quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:38 schreef DoimeN het volgende:
Turgquaezz,
Bedenk wel dat gas niet smeert, en hij dus erg snel zal gaan vastlopen, ik zou een externe smeer/oliepomp ergens aansluiten.
Positief dudequote:Op maandag 7 mei 2007 22:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Posetief? of zeg je dat sarcastisch?
![]()
Because he canquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:09 schreef Hijacking het volgende:
Wil je hem trouwens op gas laten lopen voor prestatie of omdat weinig anderen hebt hebben >?
want voor het geval van prestaties beter koop je een leuke kit van 75 euro rijdt die 80
Dat zijn gewoon standaard kleinmateriaal delen voor gas/koel systemen. gewoon even op de fiets langs een inbouwerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[afbeelding]
Hoe heet die ene Y vormige stuk midden in het plaatje?Heb op marktplaats: mengstuk/Mengblok/menger/t splitter/y splitter etc.. alles geprobeerd, ik weet het echt niet.. maar zo iets heb ik wel nodig! en dan 3 kraantjes (1x olie, 1x GAS en 1x allebei) (kraantjes ook niet gevonden[afbeelding].
ik heb echt geen bedoelingen voor prestaties, maar om het uniekheid, niemand heeft het oid.!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:09 schreef Hijacking het volgende:
Wil je hem trouwens op gas laten lopen voor prestatie of omdat weinig anderen hebt hebben >?
want voor het geval van prestaties beter koop je een leuke kit van 75 euro rijdt die 80
En hoeveel kost zo iets? wil ook meteen 3 kraantjes kopenquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:39 schreef vlad het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon standaard kleinmateriaal delen voor gas/koel systemen. gewoon even op de fiets langs een inbouwer![]()
ten tijde van mijn studie reed er in Arnhem een Puch rond op gas (op van die blauwe campinggasflesjes)quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik heb echt geen bedoelingen voor prestaties, maar om het uniekheid, niemand heeft het oid.!![]()
ga eens op zoek naar een mengstuk, zoals die voor karts gebruikt worden. Optie 1 lijkt me niet zo makkelijk. Hoe wil je dat afgesteld krijgen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En hoeveel kost zo iets? wil ook meteen 3 kraantjes kopen![]()
Maare eej vlad zeg eens, wat is volgens jou het beste wat ik kan doen? zo iets, of een mengstuk?:
[afbeelding]
2 opties:
Olie en gas gemixt dmv een kraantje (goede afstelling, dus goede verhouding) Dus via de benzine inlaat.
Of
Met een mengstuk voor de carb. (dus via de lucht inlaat?) dan wordt de olie via de benzine inlaat (met een goed afgestelde kraantje) met de gas (door de luchtinlaat) met elkaar gemengd?
Ik personelijk kies voor #1.. Jij?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:40 schreef vlad het volgende:
[..]
ten tijde van mijn studie reed er in Arnhem een Puch rond op gas (op van die blauwe campinggasflesjes)
Puch blokkies worden ook vaak onder minibikes bezet, misschien ook een optie voor Turquaz52quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:40 schreef vlad het volgende:
[..]
ten tijde van mijn studie reed er in Arnhem een Puch rond op gas (op van die blauwe campinggasflesjes)
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Puch blokkies worden ook vaak onder minibikes bezet, misschien ook een optie voor Turquaz52
Die dingen zijn een stuk duurzamer dan die chinese blokkies, én makkelijker te tunen.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:52 schreef Herr.Flick het volgende:
Geen van allen gaat werken, hoe wil je je druk van je gas mooi continue houden
Daarbij moet je een gasvormig mengsel hebben, en niet een "vloeistof" gasmengsel
Dat ie heel Limburg mag platrijdenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:15 schreef Herr.Flick het volgende:
Misschien wil ie wel een aanslag plegen met z'n minibike + gasinstallatie...![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:52 schreef Herr.Flick het volgende:
Geen van allen gaat werken, hoe wil je je druk van je gas mooi continue houden
Daarbij moet je een gasvormig mengsel hebben, en niet een "vloeistof" gasmengsel
Het antwoord kan ik je nu al geven...quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
werking van een verdamper, doe ik research na.. als ik weet HOE het werkt.. dan zoek ik wel uit of ik door wil gaan ja of nee..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |