Je zou het bijna gaan denken inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2007 02:19 schreef garnage-patrick het volgende:
is het niet toevallig asmooh? die nog iets kansloos aan het doen is?!
Volgende maand op tellsell, een BBQ'ende wasmachine op gasquote:Op maandag 28 mei 2007 01:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je hebt het tegen iemand die een BBQ-gasfles op z'n minibike probeert te gooien en caborateurs koopt omdat ze er leuk uitzien (zonder te weten hoe ze werken).
- BBQ-gasfles = alternatieve energiebron
- Wasmachine = onderdelen wasstraat
- Ruitensproeier T-stuk = hoogwaardige drukbestendige leiding
- 2 slagen = lopende motor
Laat die jongen nou lekker fantaseren! Dit topic wordt er leuker van en wie weet doet ie per toeval de grootste ontdekking(en) van de eeuw
Godnondejuu......quote:Op maandag 28 mei 2007 00:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoezo beide na de klote?
De vaatwasser was vol >>>> borden etc...
wasmachine draait nu(niks aan te merken)
![]()
ik ook.. zou er wat ontploft zijn?!quote:Op maandag 4 juni 2007 15:49 schreef MouseOver het volgende:
Ik maak me altijd een beetje ongerust als TS weer eens een tijdje niet post
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je hebt het tegen iemand die een BBQ-gasfles op z'n minibike probeert te gooien en caborateurs koopt omdat ze er leuk uitzien (zonder te weten hoe ze werken).
- BBQ-gasfles = alternatieve energiebron
- Wasmachine = onderdelen wasstraat
- Ruitensproeier T-stuk = hoogwaardige drukbestendige leiding
- 2 slagen = lopende motor
Laat die jongen nou lekker fantaseren! Dit topic wordt er leuker van en wie weet doet ie per toeval de grootste ontdekking(en) van de eeuw
Is dat omdat je bang bent voor ontploffingen of omdat je niet in zo'n pauperbuurt wil wonen?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:07 schreef MouseOver het volgende:
Ik ben overigens blij dat je m'n buurman niet bent
Vraag iemand om te filmen, zien hoe iemand levend verbrand is altijd amusant.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:44 schreef Turquaz52 het volgende:
Wegens omstandigheden (school etc...) stel ik mijn project een tijdje uit..
Maar geloof mij.. hij gaat rijden op GasEn ik meen het
![]()
en wat bedoel je met mijn Soort?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:38 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
broembroembam!
ik wens je veel succes
(dejavu: deed ik bij Ashbak ook altijd...)(werkte wel)
Maargoed.. ik lees dat je in Helmond woont/gaat wonen... Wist je dat daar meer van jou soort mensen wonen ??
prutsers? wij zien welquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:07 schreef -Muse- het volgende:
Van mij mag je wegblijvenNe ik denk niet dat de vorige poster het rasitisch bedoelde... met "soort" bedoeld hij waarschijnlijk "Prutsers" :p
De vraag is alleen wanneer........quote:
Ik weet niet hoe het weer daar is maar hier regent het..quote:
2 koppelingen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het weer daar is maar hier regent het..
Heb mn loon binnen en ga binnenkort een nieuwe binnenband en buitenband halen.. + Koppeling en een 12,5mm Carburateur + nieuwe koppeling![]()
(klinkt veel maar is nodig om hem weer te laten rijden)![]()
nee 1`tje.. waar staat 2?quote:
Arghhh kutquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:49 schreef MikeyMan het volgende:
band+koppeling en carburateur + koppeling...
ergo; nieuwe band, carburateur en twee koppelingen...
57,50,-???quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:15 schreef Neluhz het volgende:
als je het goed doet, ben je voor 25 euro klaar..
ik vraag me af hoeveel jou dit gaat kosten ;0
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:50 schreef Neluhz het volgende:
dan wordt je dus afgezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Wat heb je aan grip als dat ding niet eens gaat rijdenquote:Op zondag 24 juni 2007 21:09 schreef Neluhz het volgende:
Beter ga je voor een Blata koppeling, chinese race koppelingen zijn niks waard imho, en heb genoeg van die dingen onder handen gehad om daar een oordeel over te vellen.
Als je nieuwe banden koopt, ga liever voor PMT dan chinashit, scheelt echt 500% grip.
Waar heb je meer grip met een PMT? Indoor of outdoor? en ik heb half regen half slick profiel, wil daarom weer chineze band halen om het reden dat ik et lelijk vind om 2 verschillende banden te hebbenquote:Op zondag 24 juni 2007 21:09 schreef Neluhz het volgende:
Beter ga je voor een Blata koppeling, chinese race koppelingen zijn niks waard imho, en heb genoeg van die dingen onder handen gehad om daar een oordeel over te vellen.
Als je nieuwe banden koopt, ga liever voor PMT dan chinashit, scheelt echt 500% grip.
laat je je duwen ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Vandaag naar Minibikeshop gegaan... Binnen en buitenband gekocht..
![]()
![]()
![]()
Morgen op zetten en ff een proefrondje maken.. (op een afgelegen parkeerplaats)
quote:Op zondag 8 juli 2007 19:45 schreef pro2call het volgende:
nou nog een rondje gereden????? of wou hij niet starten???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op zondag 8 juli 2007 21:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
luchtgekoelde cylinder? :/
Komt er zsm aanquote:Op zondag 8 juli 2007 21:32 schreef Supra_Turbo het volgende:
Filmpje
zolang je er mee kunt omgaan is alles goedquote:Op zondag 8 juli 2007 22:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
is een watergekoelde cylinder niet handiger dan?
hmmquote:Op zondag 8 juli 2007 23:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
zolang je er mee kunt omgaan is alles goedMaar chineze watergekoelde hebben vaak last van overkokers
![]()
eenvoudig aan te passen door je koelkanalen iets op te boren.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
zolang je er mee kunt omgaan is alles goedMaar chineze watergekoelde hebben vaak last van overkokers
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |