werking verdamper:quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
werking van een verdamper, doe ik research na.. als ik weet HOE het werkt.. dan zoek ik wel uit of ik door wil gaan ja of nee..
![]()
Ik heb toch al gezegt dat ik het niet doe voor de speed, maar voor de kick omdat niemand anders ooit zo iets heeft geflikt!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:06 schreef Hijacking het volgende:
Waarom ga je zelf de cilinder eigenlijk niet bewerken met een dremel ?krijg je ook tof resultaat + is orgineel en info is wat makkelijker daarover op te zoeken
Nee, je hebt een luchtgekoelde motor diequote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb toch al gezegt dat ik het niet doe voor de speed, maar voor de kick omdat niemand anders ooit zo iets heeft geflikt!![]()
Verdamper heb ikMaar die is electronisch gestuurd... Vialle + Het is een auto LPG verdamper
![]()
heb ik niks aan, of wel?
Een LPG installatie is groter dan die hele brommer van jequote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb toch al gezegt dat ik het niet doe voor de speed, maar voor de kick omdat niemand anders ooit zo iets heeft geflikt!![]()
Verdamper heb ikMaar die is electronisch gestuurd... Vialle + Het is een auto LPG verdamper
![]()
heb ik niks aan, of wel?
Nee hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:57 schreef vlad het volgende:
[..]
Een LPG installatie is groter dan die hele brommer van je![]()
LPi is ook vloeibaar...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:20 schreef Jimmeh het volgende:
Wat is er mis met vloeibaar gas? De L van LPG staat voor liquid, dus
verder dan dat weet ik ook niet af van gas, maar goed
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
LPG staat voor Liquefied Petroleum Gas.
In België en Nederland wordt hiermee in het algemeen autogas bedoeld.
Autogas wordt gebruikt als brandstof in verbrandingsmotoren voor onder andere auto's. Autogas is een mengsel van propaan (C3H8) en butaan (C4H10).
oftewel op 1 van de 2 zal een klein motortje ook wel draaien
ben benieuwdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:33 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik ga de mechanisme van een oud fornuis (bbq fournuisje) gebruiken om de gas toe te dienen...
![]()
waarom koop je geen kant en klaar gassysteem voor karts?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:33 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik ga de mechanisme van een oud fornuis (bbq fournuisje) gebruiken om de gas toe te dienen...
![]()
Nou met een beetje mazzel komt ie wel tot beverwijk!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ben benieuwd
ben ook benieuwd naar zn aktieradius
das een eind vanuit Limburg !!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:15 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Nou met een beetje mazzel komt ie wel tot beverwijk!![]()
gasbbq dr op gebouwtquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:31 schreef lipje het volgende:
[..]
das een eind vanuit Limburg !!
Lekker bbq geurtje erbij
bestaat dat dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:38 schreef vlad het volgende:
[..]
waarom koop je geen kant en klaar gassysteem voor karts?
Die zijn gebouwd voor kleine motoren.
Dus een kleine een-traps verdamper , die geregeld wordt door de buitenluchtdruk. En door de geringe afname, hoef je ook niet bang te zijn voor het bevriezen van de verdamper.
nee een minibikequote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
bestaat dat dan?Kun je link plaatsen?
Wat moet een kart met gas?
![]()
ja, nee, indoorkartingquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
bestaat dat dan?Kun je link plaatsen?
Wat moet een kart met gas?
![]()
quote:
excursietje doenquote:
Mis je me nu alquote:
Je gaat je ballen branden swah.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Mis je me nu al![]()
![]()
Ben er niet meer mee bezig geweest sinds een tijdje.. veelste druk met school etc...![]()
Misschien dalijk? Heb een T-splitsing gekocht, (1 euri) tis wel een plastic ding, maar hoop wel dat ie het houd.. andere keer maar een kopere halen![]()
Wallah Ik Zweer Van Niet! Tfoee Watte Jij Denkeequote:
tis tijdelijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:05 schreef MikeyMan het volgende:
Ik zou meteen ff wat anders halen dan pvc voor een splitsing...
quote:
.. en dan nog door naar het ziekenhuis..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:56 schreef Turquaz52 het volgende:
Het wordt een heeeeeeeeeeeeeele lange dag vandaag... Afstellen enzooo![]()
zwart, komt van een E30 af... .volgens mij was het v.d. ruitensproeiersquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:32 schreef Supra_Turbo het volgende:
De gele (creme) PVC breekt heel snel als de temperatuur onder het vriespunt zit.
De grijze (hostalit = slagvast) kan wat meer hebben, maar is ook niet super
quote:Op zondag 27 mei 2007 21:39 schreef Ou-Tannu het volgende:
nee :d maar tief eens fotos x)
je weet toch dat foto topics t veul toffer zijnquote:Op zondag 27 mei 2007 22:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waarvan
![]()
Alles is uit elkaar hoor![]()
Maar omdat jij et wilt maak ik morgen wel foto´s, en foto´s v.d. carburateurs![]()
(heb ze net in de wasmachine gedaan)
Foto's morgenquote:Op zondag 27 mei 2007 22:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
je weet toch dat foto topics t veul toffer zijn
en carburateurs in de wasmachine?
goed punt!quote:Op zondag 27 mei 2007 22:36 schreef vannelle het volgende:
Ik hoop echt dat je de vaatwasser bedoelt.......
quote:Op zondag 27 mei 2007 22:36 schreef vannelle het volgende:
Ik hoop echt dat je de vaatwasser bedoelt.......
Dus beide zijn nu naar de klote?quote:Op maandag 28 mei 2007 00:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
die was vol, dus toch in de wasmachine
![]()
Hoezo beide na de klote?quote:Op maandag 28 mei 2007 00:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dus beide zijn nu naar de klote?
Je hebt het tegen iemand die een BBQ-gasfles op z'n minibike probeert te gooien en caborateurs koopt omdat ze er leuk uitzien (zonder te weten hoe ze werken).quote:Op maandag 28 mei 2007 01:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
wasmachine kletsen ze toch tegen de trommel?
Je zou het bijna gaan denken inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2007 02:19 schreef garnage-patrick het volgende:
is het niet toevallig asmooh? die nog iets kansloos aan het doen is?!
Volgende maand op tellsell, een BBQ'ende wasmachine op gasquote:Op maandag 28 mei 2007 01:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je hebt het tegen iemand die een BBQ-gasfles op z'n minibike probeert te gooien en caborateurs koopt omdat ze er leuk uitzien (zonder te weten hoe ze werken).
- BBQ-gasfles = alternatieve energiebron
- Wasmachine = onderdelen wasstraat
- Ruitensproeier T-stuk = hoogwaardige drukbestendige leiding
- 2 slagen = lopende motor
Laat die jongen nou lekker fantaseren! Dit topic wordt er leuker van en wie weet doet ie per toeval de grootste ontdekking(en) van de eeuw
Godnondejuu......quote:Op maandag 28 mei 2007 00:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoezo beide na de klote?
De vaatwasser was vol >>>> borden etc...
wasmachine draait nu(niks aan te merken)
![]()
ik ook.. zou er wat ontploft zijn?!quote:Op maandag 4 juni 2007 15:49 schreef MouseOver het volgende:
Ik maak me altijd een beetje ongerust als TS weer eens een tijdje niet post
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je hebt het tegen iemand die een BBQ-gasfles op z'n minibike probeert te gooien en caborateurs koopt omdat ze er leuk uitzien (zonder te weten hoe ze werken).
- BBQ-gasfles = alternatieve energiebron
- Wasmachine = onderdelen wasstraat
- Ruitensproeier T-stuk = hoogwaardige drukbestendige leiding
- 2 slagen = lopende motor
Laat die jongen nou lekker fantaseren! Dit topic wordt er leuker van en wie weet doet ie per toeval de grootste ontdekking(en) van de eeuw
Is dat omdat je bang bent voor ontploffingen of omdat je niet in zo'n pauperbuurt wil wonen?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:07 schreef MouseOver het volgende:
Ik ben overigens blij dat je m'n buurman niet bent
Vraag iemand om te filmen, zien hoe iemand levend verbrand is altijd amusant.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:44 schreef Turquaz52 het volgende:
Wegens omstandigheden (school etc...) stel ik mijn project een tijdje uit..
Maar geloof mij.. hij gaat rijden op GasEn ik meen het
![]()
en wat bedoel je met mijn Soort?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:38 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
broembroembam!
ik wens je veel succes
(dejavu: deed ik bij Ashbak ook altijd...)(werkte wel)
Maargoed.. ik lees dat je in Helmond woont/gaat wonen... Wist je dat daar meer van jou soort mensen wonen ??
prutsers? wij zien welquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:07 schreef -Muse- het volgende:
Van mij mag je wegblijvenNe ik denk niet dat de vorige poster het rasitisch bedoelde... met "soort" bedoeld hij waarschijnlijk "Prutsers" :p
De vraag is alleen wanneer........quote:
Ik weet niet hoe het weer daar is maar hier regent het..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |