Natasia, Fok, you name itquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:27 schreef schatje het volgende:
Sylvia's coke verhaal en lesbische avonturen? Als het waar is, hoe is Jaap dat te weten gekomen?
Ik hoor het allemaal ook voor het eerstquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:27 schreef schatje het volgende:
Sylvia's coke verhaal en lesbische avonturen? Als het waar is, hoe is Jaap dat te weten gekomen?
Sylvia is voor jou!quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:28 schreef Liess het volgende:
Jaap lult maar wat, mocht het wel waar zijn krijgt Jaap dus heus niet te horen.
ik heb echt een beetje rondgekeken maar kon het niet goed vinden. wat was er vanmiddag nou op de site van jaap over sylviua te lezen waar ze zo kwaad over was?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:27 schreef schatje het volgende:
Dat coke-verhaal komt denk ik, omdat zowel Sylvia als Eric, naast hun voortanden geen zij/snijtanden hebben, maar direct hun hoektanden. Heeft natuurlijk niks met coke te maken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:27 schreef schatje het volgende:
volgens mij speelt Sylvia erg uit dat ze gekwetst is.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:29 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ik heb echt een beetje rondgekeken maar kon het niet goed vinden. wat was er vanmiddag nou op de site van jaap over sylviua te lezen waar ze zo kwaad over was?
Dat ze coke heeft gebruikt waardoor ze zo'n slecht gebit heeft.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:29 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ik heb echt een beetje rondgekeken maar kon het niet goed vinden. wat was er vanmiddag nou op de site van jaap over sylviua te lezen waar ze zo kwaad over was?
en dan laat ze zich zo gaan??quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat ze coke heeft gebruikt waardoor ze zo'n slecht gebit heeft.
En sexen in de tuinquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:32 schreef Liess het volgende:
Kunnen ze niet gewoon gaan roken en drinken en ruzie maken?
grappigerquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding] is nu in iedergeval een stuk grappiger dan dan de weken voor de ontslagsronde
Ehm, like... Van coke krijg je niet per se een slecht gebit, wel van amfetaminen. Extreme ondervoeding tijdens langdurig cokegebruik kan de oorzaak zijn, maar dat ligt niet voor de hand.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat ze coke heeft gebruikt waardoor ze zo'n slecht gebit heeft.
dat maakt die kooi wel ineens een stuk levendiger. ik kijk liever naar de akties van jaap(hoe smerig en vies dat ook is), dan dat ik naar brian zijn gefluister luisterquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:33 schreef Desii het volgende:
[..]
grappigerzo zou ik het niet willen noemen... maar laten we het erop houden dat tie niet meer onzichtbaar is (dit gestoord stuk mens)
Als hij via de redactie gaat... dan neequote:Op zaterdag 21 april 2007 21:35 schreef avonne het volgende:
Is de email al naar Cora verstuurd?
idd, van die stem krijg ik nu echt een nagels-op-schoolbord-gevoelquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:35 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
dat maakt die kooi wel ineens een stuk levendiger. ik kijk liever naar de akties van jaap(hoe smerig en vies dat ook is), dan dat ik naar brian zijn gefluister luister
Lag dat in de planning?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:35 schreef avonne het volgende:
Is de email al naar Cora verstuurd?
Natuurlijk laten ze die wel door. Kan weer een mooi TV-momentje uit voort komen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als hij via de redactie gaat... dan nee
Ik ben een tijd weggeweest, maar nadat ze allemaal de private room verlieten heb ik niemand er nog mee bezig gezien.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:38 schreef avonne het volgende:
[..]
Natuurlijk laten ze die wel door. Kan weer een mooi TV-momentje uit voort komen.
Is de email al geschreven en aan achter doorgegeven?
Als het niet waar was, waarom schiet de anders zo rustige Sylvia dan zo uit haar slofjes?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:27 schreef schatje het volgende:
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:38 schreef avonne het volgende:
[..]
Natuurlijk laten ze die wel door. Kan weer een mooi TV-momentje uit voort komen.
Is de email al geschreven en aan achter doorgegeven?
Ik zou ook uit me plaat knallen als iemand dat over mij op internet zet... En ik ben ook niet bepaald een coke gebruiker wel?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:46 schreef Maanvis het volgende:
Als het niet waar was, waarom schiet de anders zo rustige Sylvia dan zo uit haar slofjes?
Eerlijk gezegt word ik daar gewoon een beetje misselijk van...quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:53 schreef noekje het volgende:
Ik wil natuurlijk geen infectie aan mijn eikel als ze zich aan mij, de Godfather, oraal onderwerpt.
Hier zou ik dus meer moeite mee hebben dan het vermeende cokegebruik.
Precies, je hebt altijd mensen die denken "waar rook is, zal vuur zijn", en dat er vast wel "een kern van waarheid" in zal zitten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zou ook uit me plaat knallen als iemand dat over mij op internet zet... En ik ben ook niet bepaald een coke gebruiker wel?
Bovendien heeft syl (en judith) een paar keer gezegt dat veel mensen dingen die op internet staan voor waar gaan aannemen en dat ze dat niet wil(len).
quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:55 schreef Liess het volgende:
HOelaat is dat hoerenpoker afgelopen zeg, bah
quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:49 schreef Ning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vefgetXBxqc
jj en jaap van vol
Dat zal ook ongetwijfeld in Syl haar woede hebben meegespeeld.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:53 schreef noekje het volgende:
Ik wil natuurlijk geen infectie aan mijn eikel als ze zich aan mij, de Godfather, oraal onderwerpt.
Het wordt ons wel door de strot geduwd, he. Eerst poker op tv, dan poker in kantoor.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:55 schreef Liess het volgende:
HOelaat is dat hoerenpoker afgelopen zeg, bah
En als iedereen het zat is en op bed ligt.. begint het spektakelquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wordt ons wel door de strot geduwd, he. Eerst poker op tv, dan poker in kantoor.
Bij Syl ligt het er echt aan dat ze elke minuut van de dag met een zwavelstokje in d'r mond loopt te lurken, als ze niet slaaptquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:54 schreef mootie het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon een slecht gebit..... das zwaar klote, vaak gewoon aanleg.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:50 schreef Veulen het volgende:
Ik zou ook uit me plaat knallen als iemand dat over mij op internet zet... En ik ben ook niet bepaald een coke gebruiker wel?
Bovendien heeft syl (en judith) een paar keer gezegt dat veel mensen dingen die op internet staan voor waar gaan aannemen en dat ze dat niet wil(len).
.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:59 schreef Dynabite het volgende:
[..]
hypocriet gebral. De she-fans zouden dan ook eens op moet houden met de beledigingen aan het adres van BANJ. Dan doel ik op hoer, crimineel etc. Fok is immers ook internet, dus steek eerst eens de hand in eigen boezem zou ik zeggen
![]()
Hierbij zou Syl natuurlijk wel heeeeeeeeeel goed gebruik kunnen maken van haar scherpe tanden!quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:53 schreef noekje het volgende:
Waar rook is, is ook vaak vuur... Niet de insinuaties van Jaap, maar de overdreven reactie van Sylvia daarop wekt de indruk dat er hier meer aan de hand is dan wat ongefundeerde roddel.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:54 schreef Tissik het volgende:
[..]
Precies, je hebt altijd mensen die denken "waar rook is, zal vuur zijn", en dat er vast wel "een kern van waarheid" in zal zitten.
Dat kan behoorlijke effecten hebben op je carriëre.
Ik vind de reactie van zowel Juf Judith, als van Syl beslist niet overtrokken. Zij zijn zich bewust van de mogelijke effectten van een dergelijke onbezonnen en ronduit stupide actie.
Ik zou d'r helemaal niks van vinden.. Ik bedoel, ik weet dat het gelul is, en iedereen weet dat, en ik weet wie het zegt. Alleen als het waar is of als het erg zwart gebracht zou worden door mensen die mij persoonlijk kennen (en die dus ook kredietwaardiehgheid heben) zou ik ervan uit mijn plaat knallen. Ik denk dus dat er een kern van waarheid in zit wat jaap zegt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gestoord en ik blijf het ook wel zielig vinden. Ik heb het idee dat dít moet van achter. Die jongen heeft waarschijnlijk ontzettend veel moeite met grenzen etc. Hij wordt gewoon misbruikt mi en hij moet ook nog weer naar buiten. Hij is nog zo naief ook dat hij denkt dat dit goed voor z'n cv is. Met al die misdragingen en het opscheppen dat hij een psychologisch rapport heeft van 4 pagina's is nooit goed voor je cv en iedereen weet dat straks.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:56 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat zal ook ongetwijfeld in Syl haar woede hebben meegespeeld.
Die Jaap is echt volkomen gestoord.
Blijkbaar raakt haar dit meer dan de mogelijke reacties op het feit dat ze in het huis bleef toen haar vader overleed. Toen had ze wel een houding van 'ik weet wel beter' en 'het maakt me niet uit wat mensen denken'.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:57 schreef mootie het volgende:
Sylvia weet ook niet wat de buitenwereld van haar vindt, hoe de kijkers haar zien. Dat is ook klote als er zo'n beeld van je geschetst wordt, en je kunt er niks aan doen.
Dat hoeft niet persoonlijk te zijn, maar kan ook een ervaring in de nabije omgeving betreffen. Sommige dingen kunnen nu eenmaal gevoelig liggen, en niet altijd op de manier zoals een ander die interpreteert.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:01 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Waar rook is, is ook vaak vuur... Niet de insinuaties van Jaap, maar de overdreven reactie van Sylvia daarop wekt de indruk dat er hier meer aan de hand is dan wat ongefundeerde roddel.
Kunnen ze dan beter op Huub z'n site zetten want hij voelt zich nog een winnaar ook. Dan gaat die alleen nog maar gekker doen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:24 schreef getl0st het volgende:
[..]
Er zijn meerdere die er een refresh prog op los gelaten hebben.. om de site down te krijgen..
Toch een verschilletje, dit zijn mensen die elkaar persoonlijk kennen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:59 schreef Dynabite het volgende:
[..]
hypocriet gebral. De she-fans zouden dan ook eens op moet houden met de beledigingen aan het adres van BANJ. Dan doel ik op hoer, crimineel etc. Fok is immers ook internet, dus steek eerst eens de hand in eigen boezem zou ik zeggen
![]()
Persoonlijk kennen? Wie kent jaap nou persoonlijk, in het huis?quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Toch een verschilletje, dit zijn mensen die elkaar persoonlijk kennen.
Waarom hypocriet? Omdat ik zeg dat ik haar begrijp? Ik vind het logisch dat iemand pissig word als dat gezegt word. Ik snapte het ook toen natasia boos aan de telefoon hing bij de party. En ik zou het ook begrijpen als brian zou flippen als ie hoorde wat er buiten over hem word gezegt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:59 schreef Dynabite het volgende:
![]()
Het is niet legaal.. dus ik ga ze niet aanmoedigenquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Kunnen ze dan beter op Huub z'n site zetten want hij voelt zich nog een winnaar ook. Dan gaat die alleen nog maar gekker doen.
Klopt, ik heb overigens nog iets toegevoegd aan m'n oorspronkelijke post.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:03 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat hoeft niet persoonlijk te zijn, maar kan ook een ervaring in de nabije omgeving betreffen. Sommige dingen kunnen nu eenmaal gevoelig liggen, en niet altijd op de manier zoals een ander die interpreteert.
Dit is waarschiijnlijk precies waar Sylvia bang voor is. Jaap jetst een hoop bagger op zn site en mensen gaan denken 'waar rook is is vuur', laat het speculeren maar beginnen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:06 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Klopt, ik heb overigens nog iets toegevoegd aan m'n oorspronkelijke post.
Het feit dat hij haar persoonlijk en op concrete zaken aanvalt, geeft op zijn minst aanleiding tot speculatie...
Hmmm, speculatie![]()
Dat speculeren was al begonnen voordat Jaap het op zijn site zette. In het huis al bedoel ik. Brian heeft zo vaak wat gezegd over 'het door coke aangetaste gebit van Syl en Eric'.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is waarschiijnlijk precies waar Sylvia bang voor is. Jaap jetst een hoop bagger op zn site en mensen gaan denken 'waar rook is is vuur', laat het speculeren maar beginnen.![]()
Lekker met zijn arm omhoog zodat iedereen zijn aroma kan ruikenquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:08 schreef Marrije het volgende:
Wel gezellig toch, dat Jaap er uberhaupt bij zit in de woonkamer ipv aan het sporten is.
Het alternatief is Jaap en Nic op stream 1 of 2.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:09 schreef noekje het volgende:
gaan ze nu weer pokeren?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:08 schreef mootie het volgende:
Fokkers jetsen een hoop bagger op deze site en mensen gaan denken 'waar rook is is vuur', laat het speculeren maar beginnen.![]()
Jaap moet gewoon gaan klooien aan die pokertafel, met die kaarten gooien oid.. complete terror, lijkt me lachen!quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het alternatief is Jaap en Nic op stream 1 of 2.
Met vriend Brian op de eerste rijquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:09 schreef getl0st het volgende:
[..]
Lekker met zijn arm omhoog zodat iedereen zijn aroma kan ruiken
[afbeelding]
Exact. En die gedachte en angst zijn ook reëel, als je een aantal reacties hier leest.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is waarschiijnlijk precies waar Sylvia bang voor is. Jaap jetst een hoop bagger op zn site en mensen gaan denken 'waar rook is is vuur', laat het speculeren maar beginnen.![]()
Dit is waarschiijnlijk precies waar Sylvia bang voor is. Mensen jetsen een hoop bagger op internet en mensen gaan denken 'waar rook is is vuur', laat het speculeren maar beginnen.quote:
Ben al begonnenquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:10 schreef Liess het volgende:
Gatverdamme, ik ga aan de zuip want die kuttekoppen gaan Pokeren
Volgens mij is daar iets anders aan de hand dan plusminus 3000 hits per half uurquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:11 schreef elrosa het volgende:
Waarom gaan er nog steeds mensen kijken naar fatso weblog!!!! geef hem dat plezier toch niet.
Ik denk niet, dat er veel mensen kijken. Ik denk, dat er een flink aantal progjes op los gelaten zijn om de site uit de lucht te laten vliegen. Alleen, dat heeft Jaap nog niet in de gaten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:11 schreef elrosa het volgende:
Waarom gaan er nog steeds mensen kijken naar fatso weblog!!!! geef hem dat plezier toch niet.
Ja en dusquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is waarschiijnlijk precies waar Sylvia bang voor is. Mensen jetsen een hoop bagger op internet en mensen gaan denken 'waar rook is is vuur', laat het speculeren maar beginnen.
Zo?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:52 schreef voyeur het volgende:
[..]
En al die vergelijkbare reacties...
Als hier Cossen lang geschreven wordt dat:
-Natasja een ex-prostituee is
-Amande een cracksnolletje
-Nicolaas een oplichter
-Jaap een pschopathische vetklep
-Lieke een aandachtsgeile hoer
-Palma een omgebouwde kerel
-Eric een gore pisnicht
-Brian een crimimineel wiens moeder dood moet
dan is dat allemaal prima, maar als Jaap iets op het internet zet over de bewoners of het personeel is dat reden voor smaadprocessen en collectieve opwinding???
Zijn de Cossen geen internet? Staan die niet vol van grove beledigingen? Of was het selectieve verontwaardiging omdat heilig boontje 'Syl' en dat belerende bemoeimevrouwtje Judith nu aan de orde kwamen?
Hij is anders nog heel erg onlinequote:Op zaterdag 21 april 2007 22:13 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik denk niet, dat er veel mensen kijken. Ik denk, dat er een flink aantal progjes op los gelaten zijn om de site uit de lucht te laten vliegen. Alleen, dat heeft Jaap nog niet in de gaten.
Tja maar nu heb je het over een prive situatie. Maar wat als je met je hoofd op tv bent en op internet en je weet dat bijna iedereen die je ooit gekent heeft dat leest, of nog erger mensen die je in de toekomst gaat ontmoeten? Denk niet alleen aan de gevolgen voor nu. Maar denk er ook even aan dat die mensen over een jaar weer de wereld in gaan en moeten solliciteren. Dan volgt er een achtergrond check en hoort zo'n baas... Drugs hoer (kuch) uit de gouden kooi... Dan hoeft het niet waar te zijn maar dan is het verhaal snel bekeken. Reken daar maar op.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:02 schreef Maanvis het volgende:
Ik zou d'r helemaal niks van vinden.. Ik bedoel, ik weet dat het gelul is, en iedereen weet dat, en ik weet wie het zegt. Alleen als het waar is of als het erg zwart gebracht zou worden door mensen die mij persoonlijk kennen (en die dus ook kredietwaardiehgheid heben) zou ik ervan uit mijn plaat knallen. Ik denk dus dat er een kern van waarheid in zit wat jaap zegt.
Ik geloof dat Syl wel behoorlijk flexiebel is en dan weer overeind veert.quote:Maargoed, alhoewel maatschappelijk gezien Jaap natuurlijk een klootzak is, is dit echt de enige die nu een gevoelige snaar weet te raken van de heilige Sylvia. Als ie zo doorgaat duurt het niet lang met Sylvia, dan Ilonaat ze er zo uit.
En in dat geval denk ik dat een toneelhaak in jaaps belang kan zijn. Zeg nou zelf zo iemand moet je toch tegen zichzelf in bescherming nemen en niet manipuleren voor een tv programma? Dit is geen huub of natasia die heel goed wisten wat voor gezeik ze zouden krijgen.quote:Natuurlijk is het zo dat Jaap totaal zijn eigen ruiten en zelfrespect ingooit door zich zo te gedragen, maar dat is hoever je soms moet gaan om de ultieme vrijheid te winnen.
Hoe dan ook, als de toneelhaak en de sancties voor jaap wegblijven, kunnen dit nog een leuke 2 weken worden.
Oh... belachelijk zeg. Ik dacht dat hij misschien reacties zat te lezen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:13 schreef getl0st het volgende:
Jaap: Hij blijft leuk!
Nicolaas: Wat?
Jaap: Sommige die ik schrijf kan ik om blijven lachen
Oke danquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:13 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik denk niet, dat er veel mensen kijken. Ik denk, dat er een flink aantal progjes op los gelaten zijn om de site uit de lucht te laten vliegen. Alleen, dat heeft Jaap nog niet in de gaten.
Mogelijk, maar verplaats je eens in haar situatie. Zou jij volkomen over de rooie raken als de toch al weinig geliefde Jaap tijdens een duidelijke vlaag van verstandsverbijstering zo'n uitspraak over je deed, terwijl je altijd verre bent gebleven van (hard)drugs? Sylvia is doorgaans een uiterst flegmatiek persoon, een meteorietinslag naast de villa zou haar hoogstens wat versuft over haar zonnebrilletje doen kijken, maar nu is ze er opeens als de kippen bij om Japio de wind van voren te geven.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ze aan DGK meewerken?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:54 schreef Tissik het volgende:
[..]
Precies, je hebt altijd mensen die denken "waar rook is, zal vuur zijn", en dat er vast wel "een kern van waarheid" in zal zitten.
Dat kan behoorlijke effecten hebben op je carriëre.
Ik vind de reactie van zowel Juf Judith, als van Syl beslist niet overtrokken. Zij zijn zich bewust van de mogelijke effectten van een dergelijke onbezonnen en ronduit stupide actie.
HAaaaaaaaaaaaa HAHAHAquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:17 schreef grazygirl het volgende:
hihihi weer off line
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |