Kun jij op verzoek van Proh de topictitel aanpassen: Waar iedereen pokert en Jaap sport, maar niet spoortquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:55 schreef schatje het volgende:
Jaap vond het toch ook laf op mensen te pakken op hun uiterlijk? Wat doet ie vervolgens zelf? De lippen van Natasia beledigen.
Na het tv kijken gaan ze vast weer verder.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:59 schreef bunnyma het volgende:
Zijn ze al weer klaar met pokeren?
Nog niet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:57 schreef Carlaa het volgende:
hmm.. site is weer online? Tijd dat ie weer gehackt wordt....
(het was niet zo zeer bedoeld als een verzoek hoor, vond het wel grappig klinken)quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kun jij op verzoek van Proh de topictitel aanpassen: Waar iedereen pokert en Jaap sport, maar niet spoort
Thanks!!
Vind je de tafel mooi? of blijf je achter je pc zitten?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:59 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Eet smakelijk, rose'tje ebij
Ontopic:
Voor wie heeft hij een brief, judith?
Waar gaan ze naar kijken?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Na het tv kijken gaan ze vast weer verder.
haha hoe triestquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:57 schreef Carlaa het volgende:
hmm.. site is weer online? Tijd dat ie weer gehackt wordt....
Jaap is bezig met operatie SHE terror. Plus een gratis Natasia/quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding] is nu in iedergeval een stuk grappiger dan dan de weken voor de ontslagsronde
Ik ook en sta altijd open voor andere TT (ik open alleen graag snel topics zodat we door kunnen gaan, niet omdat ik denk dat ik fantastische TT bedenk).quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:01 schreef proh het volgende:
[..]
(het was niet zo zeer bedoeld als een verzoek hoor, vond het wel grappig klinken)
-knip-
Tafel ziet er mooi uit. Gezellig, cheers!quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:01 schreef getl0st het volgende:
[..]
Vind je de tafel mooi? of blijf je achter je pc zitten?
OT: Ja hij gaat het originele bericht plaatsen en een brief met uitleg
Die denken: "Foei Jaap. Dat mag niet".quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:02 schreef F04 het volgende:
Jaap laat wel veel boeren vandaag. Wat zal de redactie hiervan wel denken?
Ik hoor kopspijkersquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:03 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Tafel ziet er mooi uit. Gezellig, cheers!
Voetbalvrouwen???
Dat ie nog smeriger is dan normaal?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:02 schreef F04 het volgende:
Jaap laat wel veel boeren vandaag. Wat zal de redactie hiervan wel denken?
[Natasjamodus aan] Dank je wel poepetje, dat je me dat wilde vertellen, scheetje[Natasjamodus uit]quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het klinkt als . . .hoe heet dat nu, dat was voorheen kopspijkers. . .
Ja maar ik zat ernaast, sorry, dat was dus net afgelopen. Celeb poker is het.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:06 schreef bunnyma het volgende:
[..]
[Natasjamodus aan] Dank je wel poepetje, dat je me dat wilde vertellen, scheetje[Natasjamodus uit]
Ach, je zegt toch sorry, dus alles is goed.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja maar ik zat ernaast, sorry, dat was dus net afgelopen. Celeb poker is het.
Dank jequote:Op zaterdag 21 april 2007 21:09 schreef Lobasca het volgende:
Nou Marrije, ik vind het super dat je zo vaak snel een nieuw topic openend. Dus, een welgemeend bedankje lijkt me hier wel op z'n plaats. Leandra is er ook zo'n ster in.
Het is ook een slechte presentatorquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:21 schreef Lobasca het volgende:
En Huub 100 x zeggen "wat een slechte presentator". Hoopt íe zelf gevraagd te worden? Verkapte open sollicitatie.
Een beetje miljonair speelt bridge!quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:21 schreef FuTilE het volgende:
Wat een dramaprogramma, dat celebrity poker. Tijd dat iedereen eens ophoudt met dat gehype, wat moet je met zo'n stel C-listers dat amper kennis heeft genomen van de meest basale strategiën?
Poker voor de pokeraars!
Er zijn meerdere die er een refresh prog op los gelaten hebben.. om de site down te krijgen..quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:22 schreef Liess het volgende:
Jaap laat Nico zien dat ie 31000 hits heeft.
Hij voelt zich heel stoer omdat Huub er maar een paar duizend per dag krijgtquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:24 schreef getl0st het volgende:
[..]
Er zijn meerdere die er een refresh prog op los gelaten hebben.. om de site down te krijgen..
Kan ik nog niet beoordelen, heb net de tv aangezet, en volgens mij lopen de streams wel een minuut of 3 achter.quote:
En hij kwam van 287 bezoekers in 12 dagenquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:25 schreef Liess het volgende:
[..]
Hij voelt zich heel stoer omdat Huub er maar een paar duizend per dag krijgt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |