Hoe kunnen 2 motoren opeens afbreken? Het slaat echt nergens op.quote:Type ramp Neergestort na afbreken van de beide motoren boven het Gooimeer
Het was ook geen vliegtuig maar een raket. De vliegtuigmoteren zijn later door de NWO in het Gooimeer gedumpt.quote:Op zondag 22 april 2007 11:20 schreef pberends het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bijlmerramp
[..]
Hoe kunnen 2 motoren opeens afbreken? Het slaat echt nergens op.
Welnee joh. Metaalmoeheid bestaat niet. Dat is verzonnen en later in de Binas gezet om de nieuwe studenten geen vragen te laten stellen.quote:Op zondag 22 april 2007 11:30 schreef zakjapannertje het volgende:
metaalmoeiheid?
Waar heeft Northernstar dat allemaal gezegd?quote:Op zondag 22 april 2007 11:32 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Welnee joh. Metaalmoeheid bestaat niet. Dat is verzonnen en later in de Binas gezet om de nieuwe studenten geen vragen te laten stellen.
Lambiekje was de schuldige in het topic over AID$$$$$.quote:Op zondag 22 april 2007 11:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Waar heeft Northernstar dat allemaal gezegd?![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 01:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Precies dat dacht ik al ... ze hebben als de wiedeweerga studieboeken aangepast en BINAS bijgewerkt om nieuwe studenten de waan de te geven dat het echt kan. Om maar geen vragen te kunnen verwachten. jy (sic!) bent natuurlijk ook van overtuigd dat WTC7 een natuurlijk instorting is.
1 motor brak af vanwege ondeugelijke borgpennen. En die heeft tijdens het afbreken de andere motor zwaar beschadigd/verzwakt.quote:Op zondag 22 april 2007 11:20 schreef pberends het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bijlmerramp
[..]
Hoe kunnen 2 motoren opeens afbreken? Het slaat echt nergens op.
Dat moet een grap zijn.quote:Op zondag 22 april 2007 11:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Lambiekje was de schuldige in het topic over AID$$$$$.
[..]
Ja, ik weet dat het er staat, ik heb het ook gelezen. Maar niemand kan zo dom zijn.quote:
De rest van het topic bied geen reden tot hoop.quote:Op zondag 22 april 2007 12:01 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het er staat, ik heb het ook gelezen. Maar niemand kan zo dom zijn.
Je bent overtroffen.quote:Op zondag 22 april 2007 12:01 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het er staat, ik heb het ook gelezen. Maar niemand kan zo dom zijn.
quote:
quote:Als jij ooit een vriendin krijgt, zal ze je erg vermoeiend vinden.
Dat moet je aan klowjow vragen.quote:Op zondag 22 april 2007 12:11 schreef Sidekick het volgende:
En wat zei ik toen ook alweer?
quote:Op zondag 22 april 2007 11:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Lambiekje was de schuldige in het topic over AID$$$$$.
[..]
Borgpennen in vliegtuigenquote:Op zondag 22 april 2007 11:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
1 motor brak af vanwege ondeugelijke borgpennen. En die heeft tijdens het afbreken de andere motor zwaar beschadigd/verzwakt.
dacht dat ie moslim wasquote:Op zondag 22 april 2007 12:17 schreef Apropos het volgende:
Ja, die Paris is nu beurssjacheraar. Leer mij protestzangers kennen.
Volgens de gestoorde Nation of Islamvariant.quote:
So you don't have to, Harry.quote:In elk geval: he raps, so you won't have to
Wist je dat vleugels gelijmd werden? Nee zeker?quote:
Hebben ze die blonde zangeres nogquote:Op zondag 22 april 2007 12:31 schreef pberends het volgende:
2 broers bij Buitenhof...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |