abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held dinsdag 24 april 2007 @ 13:37:43 #201
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_48665634
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:35 schreef SCH het volgende:

Ze is niet bang, zo ziet ze er neit uit.
Ze voelt wel degelijk de voor haar dreigende steeds verdere opkomst van wilders. In de doorlopende peilingen stijgt hij alleen maar, en zij heeft het over 'wind uit de zeilen nemen'.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_48665651
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:37 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ze voelt wel degelijk de voor haar dreigende steeds verdere opkomst van wilders. In de doorlopende peilingen stijgt hij alleen maar, en zij heeft het over 'wind uit de zeilen nemen'.
Inhoudelijk ja, dat is toch prima.
pi_48665700
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:37 schreef SCH het volgende:
Moslimmussen?
Stik, het is een andere vogelaar.
  dinsdag 24 april 2007 @ 13:42:54 #204
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48665814
quote:
Draai.......draai....eerst is het failliet en nu is het weer goed voor 10 zetels
Van 24 naar 3 is toch een teken van een failliesement, niet? Ook al verbind je je aan een partij die van 11 naar 7 gegaan is.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_48665901
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:42 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Van 24 naar 3 is toch een teken van een failliesement, niet? Ook al verbind je je aan een partij die van 11 naar 7 gegaan is.
Nee hoor - fluctuatie is heel gewoon bij dit soort partijen - ik sluit niet uit dat ze over 15 jaar weer op 20 zetels zitten.
  dinsdag 24 april 2007 @ 13:51:20 #206
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48666134
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:45 schreef SCH het volgende:

Nee hoor - fluctuatie is heel gewoon bij dit soort partijen - ik sluit niet uit dat ze over 15 jaar weer op 20 zetels zitten.
Dat kan, maar niet met de huidige nitwits. En al die nitwits verzamelen onder een andere noemer zal niemand overtuigen.
pi_48666240
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:51 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dat kan, maar niet met de huidige nitwits. En al die nitwits verzamelen onder een andere noemer zal niemand overtuigen.
Ach, Wilders heeft met zijn nitwits ook 9 zetels dus....
  Donald Duck held dinsdag 24 april 2007 @ 13:55:35 #208
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_48666321
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:38 schreef SCH het volgende:
Inhoudelijk ja, dat is toch prima.
ja, maar daarmee geeft ze toch wel aan dat ze hem ongewenst vindt en als bedreiging ziet. niet als persoonlijke bedreiging, maar als bedreiging voor haar visie van de perfecte multiculturele samenleving
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 24 april 2007 @ 13:57:08 #209
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48666386
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:53 schreef SCH het volgende:
Ach, Wilders heeft met zijn nitwits ook 9 zetels dus....
Wilders heeft een onderscheidend verhaal.
  dinsdag 24 april 2007 @ 14:06:39 #210
3542 Gia
User under construction
pi_48666772
quote:

Die ruime is er, daar hoef je verder niet over te discussieren.
Inderdaad, die ruimte is er al voldoende. Daar hoeven we niet over te discussieren. Nog meer ruimte is niet nodig.
pi_48708912
Minister van integratie Waarover wil ze precies debatteren? Islam een taboe? Jezus, ik heb de afgelopen tijd genoeg discussies en debatten meegemaakt waar over de islam gesproken werd, en bij vrijwel alles is de uitkomst dat 'westerlingen' respect moeten hebben voor de Islam. En oh ja, dat homo's geaccepteerd moeten worden, en dat Allah voor liefde staat en een voorstander van vrouwen-emancipatie is.
  woensdag 25 april 2007 @ 18:32:40 #212
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_48712814
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:57 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Wilders heeft een onderscheidend verhaal.
Onderscheidend tussen een groep mensen die serieus over een probleem nadenken ja
lege ton
pi_48713178
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:32 schreef nonzz het volgende:

[..]

Onderscheidend tussen een groep mensen die serieus over een probleem nadenken ja
ik denk dat Wilders er ook serieus over nadenkt, alleen houdt hij er een andere mening op na.
  woensdag 25 april 2007 @ 19:38:26 #214
167723 sanni
Acima de seu
pi_48715111
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:33 schreef PJORourke het volgende:

Minister Vogelaar wil debat over islam

Wat verwachten jullie hiervan? Er is toch al een debat gaande? Heeft Vogelaar dat allemaal gemist of wil ze het slechts haar richting op sturen? En wat te denken van een minister die dit alleen maar lijkt te doen om Wilders vliegen af te vangen? Gezien haar communistische verleden, lijkt me dit reden te meer om aan Vogelaar te twijfelen.
Weer zo een typische linkse kerk actie van het slag waar dit land zo vol van is. Altijd maar bezig zijn zaken naar eigen hand te zetten, anderen te betichten als het gevaar voor Nederland,maar zelf nooit verantwoording willen nemen als zaken verkeerd lopen. En zo een Islam debat als reden om Geert Wilders de wind uit de zeilen te nemen? Begin maar eerst zorg te dragen dat die overlastgevende mocro's zich aan de normen en waarden van dit land aanpassen en alle gesubsidieerde projecten - ten koste van de brave gemeenschap - worden stopgezet. Het altijd maar denken dat het opvoedkundige helpt is zo achterhaalt. Sommigen mensen kun je niet helpen en dan moet je er niet alsnog geld insteken. In dat opzich zijn we erg doorgeschoten met het constant maar subsidieren van allerlei projecten voor overlastgevers terwijl het eerder aan hun houding van " niet willen " ligt. En een ezel die niet wil die bewerk je met de harde hand en niet met lieve woordjes.

Trouwens Islam debat.. Wat moet ik mij daarvan voorstellen? Weer zo een discussie om een discussie? En dan krijg je weer bezwaren van mensen uit de extreme Islamitische sector en dan
worden de onderwerpen onder het mom van " tja...we kunnen beter indammen om hun niet boos te maken " geschrapt met als gevolg dat dus zo een debat geen ene flikker meer voorstelt omdat men weer is gezwicht voor de druk van buitenaf. PvdA en oplossingen: Die 2 gaan nooit samen!
pi_48719403
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:33 schreef PJORourke het volgende:

[..]
De minister zegt op de gedachte voor een islamdebat te zijn gekomen vanwege de door Wilders geïnitieerde discussie over het boerkaverbod en de dubbele nationaliteit. ''Dat zijn maar symbolen, daar gaat het in feite helemaal niet over. Het gaat om de angst van mensen voor de islam.''
De bekende "wat de boer niet kent eet hij niet" misvatting. De wortel van het anti-islamisme ligt in de xenofobie van de burger. Een vreemde denkfout voor een minister die juist de puinhopen van een mislukte integratie in achterstandswijken moet opruimen. Met deze insteek is ieder debat gedoemd te mislukken omdat je de kern van het probleem niet benoemd.

Wat dacht de minister van "Het gaat om de overlast die Nederlanders van probleemjongeren ervaren, om de slechte integratie van conservatieve islamieten en om de gesegregeerde subculturen die zich als een volk binnen een volk profileren."
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  woensdag 25 april 2007 @ 21:33:49 #216
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_48719880
quote:
Op woensdag 25 april 2007 21:21 schreef sizzler het volgende:

[..]

De bekende "wat de boer niet kent eet hij niet" misvatting. De wortel van het anti-islamisme ligt in de xenofobie van de burger. Een vreemde denkfout voor een minister die juist de puinhopen van een mislukte integratie in achterstandswijken moet opruimen. Met deze insteek is ieder debat gedoemd te mislukken omdat je de kern van het probleem niet benoemd.

Wat dacht de minister van "Het gaat om de overlast die Nederlanders van probleemjongeren ervaren, om de slechte integratie van conservatieve islamieten en om de gesegregeerde subculturen die zich als een volk binnen een volk profileren."
Dat heb je aan het goede eind, maar je hebt het wel over iemand die bekend staat om uitspraken als "ik kan er niet aan wennen dat de Sovjet Unie niet meer bestaat"
  woensdag 25 april 2007 @ 23:15:32 #217
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_48723949
Grappig dat de schuld bij de burger wordt gelegd inderdaad. Eigenlijk zegt ze gewoon dat het PR-offensief nog niet goed op gang is gekomen. De burgers meoten nog even "onderwezen" worden.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_48724088
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:38 schreef sanni het volgende:

[..]

Weer zo een typische linkse kerk actie van het slag waar dit land zo vol van is. Altijd maar bezig zijn zaken naar eigen hand te zetten, anderen te betichten als het gevaar voor Nederland,maar zelf nooit verantwoording willen nemen als zaken verkeerd lopen. En zo een Islam debat als reden om Geert Wilders de wind uit de zeilen te nemen? Begin maar eerst zorg te dragen dat die overlastgevende mocro's zich aan de normen en waarden van dit land aanpassen en alle gesubsidieerde projecten - ten koste van de brave gemeenschap - worden stopgezet. Het altijd maar denken dat het opvoedkundige helpt is zo achterhaalt. Sommigen mensen kun je niet helpen en dan moet je er niet alsnog geld insteken. In dat opzich zijn we erg doorgeschoten met het constant maar subsidieren van allerlei projecten voor overlastgevers terwijl het eerder aan hun houding van " niet willen " ligt. En een ezel die niet wil die bewerk je met de harde hand en niet met lieve woordjes.

Trouwens Islam debat.. Wat moet ik mij daarvan voorstellen? Weer zo een discussie om een discussie? En dan krijg je weer bezwaren van mensen uit de extreme Islamitische sector en dan
worden de onderwerpen onder het mom van " tja...we kunnen beter indammen om hun niet boos te maken " geschrapt met als gevolg dat dus zo een debat geen ene flikker meer voorstelt omdat men weer is gezwicht voor de druk van buitenaf.[afbeelding] PvdA en oplossingen: Die 2 gaan nooit samen! [afbeelding]
Wat zie jij dan als oplossingen voor het integratieprobleem? Alles afzijken is erg makkelijk maar kom eens met concrete werkbare oplossingen voor de problemen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_48725557
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:23 schreef Stupiditeit het volgende:
Minister van integratie Waarover wil ze precies debatteren? Islam een taboe? Jezus, ik heb de afgelopen tijd genoeg discussies en debatten meegemaakt waar over de islam gesproken werd, en bij vrijwel alles is de uitkomst dat 'westerlingen' respect moeten hebben voor de Islam. En oh ja, dat homo's geaccepteerd moeten worden, en dat Allah voor liefde staat en een voorstander van vrouwen-emancipatie is.
Loop je de bijeenkomsten van GL af oid?
pi_48734689
quote:
Op donderdag 26 april 2007 00:17 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Loop je de bijeenkomsten van GL af oid?
Nee (wel vergelijkbaar uiteraard), ik ben vanwege verplichtingen verplicht om aan debatten en discussies deel te nemen. De afgelopen tijd gaat het alleen maar over allochtone (islamitische) jongeren, en hoe ze om moeten gaan met discriminatie enz. enz. enz. Maar goed, de projecten worden georganiseerd door slinske organisaties die de multiculturele samenleving omhelzen. Het zijn allemaal praatclubjes met te veel geldinkomsten, omdat ze politiek neutraal zijn. Dus niet.
  donderdag 26 april 2007 @ 12:36:55 #221
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48735117
quote:
Op woensdag 25 april 2007 21:33 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dat heb je aan het goede eind, maar je hebt het wel over iemand die bekend staat om uitspraken als "ik kan er niet aan wennen dat de Sovjet Unie niet meer bestaat" [afbeelding]
Ik zeg het niet gauw, maar ik begin er toe te neigen dat mevrouw gewoon een landverrader is.
pi_48803047
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:25 schreef Stupiditeit het volgende:

[..]

Nee (wel vergelijkbaar uiteraard), ik ben vanwege verplichtingen verplicht om aan debatten en discussies deel te nemen. De afgelopen tijd gaat het alleen maar over allochtone (islamitische) jongeren, en hoe ze om moeten gaan met discriminatie enz. enz. enz. Maar goed, de projecten worden georganiseerd door slinske organisaties die de multiculturele samenleving omhelzen. Het zijn allemaal praatclubjes met te veel geldinkomsten, omdat ze politiek neutraal zijn. Dus niet.
Het subsidiedrama. Of: over de Noord-Koreaanse meningsvorming in het linkse circuit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')