werking verdamper:quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
werking van een verdamper, doe ik research na.. als ik weet HOE het werkt.. dan zoek ik wel uit of ik door wil gaan ja of nee..
![]()
Ik heb toch al gezegt dat ik het niet doe voor de speed, maar voor de kick omdat niemand anders ooit zo iets heeft geflikt!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:06 schreef Hijacking het volgende:
Waarom ga je zelf de cilinder eigenlijk niet bewerken met een dremel ?krijg je ook tof resultaat + is orgineel en info is wat makkelijker daarover op te zoeken
Nee, je hebt een luchtgekoelde motor diequote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb toch al gezegt dat ik het niet doe voor de speed, maar voor de kick omdat niemand anders ooit zo iets heeft geflikt!![]()
Verdamper heb ikMaar die is electronisch gestuurd... Vialle + Het is een auto LPG verdamper
![]()
heb ik niks aan, of wel?
Een LPG installatie is groter dan die hele brommer van jequote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb toch al gezegt dat ik het niet doe voor de speed, maar voor de kick omdat niemand anders ooit zo iets heeft geflikt!![]()
Verdamper heb ikMaar die is electronisch gestuurd... Vialle + Het is een auto LPG verdamper
![]()
heb ik niks aan, of wel?
Nee hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:57 schreef vlad het volgende:
[..]
Een LPG installatie is groter dan die hele brommer van je![]()
LPi is ook vloeibaar...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:20 schreef Jimmeh het volgende:
Wat is er mis met vloeibaar gas? De L van LPG staat voor liquid, dus
verder dan dat weet ik ook niet af van gas, maar goed
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
LPG staat voor Liquefied Petroleum Gas.
In België en Nederland wordt hiermee in het algemeen autogas bedoeld.
Autogas wordt gebruikt als brandstof in verbrandingsmotoren voor onder andere auto's. Autogas is een mengsel van propaan (C3H8) en butaan (C4H10).
oftewel op 1 van de 2 zal een klein motortje ook wel draaien
ben benieuwdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:33 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik ga de mechanisme van een oud fornuis (bbq fournuisje) gebruiken om de gas toe te dienen...
![]()
waarom koop je geen kant en klaar gassysteem voor karts?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:33 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik ga de mechanisme van een oud fornuis (bbq fournuisje) gebruiken om de gas toe te dienen...
![]()
Nou met een beetje mazzel komt ie wel tot beverwijk!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ben benieuwd
ben ook benieuwd naar zn aktieradius
das een eind vanuit Limburg !!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:15 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Nou met een beetje mazzel komt ie wel tot beverwijk!![]()
gasbbq dr op gebouwtquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:31 schreef lipje het volgende:
[..]
das een eind vanuit Limburg !!
Lekker bbq geurtje erbij
bestaat dat dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:38 schreef vlad het volgende:
[..]
waarom koop je geen kant en klaar gassysteem voor karts?
Die zijn gebouwd voor kleine motoren.
Dus een kleine een-traps verdamper , die geregeld wordt door de buitenluchtdruk. En door de geringe afname, hoef je ook niet bang te zijn voor het bevriezen van de verdamper.
nee een minibikequote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
bestaat dat dan?Kun je link plaatsen?
Wat moet een kart met gas?
![]()
ja, nee, indoorkartingquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
bestaat dat dan?Kun je link plaatsen?
Wat moet een kart met gas?
![]()
quote:
excursietje doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |