Zegt ie toch ookquote:Op zondag 22 april 2007 16:39 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Toch eerst gewoon voor - tegen = ....
quote:Op zondag 22 april 2007 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
Wat zijn de regels bij gelijke stand, ook met doelsaldo. Kijken ze dan naar gescoorde doelpunten voor of onderling resultaat?
Nah, het waren de Ajacieden (incl. trainer) zelf die aan de basis stonden van deze goals.quote:Op zondag 22 april 2007 16:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nog opmerkelijker weer een klote ajax huurling die aan de basis stond van de 2 goals van Sparta.![]()
![]()
![]()
Verwacht maar dat heel az gemotiveerd zal zijnquote:Op zondag 22 april 2007 16:44 schreef zjroentje het volgende:
Laten we hopen dat AZ gaat choken, die zijn totaal nieuw in deze situatie.
Ik denk dat dit uniek in de Nederlandse voetbalgeschiedenis is.quote:Op zondag 22 april 2007 16:43 schreef Mr.Mills het volgende:
Wel het meest interessante én bizarre seizoen wat ik ooit heb meegemaakt.
Ze zijn ook bestand tegen de druk van een kwartfinale Uefa cup... Hoe jong ze ook zijn, ze zullen er nu vol voor gaan.quote:Op zondag 22 april 2007 16:44 schreef zjroentje het volgende:
Dat is het enige idd.quote:Op zondag 22 april 2007 16:44 schreef zjroentje het volgende:
Nou ja, eeehhh, 4-1 .....quote:Op zondag 22 april 2007 16:45 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ze zijn ook bestand tegen de druk van een kwartfinale Uefa cup... Hoe jong ze ook zijn, ze zullen er nu vol voor gaan.
AZ speelt gelijk 0-6 is genoegquote:Op zondag 22 april 2007 16:45 schreef VoreG het volgende:
+53 tegenver +47
6 doelpunten verschil. AZ wint met 3-0, 9-0 winnen moet mogelijk zijn...
UEFA Cup is toch nog meer van "kom op jongens, lekker voetballen en winst is meegenomen"....kampioenschap is toch nét iets heftiger.quote:Op zondag 22 april 2007 16:45 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ze zijn ook bestand tegen de druk van een kwartfinale Uefa cup... Hoe jong ze ook zijn, ze zullen er nu vol voor gaan.
Dank voor de tip.quote:Op zondag 22 april 2007 16:48 schreef Houniet het volgende:
morgen Martin van Geel bij Voetbal Insite
quote:Op zondag 22 april 2007 16:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Ten Cate: 'Ajax wordt kampioen in Tilburg'
![]()
![]()
Kom op zeg even realistisch blijven![]()
Dat was 1 wedstrijd. Wij hebben Koeman!quote:Op zondag 22 april 2007 16:44 schreef Nashje het volgende:
Wegereef speelt nu toch wel een rol. Wat een kutvent
Als AZ gelijk speelt is 1-0 al genoeg. (Als PSV dan met niet meer dan 4-0 wint van Vitesse)quote:
Wordt tijd voor een wedstrijd met dubbele cijfers.quote:Op zondag 22 april 2007 16:49 schreef VoreG het volgende:
1962-1963 Eredivisie Ajax-Willem II 7-0
1979-1980 Eredivisie Ajax-Willem II 7-1
1981-1982 Eredivisie Willem II-Ajax 1-7
1982-1983 Eredivisie Ajax-Willem II 8-2
1994-1995 PTT-Telecompetitie Ajax-Willem II 7-0
2006-2007 Eredivisie 03-12-2006 Ajax-Willem II 6-0
Kortom, eitje.
quote:
Dat is wel uit vrije wil hè!quote:Op zondag 22 april 2007 16:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat was 1 wedstrijd. Wij hebben Koeman!![]()
Mompel ... mompel .... Malta - Spanje .... mompel ...quote:Op zondag 22 april 2007 16:51 schreef Panick het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een wedstrijd met dubbele cijfers.
11-0 ofzo..
Oh ja, dat ook nog eensquote:Op zondag 22 april 2007 16:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
AZ en Scheringa liggen totaal niet goed in Tilburg? Dus dat moet wel te regelen zijn
quote:Op zondag 22 april 2007 16:52 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Mompel ... mompel .... Malta - Spanje .... mompel ...
daar gaan we nu toch niet weer over beginnen.quote:
quote:Op zondag 22 april 2007 16:53 schreef Mr.Mills het volgende:
Tja, bij dit soort dingen wordt het toch wel wat draaglijker dat niet PSV maar AZ kampioen wordt.
dank voor de tipquote:Op zondag 22 april 2007 16:55 schreef toma het volgende:
Henk op radio 1
Denk dat je als de brandweer moet wegwezenquote:Op zondag 22 april 2007 16:56 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik wil volgende week naar Willem2 gaan, maar zou ik daar gewoon in het thuisvak gaan zitten, want de kaarten voor het ajax vak zijn uitverkocht. Of is het niet veilig als ik ga juichen als ajax scoort?
Gewoon doen joh, valt meestal wel mee bij dergelijke clubs.quote:Op zondag 22 april 2007 16:56 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik wil volgende week naar Willem2 gaan, maar zou ik daar gewoon in het thuisvak gaan zitten, want de kaarten voor het ajax vak zijn uitverkocht. Of is het niet veilig als ik ga juichen als ajax scoort?
en dat uit jou mond,quote:
http://www.tilbo.com/index.php?option=com_content&task=view&id=3844&Itemid=67quote:Op zondag 22 april 2007 16:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
AZ en Scheringa liggen totaal niet goed in Tilburg? Dus dat moet wel te regelen zijn
quote:"PSV en AZ treffen nog clubs die zich moeten kwalificeren voor de play-offs of vechten tegen degradatie", legt Ten Cate uit. "Wij krijgen Sparta en Willem II die nergens meer om spelen. De titelstrijd wordt op de laatste speeldag beslist en wij gaan het redden."
Ja Excelsior is toch Rotterdamquote:
Excelsior is al uitgespeeld net als WillemII. AZ en Ajax zullen waarschijnlijk allebei wel winnen. Maar het is hopen op een stuntje van Excelsiorquote:
Jammer idd. Kut Heraclesquote:Op zondag 22 april 2007 17:02 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Excelsior kan niet meer onder nacompetitie uit helaas.
6 meer dan AZ.quote:Op zondag 22 april 2007 17:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Hoeveel moeten we scoren om kampioen te worden?
6 verschil toch?quote:Op zondag 22 april 2007 17:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Hoeveel moeten we scoren om kampioen te worden?
Onmogelijk dusquote:
Toen hij dat zei (20-4) maakte Excelsior nog een kans om nacompetitie te onlopen.. Wat is daar idioot aan?quote:
Willem II is toch het Ajax van het zuidenquote:Op zondag 22 april 2007 17:02 schreef Jm4nski het volgende:
ik denk dat er nergens in brabant zoveel fans van ajax zitten als in tilburg en omstreken dus tis te hopen dat ze een beetje meewerken
Niet onmogelijk, wel onwaarschijnlijk.quote:
ben benieuwd hoe PSV dit gaat managenquote:Op zondag 22 april 2007 17:05 schreef Houniet het volgende:
wie had dit gedacht in de winterstop![]()
van Gaal
ik wil op dit moment helemaal niets meer denkenquote:Op zondag 22 april 2007 17:05 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik denk dat het bij AZ óf puntverlies wordt, of gewoon een dikke 0-5 ofzo.
1. AZquote:Op zondag 22 april 2007 17:05 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik denk dat het bij AZ óf puntverlies wordt, of gewoon een dikke 0-5 ofzo.
een gelijk spel van Feyenoord is ook al genoeg!quote:Op zondag 22 april 2007 17:09 schreef VoreG het volgende:
Met een beetje mazzel worden we kampioen. Met heel erg veel mazzel weet Feyenoord te winnen van Heerenveen en mogen we weer tegen Feyenoord.
Kan Ten Cate vandaag niet gewoon z'n mond houden?quote:Ten Cate: wissel Ogararu voor Perez pakte goed uit
Ten Cate wilde na afloop niets weten van de kritiek op de wissel Ogararu - Perez. Nadat Ten Cate de rechtsback eruit haalde, kwam voor een extra aanvaller, kwam Sparta terug naar 3-2. "Ik vind dat de wissel heel goed heeft uitgepakt. Als je ziet hoeveel kansen we gecreëerd hebben. Na de 3-0 probeer je door een extra aanvaller de wedstrijd nog voor rust definitief te beslissen. We hebben die kansen ook gehad, ook na rust. We hebben veel goals gemaakt. Of dat genoeg blijkt zien we volgende week."
quote:Op zondag 22 april 2007 17:12 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Victoria en Jatto Ceesay met de sticker "Ik rem niet voor Dirk Scheringa"
het isquote:Op zondag 22 april 2007 17:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
1. AZ
2. PSV
3. Ajax..
We gaan ze nog gewoon voorbij op doelsaldo![]()
Als ajax tegen Feyenoord moet dan word het gewoon 6 - 0 of 7 - 0.quote:Op zondag 22 april 2007 17:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
een gelijk spel van Feyenoord is ook al genoeg!
Speltip 12: Blijf realistisch.quote:Op zondag 22 april 2007 17:12 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Kan Ten Cate vandaag niet gewoon z'n mond houden?
Laat ze maar verliezen en Uefa cup voetbal mislopenquote:Op zondag 22 april 2007 17:09 schreef VoreG het volgende:
Met een beetje mazzel worden we kampioen. Met heel erg veel mazzel weet Feyenoord te winnen van Heerenveen en mogen we weer tegen Feyenoord.
[afbeelding]
Goh?quote:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |