Lidström.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tuurlijk maar Borque is waarschijnlijk na Orr de beste all-round defensemen aller tijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |