---> geen idee wat je schreef, maar ik vermoed dat het niet magquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:24 schreef getl0st het volgende:
[..]
Er zijn meerdere die er een refresh prog op los gelaten hebben.. om de site down te krijgen..
Natasia, Fok, you name itquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:27 schreef schatje het volgende:
Sylvia's coke verhaal en lesbische avonturen? Als het waar is, hoe is Jaap dat te weten gekomen?
Ik hoor het allemaal ook voor het eerstquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:27 schreef schatje het volgende:
Sylvia's coke verhaal en lesbische avonturen? Als het waar is, hoe is Jaap dat te weten gekomen?
Sylvia is voor jou!quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:28 schreef Liess het volgende:
Jaap lult maar wat, mocht het wel waar zijn krijgt Jaap dus heus niet te horen.
ik heb echt een beetje rondgekeken maar kon het niet goed vinden. wat was er vanmiddag nou op de site van jaap over sylviua te lezen waar ze zo kwaad over was?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:27 schreef schatje het volgende:
Dat coke-verhaal komt denk ik, omdat zowel Sylvia als Eric, naast hun voortanden geen zij/snijtanden hebben, maar direct hun hoektanden. Heeft natuurlijk niks met coke te maken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:27 schreef schatje het volgende:
volgens mij speelt Sylvia erg uit dat ze gekwetst is.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:29 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ik heb echt een beetje rondgekeken maar kon het niet goed vinden. wat was er vanmiddag nou op de site van jaap over sylviua te lezen waar ze zo kwaad over was?
Dat ze coke heeft gebruikt waardoor ze zo'n slecht gebit heeft.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:29 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ik heb echt een beetje rondgekeken maar kon het niet goed vinden. wat was er vanmiddag nou op de site van jaap over sylviua te lezen waar ze zo kwaad over was?
en dan laat ze zich zo gaan??quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat ze coke heeft gebruikt waardoor ze zo'n slecht gebit heeft.
En sexen in de tuinquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:32 schreef Liess het volgende:
Kunnen ze niet gewoon gaan roken en drinken en ruzie maken?
grappigerquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding] is nu in iedergeval een stuk grappiger dan dan de weken voor de ontslagsronde
Ehm, like... Van coke krijg je niet per se een slecht gebit, wel van amfetaminen. Extreme ondervoeding tijdens langdurig cokegebruik kan de oorzaak zijn, maar dat ligt niet voor de hand.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat ze coke heeft gebruikt waardoor ze zo'n slecht gebit heeft.
dat maakt die kooi wel ineens een stuk levendiger. ik kijk liever naar de akties van jaap(hoe smerig en vies dat ook is), dan dat ik naar brian zijn gefluister luisterquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:33 schreef Desii het volgende:
[..]
grappigerzo zou ik het niet willen noemen... maar laten we het erop houden dat tie niet meer onzichtbaar is (dit gestoord stuk mens)
Als hij via de redactie gaat... dan neequote:Op zaterdag 21 april 2007 21:35 schreef avonne het volgende:
Is de email al naar Cora verstuurd?
idd, van die stem krijg ik nu echt een nagels-op-schoolbord-gevoelquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:35 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
dat maakt die kooi wel ineens een stuk levendiger. ik kijk liever naar de akties van jaap(hoe smerig en vies dat ook is), dan dat ik naar brian zijn gefluister luister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |