abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 mei 2007 @ 02:10:39 #101
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_49028037
nou nou wat een project aan mijn maat zn mini bike heb ik al meer verbeund
happen naar de baas
  zaterdag 5 mei 2007 @ 02:11:05 #102
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_49028043
tevens snap ik niet dat zo'n 100 euro minibike de basis is voor een project wel eens gekeken naar de afwerking van alles
happen naar de baas
pi_49030644
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 02:11 schreef Hijacking het volgende:
tevens snap ik niet dat zo'n 100 euro minibike de basis is voor een project wel eens gekeken naar de afwerking van alles
Jha, maar dat ga jij mij niet uitleggen. Die 100 euro minibike is nu mijn aller eerst project, ik hou gwn van dat ding.. snap ook niet wat er zo leuk aan is, misschien omdat het gewoon een kick is?
Is mijn ding, als ik er aan sleutel doe ik dat.. vandaag eens een beetje doorwerken daar aan, zal hopelijk vanaaf foto's plaatsen!
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_49047029
Motor draait op GAS! YESSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111 11!!!!! !!
Maar alleen om te testen of ie het ook echt deed, hij draait een paar slagen en slaat dan af, omdat hij niet afgesteld is!
Zoals gezegt zou ik foto's plaatsen:
1 v.d. 3 opties wat ik kan toepassen:

Uitlaat (tijdelijk), voor nu is ie geschuurd, alleen het grove verf zit er nog aan, als die helemaal blank is geschuurd ga ik hem opnieuw spuiten in metallic rood

Video's gemaakt, waar je ziet en hoort hoe hij draait... (voor fftjes dan)
(video's aan het uploaden)
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_49048006
ik heb 3 verschillende methodes geprobeerd,
Een keer via de benzine toevoer.. < Geupload!
Via aan slang in de luchtinlaat
Via een slang in het luchtinlaat (wordt vervangen door een gasring)
Welke zou jij me aanraden, en waarom?
Serieuze antwoorden a.u.b. dus geen antwoord als: NIKS!

[ Bericht 13% gewijzigd door Turquaz52 op 07-05-2007 16:22:44 ]
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_49063138
Nou volgens mij draait hij alleen een beetje omdat jij aan dat ding loopt te heisen.
Wat ik doe? Ik ontdek!
  zondag 6 mei 2007 @ 15:44:07 #107
169369 SRS-Engineering
PASSION FOR POWER
pi_49063883
Jij wilt een uitlaat spuiten hopelijk niet met gewone lak ?
VW GOLF 1.1C - 1983 -
pi_49064458
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 22:08 schreef Turquaz52 het volgende:
ik heb 3 verschillende methodes geprobeerd,
Een keer via de benzine toevoer...(Wordt verwerkt)
Via aan slang in de luchtinlaat
Via een slang in het luchtinlaat (wordt vervangen door een gasring)
Welke zou jij me aanraden, en waarom?
Serieuze antwoorden a.u.b. dus geen antwoord als: NIKS!
Ik zou iig zorgen voor een constante aanvoer van gas.
Het kleine beetje wat je er met een spuitbus! inbrengt zorgt alleen maar voor een kort hoopvol momentje dat ie aanslaat.
Dit werkt toch niet man!
pi_49065567
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:03 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik zou iig zorgen voor een constante aanvoer van gas.
Het kleine beetje wat je er met een spuitbus! inbrengt zorgt alleen maar voor een kort hoopvol momentje dat ie aanslaat.
Dit werkt toch niet man!
Ja, dat weet ik.. Maar dit geeft mij wel hoop dat ie werkt..!! ik ga de spuitbus in de benzinetank inbouwen, en zo'n mechanisme in zetten dat ik hem met een klik actief maak, en met een klik weer inactief (+ een gasschakelaar, zodat er niet te veel en niet te weinig in komt)
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_49065634
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:44 schreef SRS-Engineering het volgende:
Jij wilt een uitlaat spuiten hopelijk niet met gewone lak ?
Nee natuurlijk niet man, hittebestendige verf, nog noodzakelijker omdat hij ook nog eens op gas gaat rijden
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_49065664
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:19 schreef Venco16 het volgende:
Nou volgens mij draait hij alleen een beetje omdat jij aan dat ding loopt te heisen.
Nee, zoals je op een v.d. video's kunt zien trek ik een paar keer, zonder resultaat, ik dien een beetje gas toe, en na 1 x trekken draait hij 3/4 slagen
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_49067986
startvloeistof werkt hetzelfde ook een paar slagen en dan is het gedaan
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_49068195
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:40 schreef densmee het volgende:
startvloeistof werkt hetzelfde ook een paar slagen en dan is het gedaan
psies mijn punt.
Er moet een constante toevoer zijn, wat TS voorstelt is gewoon kut slecht.
Een spuitbus...........
pi_49073029
kan je t niet beter met een dikke propaan tank proberen inc drukregelaar?
pi_49074135
quote:
Op zondag 22 april 2007 23:30 schreef Turquaz52 het volgende:

Heb je verstand van sleutelen, en hou je van smerige handen?: Doen Zo niet: Laat.
Sleutelen en vieze handen heb ik me nog nooi echt aan gewaagd, maar lijkt me op zich best leuk
quote:
Want om de rit moet je ongeveer alle schroeven ff aandraaien. Laat staan schroeven, elke keer is er wel een ander probleem! De enekeer valt je uitlaat dr uit de ander keer (zie OP) de koppeling. De andere keer komt je ketting in je wiel waardoor je een nieuw ketting van 10 euri moet halen...
Maar dat is het juist! Lekker bezig zijn, ipv alleen rijden! Anders is er geen fun aan
Ik heb me een beetje ingelezen en het blijkt dat wat je beweerd vooral bij de ¤90 bikes van toepassing is.
Leuke dingen, daar niet van. Maar van belabberde kwaliteit.. Alles trilt los, frames trekken krom, bruggen
knappen finaal af.. Voor dit soort bikes moet je inderdaad volleerd monteur zijn of gewoon van sleutelen houden.
quote:
Onderdelen betaalbaar?? Complete motorblok=30,- euro (2ehands) nieuwe binne en buiteband achter= 27,50 euro.. Nieuwe ketting= 10,-
Complete minibike= 100 euro.
Dat viel mij inderdaad ook al op, onderdelen kosten geen drol. (is altijd mooi meegenomen)
quote:
Dit zijn wel chinese dingen he.. Orginele kosten zo'n 400/500/600 euro Maar dan heb je wel kwaliteits shit...
Ik ben er een beetje tussenin gaan zitten, zeg maar de "gulden middenweg"


*tromgeroffel*


Aanschouw mijn pasgekochte Blata B1 replica.







Ik ga hem deze week ophalen (wanneer ik tijd heb), en als eerste gaan natuurlijk al die stickers eraf.
Denk dat ik ook de kappen een keer demonteer en een mooi kleurtje geef, maar dat komt wel na de vakantie..
39cc en waterkoeling, verder heeft hij een kleine 10PK aan vermogen. Vermogen lijkt misschien weinig, maar zo'n ¤90 Chinese 49cc minibike komt mbv een snel uitlaatje met veel pijn en moeite nét bij de 3PK..

Specs (zo uit het hoofd, zal vast wel wat dingen vergeten):
- Koelgaten cilinder opgeboord
- tapend tussen gietstukken (om breken/scheuren te voorkomen)
- grotere remschijf voor
- remhendels ingekort (grotere slag)
- Champion bougiedop
- carbon uitlaatdemper
- nieuwe Orginele Blata racekoppeling
- pas gereviseerd (nieuwe lagers/keerringen/pakkingen)

Verder krijg ik er een boel reserve onderdelen bij, waaronder:
- orginele Blata Racekoppeling
- radiator
- diverse framedelen
- remblokken/hendels enz enz.
- gereviseerd reserve motorblok (ook weer nieuwe pakkingen/lagers/keeringen)
- orginele uitlaat

[ Bericht 1% gewijzigd door Opa_vertelt op 06-05-2007 20:19:15 ]
Nee.
pi_49084641
quote:
Op zondag 6 mei 2007 20:13 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Sleutelen en vieze handen heb ik me nog nooi echt aan gewaagd, maar lijkt me op zich best leuk
[..]

Ik heb me een beetje ingelezen en het blijkt dat wat je beweerd vooral bij de ¤90 bikes van toepassing is.
Leuke dingen, daar niet van. Maar van belabberde kwaliteit.. Alles trilt los, frames trekken krom, bruggen
knappen finaal af.. Voor dit soort bikes moet je inderdaad volleerd monteur zijn of gewoon van sleutelen houden.
[..]

Dat viel mij inderdaad ook al op, onderdelen kosten geen drol. (is altijd mooi meegenomen)
[..]

Ik ben er een beetje tussenin gaan zitten, zeg maar de "gulden middenweg"


*tromgeroffel*


Aanschouw mijn pasgekochte Blata B1 replica.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik ga hem deze week ophalen (wanneer ik tijd heb), en als eerste gaan natuurlijk al die stickers eraf.
Denk dat ik ook de kappen een keer demonteer en een mooi kleurtje geef, maar dat komt wel na de vakantie..
39cc en waterkoeling, verder heeft hij een kleine 10PK aan vermogen. Vermogen lijkt misschien weinig, maar zo'n ¤90 Chinese 49cc minibike komt mbv een snel uitlaatje met veel pijn en moeite nét bij de 3PK..

Specs (zo uit het hoofd, zal vast wel wat dingen vergeten):
- Koelgaten cilinder opgeboord
- tapend tussen gietstukken (om breken/scheuren te voorkomen)
- grotere remschijf voor
- remhendels ingekort (grotere slag)
- Champion bougiedop
- carbon uitlaatdemper
- nieuwe Orginele Blata racekoppeling
- pas gereviseerd (nieuwe lagers/keerringen/pakkingen)

Verder krijg ik er een boel reserve onderdelen bij, waaronder:
- orginele Blata Racekoppeling
- radiator
- diverse framedelen
- remblokken/hendels enz enz.
- gereviseerd reserve motorblok (ook weer nieuwe pakkingen/lagers/keeringen)
- orginele uitlaat
Das wel een mooi ding..!! 10PK is niet niks
er is zelfs iemand geweest die had zown 23PK ofzo (uit et kop) geperst uit zo'n chineesje

Over mijn project:
totnu toe ga ik een spuitbus gebruiken, MET drukregelaar, en een kraantje waarmee ik kan mixxen/switchen tussen de brandstoffen... (gas/olie/benzine)

Ik weet dat het allemaal onzin is, maar ik wil echt het tegendeel bewijzen aan iedereen!
Het is misschien niet nu, niet morgen, niet over een weekje klaar.. maar wie weet?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_49105029
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_49117338
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:22 schreef Turquaz52 het volgende:
Een keer via de benzine toevoer.. < Geupload!
Hoe bedenk je het
Nee.
pi_49122601
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:08 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Hoe bedenk je het
Posetief? of zeg je dat sarcastisch?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_49125364
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:49 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Posetief? of zeg je dat sarcastisch?
mischien helpt t als je een constantere GAS flow hebt ?
pi_49125942
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:35 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

mischien helpt t als je een constantere GAS flow hebt ?
ALS je mijn topic hebt gelezen (net 1,5 paginatjes) zou je hebben begrepen dat dit alleen maar het moment was van: WERKT HET? Ja of Nee?
In dit geval: Ja!
Wat zou ik daarna doen? Een constate toevoer, met kraantje en afstelling alles dr op en dr aan
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_49126007
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:47 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

ALS je mijn topic hebt gelezen (net 1,5 paginatjes) zou je hebben begrepen dat dit alleen maar het moment was van: WERKT HET? Ja of Nee?
In dit geval: Ja!
Wat zou ik daarna doen? Een constate toevoer, met kraantje en afstelling alles dr op en dr aan
ja weet ik.. maar een paar slagen zegt nog weinig imo..
pi_49132715
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:48 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

ja weet ik.. maar een paar slagen zegt nog weinig imo..
Het geeft wel het antwoord dat hij dr op kan rijden, OP perfecte verhouding dan, maar daar wordt aan gewerkt.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:52:49 #124
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_49136909
pi_49137510
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:52 schreef osmo het volgende:
[afbeelding]
Wij zullen zien
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_49151232

Hoe heet die ene Y vormige stuk midden in het plaatje? Heb op marktplaats: mengstuk/Mengblok/menger/t splitter/y splitter etc.. alles geprobeerd, ik weet het echt niet.. maar zo iets heb ik wel nodig! en dan 3 kraantjes (1x olie, 1x GAS en 1x allebei) (kraantjes ook niet gevonden.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:38:24 #127
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_49151472
Turgquaezz,

Bedenk wel dat gas niet smeert, en hij dus erg snel zal gaan vastlopen, ik zou een externe smeer/oliepomp ergens aansluiten.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_49151711
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:38 schreef DoimeN het volgende:
Turgquaezz,

Bedenk wel dat gas niet smeert, en hij dus erg snel zal gaan vastlopen, ik zou een externe smeer/oliepomp ergens aansluiten.
Waarom lees je niet! Lees es 2 posts geleden! Daar staat toGh dat ik zo'n Y-Splitter nodig heb, waarom? Lees maar
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:01:10 #129
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_49159599
zo'n Y splitsing niet makkelijk zelf te fixen ?
happen naar de baas
pi_49159774
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:49 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Posetief? of zeg je dat sarcastisch?
Positief dude
Hoe bedenk je het om een minibike op gas te laten lopen

Heb helaas geen bandjes voor je, maar bandjes kosten hier maar een tientje (verz.kosten kan niet veel zijn)


/edit

Ey, maar zonder dollen.. In PTA slowchat zit een toffe gast (ben ff zijn naam kwijt),
die echt ALLES van LPG enzo af weet. Misschien dat hij je een duwtje in de goede
richting kan geven

[ Bericht 17% gewijzigd door Opa_vertelt op 08-05-2007 21:57:21 ]
Nee.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:09:46 #131
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_49159970
Wil je hem trouwens op gas laten lopen voor prestatie of omdat weinig anderen hebt hebben >?
want voor het geval van prestaties beter koop je een leuke kit van 75 euro rijdt die 80
happen naar de baas
pi_49160567
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:09 schreef Hijacking het volgende:
Wil je hem trouwens op gas laten lopen voor prestatie of omdat weinig anderen hebt hebben >?
want voor het geval van prestaties beter koop je een leuke kit van 75 euro rijdt die 80
Because he can
Denk niet dat het hem om de prestaties te doen is bij dit project.
Nee.
pi_49172183
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[afbeelding]
Hoe heet die ene Y vormige stuk midden in het plaatje? Heb op marktplaats: mengstuk/Mengblok/menger/t splitter/y splitter etc.. alles geprobeerd, ik weet het echt niet.. maar zo iets heb ik wel nodig! en dan 3 kraantjes (1x olie, 1x GAS en 1x allebei) (kraantjes ook niet gevonden[afbeelding].
Dat zijn gewoon standaard kleinmateriaal delen voor gas/koel systemen. gewoon even op de fiets langs een inbouwer
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_49176959
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:09 schreef Hijacking het volgende:
Wil je hem trouwens op gas laten lopen voor prestatie of omdat weinig anderen hebt hebben >?
want voor het geval van prestaties beter koop je een leuke kit van 75 euro rijdt die 80
ik heb echt geen bedoelingen voor prestaties, maar om het uniekheid, niemand heeft het oid.!
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_49177167
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 08:39 schreef vlad het volgende:

[..]

Dat zijn gewoon standaard kleinmateriaal delen voor gas/koel systemen. gewoon even op de fiets langs een inbouwer
En hoeveel kost zo iets? wil ook meteen 3 kraantjes kopen
Maare eej vlad zeg eens, wat is volgens jou het beste wat ik kan doen? zo iets, of een mengstuk?:


2 opties:
Olie en gas gemixt dmv een kraantje (goede afstelling, dus goede verhouding) Dus via de benzine inlaat.
Of
Met een mengstuk voor de carb. (dus via de lucht inlaat?) dan wordt de olie via de benzine inlaat (met een goed afgestelde kraantje) met de gas (door de luchtinlaat) met elkaar gemengd?

Ik personelijk kies voor #1.. Jij?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_49177356
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:30 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

ik heb echt geen bedoelingen voor prestaties, maar om het uniekheid, niemand heeft het oid.!
ten tijde van mijn studie reed er in Arnhem een Puch rond op gas (op van die blauwe campinggasflesjes)
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_49177668
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:35 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

En hoeveel kost zo iets? wil ook meteen 3 kraantjes kopen
Maare eej vlad zeg eens, wat is volgens jou het beste wat ik kan doen? zo iets, of een mengstuk?:
[afbeelding]

2 opties:
Olie en gas gemixt dmv een kraantje (goede afstelling, dus goede verhouding) Dus via de benzine inlaat.
Of
Met een mengstuk voor de carb. (dus via de lucht inlaat?) dan wordt de olie via de benzine inlaat (met een goed afgestelde kraantje) met de gas (door de luchtinlaat) met elkaar gemengd?

Ik personelijk kies voor #1.. Jij?
ga eens op zoek naar een mengstuk, zoals die voor karts gebruikt worden. Optie 1 lijkt me niet zo makkelijk. Hoe wil je dat afgesteld krijgen?
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_49190098
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:40 schreef vlad het volgende:

[..]

ten tijde van mijn studie reed er in Arnhem een Puch rond op gas (op van die blauwe campinggasflesjes)
maar geen minibike...
Weet jij hoe hij dat voor elkaar gekregen heeft dan?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_49200000
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:40 schreef vlad het volgende:

[..]

ten tijde van mijn studie reed er in Arnhem een Puch rond op gas (op van die blauwe campinggasflesjes)
Puch blokkies worden ook vaak onder minibikes bezet, misschien ook een optie voor Turquaz52
Die dingen zijn een stuk duurzamer dan die chinese blokkies, én makkelijker te tunen.
Nee.
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:23:11 #140
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_49201258
Je realiseert je dat je bij mengkraantjes zoals die over het algemeen op butagasbrandertjes zitten een sterk wisselende mengverhouding hebt bij wisselende druk?
Vampire Romance O+
pi_49201350
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:59 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Puch blokkies worden ook vaak onder minibikes bezet, misschien ook een optie voor Turquaz52
Die dingen zijn een stuk duurzamer dan die chinese blokkies, én makkelijker te tunen.
Alles op zijn tijd..........
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:52:42 #142
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_49244785
Geen van allen gaat werken, hoe wil je je druk van je gas mooi continue houden
Daarbij moet je een gasvormig mengsel hebben, en niet een "vloeistof" gasmengsel
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:58:22 #143
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_49245175
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:52 schreef Herr.Flick het volgende:
Geen van allen gaat werken, hoe wil je je druk van je gas mooi continue houden
Daarbij moet je een gasvormig mengsel hebben, en niet een "vloeistof" gasmengsel
volgens mij is dit topic leuker wanneer je er GEEN expertise in pompt.

Turq: je bent een held dat je het probeert maar PLEASE ... steek je geld in iets anders.
Calm down, please!
  donderdag 10 mei 2007 @ 22:17:41 #144
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_49246313
iets in me zegt dat het ook wel mis kan gaan met een gasfles onder je bike
happen naar de baas
  donderdag 10 mei 2007 @ 23:11:45 #145
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_49249443
RIP aan de nabestaanden

dit wordt echt nooit wat. Je bent met dingen bezig waar je volgens mij veel te weinig vanaf weet (ik weet het ook niet, maar ik weet wel dat je niet stoer moet doen met gasflessen)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 10 mei 2007 @ 23:15:58 #146
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_49249705
Misschien wil ie wel een aanslag plegen met z'n minibike + gasinstallatie...
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  donderdag 10 mei 2007 @ 23:29:20 #147
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_49250444
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 23:15 schreef Herr.Flick het volgende:
Misschien wil ie wel een aanslag plegen met z'n minibike + gasinstallatie...
Dat ie heel Limburg mag platrijden
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_49251024
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:52 schreef Herr.Flick het volgende:
Geen van allen gaat werken, hoe wil je je druk van je gas mooi continue houden
Daarbij moet je een gasvormig mengsel hebben, en niet een "vloeistof" gasmengsel
werking van een verdamper, doe ik research na.. als ik weet HOE het werkt.. dan zoek ik wel uit of ik door wil gaan ja of nee..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 09:43:13 #149
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_49258246
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 23:38 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

werking van een verdamper, doe ik research na.. als ik weet HOE het werkt.. dan zoek ik wel uit of ik door wil gaan ja of nee..
Het antwoord kan ik je nu al geven...

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_49259722
als die er zuiniger van wordt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')