Jou naam jaagt mensen weg, als je ziet hoe traag de vorige wasquote:
Probeer mijn huis dan maandag meer eens te vinden zonder kaart. En zonder weer drie keer te bellen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey, ik snap de kaart ineens nu ik een paar keer over de rondweg heen en weer ben gegaan!
De vaart kwam er pas weer in toen René m'n naam in de TT frupte!quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Jou naam jaagt mensen weg, als je ziet hoe traag de vorige wasDaD haar naamtopic, DIE was snel vol
Misschien vond ik het wel gewoon leuk je stem te horen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Probeer mijn huis dan maandag meer eens te vinden zonder kaart. En zonder weer drie keer te bellen.
Nou, dan had ik liever gehad dat je niet een half uur te laat wasquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Misschien vond ik het wel gewoon leuk je stem te horen?
Wat heb ik gedaanquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:37 schreef nietzman het volgende:
[..]
De vaart kwam er pas weer in toen René m'n naam in de TT frupte!
Best makkelijk hequote:Op zaterdag 21 april 2007 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey, ik snap de kaart ineens nu ik een paar keer over de rondweg heen en weer ben gegaan!
Begrijp je het nog?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je was te LAAT!
quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben mijn begrip 4 topics terug al kwijt geraakt geloof ik.
Que?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex, mag die dubbele punt een spatie streepje spatie worden?
Euh..... Ik denk het wel, zodra ik begrijp wat je bedoelt?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex, mag die dubbele punt een spatie streepje spatie worden?
In de TT!quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Euh..... Ik denk het wel, zodra ik begrijp wat je bedoelt?
Que?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja en nu nog een streepje achter 25?
Neuroot.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, jij deed het!
Dank je wel! Nu is het weer net als die anderen, en daar hou ik van.
Geeft niet.... ADO moet toch dootquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat t FC Groningen is
Barrelsquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Voetbal
je kunt niet eens keren op de parking van Euroborg als je bent verdwaald en je de Idea zoekt
Wel als je mij belt voor de routebeschrijvingquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:46 schreef Noca het volgende:
[..]
Barrels
Ieder zn eigen he
Zo moeilijk is de Ikea toch niet te vinden
Dat is idd toch sehr makkelijkquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:46 schreef Noca het volgende:
[..]
Barrels
Ieder zn eigen he
Zo moeilijk is de Ikea toch niet te vinden
Ghehe, je kent het verschil tussen links en rechts niet?quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wel als je mij belt voor de routebeschrijving![]()
Het enige wat ik er over kwijt wil is dat Groningen heel veel leuke kleine straatjes heeft, en die hebben we allemaal gezien.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Ghehe, je kent het verschil tussen links en rechts niet?
Met jou er naast doro al die smalle straatjes was gaafquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het enige wat ik er over kwijt wil is dat Groningen heel veel leuke kleine straatjes heeft, en die hebben we allemaal gezien.
Sorry hoor Alex, nog, daarvoor.
Hahaquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het enige wat ik er over kwijt wil is dat Groningen heel veel leuke kleine straatjes heeft, en die hebben we allemaal gezien.
Hoi!quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik kom ook maar weer eens binnenvallen.![]()
Hoi![]()
Vakantiegeld krijg ik iig volgende weekquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:13 schreef Noca het volgende:
Beter laat dan nooit he
Moet zelf binnenkort ook maar naar de Ikea, huissie is nog wat leeg.
Volgens mij krijg ik dat in Mei, maar dan wil ik ook wat extra meubelen hebben.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vakantiegeld krijg ik iig volgende week
Toen jij er naast zat maar één keer mis gereden, en dat vond ik juist OK, want ik wist nu ineens weer waar het politiebureau was, had ik nog een paar herinneringen aanquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
We hebben de weg wel weer gevonden!
Na een keer of 3 ofzo
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga op bed ja, ik heb een enorm spannend leven.
Slaap lekker allemaal!![]()
Voor mij anders niet.... morgen is het om 7 uur gewoon weer wakker zijn voor mijquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:35 schreef du_ke het volgende:
tssss slapen, de avond is daar nog veel te jongvoor.
Zondagquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Voor mij anders niet.... morgen is het om 7 uur gewoon weer wakker zijn voor mij![]()
Geen idee, ik ben al blij dat ik weet welke club in het Cambuur Stadion speeltquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:35 schreef Rekkie het volgende:
Euroborg?
Groningen speelt toch in de Lange Leegte?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben al blij dat ik weet welke club in het Cambuur Stadion speelt
Wanneer gaan jullie trouwen?quote:Op zondag 22 april 2007 00:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar de enige daarvan die in Groningen was, was tcoh wel een absolute topper!
Zo, das niet mis!quote:Op zondag 22 april 2007 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben verdulleme 4 jaar verloofd geweest, maar trouwen dat wilde ze niet
waarom ging me toen niet al een lampje branden?
ja, was 19quote:Op zondag 22 april 2007 00:15 schreef Noca het volgende:
[..]
Zo, das niet mis!
4 jaar verloofd is best lang, was je ook op vrij jonge leeftijd verloofd of niet?
Best jong!quote:Op zondag 22 april 2007 00:16 schreef Alexxxxx het volgende:
of was het 18? 14 februari inieder geval... een half jaar na we en relatie kregen, een maand voor we samen gingen wonen....
Mwag, gaat denk ik genoeg meevallenquote:Op zondag 22 april 2007 00:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Niet echt lekker om zo dicht bij je ex te wonen.
Dat is dan wel weer leuk.quote:Op zondag 22 april 2007 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
En de katten kunnen nog steeds bij me op bezoek komen nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |